Die gaat met Fulham dit jaar gewoon promoveren, het lijkt me dat hij met Fulham de Premier League in zal willen gaan. Overigens denk ik wel dat de kans groot is dat de nummer 1 op het lijstje van Brands in Engeland actief is (geweest in recente tijd).
Opvolging Roger Schmidt
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Alleen Jonk en Fraser zijn dan een optie. Gio zit goed bij Rangers, Schreuder bij Brugge en Van Gaal gaat hem niet worden. Overigens zouden Jonk of Fraser inderdaad erg verrassend zijn. Ik hoop dat beiden niet in beeld zijn. Ik verwacht ook wel dat Cocu boven de twee laatstgenoemden op het lijstje staat.
- Ren Höek
- Vedette
Fraser mag sowieso geen optie zijn en Jonk wordt nogal overschat.
Laatst in VI Pro stond een interessant stuk over Volendam en de cijfers achter hun seizoen tot nu toe.
Daaruit bleek dat Volendam flink meer scoort dan de 'expected goals' en minder goals tegen krijgt dan de 'expected goals tegen'. Hun hele lange reeks zonder verlies was dan ook vertekenend en zou meer richting het gemiddelde moeten gaan, wat nu ook het geval lijkt te zijn. Sinds de winterstop zijn ze namelijk veel minder dominant en in de afgelopen 3 wedstrijden hebben ze 1 keer gelijk gespeeld en 2 keer (fors) verloren.
Emmen is nu de koploper en de grote favoriet, Volendam moet gaan knokken om de 2e plaats.
https://www.vi.nl/pro/is-fc-volendam-er ... breken-aan
Laatst in VI Pro stond een interessant stuk over Volendam en de cijfers achter hun seizoen tot nu toe.
Daaruit bleek dat Volendam flink meer scoort dan de 'expected goals' en minder goals tegen krijgt dan de 'expected goals tegen'. Hun hele lange reeks zonder verlies was dan ook vertekenend en zou meer richting het gemiddelde moeten gaan, wat nu ook het geval lijkt te zijn. Sinds de winterstop zijn ze namelijk veel minder dominant en in de afgelopen 3 wedstrijden hebben ze 1 keer gelijk gespeeld en 2 keer (fors) verloren.
Emmen is nu de koploper en de grote favoriet, Volendam moet gaan knokken om de 2e plaats.
https://www.vi.nl/pro/is-fc-volendam-er ... breken-aan
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Stond daar ooit dan geen streep doorheen?Karfiooltje wrote: ↑17 Mar 2022, 21:03 Pascal Janssen kan nu ook definitief een streep doorheen. Wat een prutser
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Nationale topspeler
Had wel een mooie reeks neergezet dus kan me voorstellen dat hij op een lijstje stond maar nu puntje bij paaltje komt geeft ie niet thuis. En zo kennen we er nog wel meerGillesdelaCroquette wrote: ↑17 Mar 2022, 21:04Stond daar ooit dan geen streep doorheen?Karfiooltje wrote: ↑17 Mar 2022, 21:03 Pascal Janssen kan nu ook definitief een streep doorheen. Wat een prutser
-
- Legende
En daar gaat het dus vaak mis. De goede periode wordt als de standaard gezien i.p.v. bovengemiddeld. Het gemiddelde is dus lager en dus valt het tegen als er in het opportunisme zo iemand wordt aangesteld. Dit zie je ook vaak bij matige spelers die op basis van een goede periode een transfer maken. Veel clubs die er intrappen en niet verder dan de piekperiode kunnen kijken. Helemaal als die piekperiode aan het einde van het seizoen ligt. Denk op Eredivisie aan spelers als Larsson en Johnsen.Karfiooltje wrote: ↑17 Mar 2022, 21:07 Had wel een mooie reeks neergezet dus kan me voorstellen dat hij op een lijstje stond maar nu puntje bij paaltje komt geeft ie niet thuis. En zo kennen we er nog wel meer
-
- Internationale topspeler
Alsof Pascal Jansen op het lijstje staat.Karfiooltje wrote: ↑17 Mar 2022, 21:07Had wel een mooie reeks neergezet dus kan me voorstellen dat hij op een lijstje stond maar nu puntje bij paaltje komt geeft ie niet thuis. En zo kennen we er nog wel meer
-
- Nationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
Qua Nederlandse trainers zie ik het persoonlijk alleen in Fraser en Cocu zitten.
Zelf hoop en zie ik veel liever een internationale/buitenlandse trainer.
Je kunt daarmee ook veel interessantere spelers aantrekken.
Nuno Espirito Santo of Villas-Boas zouden wat mij betreft prima bij ons passen.
Of ze haalbaar zijn...
Of ze haalbaar zijn...
- Ardbeg
- Mister PSV
Leg eens uit waarom dat "nooit" mag?Karfiooltje wrote: ↑17 Mar 2022, 21:30 Peter Bosz laat ook weer zien waarom hij niet geschikt is voor topwedstrijden. 2-0 voor over 2 wedstrijden en Porto scoort uit een 4 tegen 3 situatie. Geweldige goal maar 4 tegen 3 verdedigers mag nooit
-
- Bankzitter
Villas Boas is een mooie. Die hebben we nog niet langs zien komen. Zou echt gaaf zijn en past inderdaad wel bij PSV .Fc Denzel wrote: ↑19 Mar 2022, 12:12 Qua Nederlandse trainers zie ik het persoonlijk alleen in Fraser en Cocu zitten.
Of ze haalbaar zijn...
Espirito Santo is ook een baas
-
- Nationale topspeler
Dat is amateuristisch en naïef. Je staat met 2-0 voor en je helpt de tegenstander terug de wedstrijd in. Dan krijg je meestal de deksel op de neusArdbeg wrote: ↑19 Mar 2022, 12:22Leg eens uit waarom dat "nooit" mag?Karfiooltje wrote: ↑17 Mar 2022, 21:30 Peter Bosz laat ook weer zien waarom hij niet geschikt is voor topwedstrijden. 2-0 voor over 2 wedstrijden en Porto scoort uit een 4 tegen 3 situatie. Geweldige goal maar 4 tegen 3 verdedigers mag nooit
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
- Ardbeg
- Mister PSV
Karfiooltje wrote: ↑19 Mar 2022, 13:06Dat is amateuristisch en naïef. Je staat met 2-0 voor en je helpt de tegenstander terug de wedstrijd in. Dan krijg je meestal de deksel op de neus
Maar leg eens uit waarom dat "nooit" mag? Het resultaat snap ik wel. Het is niet heel vreemd om 3 tegen 4 te scoren, hoor.
-
- Nationale topspeler
Waarom is water nat?Ardbeg wrote: ↑19 Mar 2022, 13:12Karfiooltje wrote: ↑19 Mar 2022, 13:06
Dat is amateuristisch en naïef. Je staat met 2-0 voor en je helpt de tegenstander terug de wedstrijd in. Dan krijg je meestal de deksel op de neus
Maar leg eens uit waarom dat "nooit" mag? Het resultaat snap ik wel. Het is niet heel vreemd om 3 tegen 4 te scoren, hoor.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Maar goed, ik zie niet wat dit met dn Rog te maken heeft.Water bestaat uit 2 gassen, waterstof en zuurstof. Als je deze twee mengt krijg je een vloeistof. H2O. Vloeistoffen zijn altijd nat en kunnen samen met stoffen worden gemengd zodat er vaste vloeistof of gassen ontstaan. Als je water gaat ontleden krijg je waterstof en zuurstof. H2 en O2. Water bestaat uit bindingen, atoombindingen in het molecuul en een Van dr Waals binding tussen de meerdere moleculen. Als je het gaat verwarmen breekt de van dr Waals binding en krijg je een gas, dit is ook weer een beetje vochtig. Er is geen logische verklaring waarom water nat is, het komt meer door de uitvindingen die mensen hebben gedaan en omdat het zo in elkaar zit. Je kan dan net zo goed jezelf afvragen waarom sommige substanties vast zijn of waarom ze gas zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
De kans is inderdaad klein. Maar Roger kon ook naar tal van clubs die meer wilden lappen. Ge wit oit nie.
-
- Nationale topspeler
Roger Schmidt is net als ik een filosoofGrasmat wrote: ↑19 Mar 2022, 20:57Maar goed, ik zie niet wat dit met dn Rog te maken heeft.Water bestaat uit 2 gassen, waterstof en zuurstof. Als je deze twee mengt krijg je een vloeistof. H2O. Vloeistoffen zijn altijd nat en kunnen samen met stoffen worden gemengd zodat er vaste vloeistof of gassen ontstaan. Als je water gaat ontleden krijg je waterstof en zuurstof. H2 en O2. Water bestaat uit bindingen, atoombindingen in het molecuul en een Van dr Waals binding tussen de meerdere moleculen. Als je het gaat verwarmen breekt de van dr Waals binding en krijg je een gas, dit is ook weer een beetje vochtig. Er is geen logische verklaring waarom water nat is, het komt meer door de uitvindingen die mensen hebben gedaan en omdat het zo in elkaar zit. Je kan dan net zo goed jezelf afvragen waarom sommige substanties vast zijn of waarom ze gas zijn.
-
- Nationale topspeler