Denk dat de campagne van de Telesport, en het terug halen van Brobbey eerder, Ajax veel kansrijke maakt maar dan weet je dat Utrecht ze echt leeg gaat plukken.
Ik denk dat Q. Timber samen met wellicht Midtsjo de enige haalbare versterkingen zijn binnen de ED dus ze zullen wel op de lijst staan. Het gaat mij veel te ver om nu al te spreken over potentiële topspeler maar ik zie wel dingen die me bevallen wat de stap naar PSV makkelijker maakt. Overigens is 5 miljoen wel het minimale en ik verwacht nog wel een flinke schep meer.
Je kunt jezelf afvragen of 22/23 starten met Veerman Guti Gotze en Timber al niet een solide basis zou kunnen zijn.
Transferwindow 2022-2023
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Hele interessante speler idd die Timber! Ik zou hem er zeker bij halen ervan uitgaande dat v. Ginkel wel stopt of vertrekt (jammer maar hij is gewoon op) en een aantal andere middenvelder ook nog wel (definitief) zullen gaan zoals Thomas/Guti/Sadilek etc. Dan is er sowieso ruimte, ongeacht of Sangare vertrekt.
Groot talent en bijkomend voordeel dat je met Timber en Veerman ook een Nederlandse kern behoudt wat ik toch ook wel belangrijk vindt.
Groot talent en bijkomend voordeel dat je met Timber en Veerman ook een Nederlandse kern behoudt wat ik toch ook wel belangrijk vindt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik hoop juist niet op een PSV keeper. Dan blijven we godverdomme aan de gang.Eindhovenvoetbal wrote: ↑17 Mar 2022, 18:55 Kadioglu haha, wat moet je er ook mee. Ik hoop op de komst van die Braziliaanse keeper, zag er heel goed uit op de beelden. Echt een PSV-keeper. En dan is het zoeken naar een goede rechtsback, een top CV en een spits voor de basis. En dan vertrekkende basisspelers vervangen.
-
- Legende
Savio liked in ieder geval geen PSV foto’s meer. Wel grappig om dat een beetje te scanner wie dat wel doen. Paar opvallende namen die alles zo’n beetje liken van PSV:
Jonathan Reis.
Boudewijn Zenden
Maxi Romero
Ramalho
Ibi Afellay en Bergwijn ook opvallend vaak.
Van jongens waar je het meer van verwachte zie je dat minder. Zelden Luuk de Jong, vrijwel nooit Guardado.
Goed, tot zover dit creepy rapport
Jonathan Reis.
Boudewijn Zenden
Maxi Romero
Ramalho
Ibi Afellay en Bergwijn ook opvallend vaak.
Van jongens waar je het meer van verwachte zie je dat minder. Zelden Luuk de Jong, vrijwel nooit Guardado.
Goed, tot zover dit creepy rapport
-
- Lid scoutingsteam
Ik vind het geen slechte speler hoor, maar ik word er ook niet zo warm van. Het is een soort brede versie van pakweg Ramselaar: kwaliteiten zijn er zeker en misschien kan hij prima mee, maar ik vraag me af in welke rol hij hier zou kunnen spelen. Kan je daar het antwoord niet echt op geven.
Het zou niet mijn eerste keuze zijn. Aan de andere kant hangt het ook een beetje af van wat de vraagprijs is.
Het zou niet mijn eerste keuze zijn. Aan de andere kant hangt het ook een beetje af van wat de vraagprijs is.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid scoutingsteam
Staar je niet blind op de cijfers hoor. Er zijn de laatste jaren hooguit een handjevol spelers geweest die echt indrukwekkende stats hadden. Een paar daarvan zijn iconen van het hedendaagse Mexicaanse voetbal (lees: Gignac en Funes Mori), een ander speelde bij PSV de pannen van het dak om daarna onze recordtransfer te worden. De rest heeft minder aansprekende cijfers, maar kunnen nog steeds prima ballen. Vega is daar wel een voorbeeld van.
Ik heb meer bezwaar tegen een vaste positie en specialiteit. Dat heb je wel nodig bij een club als PSV.
Ik heb meer bezwaar tegen een vaste positie en specialiteit. Dat heb je wel nodig bij een club als PSV.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zou hij een vervanger van Bruma kunnen zijn?Ykhim wrote: ↑21 Mar 2022, 12:09 Staar je niet blind op de cijfers hoor. Er zijn de laatste jaren hooguit een handjevol spelers geweest die echt indrukwekkende stats hadden. Een paar daarvan zijn iconen van het hedendaagse Mexicaanse voetbal (lees: Gignac en Funes Mori), een ander speelde bij PSV de pannen van het dak om daarna onze recordtransfer te worden. De rest heeft minder aansprekende cijfers, maar kunnen nog steeds prima ballen. Vega is daar wel een voorbeeld van.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
-
- Lid scoutingsteam
- DonyellMalen
- Legende