Transferwindow 2022-2023
- ShovingNE2
- Site Admin
Er is wel wat verlies te compenseren over afgelopen boekjaar. Dat scheelt. Daarnaast kan je nog spelen met net voor en net na 1 juli.Menno1 wrote: ↑08 Mar 2022, 17:52 Massimo weet ook dat we elk jaar minstens 1 grote transfer nodig hebben om break even te spelen. Na Sangare, Gakpo en Madueke loopt er op dit moment niemand bij PSV die even 20 miljoen plus gaat opleveren. Idealiter verkoop je ze dus niet alle 3 deze zomer (want dan is de winst te hoog en draag je enorme belastingen af) en moet je sportief enorm herinvesteren tegelijk en dan zijn aankopen die dan komen niet spelers die normaal gezien na 1 jaar alweer vertrekken.
Daarnaast: zoals altijd ga jij je verbazen over opbrengsten van spelers. Ik denk dat Boscagli ook prima 10 miljoen op kan leveren. Baumgartl, Bruma, Doan.... Niet perse nodig. Levert wel wat op samen.
De selectie heeft meer waarde dan de meesten ze hier toeschrijven. Als het geen basismateriaal is dan moeten we ze bij voorkeur voor niets wegdoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Alleen heeft PSV helaas geen geweldig track record in het verkopen van spelers die geen basis materiaal zijn. Zoet, Hendrix, Luckassen en nog een rits spelers die overbodig waren gingen voor flut bedragen weg. Doan en Bruma waren onverkoopbaar afgelopen zomer. Daarnaast moet je ook weer spelers terugkopen. Al zal het schelen als je een paar spelers transfervrij kan oppikken natuurlijk: Doekhi, Mertens, Bazoer o.a. zijn de afgelopen maanden al genoemd als eventuele nieuwe spelers en zijn allen straks transfervrij. Dat scheelt dan al, dan kan je de rest van je beschikbare budget uitgeven aan echte toppers
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
En toch, als je Lewandowski vanavond ook weer ziet scoren als een malle. Die zou deze zomer ook wel welkom zijn hoor.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Ja dat is waar. Ik verwacht in ieder geval veel van de komende transferzomer. Idealiter haal je ze beide + een talentvolle spits. Ik ben nog niet overtuigd van Forfana. Al moeten we dan wel wat jongens weten te verkopen.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Klopt alsof je je keuze moet maken tussen je twee kinderen.
Over het salarishuis: Met Zahavi, Bruma en Gakpo gaan er 3 dure aanvallers weg..
Eerlijk gezegd ben ik niet per se rouwig als Luuk en Dries allebei hierheen komen. Enerzijds heb ik graag twee cashcows in de aanval lopen, maar ervaren spelers choken minder en zijn doorgaans constanter in hun prestaties. Ik zeg niet direct 'nee' tegen Dries - Luuk - Noni. Met Götze en Veerman erachter. Wat zullen we springen..
Over het salarishuis: Met Zahavi, Bruma en Gakpo gaan er 3 dure aanvallers weg..
Eerlijk gezegd ben ik niet per se rouwig als Luuk en Dries allebei hierheen komen. Enerzijds heb ik graag twee cashcows in de aanval lopen, maar ervaren spelers choken minder en zijn doorgaans constanter in hun prestaties. Ik zeg niet direct 'nee' tegen Dries - Luuk - Noni. Met Götze en Veerman erachter. Wat zullen we springen..
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Nationale topspeler
Als je met Dries en Luuk de CL ingaat en daar puntjes pakt (evt. knock-out fase) heb je het geld er al uitLorenzo von Matterhorn wrote: ↑09 Mar 2022, 09:51 Klopt alsof je je keuze moet maken tussen je twee kinderen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Met Zahavi vertrekt ook een dure jongen. Dat scheelt. Ze riepen twee jaar geleden dat ons salarishuis uit zijn voegen zou barsten, maar dat doet het nog steeds niet. Ik ben er niet bang voor dat als ze allebei zouden komen dat ze het prima in de gaten houden.
Daarnaast: als we het gat met Ajax willen dichten hoort daar wellicht ook een iets hoger salarishuis bij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
- Trixm
- Vedette
Het lijkt mij dat Mertens en Luuk wel wat meer verdienen dan deze jongens.
Saibari is underrated.
- 11 Tinus
- Legende
Als je Luuk haalt dan moet je hem aanvoerder maken en speelt hij elke wedstrijd op 9. Welke wedstrijden gaat Mertens dan spelen?
Dan heb je straks een compleet team afgesteld op een bepaalde as, met spelpatronen en aanvalsplan. Dan ga je Luuk vervangen door Mertens en dan heb je 2 compleet andere spitsen, giga uiterste van elkaar, en moet je compleet anders spelen.
De romantiek wint het hier weer van het verstand.
Dan heb je straks een compleet team afgesteld op een bepaalde as, met spelpatronen en aanvalsplan. Dan ga je Luuk vervangen door Mertens en dan heb je 2 compleet andere spitsen, giga uiterste van elkaar, en moet je compleet anders spelen.
De romantiek wint het hier weer van het verstand.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 11 Tinus
- Legende
Wanneer heeft hij voor het laatst op links gespeeld?ShovingNE2 wrote: ↑09 Mar 2022, 11:22 Mertens kan uitstekend vanaf links. En zelfs vanaf 10 nog als het moet. Rechts weet ik niet.
In seizoen 18/19 1x op rechts gespeeld volgens Transfermarkt en daarna pas in 16/17 9 wedstrijden op links. Nou zegt dat niet alles want tijdens een wedstrijd kan ie best eens aan de zijkant hebben gespeeld maar het is een compleet andere speler geworden in Napels. Hier wordt net gedaan alsof we Gakpo kunnen vervangen met Mertens en dat we dan helemaal ok zijn in de Eredivisie.
- 11 Tinus
- Legende
En als je pakweg 40 miljoen hebt voor een nieuwe spits en vervanger voor Gakpo, hoe groot is de kans dat je iemand kunt vinden die óók het verschil kan maken?