Die discussie in januari of we Ahmedhodzic moesten halen voor 7 miljoen of niet is inmiddels wel een mooie om op terug te kijken. Wat Teze heeft gepresteerd sinds hij centraal staat is eigenlijk bizar. Dat hij nu al weken hier en daar aanvoerder is zegt ook iets over zijn rol in de groep.
Ramalho heeft nog geen minuut op links gestaan maar er valt wel een case te maken dat Teze Ramalho her beste duo is. De snelheid van Teze, het risicoloos uitverdedigen en een goede inspeelpass vind ik zijn belangrijkste wapens.
Jordan Teze
-
- Vedette
Achteraf gezien lijkt het allemaal bijzonder in elkaar te vallen. Mwene valt uit en daardoor maken zowel Mauro als Max minuten en die groeien allebei naar een betere vorm toe. Als Mwene en Ramalho in de interlandperiode weer aan kunnen haken hebben we alles overleefd zonder extra investering.11 Sir Tinus wrote: ↑18 Mar 2022, 08:20 Die discussie in januari of we Ahmedhodzic moesten halen voor 7 miljoen of niet is inmiddels wel een mooie om op terug te kijken. Wat Teze heeft gepresteerd sinds hij centraal staat is eigenlijk bizar. Dat hij nu al weken hier en daar aanvoerder is zegt ook iets over zijn rol in de groep.
Ramalho heeft nog geen minuut op links gestaan maar er valt wel een case te maken dat Teze Ramalho her beste duo is. De snelheid van Teze, het risicoloos uitverdedigen en een goede inspeelpass vind ik zijn belangrijkste wapens.
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ramalho moet spelen als hij fit is, maar verrassend genoeg mag van mij ook Teze blijven staan en Boscagli naar de bank.
Boscagli vind ik degelijk en zijn passing is geweldig.
Teze heeft echter ook een uitstekende pass in huis en laat dit steeds meer zien, waarbij hij het voordeel heeft dat hij sterker en sneller is dan Boscagli. Ook is zijn betrouwbaarheid toegenomen, wat het zonde en onterecht zou maken als hij op de bank terecht komt.
Teze heeft echter ook een uitstekende pass in huis en laat dit steeds meer zien, waarbij hij het voordeel heeft dat hij sterker en sneller is dan Boscagli. Ook is zijn betrouwbaarheid toegenomen, wat het zonde en onterecht zou maken als hij op de bank terecht komt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik denk ook dat hij met de ervaring van Ramalho naast zich nog veel meer kan ontwikkelen. Waar Boscagli oké is, maar wel al een jaartje op z’n top, zie je bij Teze dat er echt nog wel meer in t vat zitRen Höek wrote: ↑18 Mar 2022, 09:17 Ramalho moet spelen als hij fit is, maar verrassend genoeg mag van mij ook Teze blijven staan en Boscagli naar de bank.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Standbeeld
- Mister PSV
Super! Hele mooie beloning voor zijn goede prestaties van de afgelopen tijd. Ook uitstekend voor zijn waarde als speler.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Het perfecte moment om Boscagli na dit seizoen te verkopen, lijkt mij. Hopelijk speelt hij zich in de kijker met nog een paar goede wedstrijden in Europa. Dan heb je volgend jaar als basis Teze met Ramalho, lijkt me prima. Obispo als 1e vervanger zou dan ook prima zijn, al vraag ik me af of hij nog een jaar als wisselspeler wil blijven .
- Standbeeld
- Mister PSV
Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
- ShovingNE2
- Site Admin
Fantastisch voor hem. Ik ben best kritisch op hem geweest en meerdere malen aangegeven dat ik hem niet goed genoeg voor de basis vond (ook niet als CV). Speelde gisteren geweldig en dit is een mooie beloning. Misschien mijn mening zo zachtjes aan maar eens gaan herzien....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Doe maar niet. Dan raakt ie anders direct in een vormdip.ShovingNE2 wrote: ↑18 Mar 2022, 12:13 Fantastisch voor hem. Ik ben best kritisch op hem geweest en meerdere malen aangegeven dat ik hem niet goed genoeg voor de basis vond (ook niet als CV). Speelde gisteren geweldig en dit is een mooie beloning. Misschien mijn mening zo zachtjes aan maar eens gaan herzien....
- ShovingNE2
- Site Admin
VERKOPEN OP ZIJN HOOGTEPUNT!
(zo beter? )
(zo beter? )
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Zou kunnen. Al kan het ook zijn dat hij in aanmerking komt als Van Gaal met 5 verdedigers wil spelen, er meer centrale verdedigers dan nodig zijn en hij als de meest rechter centrale verdediger van de drie gezien wordt. I.i.g. erg leuk voor hem.Standbeeld wrote: ↑18 Mar 2022, 12:10 Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
- Ryme
- Vaste waarde in elftal
Maar voor rechts heeft van Gaal ook al Hateboer mee. Dus denk ter vervanging van de Vrij als back-up voor de CV positie in een 532 opstelling.
Er zijn sowieso veel verdedigers mee trouwens. Met Wijndal, Malacia en Blind 3 LB. Zou Blind dan gaan banken?
Er zijn sowieso veel verdedigers mee trouwens. Met Wijndal, Malacia en Blind 3 LB. Zou Blind dan gaan banken?
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Je hebt gelijk. Lees net de uitleg van Van Gaal en ze zien hem als centrum verdediger. Goed nieuws.Massimo wrote: ↑18 Mar 2022, 12:24Zou kunnen. Al kan het ook zijn dat hij in aanmerking komt als Van Gaal met 5 verdedigers wil spelen, er meer centrale verdedigers dan nodig zijn en hij als de meest rechter centrale verdediger van de drie gezien wordt. I.i.g. erg leuk voor hem.Standbeeld wrote: ↑18 Mar 2022, 12:10 Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
-
- Lid van verdienste
Geweldig voor Teze dat hij erbij zit! Het zijn vriendschappelijke potjes, dus hij zou ook nog weleens zijn debuut kunnen maken.
-
- Lid scoutingsteam