Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Doe maar een topper in de verdediging aub.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 29 Dec 2020, 20:10Bergwijn deed dat anderhalve wedstrijd en wordt met de grond gelijk gemaakt. Pröpper deed dat een kwart van de wedstrijden en wordt nog op een voetstuk gezet.
Denk je niet dat hier nog een paar nuances ontbreken? :lol:
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 29 Dec 2020, 21:10
Thijs85 wrote: 29 Dec 2020, 20:10Bergwijn deed dat anderhalve wedstrijd en wordt met de grond gelijk gemaakt. Pröpper deed dat een kwart van de wedstrijden en wordt nog op een voetstuk gezet.
Denk je niet dat hier nog een paar nuances ontbreken? :lol:
Denk dat dat reuze meevalt. Als je in je tweede jaar het al niet meer op kan brengen om voor PSV te spelen en als een volgevreten vedette over het veld sloft dan is dat reden genoeg om er nooit meer aan te beginnen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Een keertje volledig terecht op de bank gezet door Cocu tegen Horsik en gelijk jankend in zijn eikeltjes pyama zijn zaakwaarnemer bellen. Als ik een slappe zak wil zien dan.... ach, laat ook maar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

GillesdelaCroquette wrote: 29 Dec 2020, 21:19Denk dat dat reuze meevalt. Als je in je tweede jaar het al niet meer op kan brengen om voor PSV te spelen en als een volgevreten vedette over het veld sloft dan is dat reden genoeg om er nooit meer aan te beginnen.
Nu vind ik dat vedettegedrag zoals jij het hier beschrijft wel overdreven, maar het gaat me er meer om dat Pröpper niet op een voetstuk wordt gezet in vergelijking met Bergwijn. En nog los van het gegeven dat die laatste openlijk met Ajax stond te flirten natuurlijk.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ten eerste had ik het over de zomer als wellicht Hendrix en Van Ginkel al weg zijn en Thomas en Sadilek nog 1 jaar contract hebben en Guti nog niet geslaagd is. Misschien is zelfs Rosario wel verkocht of trekt iemand de beurs voor Sangare.

Gotze en Ihattaren kunnen juist niet op die positie spelen, dat is inmiddels wel gebleken toch?

De 2 verdedigende middenvelders hoeven geen scorend vermogen te hebben, het enige wat fijn zou zijn is dat ze er af en toe 1 voor de voeten krijgen en ze binnen schuiven, eventueel bij dode spelsituaties.

Ik vond persoonlijk dat Propper hier 2 fantastische jaren heeft gehad. Paste perfect met wat we hier hadden en ik denk dat hij in de Eredivisie een uitstekende toevoeging zou zijn.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 29 Dec 2020, 21:10
Thijs85 wrote: 29 Dec 2020, 20:10Bergwijn deed dat anderhalve wedstrijd en wordt met de grond gelijk gemaakt. Pröpper deed dat een kwart van de wedstrijden en wordt nog op een voetstuk gezet.
Denk je niet dat hier nog een paar nuances ontbreken? :lol:
Nee joh. Dat was een aaneenschakeling van nuances. ;)
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 29 Dec 2020, 20:10
GillesdelaCroquette wrote: 29 Dec 2020, 20:07 Met de huidige selectie nogal overbodig. Daarnaast na zijn fantastische eerste jaar hier er volledig met de pet naar gegooid.
Bergwijn deed dat anderhalve wedstrijd en wordt met de grond gelijk gemaakt. Pröpper deed dat een kwart van de wedstrijden en wordt nog op een voetstuk gezet.
En van allebei slaat het nergens op. Allebei waren het geweldige spelers. Zwaar ondergewaardeerd hier.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het verschil met toen en nu (even los van hoe erg iemand het vond) is wel dat Propper geroken heeft aan de topcompetitie en dat die ambitie/drive er ook niet meer zo snel zal zijn. Als hij kiest voor PSV, dan zal hij bewust die keuze maken om terug te keren. Eigenlijk net zoals Klaassen/Tadic. Ik zou dus niet weten waarom hij er dan met de pet naar zal gooien. Bovendien komt hij ook totaal anders binnen en ga je hem ook niet halen voor de bank natuurlijk. Want je zal er fors voor moeten betalen. Dus wat mij betreft kan dat verleden (nogmaals, wat iemand er ook van vindt) gelijk de prullenbak in omdat die situaties totaal niet met elkaar zijn te vergelijken.

Dan lees ik dat we zoveel keuze op het middenveld hebben. Valt best mee toch?
  1. Hendrix/Sadilek/Guti mogen/kunnen/gaan vast wel weg
  • v. Ginkel moet na dit seizoen weer terug naar Londen en ik heb sterkte twijfels of je hem wel moet houden of wil overnemen van Chelsea
  • Fein is ook gehuurd en tot op heden kan ik nog niet zeggen dat hij OF 6 miljoen waard is OF dat hij komend seizoen al basisspeler waardig is.
  • Hoewel hij een stuk beter speelt dan afgelopen 1,5 jaar heb ik bij Rosario toch nog altijd mijn twijfels.
  • Sangare is eigenlijk de enige onbetwiste basis speler op het middenveld
Kortom, als je de volgende stappen wil zetten is het middenveld juist wel toe aan een renovatie, vooral kwalitatief gezien. En dat hoeft niet deze winter, maar zeker wel komende zomer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Had ik graag bij ons gezien. Maar 15 miljoen is natuurlijk absurd, mocht dit bericht van Voetbalprimeur op waarheid berusten.

Dat gedeelte na de komma...... So nevermind.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Dec 2020, 14:47 Ik blijf Passlack wel een aardige optie vinden, iets waar Mercer het met me over eens is. Multifunctionele optie: in principe een back, maar kan ook op het middenveld of als aanvaller uit de voeten. En hij is natuurlijk bekend met de principes van Schmidt en heeft daar ook de fysieke inhoud voor. Lijkt weinig happy bij Dortmund, ondanks dat hij af en toe mag bijspringen op de positie van linksback. Contract loopt deze zomer af.
Hopelijk halen ze de eerde genoemde uit zijn contract lopende Passlack op, in de zomer of winter, bij Dortmund.

Inzetbaar op beide back posities, snel, fel aanvallend van meerwaarde voor zijn team. Verdedigebd degelijk.
Een prima speler om met spelers als Sambo, Oppergard te concurreren en kwalitatief sterk genoeg om ook grote jongens als Dumfries en Max te vervangen.

Helaas zit hij nu met een lichte blessure, maar heeft dit seizoen bij Dortmund als linkerwinger(back/middenvelder)en heel kort als rechterwinger minuten gemaakt.
Bij Fortuna was hij een zeer verdienstelijke aanvallend ingestelde rechterverdediger/middenvelder.
Dit laat ook wel zijn multifunctionaliteit zien.
Ondanks zijn verleden, vooral veel wedstrijden als rechtsachter, -midden, -buiten) wordt hij nu bij Dortmund vooral op links ingezet.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Sensation[/mention]: jij, als de notoire RB Salzburg-expert die je bent, kan mij vast vertellen waarom de 16-jarige Luka Reischl een speler is die we absoluut moeten halen voordat het te laat is :mrgreen:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 30 Dec 2020, 20:00 @Sensation: jij, als de notoire RB Salzburg-expert die je bent, kan mij vast vertellen waarom de 16-jarige Luka Reischl een speler is die we absoluut moeten halen voordat het te laat is :mrgreen:
Omdat hij in de jeugdelftallen een Haaland achtig rendement heeft :mrgreen:
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fosu-Mensah loopt uit contract, zo lees ik net op VI. Zou ik een prima en betaalbare optie vinden; jong, sterk, snel, scherp, kan zowel RV als RCV.

Zou opties afwegen nadat Man U afgelopen zomer lang wachtte met het lichten van de optie in zijn contract.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Stukje wat ik vandaag tegen kwam op 'The Athletic':
Naatan Skytta
Current club: Ilves
Position: Attacking midfielder
Possible cost: £600,000

Skytta is only 18 but, having progressed through the junior ranks at Ilves, has already established himself in the first-team at the Finnish club. They were fifth, a point off the places for the new UEFA Conference League’s qualifying round, in the 12-team Veikkausliigat with five games to go when the league was cancelled in October as a result of the pandemic, with the midfielder’s contribution having generated rave reviews.

The teenager is skilful with a burst of pace, an eager dribbler given free rein to express himself by the coach, Jarkko Wiss. He scored seven times in 16 league games and was voted the nation’s most promising young player at the Finnish Football Association’s annual event in early December. Clubs across Europe have been alerted to his progress, with the likes of Midtjylland — with their close association with Brentford — and Nordsjaelland in Denmark, PSV Eindhoven and Feyenoord in the Netherlands, and suitors in the German Bundesliga now tracking his progress. A January move is anticipated, with Ilves, Skytta and the player’s representatives now exploring options.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat een prachtige naam :mrgreen:

Skytta Naatan!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 03 Jan 2021, 18:23 Wat een prachtige naam :mrgreen:

Skytta Naatan!
Heeft volgens mij in Finland een beetje dezelfde status als Messi in Barcelona, Ronaldo in Portugal en Robben in Bedum, alleen al voor de naam en reputatie leuk om binnen te halen :mrgreen: Alhoewel ik denk dat het een hoog Freddy Adu gehalte zal hebben. Van wat ik van hem gezien heb ziet het er leuk uit tegen tegenstanders van het niveau 4e Klasse West II maar ben ik bang dat hij in een normale competitie niet veel beter is dan de gemiddelde jeugdspeler.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

:lol:

Jij ziet ook alles hè :mrgreen:
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Op zich is het prima als er komende zomer 1 of 2 spelers voor Jong PSV gehaald worden met de potentie om het eerste te kunnen gaan halen. Wel spelers die je grote kans van slagen acht en niet maar halen omdat het een 'leuk talent' is en wie weet wordt het wat. Helemaal bij spelers die je uit het buitenland haalt.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Komt deze knakker uit de koker van onze nieuwe (Finse) scout?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 09 Nov 2020, 13:03 Hele mooie ontwikkeling dit. Welke Duitse centrumverdediger kan bij PSV zijn carrière nieuw leven inblazen? Mustafi? Kwestie van tijd voordat we hofleverancier van Die Mannschaft zijn.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/m ... a30d1e870/

Is dit een type speler die onze verdediging sterker maakt en zich bij ons kan revancheren? Ik ken zijn naam maar ik weet niet zo veel van hem. Wat voor type speler is het? Ik probeer te gokken waar PSV zoekt.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 03 Jan 2021, 18:54
Ykhim wrote: 03 Jan 2021, 18:23 Wat een prachtige naam :mrgreen:

Skytta Naatan!
Heeft volgens mij in Finland een beetje dezelfde status als Messi in Barcelona, Ronaldo in Portugal en Robben in Bedum, alleen al voor de naam en reputatie leuk om binnen te halen :mrgreen: Alhoewel ik denk dat het een hoog Freddy Adu gehalte zal hebben. Van wat ik van hem gezien heb ziet het er leuk uit tegen tegenstanders van het niveau 4e Klasse West II maar ben ik bang dat hij in een normale competitie niet veel beter is dan de gemiddelde jeugdspeler.
Ah, nu begrijp ik waarom ik wéér enorm veel appjes kreeg van een zekere dame afgelopen week...
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 03 Jan 2021, 19:52https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/m ... a30d1e870/

Is dit een type speler die onze verdediging sterker maakt en zich bij ons kan revancheren? Ik ken zijn naam maar ik weet niet zo veel van hem. Wat voor type speler is het? Ik probeer te gokken waar PSV zoekt.
Moest ik vandaag ook aan denken, ja. Past best in het aankoopbeleid eigenlijk.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik ben benieuwd.
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is momenteel een grootverdiener dus hij zal heel veel in moeten leveren. Denk wel dat het een goede versterking zal zijn ja.
Saliba wordt overigens verhuurd aan Nice komende half jaar.
Post Reply