Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Fey winnen van Ajax, wij gelijk tegen Fey. Daar teken ik voor.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Dat zou top zijn. Daarna Ajax nog tegen AZ... :mrgreen:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ajax moet ook nog naar AZ, Groningen en Vitesse. Dat zijn gevaarlijke potjes als het niet loopt.
Menno1
Legende

Ik zou het ergens wel geinig vinden als wij verliezen van Feyenoord en alsnog kampioen worden. Tot totale verbazing van de rest van Nederland. Ajax dat verliest bij nec en thuis gelijk tegen Willem 2 dat al gedegradeerd was. Zoiets.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim wrote: 15 Mar 2022, 23:47 Ajax moet ook nog naar AZ, Groningen en Vitesse. Dat zijn gevaarlijke potjes als het niet loopt.
NEC uit is ook niet lekker.
Ardbeg
Mister PSV

Bijlow weer tot het einde van het seizoen uitgeschakeld, zie ik net. Die is blessuregevoelig, zeg.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Die is compleet ongeschikt voor topsport. Kun je nagaan als ie veldspeler was geweest...
Josef Dettelbacher
Legende

Voor ons ook balen eerlijk gezegd. Het is de enige Nederlandse keeper waar nog een beetje potentie in zat.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
DonyellMalen
Legende

11 Sir Tinus wrote: 16 Mar 2022, 06:57
Ykhim wrote: 15 Mar 2022, 23:47 Ajax moet ook nog naar AZ, Groningen en Vitesse. Dat zijn gevaarlijke potjes als het niet loopt.
NEC uit is ook niet lekker.
Aanvoerder Schone van NEC zat gisteren gewoon lekker op de tribune hoor met Huntelaar.
Revolinho
Internationale topspeler

Feyenoord zonder Bijlow en kutjü naar Amsterdam. Ik hoop (puur om PSV) dat Ajax wint en wij uiteraard ook van Fortuna. Die 2e plek is dan zo goed als safe en Ajax moet ook nog naar AZ en Vitesse op het eind. Niet lekker met druk erop. PSV mag niks meer weggeven.
Ardbeg
Mister PSV

Revolinho wrote: 16 Mar 2022, 11:06 Feyenoord zonder Bijlow en kutjü naar Amsterdam. Ik hoop (puur om PSV) dat Ajax wint en wij uiteraard ook van Fortuna. Die 2e plek is dan zo goed als safe en Ajax moet ook nog naar AZ en Vitesse op het eind. Niet lekker met druk erop. PSV mag niks meer weggeven.
Hoe kun je nu hopen dat ajax van Feyenoord wint?!
ShovingNE2
Site Admin

Feyenoord zijn we al kwijt. Ze moeten winnen!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ardbeg
Mister PSV

Stel je voor, dat je ajax voorbij kan als ze verliezen maar liever de 2e plek vast legt.

Ik zie ajax nog wel bij Zoet uitkomen trouwens. Of Olij.
Last edited by Ardbeg on 16 Mar 2022, 11:55, edited 2 times in total.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Revolinho wrote: 16 Mar 2022, 11:06 Feyenoord zonder Bijlow en kutjü naar Amsterdam. Ik hoop (puur om PSV) dat Ajax wint en wij uiteraard ook van Fortuna. Die 2e plek is dan zo goed als safe en Ajax moet ook nog naar AZ en Vitesse op het eind. Niet lekker met druk erop. PSV mag niks meer weggeven.
Kweenie hoor, maar laat Feyenoord maar lekker winnen daar, hoe klein die kans op zich ook is
Chucky
Vedette

ShovingNE2 wrote: 16 Mar 2022, 11:20 Feyenoord zijn we al kwijt. Ze moeten winnen!
Alhoewel ik ook vind dat Ajax in ieder geval niet moet winnen, vind ik het wel gevaarlijk om te stellen dat we Feyenoord al kwijt zijn kijkend naar hun resterende programma:

Thuis: PSV, Twente, Utrecht, Willem II
Uit: Ajax, Fortuna, GAE, Heracles

Mochten ze daadwerkelijk winnen van Ajax zie ik ze alle resterende wedstrijden nog best winnen ook.
Wij hoeven maar één uitglijder te hebben en Feyenoord heeft de tweede plek in eigen hand.

Gelijkspel, of overwinning Feyenoord; ik ben er nog niet 100% zeker van als ik zou mogen kiezen.
Massimo
Legende

Ik ga met de huidige stand 100% voor een overwinning van Feyenoord waar ik op hoop. Feyenoord moet 6 punten inlopen op PSV om ze voorbij te gaan in 8 wedstrijden. Daarnaast heeft Feyenoord in 26 wedstrijden 23 verliespunten geleden. Is het dan realistisch dat ze opeens in de resterende 8 wedstrijden er 0 zullen hebben? Welke wedstrijden na de winterstop waren nou overtuigend? Dat waren er niet veel.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Alsof Feyenoord al die wedstrijden gaat winnen. Die verloren al bijna punten tegen FC Zwolle en hebben ook nog een dubbel programma wat ze niet gewend zijn. Twee weken terug speelden ze thuis nog gelijk tegen Groningen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
11 Tinus
Legende

In welke wereld vind je de 2e plek veiligstellen half maart belangrijker dan de koppositie pakken?

Feyenoord klopt aan voor Dessers, ze willen hem huren. Ok jullie mogen hem huren zegt Genk dan. Feyenoord wil ook een optie tot koop in het contract zodat als hij bevalt ze hem over kunnen nemen. Ok we spreken 4 miljoen af zegt Genk. Top geregeld.

Een paar maanden later; Hoi Genk we willen hem kopen maar niet voor 4 miljoen. Zullen we 2 miljoen doen?

Als ik Genk was dan liet ik Dessers nog liever auto's parkeren voor een 5 sterrenhotel in Rotterdam dan dat ik hem voor een vriendenprijsje aan die armeodeclub verkocht. Stelletje bedelaars.
ShovingNE2
Site Admin

11 Sir Tinus wrote: 16 Mar 2022, 12:57 Een paar maanden later; Hoi Genk we willen hem kopen maar niet voor 4 miljoen. Zullen we 2 miljoen doen?
Dit is de reden waarom Marcel Brands eigenlijk nooit een optie tot koop in het contract wilde als PSV een speler zou huren. Het beperkt je in je onderhandelingen. Daar waar wij door de bank genomen eigenlijk het liefst een optie tot koop zien in een huurcontract.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler

Massimo wrote: 16 Mar 2022, 12:23 Ik ga met de huidige stand 100% voor een overwinning van Feyenoord waar ik op hoop. Feyenoord moet 6 punten inlopen op PSV om ze voorbij te gaan in 8 wedstrijden. Daarnaast heeft Feyenoord in 26 wedstrijden 23 verliespunten geleden. Is het dan realistisch dat ze opeens in de resterende 8 wedstrijden er 0 zullen hebben? Welke wedstrijden na de winterstop waren nou overtuigend? Dat waren er niet veel.
Dit plus dat ze eigenlijk nog bijna geen enkele wedstrijd gewonnen hebben tegen de betere ploegen. Alleen van ons en thuis van AZ hebben ze gewonnen. Verder continu puntverlies. En ze krijgen ook nog Twente en Utrecht. GAE uit en Heracles uit kunnen ze ook zo punten laten liggen. Die gaan echt niet alle 8 winnen, als ze winnen van Ajax, wat helaas bijna onmogelijk is gezien hun trackrecord, dan verliezen ze waarschijnlijk de week erop direct weer thuis van Willem II omdat ze de druk niet aankunnen of zichzelf weer schromelijk overschatten.
11 Tinus
Legende

ShovingNE2 wrote: 16 Mar 2022, 13:07
11 Sir Tinus wrote: 16 Mar 2022, 12:57 Een paar maanden later; Hoi Genk we willen hem kopen maar niet voor 4 miljoen. Zullen we 2 miljoen doen?
Dit is de reden waarom Marcel Brands eigenlijk nooit een optie tot koop in het contract wilde als PSV een speler zou huren. Het beperkt je in je onderhandelingen. Daar waar wij door de bank genomen eigenlijk het liefst een optie tot koop zien in een huurcontract.
Laten we Luuk de Jong als voorbeeld nemen. Stel niet Barcelona maar wij hadden hem gehuurd van Sevilla. Dan zou je van te voren kunnen bedenken wat je kwijt zou willen zijn voor een goed presterende Luuk. Als dat bv 7 miljoen is en je weet dat bedrag iets af te bouwen bij de onderhandelingen met Sevilla dan kun je na een jaar gewoon prima inschatten of hij 6 a 7 miljoen waard is of niet. Als hij dat dan niet waard is dan moet je hem ook gewoon niet kopen, ook niet voor 3 of 4 miljoen. Feyenoord zegt eigenlijk we vinden hem wel oke maar amai we hebben geen geld geef ons korting en heb begrip voor onze situatie. Als ik Genk was zou ik zeggen dat ze maar terug moeten komen als Kokcu voor 30 miljoen hebben verkocht, Sinestera aan de Europese top hebben afgeleverd en Senesi eindelijk verkocht aan een Spaanse middenmotot zonder er 1 euro aan te hebben verdiend.

Mbt die 6 punten. Dan zou ik liever hopen dat PSV in die 4 wedstrijden thuis nog even wat goals binnen schiet.
PCGC
Vedette

Slot dus er niet bij donderdag, vraagteken voor zondag.
Er gaan geruchten in het Rotterdamse dat de Corona vloek weer heeft toegeslagen onder de selectie daar. Dat zou een ramp zijn met het oog op zondag.

Wellicht dat die Jim Belushi daar nog wat extra positieve testjes kan aftekenen als het te gek wordt, dan kunnen ze uitstel aanvragen.
#FreeGeneratie4
11 Tinus
Legende

Ze hebben daar toch zo'n goede huisjurist die bij de KNVB alles voor elkaar krijgt? Verzet de wedstrijd maar naar de woensdag na de bekerfinale :)
DadOfFour
Internationale topspeler

Laat ze maar lekker gelijk spelen dan zondag, staan we in punten gelijk met kutclub 1 en lopen we 2 punten uit op kutclub 2
La vida és massa curta per no fer broma
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Als helder licht John de Wolf i.p.v. Slot Feyenoord door de klassieker moet gaan loodsen dan kunnen we nu al de drie punten opschrijven voor ajax. Alles zou sowieso al mee moeten zitten voor Feyenoord om winstkansen te vergroten, maar zonder Bijlow, Slot en wie weet nog meer gaat dat hem niet worden vrees ik.
Post Reply