Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Locked

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Total votes: 111
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Karfiooltje wrote: 19 Mar 2022, 20:55
Ardbeg wrote: 19 Mar 2022, 13:12


Maar leg eens uit waarom dat "nooit" mag? Het resultaat snap ik wel. Het is niet heel vreemd om 3 tegen 4 te scoren, hoor.
Waarom is water nat?
Strikvraag, water op zichzelf is helemaal niet nat. Water maakt vaste stoffen nat wanneer het erop zit.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 19 Mar 2022, 22:54
Karfiooltje wrote: 19 Mar 2022, 20:55

Waarom is water nat?
Strikvraag, water op zichzelf is helemaal niet nat. Water maakt vaste stoffen nat wanneer het erop zit.
Net als droge witte wijn
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 19 Mar 2022, 23:39
Persepolis wrote: 19 Mar 2022, 22:54

Strikvraag, water op zichzelf is helemaal niet nat. Water maakt vaste stoffen nat wanneer het erop zit.
Net als droge witte wijn
Geldt het niet voor andere wijn? Moeten we die dan wel nat noemen? En hoe zit het met bier? Frisdrank?
En word je nat van ijs? Of alleen als het in een vloeibare staat is?
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Dat Fräser in de poll staat doet nog steeds pijn aan de ogen. Gisteren weer bij NEC a la Simeone een punt gestolen waarbij NEC 18 doelpogingen had en Sparta 3 waarvan 0 op goal. Ook maar 30 procent balbezit voor Sparta. Daarnaast ontsnapt aan rood en met een handsbal de bal nog op de paal gekregen zonder dat de VAR ingreep.

In de NL media wordt ook nog wel eens zijn naam gedropt maar aub nee. Ook al is het Sparta dan vind ik het nog dat je dit niet week in week uit kan doen. Overigens is het meer de prestatie van die ogenschijnlijke topkeeper dan van Fräser als ze erin blijven.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 20 Mar 2022, 06:55 Dat Fräser in de poll staat doet nog steeds pijn aan de ogen.
Er staat een '0' achter. Dat stemt juist tevreden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

https://www.telegraaf.nl/sport/44844905 ... illas-boas

Als het Villas-Boas wordt hoop ik dat ie wel met deze hobby stopt.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 20 Mar 2022, 08:28 Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
Hij is bij Olympique Lyon op weg naar de uitgang. Zonder dat fenomenale seizoen bij Ajax was hij waarschijnlijk het niveau van de eredivisie nooit overstegen. Deze trainer moet je alleen binnen halen wanneer hij bereid is om ook aan de bezetting achterin te denken.

Je bent hier ook op een PSV forum dus dat Cocu goed scoort is logisch. Het scheelt trouwens 1 punt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Karfiooltje wrote: 19 Mar 2022, 20:55
Ardbeg wrote: 19 Mar 2022, 13:12


Maar leg eens uit waarom dat "nooit" mag? Het resultaat snap ik wel. Het is niet heel vreemd om 3 tegen 4 te scoren, hoor.
Waarom is water nat?
Je kunt het niet uitleggen. Dat dacht ik al.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ardbeg[/mention] Nooit is misschien overdreven, maar Bosz zijn zorgenkindje is erg vaak de restverdediging. En als je eigenlijk 2-0 voorstaat in een belangrijke Europese wedstrijd is het wel raar dat je nog steeds zoveel risico neemt en in een 3 verdedigers tegen 4 aanvallers scenario terecht komt. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ben puur theoretisch aan het praten nu, maar dit is wel een dingetje bij Bosz vaker. Veel risico aanvallend en regelmatig open huis achterin. Als het nou gebeurt bij een achterstand waarbij je zelf moet komen is het nog een iets ander verhaal.

Ik heb nog steeds enorme twijfels bij Bosz, hij doet het soms heel goed en soms heel slecht vind ik. Als hij naar Ajax gaat zal hij het eerder goed doen in Nederland, aangezien die met afstand het hoogste budget hebben, maar Europees zal hij daar ook eerder door de mand vallen denk ik tegen goede ploegen.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jon Dahl Tomassen is ook op zoek naar een nieuwe uitdaging. Twee keer kampioen geworden met Malmö. Woont wel in Rotterdam, ik weet niet of het een goede trainer is.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Met Bosz weet je in elk geval dat als de tegenstander de lange bal speelt, je al snel een probleem hebt.
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 20 Mar 2022, 08:28 Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
Beetje kortzichtig om te stellen dat een groot deel van de stemmen vóór Cocu ontstaan uit een enkele verliespot van Bosz. Je brengt een vermoeden/gedachtegang als een feit.

Cocu is een kampioen en legende bij de club, die heeft een verliespot van Bosz niet nodig om geliefd te zijn en stemmen te krijgen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Assy wrote: 20 Mar 2022, 11:16
11 Sir Tinus wrote: 20 Mar 2022, 08:28 Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
Je brengt een vermoeden/gedachtegang als een feit.

Cocu is een kampioen en legende bij de club, die heeft een verliespot van Bosz niet nodig om geliefd te zijn en stemmen te krijgen.
mr.top wrote: 20 Mar 2022, 09:52
11 Sir Tinus wrote: 20 Mar 2022, 08:28 Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
Je bent hier ook op een PSV forum dus dat Cocu goed scoort is logisch. Het scheelt trouwens 1 punt.
Ja maar het scheelde heel veel meer en dat is wat ik bedoel. Laat ik het zo zeggen, voor mijn gevoel was de verdeling zo dat Bosz heel ver voor stond op Cocu 10 dagen geleden en nu is het zo goed als gelijk. Die ontwikkeling verbaasde me.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 20 Mar 2022, 12:27
Assy wrote: 20 Mar 2022, 11:16

Je brengt een vermoeden/gedachtegang als een feit.

Cocu is een kampioen en legende bij de club, die heeft een verliespot van Bosz niet nodig om geliefd te zijn en stemmen te krijgen.
mr.top wrote: 20 Mar 2022, 09:52

Je bent hier ook op een PSV forum dus dat Cocu goed scoort is logisch. Het scheelt trouwens 1 punt.
Ja maar het scheelde heel veel meer en dat is wat ik bedoel. Laat ik het zo zeggen, voor mijn gevoel was de verdeling zo dat Bosz heel ver voor stond op Cocu 10 dagen geleden en nu is het zo goed als gelijk. Die ontwikkeling verbaasde me.
Denk dat dat meer te maken heeft met dat de Cocu-stemmers van de eerste ronde nog niet gestemd hadden. Het was nl. eerder ook verbazingwekkend dat Cocu juist nog zo weinig stemmen had gekregen vergeleken met de eerste stemronde.
PSVEAST
Jeugdspeler
Posts: 57
Joined: 27 Aug 2021, 16:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Net op Studio sport stukje met Guus Hiddink. Hij zei te weten wie de nieuwe trainer van PSV word. Op de vraag of het een Nederlander zou moeten zijn verraadde zijn glimlach veel.

Mijn vermoeden zegt dan toch dat PSV rond is met Cocu.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSVEAST wrote: 20 Mar 2022, 13:59 Net op Studio sport stukje met Guus Hiddink. Hij zei te weten wie de nieuwe trainer van PSV word. Op de vraag of het een Nederlander zou moeten zijn verraadde zijn glimlach veel.

Mijn vermoeden zegt dan toch dat PSV rond is met Cocu.

Waarom Cocu?
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSVEAST wrote: 20 Mar 2022, 13:59 Net op Studio sport stukje met Guus Hiddink. Hij zei te weten wie de nieuwe trainer van PSV word. Op de vraag of het een Nederlander zou moeten zijn verraadde zijn glimlach veel.

Mijn vermoeden zegt dan toch dat PSV rond is met Cocu.
Denkt hij het te weten, of weet hij het al? #nuance
#simplythebest
Ivan&Eliana
Ballenjongen
Posts: 3
Joined: 05 Feb 2022, 15:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSVEAST wrote: 20 Mar 2022, 13:59 Net op Studio sport stukje met Guus Hiddink. Hij zei te weten wie de nieuwe trainer van PSV word. Op de vraag of het een Nederlander zou moeten zijn verraadde zijn glimlach veel.

Mijn vermoeden zegt dan toch dat PSV rond is met Cocu.
Fred Grim :D
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Staat dat interview ergens online?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ivan&Eliana wrote: 20 Mar 2022, 14:37
PSVEAST wrote: 20 Mar 2022, 13:59 Net op Studio sport stukje met Guus Hiddink. Hij zei te weten wie de nieuwe trainer van PSV word. Op de vraag of het een Nederlander zou moeten zijn verraadde zijn glimlach veel.

Mijn vermoeden zegt dan toch dat PSV rond is met Cocu.
Fred Grim :D
Misschien als materiaalman. :L
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]deninho32[/mention] mag Arne Slot weer in de lijst. Dank u. 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 20 Mar 2022, 15:09 @deninho32 mag Arne Slot weer in de lijst. Dank u. 😁
Nou nee..
#simplythebest
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 20 Mar 2022, 15:09 @deninho32 mag Arne Slot weer in de lijst. Dank u. 😁
Nou nee..
#simplythebest
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sta niet te wachten op die frikandel.
Locked