Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
OnsPSV
Meervoudig international

Gelukkig kunnen we het met een korreltje zout nemen… :confused:
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Wat staat er überhaupt? Jij bent de Turkse taal machtig?
OnsPSV
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 11 Mar 2022, 19:27 Wat staat er überhaupt? Jij bent de Turkse taal machtig?
Ik ben de vertaalmachine machtig: ‘PSV is serieus geïnteresseerd in Andreas Cornelius’ luidt de vertaling
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

De interesse in Mandela Keita van Oud-Heverlee Leuven begint grotere vormen aan te nemen in België. Ook hem zou ik graag zien bij PSV iemand die al op jonge leeftijd naar zijn kwaliteiten speelt.

Sterk en goed ballen afpakken, daarnaast het vermogen om een speler vrij te spelen met zijn passing. Speelt verdedigende middenvelder en in zijn eigen woorden streeft er naar op het veld een combinatie van Kanté (bal afpakkend en positioneren) en Pogba(voetballend opzicht) te zijn. Ondanks dat hij bij een kleine club speelt, is hij ijzersterk dit seizoen. Ondanks 1.80cm een aanwezigheid op het veld die er bovenop vliegt.
Juancho
Mister PSV

Voormalig KG wrote: 11 Mar 2022, 19:34 De interesse in Mandela Keita van Oud-Heverlee Leuven begint grotere vormen aan te nemen in België. Ook hem zou ik graag zien bij PSV iemand die al op jonge leeftijd naar zijn kwaliteiten speelt.

Sterk en goed ballen afpakken, daarnaast het vermogen om een speler vrij te spelen met zijn passing. Speelt verdedigende middenvelder en in zijn eigen woorden streeft er naar op het veld een combinatie van Kanté (bal afpakkend en positioneren) en Pogba(voetballend opzicht) te zijn. Ondanks dat hij bij een kleine club speelt, is hij ijzersterk dit seizoen. Ondanks 1.80cm een aanwezigheid op het veld die er bovenop vliegt.
Ik wil ze absoluut niet vergelijken en ik ken sowieso die Keita niet, maar als je zegt: klein maar aanwezig en lekker fel op het veld moet ik gelijk denken aan onze eigen Sadilek die het gewoon heel goed doet dit seizoen bij Twente. Wat is het grote verschil tussen beide heren? Of misschien past Midjo er ook gelijk bij als vergelijkbare speler? Ben gewoon benieuwd! :D
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 11 Mar 2022, 19:57
Voormalig KG wrote: 11 Mar 2022, 19:34 De interesse in Mandela Keita van Oud-Heverlee Leuven begint grotere vormen aan te nemen in België. Ook hem zou ik graag zien bij PSV iemand die al op jonge leeftijd naar zijn kwaliteiten speelt.

Ik wil ze absoluut niet vergelijken en ik ken sowieso die Keita niet, maar als je zegt: klein maar aanwezig en lekker fel op het veld moet ik gelijk denken aan onze eigen Sadilek die het gewoon heel goed doet dit seizoen bij Twente. Wat is het grote verschil tussen beide heren? Of misschien past Midjo er ook gelijk bij als vergelijkbare speler? Ben gewoon benieuwd! :D
Een groot verschil met Sadilek in PSV kleuren is dat Micha zich liet afbluffen en het niet voor elkaar kreeg om zijn spel in het eerste van PSV echt vorm te geven. Mede door de positie van linksback onder Bommel, maar hij kon er onzeker en verloren bijlopen gaandeweg de wedstrijd.

Deze jongen is nog een paar tandjes sneller en vliegt er evenals Micha, in vorm, er boven op.

Waarin hij zich op 19 jarige leeftijd onderscheid van Midsjø en Sadilek zijn de volgende punten:

1,
Hij heeft een uitstekende dribbel, waardoor hij een tegenstander een op een kan uitspelen en zo een man meer situatie creëert op het middenveld.
Iets wat Joey Veerman en bijvoorbeeld Frenkie ook goed kunnnen. Dit heb ik M&S nooit zien doen.

2,
Uitstekend in het bal afpakken met een tackle en in het onderscheppen of blokken van een bal om vervolgens met een pass of de eerder genoemde korte snelle dribbel snel de diepte te zoeken

3,
Daarnaast is het bijzonder om te zien dat hij op jonge leeftijd 90 minuten geconcentreerd blijft, hij is niet af te leiden door tegenstanders of publiek. Het lijkt hem bijzonder weinig te deren en hij speelt gewoon zijn favoriete spel.
Dit is een enorm verschil met S op 19 jarige leeftijd.

4, Een ander punt waarin hij zich onderscheid is dat hij actief op zoek is naar posities om het vijandelijke doel onder vuur te nemen. Hij kan op onverwachte momenten op en rond de 16 meter opdagen om uit te halen. Deze lef en actief op zoek gaan naar mogelijkheden om te scoren is mijn ziens ook een groot verschil met Midsjø en Sadilek die toch meer op safe lijken te spelen.

5, een ander aspect wat opvallend is dat er op hem enorm veel overtredingen worden gemaakt door zijn speltype als zichzelf vrij voetballende verdedigende middenvelder. Dit laat ook zien dat tegenstanders moeite hebben om grip te krijgen op deze voetballer.
ruuddevil
Legende

Wijnaldum mag weg bij PSG. Waarschijnlijk totaal onhaalbaar, maar Brands zal hem best even bellen.
ShovingNE2
Site Admin

Werd hij al niet aan Atletico gelinkt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Makaveli
Meervoudig international

En aan een aantal Premier League teams. Die gaat de komende 2 a 3 jaar sowieso nog niet terugkomen helaas.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik zie Newcastle nog wel een poging wagen met de nieuwe ambities daar.
DonyellMalen
Legende

ShovingNE2 wrote: 12 Mar 2022, 12:25 Werd hij al niet aan Atletico gelinkt?
Mist het gif voor Atletico, vind ik. Vind hem niet zo'n strijder als Koke of een De Paul. Zie Gini ook wel teruggaan naar Newcastle United.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Volgens VI hebben we concurrentie als we voor Ortega willen gaan:
Hij werd eerder nog in verband gebracht met PSV en nu zitten Bayern München en Bayer Leverkusen volgens Sky Sports achter Stefan Ortega aan. De 29-jarige keeper van Arminia Bielefeld zit in het laatste jaar van zijn contract en is daardoor een interessante optie om binnen te halen als stand-in. Ortega maakt namelijk een goede indruk bij Bielefeld.
Als het dan alsnog lukt om hem te strikken, kunnen we wel mooi zeggen dat we de wereldtop afgetroefd hebben. :nerd:
Juancho
Mister PSV

Ja daar kon je op wachten natuurlijk. Wat ik uit de informatie haalde die wel naar buiten kwam was dat PSV al rond was of al bereid was te investeren in hem afgelopen winter en dat alleen het niet vertrekken van Mvogo roet in het eten gooide. Bij PSV zal men ook wel hebben gedacht, nu wat meer investeren en hem binnenhalen en sportief er ook gelijk wat aan hebben is het wel waard. Straks in de zomer is hij gratis op te pikken. En als het echt een prima BL keeper is, dan kan die natuurlijk ongetwijfeld zo naar de hele subtop. En dat alleen al in Duitsland.
Standbeeld
Mister PSV

Grasmat wrote: 12 Mar 2022, 19:36 Volgens VI hebben we concurrentie als we voor Ortega willen gaan:
Hij werd eerder nog in verband gebracht met PSV en nu zitten Bayern München en Bayer Leverkusen volgens Sky Sports achter Stefan Ortega aan. De 29-jarige keeper van Arminia Bielefeld zit in het laatste jaar van zijn contract en is daardoor een interessante optie om binnen te halen als stand-in. Ortega maakt namelijk een goede indruk bij Bielefeld.
Als het dan alsnog lukt om hem te strikken, kunnen we wel mooi zeggen dat we de wereldtop afgetroefd hebben. :nerd:
Ik heb hier vrij veel mensen zien posten die er al even vanuit gingen dat hij na dit seizoen wel naar PSV zou komen. Maar als het echt een goede goalie is dan zullen er vast clubs van toplevel zich melden. Dat zie je wel.
Rikkert1234
Vedette

Bayern was afgelopen zomer ook al geintresseerd. Maar hij wil speeltijd dus de kans dat hij daar naartoe gaat is klein. Bij Leverkussen zie ik hem Hradecky er ook niet uitkeepen overigens
Ardbeg
Mister PSV

"PSV-selectie
Zodra Brands en PSV een nieuwe trainer hebben gevonden, wordt de aandacht verlegd naar de selectie. Ook daarin wachten de nodige mutaties. De Eindhovenaren willen zich onder meer versterken met een spits, een rechtsback en een keeper. Daar blijft het vermoedelijk niet bij, omdat de club rekening houdt met transfers van Cody Gakpo, Ibrahim Sangaré en Noni Madueke. Voor het drietal is volop belangstelling."
Standbeeld
Mister PSV

Spits, rechtsback en keeper.. klinkt goed. Maar eerst nog maar eens zien want het loopt vast altijd anders dan gepland.
Trixm
Vedette

Voor een mooi bedrag zou ik de verkoop van madueke wel zien zitten. Ik zoek meer rendement.
Saibari is underrated.
Massimo
Legende

Standbeeld wrote: 13 Mar 2022, 10:37 Spits, rechtsback en keeper.. klinkt goed. Maar eerst nog maar eens zien want het loopt vast altijd anders dan gepland.
De vraag bij de keeper is of de vervanger van Mvogo een tweede keeper of eerste keeper wordt. Verder zou ik Madueke nog wel graag minimaal een jaar bij PSV willen zien. Helemaal als Gakpo en Sangaré ook al vertrekken.
El Sordo
Vedette

Als je Gakpo, Madueke én Sangaré laat vertrekken en daarnaast nog de RB-, keepers-, en spitspositie wil versterken (en liefst ook nog het centrale duo achterin), dan moet je erg vroeg serieus in actie komen om komend jaar niet weer met een achterstand te beginnen. Je kunt niet zomaar drie van je beste spelers en drie andere basisspelers vervangen zonder dat daar een héél goed plan achter zit.
Juancho
Mister PSV

Natuurlijk gaat PSV een nieuwe 1e keeper halen. Of iig die de strijd aan kan gaan, officieel gezien dan. Drommel valt zo enorm tegen dat de nieuwe coach dat echt wel ziet maar ook intern kan ik me niet voorstellen dat men tevreden is over Drommel.

Spits en rechtsback zijn beide logisch, ook zonder verkopen. Verder moet je never, never, never nooit het trio Gakpo, Sangare & Madueke laten gaan. Dan begin je eigenlijk helemaal op 0. Te veel van het goede in 1 zomer. Liefst 1 toptransfer en als een 2de transfer een idioot hoog bod kan opleveren kan je nadenken over een extra verkoop. Maar thats it. De rest van de uitgaande transfer ls moet de groep dure- en/of niet presterende spelers zijn waar je afscheid van neemt.

Gaat een druk zomertje worden verwacht ik. Altijd leuk en in dit geval ook hard nodig 😁
Last edited by Juancho on 13 Mar 2022, 11:02, edited 1 time in total.
Massimo
Legende

Het is sowieso zaak om voor een groot gedeelte al vroeg te acteren op de transfermarkt. Helemaal als je voorrondes in Europa moet gaan spelen. Dit seizoen was dat wel in orde trouwens, maar dat zal je dan wederom moeten doen. Nederlandse clubs hebben in het verleden het al zo vaak laten afweten doordat het met incomplete selecties waar de beste spelers waren verkocht en de meeste nieuwe spelers nog gehaald moesten worden de voorrondes in Europa ingingen.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Trixm wrote: 13 Mar 2022, 10:41 Voor een mooi bedrag zou ik de verkoop van madueke wel zien zitten. Ik zoek meer rendement.
Wat is dan een mooi bedrag? Want voor PSV een talent als Madueke hebben is erg zeldzaam en die wordt gewoon elk jaar beter. Nu laat hij al in fases zien veel rendement te kunnen koppelen aan zijn dreiging, maar in mindere fases is ie nog steeds erg dreigend. Ik kan me niet voorstellen dat we beter kunnen halen, tenzij je echt €20m of meer gaat uitgeven en dat zie ik niet snel gebeuren plus weet je dat Noni ook steeds beter wordt, dus lijken me luchtkastelen waar je op hoopt.
Last edited by Thijs on 13 Mar 2022, 11:25, edited 1 time in total.
kastoekast
Nationale topspeler

Noni moet je houden.
Sanga en Gako mogen vertrekken bij een goed aanbod.
Gakpo 40 mil
Sanga 25-30
El Sordo
Vedette

Ik zou gewoon proberen zowel Madueke als Gakpo nog een jaar te behouden. Als er dan een van de twee zou vertrekken, zie ik toch liever Gakpo nog een jaar blijven.
Locked