Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Locked

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Total votes: 111
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vind dat Van Nisterlrooij überhaupt een kandidaat is geweest eigenlijk al heel raar. Dat kwam al heel snel zonder de tijd te nemen terwijl je deze nog wel hebt en toen al helemaal had.

[mention]Menno1[/mention] Ik zou het omdraaien. Ik wil een trainer waarmee de kans zeer behoorlijk tot groot is die flink in de 80 punten kan eindigen en die in Europa weer eens mooie uitslagen kan laten zien. En dat kan op meerdere manieren. Het uitvloeisel zal dan de titel moeten zijn van de doelstelling flink in de 80 punten. Haalt Ajax er 86 of 88 en daardoor wordt je het niet dan is het balen, maar als Ajax 80 of 82 punten haalt waarmee ze kampioen worden dan is het simpelweg niet goed van PSV.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf de nieuwe generatie Duitse trainers toch wel interessant vinden. Merk dat er vanuit Nederland maar weinig echte doorstroming is, ten Hag en Slot lijken op dit moment de enigen die een beetje schappelijk presteren. Duitsers heersen soort van en ik snap wel waarom. Er is een moderne kijk op voetbal, de uitvoer is goed en je ziet ook geen enkele Duitser heel erg in conflict komen met spelers of club. Dat betekent dat het goede managers zijn en exact dat is wat we nodig hebben als je met echte kwaliteit wilt gaan werken. Mij bevallen die Duitsers wel.
Paulus22
International
Posts: 996
Joined: 24 Feb 2019, 17:18
FOOTB_REM_S: No

Tuchel is binnenkort wel beschikbaar ;)
Ben het er wel mee eens hoor, niet verkeerd, die 'nieuwe generatie' Duitse trainers.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 14 Mar 2022, 19:04 Ik vind dat Van Nisterlrooij überhaupt een kandidaat is geweest eigenlijk al heel raar. Dat kwam al heel snel zonder de tijd te nemen terwijl je deze nog wel hebt en toen al helemaal had.

@Menno1 Ik zou het omdraaien. Ik wil een trainer waarmee de kans zeer behoorlijk tot groot is die flink in de 80 punten kan eindigen en die in Europa weer eens mooie uitslagen kan laten zien. En dat kan op meerdere manieren. Het uitvloeisel zal dan de titel moeten zijn van de doelstelling flink in de 80 punten. Haalt Ajax er 86 of 88 en daardoor wordt je het niet dan is het balen, maar als Ajax 80 of 82 punten haalt waarmee ze kampioen worden dan is het simpelweg niet goed van PSV.
Oh maar daar ben ik het mee eens hoor. Het is niet dat de nieuwe trainer even een seizoen mag freewheelen, hij zou moeten presteren en ik vind 80 punten ook een ondergrens.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Wat een pech, ik hoor net in het nieuws dat Bert 'opa' van Marwijk genoeg oliegeld verdiend heeft en ermee stopt. Die CL kunnen we dus vergeten :sad:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Tuchel, als die in 1900 was geboren dan had ie prima gepast.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Welke trainer laat zijn team in het overgrote deel van de wedstrijden verzorgd, aanvallend en herkenbaar voetbal spelen maar is ook in staat om in bepaalde, belangrijke wedstrijden met een ander strijdplan te komen om zo de tegenstander te verrassen, en vindt het dus niet erg om een keer lelijk te winnen.
Dat zou het uitgangspunt moeten zijn. Bij Bosz heb ik altijd nog het idee dat het bij vlagen kamikaze-voetbal is (nog meer dan bij Schmidt) en dat hij dat er niet uit krijgt omdat hij het niet op kan lossen. Ik hoop daarom op een andere optie. Wie het moet worden weet ik zo ook niet, maar ik hoop dus niet op Bosz of Cocu.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 15 Mar 2022, 11:24 Welke trainer laat zijn team in het overgrote deel van de wedstrijden verzorgd, aanvallend en herkenbaar voetbal spelen maar is ook in staat om in bepaalde, belangrijke wedstrijden met een ander strijdplan te komen om zo de tegenstander te verrassen, en vindt het dus niet erg om een keer lelijk te winnen.
Dat zou het uitgangspunt moeten zijn. Bij Bosz heb ik altijd nog het idee dat het bij vlagen kamikaze-voetbal is (nog meer dan bij Schmidt) en dat hij dat er niet uit krijgt omdat hij het niet op kan lossen. Ik hoop daarom op een andere optie. Wie het moet worden weet ik zo ook niet, maar ik hoop dus niet op Bosz of Cocu.
Wat is eigenlijk "herkenbaar" voetbal?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 15 Mar 2022, 11:58
Robson de Souza wrote: 15 Mar 2022, 11:24 Welke trainer laat zijn team in het overgrote deel van de wedstrijden verzorgd, aanvallend en herkenbaar voetbal spelen maar is ook in staat om in bepaalde, belangrijke wedstrijden met een ander strijdplan te komen om zo de tegenstander te verrassen, en vindt het dus niet erg om een keer lelijk te winnen.
Dat zou het uitgangspunt moeten zijn. Bij Bosz heb ik altijd nog het idee dat het bij vlagen kamikaze-voetbal is (nog meer dan bij Schmidt) en dat hij dat er niet uit krijgt omdat hij het niet op kan lossen. Ik hoop daarom op een andere optie. Wie het moet worden weet ik zo ook niet, maar ik hoop dus niet op Bosz of Cocu.
Wat is eigenlijk "herkenbaar" voetbal?
Herkenbaar is dat de trainer een stijl heeft die hij met al zijn teams speelde, met duidelijke principes. Dus bijvoorbeeld hoog drukzetten. In omschakeling direct naar voor of juist niet en kiezen voor een geleidelijke opbouw. Wel of geen opkomende backs. Veel positiewisselingen of juist niet, etc. Dat daarover na gedacht is en dat dat altijd het uitgangspunt is.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 15 Mar 2022, 07:12 Tuchel, als die in 1900 was geboren dan had ie prima gepast.
Huh
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

In de Peesjeveepodcast zou zijn gezegd dat een verassende naam bovenaan het trainerslijstje staat? Iemand enig idee wie?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Angela de Jong
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Erik ten Hag
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 15 Mar 2022, 13:39 In de Peesjeveepodcast zou zijn gezegd dat een verassende naam bovenaan het trainerslijstje staat? Iemand enig idee wie?
Dat kan vanalles zijn natuurlijk. Hebben ze niet meer details gegeven? Wie heeft het gezegd?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rik:
Bosz staat op de lijst maar niet als 1e keus.
Cocu wilt zelf vooral heel graag maar bij PSV staan ze niet heel erg om hem te springen

Rik verwacht dat het dus een verrassende naam wordt die nog niet voorbij is gekomen, Brands is er in ieder geval volop mee bezig.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Lil Kleine
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Misschien wilde Roger wel de opties open houden en NOG niet verlengen maar bij succes toch met PSV de CL in en dat PSV daarop wacht als 'verrassende' eerste keuze.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 15 Mar 2022, 13:57 Misschien wilde Roger wel de opties open houden en NOG niet verlengen maar bij succes toch met PSV de CL in en dat PSV daarop wacht als 'verrassende' eerste keuze.
En wie is er hoofdverantwoordelijke voor dat succes? ;) :think: :L . Juist, de kans dat dit dus gebeurt is vrijwel nul. En gelukkig maar want dit zou een uitermate ongezonde situatie zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 15 Mar 2022, 13:59
11 Sir Tinus wrote: 15 Mar 2022, 13:57 Misschien wilde Roger wel de opties open houden en NOG niet verlengen maar bij succes toch met PSV de CL in en dat PSV daarop wacht als 'verrassende' eerste keuze.
En wie is er hoofdverantwoordelijke voor dat succes? ;) :think: :L . Juist, de kans dat dit dus gebeurt is vrijwel nul. En gelukkig maar want dit zou een uitermate ongezonde situatie zijn.
Haha het was niet mijn voorkeur maar een suggestie. Ik zou het ook zeer ongezond vinden.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het zou ook verrassend zijn als er nog een ttainer is die Roger Schmidt heet en dat die dan bovenaan de lijst staat

Edit; geen trainer, maar wellicht kan hij het elftal laten swingen; https://alaskahalloffame.org/inductees/ ... r-schmidt/
La vida és massa curta per no fer broma
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
FOOTB_REM_S: No

Een opvallende naam. Wellicht een vrije trainer die connecties heeft met Marcel Brands. Wie zou dit kunnen zijn. Een Nederlander lijkt mij het sowieso niet dan.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij weet Rik zelf ook niet wie het is dus hij verwacht een verrassing oftewel een naam die niet voorbij is gekomen tot nu toe. Dat is dus niet per se een opvallende naam (lijkt me)
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 15 Mar 2022, 17:33 Een opvallende naam. Wellicht een vrije trainer die connecties heeft met Marcel Brands. Wie zou dit kunnen zijn. Een Nederlander lijkt mij het sowieso niet dan.
Marco Silva?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als je Koeman (wil niet), Cocu (niet op de prio lijst), Slot (ligt vast) en Bosz (volgens Rik geen eerste keuze waar ik niks van geloof) dan ben je al snel door de standaard lijst heen. Alles daarbuiten om is 'verrassend'. Tot zover het bericht van Elfrink 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 15 Mar 2022, 18:17 Als je Koeman (wil niet), Cocu (niet op de prio lijst), Slot (ligt vast) en Bosz (volgens Rik geen eerste keuze waar ik niks van geloof) dan ben je al snel door de standaard lijst heen. Alles daarbuiten om is 'verrassend'. Tot zover het bericht van Elfrink 😁
De volgende keer kunnen ze beter jou uitnodigen voor de "Peesjeveepodcast". Het lijkt erop dat je evenveel weet als Rik.
Locked