Jordan Teze
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Toch mooi: het trio (Gakpo, Obispo, Teze) dat al vanaf de F'jes bij PSV speelt inmiddels min of meer uitgegroeid tot basisspeler in 1. Kun je dan spreken van een goede lichting? Volgens mij redelijk. Ben niet verrast door Teze de laatste weken, hij heeft daar de kwaliteiten voor, zowel verdedigend als opbouwend. Goed dat hij inmiddels ook van inzicht lijkt te zijn veranderd. ik weet het nog zo net niet hoor, kiezen tussen Ramalho en hem...
-
- Lid scoutingsteam
Ik vind hem uitstekend presteren al twee seizoenen op het niveau van PSV. Hij maakt enorme stappen en is een zekerheidje geworden centraal achterin. Ik zou niet weten wat hij nog extra zou moeten doen, naast doelpunten maken?? Hij staat er om de spitsen van scoren te beletten en de organisatie neer te zetten op moment. Dit lukt hem goed, zelfs uitstekend in de laatste wedstrijden.Ardbeg wrote: ↑05 Mar 2022, 16:50Omdat ik uitstekend wel een niveau of twee beter vind, daarom. Ik vind hem verre van slecht maar uitstekend vind ik weer het andere uiterste. Al kan hij daar wel naar toe, natuurlijk.Ykhim wrote: ↑05 Mar 2022, 16:30
Waarom?
Ik zie een hele complete verdediger namelijk. Fysiek sterk, snel en hard in de duels waar het moet. Maar aan de bal vind ik hem ook best goed. Prima techniek, goeie pass in de benen, gewoon goed dus. Hij kan nog stappen zetten op allerlei onderdelen, bijvoorbeeld positionering en coaching, maar dat zijn voor een deel ook ervaringskwesties. Je moet minuten maken om dat te verbeteren.
Had PSV interesse gehad in de transfervrije 22-jarige Tezinho van Palmeiras met beeldmateriaal zoals we dat van hem kennen, dan waren we lyrisch geweest. En terecht, wat mij betreft.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Dat zou inderdaad ook een prima oplossing zijn.
Teze speelt erg goed de laatste weken, het is wat dat jammer als hij weer moet gaan banken zodra Ramalho terug is.
Teze speelt erg goed de laatste weken, het is wat dat jammer als hij weer moet gaan banken zodra Ramalho terug is.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja ik ben ook super blij dat hij het goed doet, net als Obispo voor zijn blessure overigens, en daarmee is het ook terecht dat we geen dure jongen hebben gehaald voor erbij. Die discussie hoeft niet opnieuw gevoerd te worden natuurlijk maar door deze keuze is het duidelijk dat je centraal gewoon geen aankopen nodig hebt want we hebben 4 zeer acceptable opties met alle mogelijk smaakjes waarbij we nu ook zeker weten dat Teze geen rechtsback is. Ervan uitgaande dat Max en Mwene blijven heb je dus maar 1 basis rechtsback nodig.
Op papier zou ik zeggen dat Ramalho-Obispo het beste duo is maar Teze-Ramalho hebben niet samen gespeeld. Ik vind dat Obispo de meest pure verdediger is en Ramalho de beste leider en allrounder en daarom passen ze goed bij elkaar. Teze heeft een geweldige diagonale pass en snelheid maar mist kopkracht en kan aanvallend ook niet veel bij corners/vrije trappen.
Op papier zou ik zeggen dat Ramalho-Obispo het beste duo is maar Teze-Ramalho hebben niet samen gespeeld. Ik vind dat Obispo de meest pure verdediger is en Ramalho de beste leider en allrounder en daarom passen ze goed bij elkaar. Teze heeft een geweldige diagonale pass en snelheid maar mist kopkracht en kan aanvallend ook niet veel bij corners/vrije trappen.
-
- Internationale topspeler
Ik wacht al heel het seizoen op Teze-Ramalho, al blijft Boscagli natuurlijk ook een belangrijke pion.
Vond Jordan vorig seizoen al een van de revelaties en nu is hij ook weer ijzersterk bezig. Hij speelt souverein en is ook een moderne verdediger. Hij heeft een uitstekende inspeelpass, maar dribbelt net zo makkelijk in. Fysiek sterk en heel snel. Heeft soms wel een soort laksheid over zich, maar dat kan aan mij liggen. Ook al was het ‘maar’ Heracles, maar hij was weer echt goed.
Vond Jordan vorig seizoen al een van de revelaties en nu is hij ook weer ijzersterk bezig. Hij speelt souverein en is ook een moderne verdediger. Hij heeft een uitstekende inspeelpass, maar dribbelt net zo makkelijk in. Fysiek sterk en heel snel. Heeft soms wel een soort laksheid over zich, maar dat kan aan mij liggen. Ook al was het ‘maar’ Heracles, maar hij was weer echt goed.
- Standbeeld
- Mister PSV
Teze heeft zich uitstekend ontwikkeld. Daarom zou hij het niet verdienen om terug naar de bank te moeten als Ramalho weer terug is.
-
- Nationale topspeler
Is geen leider van de verdediging maar weet zich wel goed staande te houden. Heeft gewoon iemand anders naast hem nodig. Ramalho Teze werkt het beste imo
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Eens! Teze RCV en Ramalho LCV zou ik, straks als Ramalho weer fit is, aan de basis willen zien. Ik denk dat dat een hele goede combi is!Karfiooltje wrote: ↑11 Mar 2022, 00:04 Is geen leider van de verdediging maar weet zich wel goed staande te houden. Heeft gewoon iemand anders naast hem nodig. Ramalho Teze werkt het beste imo
-
- Lid scoutingsteam
Ben ik het niet mee eens. Behalve Mauro vond ik niemand sterk maar Teze was de enige die nog in de buurt kwam van het gevraagde niveau vab de basiself. Hij heeft met zijn snelheid en positionering veel opgelost ook in deze wedstrijd.
Jammer dat Sangaré, Drommel en anderen weer kortsluiting hadden in hun hoofd. Daar kun je niet tegenop voetballen.
Als hij zo doorgaat en zijn contract verlengd kan deze jongen binnen een jaar of twee jaar zo 10 miljoen gaan opleveren.
Jammer dat Sangaré, Drommel en anderen weer kortsluiting hadden in hun hoofd. Daar kun je niet tegenop voetballen.
Als hij zo doorgaat en zijn contract verlengd kan deze jongen binnen een jaar of twee jaar zo 10 miljoen gaan opleveren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik ook. Nu. Volgend jaar niet. Niveau moet omhoog. Teze naar Nice. En wij een nieuwe CV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Ramalho-aankoop.
Bosca rond de 10mil.
Teze-Obispo vechten voor de basis, maar beginnen soort van als wissels.
Seelt-Vos bij jong en soms meenemen als een van de andere cv uitvallen.
Bosca rond de 10mil.
Teze-Obispo vechten voor de basis, maar beginnen soort van als wissels.
Seelt-Vos bij jong en soms meenemen als een van de andere cv uitvallen.
- Heissenberrug
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Hier ook genoten van de passie van Teze.
Kan allemaal wat minder wild, iets meer betrouwbaarheid uitstralen. Uitstralen vooral, want niet echt in de problemen gekomen. Heeft snelheid, atletisch vermogen, een goede mentaliteit en kan goed verdedigen.
Kan allemaal wat minder wild, iets meer betrouwbaarheid uitstralen. Uitstralen vooral, want niet echt in de problemen gekomen. Heeft snelheid, atletisch vermogen, een goede mentaliteit en kan goed verdedigen.
#FreeGeneratie4