Strikvraag, water op zichzelf is helemaal niet nat. Water maakt vaste stoffen nat wanneer het erop zit.
Opvolging Roger Schmidt
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Net als droge witte wijnPersepolis wrote: ↑19 Mar 2022, 22:54Strikvraag, water op zichzelf is helemaal niet nat. Water maakt vaste stoffen nat wanneer het erop zit.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Geldt het niet voor andere wijn? Moeten we die dan wel nat noemen? En hoe zit het met bier? Frisdrank?Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Mar 2022, 23:39Net als droge witte wijnPersepolis wrote: ↑19 Mar 2022, 22:54
Strikvraag, water op zichzelf is helemaal niet nat. Water maakt vaste stoffen nat wanneer het erop zit.
En word je nat van ijs? Of alleen als het in een vloeibare staat is?
La vida és massa curta per no fer broma
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dat Fräser in de poll staat doet nog steeds pijn aan de ogen. Gisteren weer bij NEC a la Simeone een punt gestolen waarbij NEC 18 doelpogingen had en Sparta 3 waarvan 0 op goal. Ook maar 30 procent balbezit voor Sparta. Daarnaast ontsnapt aan rood en met een handsbal de bal nog op de paal gekregen zonder dat de VAR ingreep.
In de NL media wordt ook nog wel eens zijn naam gedropt maar aub nee. Ook al is het Sparta dan vind ik het nog dat je dit niet week in week uit kan doen. Overigens is het meer de prestatie van die ogenschijnlijke topkeeper dan van Fräser als ze erin blijven.
In de NL media wordt ook nog wel eens zijn naam gedropt maar aub nee. Ook al is het Sparta dan vind ik het nog dat je dit niet week in week uit kan doen. Overigens is het meer de prestatie van die ogenschijnlijke topkeeper dan van Fräser als ze erin blijven.
- ShovingNE2
- Site Admin
Er staat een '0' achter. Dat stemt juist tevreden.11 Sir Tinus wrote: ↑20 Mar 2022, 06:55 Dat Fräser in de poll staat doet nog steeds pijn aan de ogen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- ruuddevil
- Legende
https://www.telegraaf.nl/sport/44844905 ... illas-boas
Als het Villas-Boas wordt hoop ik dat ie wel met deze hobby stopt.
Als het Villas-Boas wordt hoop ik dat ie wel met deze hobby stopt.
- mr.top
Hij is bij Olympique Lyon op weg naar de uitgang. Zonder dat fenomenale seizoen bij Ajax was hij waarschijnlijk het niveau van de eredivisie nooit overstegen. Deze trainer moet je alleen binnen halen wanneer hij bereid is om ook aan de bezetting achterin te denken.11 Sir Tinus wrote: ↑20 Mar 2022, 08:28 Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
Je bent hier ook op een PSV forum dus dat Cocu goed scoort is logisch. Het scheelt trouwens 1 punt.
- Ardbeg
- Mister PSV
Je kunt het niet uitleggen. Dat dacht ik al.
-
[mention]Ardbeg[/mention] Nooit is misschien overdreven, maar Bosz zijn zorgenkindje is erg vaak de restverdediging. En als je eigenlijk 2-0 voorstaat in een belangrijke Europese wedstrijd is het wel raar dat je nog steeds zoveel risico neemt en in een 3 verdedigers tegen 4 aanvallers scenario terecht komt. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ben puur theoretisch aan het praten nu, maar dit is wel een dingetje bij Bosz vaker. Veel risico aanvallend en regelmatig open huis achterin. Als het nou gebeurt bij een achterstand waarbij je zelf moet komen is het nog een iets ander verhaal.
Ik heb nog steeds enorme twijfels bij Bosz, hij doet het soms heel goed en soms heel slecht vind ik. Als hij naar Ajax gaat zal hij het eerder goed doen in Nederland, aangezien die met afstand het hoogste budget hebben, maar Europees zal hij daar ook eerder door de mand vallen denk ik tegen goede ploegen.
Ik heb nog steeds enorme twijfels bij Bosz, hij doet het soms heel goed en soms heel slecht vind ik. Als hij naar Ajax gaat zal hij het eerder goed doen in Nederland, aangezien die met afstand het hoogste budget hebben, maar Europees zal hij daar ook eerder door de mand vallen denk ik tegen goede ploegen.
-
- Lid 2e elftal
-
- Vaste waarde in elftal
Beetje kortzichtig om te stellen dat een groot deel van de stemmen vóór Cocu ontstaan uit een enkele verliespot van Bosz. Je brengt een vermoeden/gedachtegang als een feit.11 Sir Tinus wrote: ↑20 Mar 2022, 08:28 Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
Cocu is een kampioen en legende bij de club, die heeft een verliespot van Bosz niet nodig om geliefd te zijn en stemmen te krijgen.
- 11 Tinus
- Legende
Assy wrote: ↑20 Mar 2022, 11:16Je brengt een vermoeden/gedachtegang als een feit.11 Sir Tinus wrote: ↑20 Mar 2022, 08:28 Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
Cocu is een kampioen en legende bij de club, die heeft een verliespot van Bosz niet nodig om geliefd te zijn en stemmen te krijgen.
Ja maar het scheelde heel veel meer en dat is wat ik bedoel. Laat ik het zo zeggen, voor mijn gevoel was de verdeling zo dat Bosz heel ver voor stond op Cocu 10 dagen geleden en nu is het zo goed als gelijk. Die ontwikkeling verbaasde me.mr.top wrote: ↑20 Mar 2022, 09:52Je bent hier ook op een PSV forum dus dat Cocu goed scoort is logisch. Het scheelt trouwens 1 punt.11 Sir Tinus wrote: ↑20 Mar 2022, 08:28 Dat Cocu Bosz ingehaald heeft is toch wel een grappige ontwikkeling en laat zien hoe kortzichtig de voetbalwereld kan zijn. Bosz verliest een belangrijke wedstrijd kansloos, Cocu is even 3 weken uit beeld en de kaarten zijn weer anders geschud.
-
Denk dat dat meer te maken heeft met dat de Cocu-stemmers van de eerste ronde nog niet gestemd hadden. Het was nl. eerder ook verbazingwekkend dat Cocu juist nog zo weinig stemmen had gekregen vergeleken met de eerste stemronde.11 Sir Tinus wrote: ↑20 Mar 2022, 12:27Ja maar het scheelde heel veel meer en dat is wat ik bedoel. Laat ik het zo zeggen, voor mijn gevoel was de verdeling zo dat Bosz heel ver voor stond op Cocu 10 dagen geleden en nu is het zo goed als gelijk. Die ontwikkeling verbaasde me.
-
- Jeugdspeler
- Ardbeg
- Mister PSV
- DC_PSV
- Vedette
Denkt hij het te weten, of weet hij het al? #nuance
#simplythebest
-
- Ballenjongen