Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Die discussie in januari of we Ahmedhodzic moesten halen voor 7 miljoen of niet is inmiddels wel een mooie om op terug te kijken. Wat Teze heeft gepresteerd sinds hij centraal staat is eigenlijk bizar. Dat hij nu al weken hier en daar aanvoerder is zegt ook iets over zijn rol in de groep.

Ramalho heeft nog geen minuut op links gestaan maar er valt wel een case te maken dat Teze Ramalho her beste duo is. De snelheid van Teze, het risicoloos uitverdedigen en een goede inspeelpass vind ik zijn belangrijkste wapens.
Robson de Souza
Vedette

11 Sir Tinus wrote: 18 Mar 2022, 08:20 Die discussie in januari of we Ahmedhodzic moesten halen voor 7 miljoen of niet is inmiddels wel een mooie om op terug te kijken. Wat Teze heeft gepresteerd sinds hij centraal staat is eigenlijk bizar. Dat hij nu al weken hier en daar aanvoerder is zegt ook iets over zijn rol in de groep.

Ramalho heeft nog geen minuut op links gestaan maar er valt wel een case te maken dat Teze Ramalho her beste duo is. De snelheid van Teze, het risicoloos uitverdedigen en een goede inspeelpass vind ik zijn belangrijkste wapens.
Achteraf gezien lijkt het allemaal bijzonder in elkaar te vallen. Mwene valt uit en daardoor maken zowel Mauro als Max minuten en die groeien allebei naar een betere vorm toe. Als Mwene en Ramalho in de interlandperiode weer aan kunnen haken hebben we alles overleefd zonder extra investering.
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ramalho moet spelen als hij fit is, maar verrassend genoeg mag van mij ook Teze blijven staan en Boscagli naar de bank.

Boscagli vind ik degelijk en zijn passing is geweldig.
Teze heeft echter ook een uitstekende pass in huis en laat dit steeds meer zien, waarbij hij het voordeel heeft dat hij sterker en sneller is dan Boscagli. Ook is zijn betrouwbaarheid toegenomen, wat het zonde en onterecht zou maken als hij op de bank terecht komt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ren Höek wrote: 18 Mar 2022, 09:17 Ramalho moet spelen als hij fit is, maar verrassend genoeg mag van mij ook Teze blijven staan en Boscagli naar de bank.

Boscagli vind ik degelijk en zijn passing is geweldig.
Teze heeft echter ook een uitstekende pass in huis en laat dit steeds meer zien, waarbij hij het voordeel heeft dat hij sterker en sneller is dan Boscagli. Ook is zijn betrouwbaarheid toegenomen, wat het zonde en onterecht zou maken als hij op de bank terecht komt.
Ik denk ook dat hij met de ervaring van Ramalho naast zich nog veel meer kan ontwikkelen. Waar Boscagli oké is, maar wel al een jaartje op z’n top, zie je bij Teze dat er echt nog wel meer in t vat zit
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Oranje!

Verdiend, strijder.
#FreeGeneratie4
OnsPSV
Meervoudig international

Naast Ramalho het seizoen afmaken!
Ren Höek
Vedette

Leuk voor hem!
En verdiend inderdaad.

Last edited by Ren Höek on 18 Mar 2022, 12:07, edited 1 time in total.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Leuk voor die jongen die echt een half jaar geduld heeft moeten hebben. Terecht zijn contract verlengd.
Standbeeld
Mister PSV

Super! Hele mooie beloning voor zijn goede prestaties van de afgelopen tijd. Ook uitstekend voor zijn waarde als speler.
29.04.2007
Nationale topspeler

Het perfecte moment om Boscagli na dit seizoen te verkopen, lijkt mij. Hopelijk speelt hij zich in de kijker met nog een paar goede wedstrijden in Europa. Dan heb je volgend jaar als basis Teze met Ramalho, lijkt me prima. Obispo als 1e vervanger zou dan ook prima zijn, al vraag ik me af of hij nog een jaar als wisselspeler wil blijven .
Standbeeld
Mister PSV

Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
ShovingNE2
Site Admin

Fantastisch voor hem. Ik ben best kritisch op hem geweest en meerdere malen aangegeven dat ik hem niet goed genoeg voor de basis vond (ook niet als CV). Speelde gisteren geweldig en dit is een mooie beloning. Misschien mijn mening zo zachtjes aan maar eens gaan herzien....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ShovingNE2 wrote: 18 Mar 2022, 12:13 Fantastisch voor hem. Ik ben best kritisch op hem geweest en meerdere malen aangegeven dat ik hem niet goed genoeg voor de basis vond (ook niet als CV). Speelde gisteren geweldig en dit is een mooie beloning. Misschien mijn mening zo zachtjes aan maar eens gaan herzien....
Doe maar niet. Dan raakt ie anders direct in een vormdip.
ShovingNE2
Site Admin

VERKOPEN OP ZIJN HOOGTEPUNT!

(zo beter? :) )
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende

Standbeeld wrote: 18 Mar 2022, 12:10 Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
Zou kunnen. Al kan het ook zijn dat hij in aanmerking komt als Van Gaal met 5 verdedigers wil spelen, er meer centrale verdedigers dan nodig zijn en hij als de meest rechter centrale verdediger van de drie gezien wordt. I.i.g. erg leuk voor hem.
Ryme
Vaste waarde in elftal

Maar voor rechts heeft van Gaal ook al Hateboer mee. Dus denk ter vervanging van de Vrij als back-up voor de CV positie in een 532 opstelling.
Er zijn sowieso veel verdedigers mee trouwens. Met Wijndal, Malacia en Blind 3 LB. Zou Blind dan gaan banken?
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Lekker gewerkt Jordan!
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Volkomen terecht dit. En mee basis, Is beter dan die andere prutsers.

psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Prima. En terecht
Standbeeld
Mister PSV

Haha Bartje kan beter lekker van de zon gaan genieten.
nilssonH
Moderator

Schitterende beloning. Nu de kans grijpen en zorgen dat je er bij blijft!
Madueke
Legende

Heel mooi voor Jordan en wederom een compliment voor de Herdgang. Net als Gakpo vanaf de F-jes bij PSV en nu in Oranje. Lowietje geniet ook van de geweldige inspeelpasses van Teze.
Standbeeld
Mister PSV

Massimo wrote: 18 Mar 2022, 12:24
Standbeeld wrote: 18 Mar 2022, 12:10 Hopelijk zijn we nu definitief gestopt met Teze en de rechtsback positie. Maar sluit niet uit dat hij back speelt aangezien Frimpong heeft afgemeld..
Zou kunnen. Al kan het ook zijn dat hij in aanmerking komt als Van Gaal met 5 verdedigers wil spelen, er meer centrale verdedigers dan nodig zijn en hij als de meest rechter centrale verdediger van de drie gezien wordt. I.i.g. erg leuk voor hem.
Je hebt gelijk. Lees net de uitleg van Van Gaal en ze zien hem als centrum verdediger. Goed nieuws.
Mick Jagger
Lid van verdienste

Geweldig voor Teze dat hij erbij zit! Het zijn vriendschappelijke potjes, dus hij zou ook nog weleens zijn debuut kunnen maken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Mooi en echt verdiend! Wat een werker, passie en discipline laat hij zien top-level.
Post Reply