We spelen ontzettend veel wedstrijden weer volgend seizoen, waarschijnlijk, dus vandaar onderstaande:Juancho wrote: ↑09 Mar 2022, 16:06Dan nog snap ik het niet. Dan wil je er dus 1 op de bank zetten? Maar aan de andere kant zet je ze wel alle 3 in je opstelling. Vandaar de verwarring. Want hypothetisch of niet, je wil ze allemaal hebben toch? En je wil Mertens halen als spits, dan wil je Luuk halen voor...? De bank? Denk je dat hij dat zelf gaat doen? En kan PSV zich dat veroorloven?
Ik mis gewoon simpelweg toekomst en talent in je opstelling. De financiën en het sportieve gaan wat mij betreft wel meer hand in hand dan ik bij sommigen lees. Als je
Dus in mijn geval ga je inzetten op doorontwikkelen Fofana (en het verboden woord Romero), Madueke, toptalent als linksvoor, Veerman, CVM en een RB. Dan heb je het dus al over 5 spelers in de basis die je als (top)talent kan bestempelen, met Teze, Mauro en Obispo heb je voor de verdediging nog eens 3 jongens die volgend seizoen dicht tegen de basis of in de basis zullen zitten en wie weet komt er nog een verdedigend talent als Boscagli mogelijk vertrekt.Sensation wrote: ↑09 Mar 2022, 15:50 Als je Luuk, Mertens en Götze voor je as hebt, met in de spits daarachter nog Fofana die kan ontwikkelen (en Romero?????? ooit????), voor linksvoor haal je een toptalent, rechts heb je Madueke (en Bakayoko daarachter), dan heb je toch een prima balans?
Luuk kan als 9, Mertens ook, Götze kan als valse 9 als het nodig is, Mertens en Götze kunnen allebei op 10. Dan heb je drie topspelers voor twee posities, wat willen we nog meer? We spelen hopelijk volgend seizoen ook weer ontzettend veel wedstrijden, met verschillende strijdplannen, verschillende intensiteit. Al halen we een spits van 20 dan is het ook niet reëel dat die elke wedstrijd speelt. Maar ik zou dan liever kiezen voor het ontwikkelen van Fofana achter Luuk en Dries, met toptalenten (waaronder Madueke) op de flanken. Daarachter heb je met Veerman een talent die al flink ervaren is en als Sangaré vervangen moet worden mag daar ook een categorie 20-25 voor terugkomen. Idem op rechtsback. Dan heb je echt een uitstekende balans met ervaring en potentieel.
Hoeveel jonge spelers wil jij dan wel niet in de basis hebben als dit niet genoeg is?
En ook in mijn 3-4-2-1 opstelling tel ik met Obispo, Teze, Mauro en Madueke 4 zelf opgeleide talenten + Veerman + CVM-talent. Dan zit je op 6 talenten waarvan Madueke, Veerman (als hij zijn ontwikkeling doorzet) en je toptalent CVM cashcows zijn, met een talent linksvoor op de bank die kan rijpen en alsnog veel kan spelen, mogelijk nog een nieuw talent voor CV/RB/LB en ook gewoon een Fofana en/of Romero voor spits..