Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Locked

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Total votes: 111
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Persoonlijk heb ik liever Cocu, maar met Bosz kan ik ook leven. Ik ben vooral benieuwd wie er nog meer echt in aanmerking komen, lijken weinig kandidaten genoemd te worden verder.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Iemand heeft een gerucht opgevangen dat PSV bezig zou zijn met een Italiaanse coach?
Zou een of andere buitenlandse trainer huis in de buurt v Eindhoven hebben bezichtigd of gekocht, waarschijnlijk een Italiaan.

Overigens geen insider hoor, maar het idee vind ik wel prettig, dat het dan in elk geval een buitenlander is en geen Fred Grim.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 08 Mar 2022, 16:48 Iemand heeft een gerucht opgevangen dat PSV bezig zou zijn met een Italiaanse coach?
Zou een of andere buitenlandse trainer huis in de buurt v Eindhoven hebben bezichtigd of gekocht, waarschijnlijk een Italiaan.
Gefeliciteerd, je wint de prijs voor het meest vage transfergerucht van deze week. Nu al. :opzijnkop:
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 08 Mar 2022, 16:51
Robson de Souza wrote: 08 Mar 2022, 16:48 Iemand heeft een gerucht opgevangen dat PSV bezig zou zijn met een Italiaanse coach?
Zou een of andere buitenlandse trainer huis in de buurt v Eindhoven hebben bezichtigd of gekocht, waarschijnlijk een Italiaan.
Gefeliciteerd, je wint de prijs voor het meest vage transfergerucht van deze week. Nu al. :opzijnkop:
Dankjewel. Ik kan het ook voor me houden, maar vind het leuker dat er hier gespeculeerd gaat worden op basis van een vaag gerucht.
Het zou wat zijn als De Zerbi hier volgende week ineens wordt gepresenteerd ;-)
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Nou wie komt met de eerste naam? Italiaans én beschikbaar. :mrgreen:

Leeft Capello eigenlijk nog?
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

#announceRanieri
#announcePrandelli
#announcePirlo

Degenen die in me opkwamen :grin:
Last edited by Persepolis on 08 Mar 2022, 16:58, edited 1 time in total.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 08 Mar 2022, 16:57 Nou wie komt met de eerste naam? Italiaans én beschikbaar. :mrgreen:

Leeft Capello eigenlijk nog?
Ja ik bedacht me net dat De Zerbi van Shaktar misschien nu wel eens vrij zou kunnen komen/zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 08 Mar 2022, 16:48 Iemand heeft een gerucht opgevangen dat PSV bezig zou zijn met een Italiaanse coach?
Zou een of andere buitenlandse trainer huis in de buurt v Eindhoven hebben bezichtigd of gekocht, waarschijnlijk een Italiaan.

Overigens geen insider hoor, maar het idee vind ik wel prettig, dat het dan in elk geval een buitenlander is en geen Fred Grim.
Misschien is Gasperini van Atalanta toe aan een nieuwe uitdaging. Plan B is waarschijnlijk Jan Paparazzi.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 08 Mar 2022, 16:48 Iemand heeft een gerucht opgevangen dat PSV bezig zou zijn met een Italiaanse coach?
Zou een of andere buitenlandse trainer huis in de buurt v Eindhoven hebben bezichtigd of gekocht, waarschijnlijk een Italiaan.

Overigens geen insider hoor, maar het idee vind ik wel prettig, dat het dan in elk geval een buitenlander is en geen Fred Grim.

Wie is dat iemand? Heb je het gelezen? Via via verteld?
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 08 Mar 2022, 17:09
Robson de Souza wrote: 08 Mar 2022, 16:48 Iemand heeft een gerucht opgevangen dat PSV bezig zou zijn met een Italiaanse coach?
Zou een of andere buitenlandse trainer huis in de buurt v Eindhoven hebben bezichtigd of gekocht, waarschijnlijk een Italiaan.

Overigens geen insider hoor, maar het idee vind ik wel prettig, dat het dan in elk geval een buitenlander is en geen Fred Grim.

Wie is dat iemand? Heb je het gelezen? Via via verteld?
Bij mijn schoonbroer op het kantoor doet het de ronde, werkt bij een accountantskantoor. Is maar een gerucht natuurlijk maar ik wilde het jullie niet onthouden.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Ik gok dat het niet om Ancelotti gaat
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 08 Mar 2022, 17:38
Ardbeg wrote: 08 Mar 2022, 17:09


Wie is dat iemand? Heb je het gelezen? Via via verteld?
Bij mijn schoonbroer op het kantoor doet het de ronde, werkt bij een accountantskantoor. Is maar een gerucht natuurlijk maar ik wilde het jullie niet onthouden.
Kan je schoonbroer niet wat meer te weten komen? We willen een foto van zijn oorlel graag.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

En zijn kuiten.

Ten Hag wordt wel erg naar United gelinkt; dan weet je dat ze doorschakelen naar Bosz. Als PSV Bosz wilt, dan zouden ze snel moeten zijn of net als bij Schmidt voor zijn deur gaan liggen om hem te overtuigen.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als PSV Bosz wil hebben, dan is dit wel een gevaar. Laat United pas eind van het seizoen concreet worden dan. Een vertrek van Ten Hag zie ik trouwens wel zitten.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 08 Mar 2022, 16:48 Iemand heeft een gerucht opgevangen dat PSV bezig zou zijn met een Italiaanse coach?
Zou een of andere buitenlandse trainer huis in de buurt v Eindhoven hebben bezichtigd of gekocht, waarschijnlijk een Italiaan.

Overigens geen insider hoor, maar het idee vind ik wel prettig, dat het dan in elk geval een buitenlander is en geen Fred Grim.
Rudi Garcia is een Fransoos , maar heeft wel een Italiaanse vriendin. Dat telt zeker niet... ?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Bosz zit vooralsnog ook gewoon bij Lyon met contract en al hè, vergeet dat niet. Als ze daar per ongeluk een paar potjes winnen is ie weer het mannetje daar.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 08 Mar 2022, 18:23 Bosz zit vooralsnog ook gewoon bij Lyon met contract en al hè, vergeet dat niet. Als ze daar per ongeluk een paar potjes winnen is ie weer het mannetje daar.
Ik vermoed dat daar eerder de afkoopsom een rol speelt. Dat Lyon liever heeft dat PSV zich meldt ipv Bosz te moeten betalen. Of dat Bosz wil bedingen dat hij de volledige afkoopsom kan behouden ondanks dat ie gelijk bij PSV tekent. Dat soort kwesties.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Bosz het mannetje als hij een paar potjes wint en 9e wordt? Lijkt me niet.

De vraag is vooral of Bosz oren heeft om naar NL terug te komen en het Lyon avontuur als mislukt durft te bestempelen. Zo ja dan is het nog de vraag of hij bij PSV aan de gang wil of opnieuw bij Ajax eventueel. Niet dat Ajax nu al concreet is maar daar staat hij normaliter bovenaan het lijstje + Jordy Cruyff en hij hebben ook goed contact. Met een beetje fantasie zou hij zelfs TD kunnen worden want die korte ervaring had hij bij Feyenoord (niet dat het een goede ervaring was).

PSV heeft mijn inziens echt wel wat te bieden. Je bent 2 jaar onder de pannen en speelt om de prijzen, er is budget, er is goede jeugd, er is diepte in de selectie, mits er sterspelers verkocht worden is er bijzonder veel geld beschikbaar en Ajax lijkt niet langer onaantastelijk. Voor zijn 'legacy' zou ik het wel aanraden.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Staat 6 puntjes achter op de nummer 4, alles zit daar echt dicht op elkaar dus een tiende plek nu zegt ook niet alles. Je klimt daar zo omhoog.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Mja omlaag klimmen is ook redelijk lastig natuurlijk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Hartig Woordje
Bankzitter
Posts: 253
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 08 Mar 2022, 18:55 Mja omlaag klimmen is ook redelijk lastig natuurlijk.
Je klimt toch ook uit een boom...Althans ik hoop dat je dat vroeger geleerd hebt ;).
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 08 Mar 2022, 18:55 Mja omlaag klimmen is ook redelijk lastig natuurlijk.
Boomklever nog nooit aan het werk gezien zeker.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 08 Mar 2022, 18:38 Bosz het mannetje als hij een paar potjes wint en 9e wordt? Lijkt me niet.

De vraag is vooral of Bosz oren heeft om naar NL terug te komen en het Lyon avontuur als mislukt durft te bestempelen. Zo ja dan is het nog de vraag of hij bij PSV aan de gang wil of opnieuw bij Ajax eventueel. Niet dat Ajax nu al concreet is maar daar staat hij normaliter bovenaan het lijstje + Jordy Cruyff en hij hebben ook goed contact. Met een beetje fantasie zou hij zelfs TD kunnen worden want die korte ervaring had hij bij Feyenoord (niet dat het een goede ervaring was).

PSV heeft mijn inziens echt wel wat te bieden. Je bent 2 jaar onder de pannen en speelt om de prijzen, er is budget, er is goede jeugd, er is diepte in de selectie, mits er sterspelers verkocht worden is er bijzonder veel geld beschikbaar en Ajax lijkt niet langer onaantastelijk. Voor zijn 'legacy' zou ik het wel aanraden.
Helemaal eens met je post. Maar bij ajax hoeven ze geen TD aan te stellen zolang dickpic Marc gewoon vanuit thuis werkt he
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
guus
Internationale topspeler
Posts: 4669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 08 Mar 2022, 16:57 Nou wie komt met de eerste naam? Italiaans én beschikbaar. :mrgreen:

Leeft Capello eigenlijk nog?
Ancelotti. :)
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

guus wrote: 08 Mar 2022, 19:39
Grasmat wrote: 08 Mar 2022, 16:57 Nou wie komt met de eerste naam? Italiaans én beschikbaar. :mrgreen:

Leeft Capello eigenlijk nog?
Ancelotti. :)
Zou niet de eerste keer zijn voor Brands om die aan te stellen als trainer.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Locked