Tsja, bij Ajax haalde hij 1 puntje minder dan het seizoen ervoor (maar wel met een EL-campagne die tot de finale liep tussendoor), bij Dortmund heeft hij een half jaar gezet, bij Lyon doet hij het idd niet goed, bij Maccabi heeft hij in een half jaar een gemiddelde van 2.26 punten per wedstrijd gehaald. Zijn voorganger zat op 1.48, degene daarvoor op 2.07. Dus bij Maccabi ook beduidend beter. Maargoed laten we niet gaan mierenneuken
Opvolging Roger Schmidt
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- De Realist
- Internationale topspeler
Ho ho, een karrevracht aan tegendoelpunten betekent niet per se nog meer dan nu he. Die karrevracht hebben we nu ook al.
Verder ben ik het eens met je laatste twee woorden wat betreft Bosz, maar dat was al wel duidelijk geloof ik
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind namelijk, als je heel realistisch naar Schmidt gaan kijken: Een kampioenschap in Oostenrijk bijna tien jaar geleden en verder twee bekers oid in China. Dat ging vooral om zijn moderne/aanvallende voetbal. Wat dat betreft vind ik niet zo'n verschil met Bosz.Sensation wrote: ↑08 Mar 2022, 15:24
Hier wat pluspunten die ik wel echt graag bij PSV zie, zoals dat Leverkusen en Lyon onder hem uitzonderlijk goed zijn in onder druk uit voetballen en meeste schoten op goal in Frankrijk. Maar wat mij tegenstaat: "Peter Bosz' games looking as wide open as ever, after 6 matches Lyon had the 3rd most xG allowed in the Ligue 1. Allowed more than 1.5 xG in 4 of 6 matches" Analyse uit september vandaar de 6 matches.
Ja, Bosz is een trainer die spelers en vooral jonge talenten beter maakt en heeft een herkenbare stijl die in een kolkend Philips Stadion absoluut waanzinnig tot uiting kan komen. Maar als die stijl ook een shitload aan tegendoelpunten gaat betekenen dan hou ik mijn hart vast. Maargoed. Allicht werkt het hier en dan is het voor de rest een prima trainer.
- Heissenberrug
Zo simpel is het wel ja.deninho32 wrote: ↑08 Mar 2022, 15:29 Peter Bosz graag. Lekker voetballen en naar voren godverdomme. Dat dat af en toe punten kost is niet erg..Dat gebeurt nu net zo goed namelijk. Feyenoord en AZ zijn ver genoeg weg qua financien en kwaliteiten waardoor je gewoon lekker kunt aanvallen. Goalen maken nondeju.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
En afgelopen augustus nog een prijs hier. Of je het nou een prijs vindt of niet, het is er officieel wel eentje.Ardbeg wrote: ↑08 Mar 2022, 15:37Ik vind namelijk, als je heel realistisch naar Schmidt gaan kijken: Een kampioenschap in Oostenrijk bijna tien jaar geleden en verder twee bekers oid in China. Dat ging vooral om zijn moderne/aanvallende voetbal. Wat dat betreft vind ik niet zo'n verschil met Bosz.Sensation wrote: ↑08 Mar 2022, 15:24 Hier wat pluspunten die ik wel echt graag bij PSV zie, zoals dat Leverkusen en Lyon onder hem uitzonderlijk goed zijn in onder druk uit voetballen en meeste schoten op goal in Frankrijk. Maar wat mij tegenstaat: "Peter Bosz' games looking as wide open as ever, after 6 matches Lyon had the 3rd most xG allowed in the Ligue 1. Allowed more than 1.5 xG in 4 of 6 matches" Analyse uit september vandaar de 6 matches.
Ja, Bosz is een trainer die spelers en vooral jonge talenten beter maakt en heeft een herkenbare stijl die in een kolkend Philips Stadion absoluut waanzinnig tot uiting kan komen. Maar als die stijl ook een shitload aan tegendoelpunten gaat betekenen dan hou ik mijn hart vast. Maargoed. Allicht werkt het hier en dan is het voor de rest een prima trainer.
Ik hoop echt op een verfrissende buitenlandse naam. Iemand met visie en durf, maar ook iemand die defensieve zekerheid in kan bouwen en tactisch flexibel genoeg is om tijdens de wedstrijden om te schakelen als de situatie daar naar vraagt. Maar wie dat is, geen idee. Ik ben toch verdomme julle TD niet?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
PSV xGA van 21.78 en daadwerkelijk tegengoals 31...De Realist wrote: ↑08 Mar 2022, 15:35Ho ho, een karrevracht aan tegendoelpunten betekent niet per se nog meer dan nu he. Die karrevracht hebben we nu ook al.
Verder ben ik het eens met je laatste twee woorden wat betreft Bosz, maar dat was al wel duidelijk geloof ik
Lyon xGA van 37.88 (!) en daadwerkelijke tegengoals 33
Er zijn maar 6 ploegen in Frankrijk met een hoger xGA. Maar dus veelzeggend over Bosz; qua xG staan ze 3e van de Ligue 1. Alleen is de xG bijna 48 en de daadwerkelijke goals slechts 38. Bij PSV is de xG 52 en de daadwerkelijke goals 62.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Ik zeg ook niks over prijzen, dat verdedig ik hier juist al een pagina lang. Ik baar mij zorgen over de xGA die zijn ploegen hebben en het feit dat zijn spel nog steeds wijd open ligt voor tegenstanders.Ardbeg wrote: ↑08 Mar 2022, 15:37Ik vind namelijk, als je heel realistisch naar Schmidt gaan kijken: Een kampioenschap in Oostenrijk bijna tien jaar geleden en verder twee bekers oid in China. Dat ging vooral om zijn moderne/aanvallende voetbal. Wat dat betreft vind ik niet zo'n verschil met Bosz.Sensation wrote: ↑08 Mar 2022, 15:24
Hier wat pluspunten die ik wel echt graag bij PSV zie, zoals dat Leverkusen en Lyon onder hem uitzonderlijk goed zijn in onder druk uit voetballen en meeste schoten op goal in Frankrijk. Maar wat mij tegenstaat: "Peter Bosz' games looking as wide open as ever, after 6 matches Lyon had the 3rd most xG allowed in the Ligue 1. Allowed more than 1.5 xG in 4 of 6 matches" Analyse uit september vandaar de 6 matches.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja snap ik volkomen maar was ook niet specifiek naar jou maar wat ik hier terug lees. Ik weet eerlijk gezegd niet of het spel van Schmidt niet bijna net zo wijd open ligt..
Last edited by Ardbeg on 08 Mar 2022, 16:28, edited 1 time in total.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Vandaar dat ik die xG's vergeleek maargoed dat is lastig gezien het een andere competitie is en de standen heel anders zijn. Maar wel groot verschil:
PSV xGA van 21.78 en daadwerkelijk tegengoals 31...
- De Realist
OK dus hij krijgt er minder tegen dan verwacht maar maakt er ook minder dan verwacht, ondanks het bewierookte kamikaze voetbal?Sensation wrote: ↑08 Mar 2022, 15:46PSV xGA van 21.78 en daadwerkelijk tegengoals 31...De Realist wrote: ↑08 Mar 2022, 15:35
Ho ho, een karrevracht aan tegendoelpunten betekent niet per se nog meer dan nu he. Die karrevracht hebben we nu ook al.
Er zijn maar 6 ploegen in Frankrijk met een hoger xGA. Maar dus veelzeggend over Bosz; qua xG staan ze 3e van de Ligue 1. Alleen is de xG bijna 48 en de daadwerkelijke goals slechts 38. Bij PSV is de xG 52 en de daadwerkelijke goals 62.
Ja goed, onderstreept dus alleen maar mijn conclusie voor mezelf.
Of het betekent dat de aanvallers in Frankrijk niet bepaald efficiënt zijn
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Lid van verdienste
Dit is zijn hele cliëntenbestand:
https://www.teamwass.eu/nl/clienten
Voor een contractbespreking van bijvoorbeeld Schaars denk ik dat hij iemand anders zou sturen, maar voor bijvoorbeeld Koeman, Van Ginkel of Doekhi zou Jansen zelf wel komen, denk ik. Voor Cocu overigens ook wel.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
-
- Vedette
Ik denk dat het misschien wel gaat om contractverlenging van Iggy Houben of het gratis binnen halen van Kardioglu. Of ik hoop dat vooral. Hoop in elk geval niet dat het om een coach gaat (naast Cocu staan Kuyt en Grim ook daar onder contract ;-))
- Standbeeld
- Mister PSV
- De Realist
- ShovingNE2
- Site Admin
Italië heeft de naam, maar Frankrijk is het land waar het minst gescoord wordt in de competitie van de grote landen.De Realist wrote: ↑08 Mar 2022, 15:55 Of het betekent dat de aanvallers in Frankrijk niet bepaald efficiënt zijn
https://keukenkampioendivisie.nl/jupile ... ompetitie/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Rob Janssen werkt natuurlijk nu voor Wasserman. Kan goed zijn dat hij voor hen eerste contacten legt of vanuit PSV via hem. Zou best logisch zijn.
https://www.transfermarkt.nl/wasserman/ ... erater/440
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Yerry Mina, Brands wilde hem al naar PSV halen maar bleek toen onhaalbaar. Ging daarna mee naar EvertonShovingNE2 wrote: ↑08 Mar 2022, 16:21 Rob Janssen werkt natuurlijk nu voor Wasserman. Kan goed zijn dat hij voor hen eerste contacten legt of vanuit PSV via hem. Zou best logisch zijn.
Christos Tzolis
Phil Jones met z'n gekke bakkes
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nee joh, een paar mensen zullen moeten wennen aan het idee maar Bosz is gewoon een hele logische naam mits beschikbaar gemaakt door Lyon. Eigenlijk kun je daar niets negatiefs over zeggen anders dat hij geen prijzen heeft gewonnen. Maarja Cocu en F De Boer hebben buiten de ED ook geen prijs gepakt maar zijn samen wel 7x kampioen geworden in 8 jaar tijd.Ardbeg wrote: ↑08 Mar 2022, 15:20Maar Ten Hag is nog niet weg. Ik acht de kans heel groot dat Bosz de nieuwe trainer van PSV wordt. Dan wordt het forum te klein en dan wachten we de resultaten af11 Sir Tinus wrote: ↑08 Mar 2022, 15:15 Ajax gaat 100% voor Bosz als hij beschikbaar komt en Ten Hag weg gaat. Maar PSV zou wel eens eerder kunnen komen.
Ik geloof niet dat PSV gaat voor een 'spannende' naam en meer op zoek is naar een relatief veilige keuze.
Last edited by 11 Tinus on 08 Mar 2022, 16:56, edited 1 time in total.