Dat laatste is natuurlijk een aparte beredenering.Grasmat wrote: ↑20 Mar 2022, 19:01 Ik vraag me af of je Bosz überhaupt wel zou moeten willen nu hij zo opzichtig faalt met Lyon. Leuk dat hij vrij komt als ze hem buitengooien, maar dat buitengooien heeft uiteindelijk dan ook een gegronde reden. Wat moeten we met een trainer die niet eens van Reims kan winnen?
Opvolging Roger Schmidt
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Reims is slechts een voorbeeld uiteraard he. Allang niet meer de eerste matige club waar ze punten tegen verspelen.Ardbeg wrote: ↑20 Mar 2022, 19:13Dat laatste is natuurlijk een aparte beredenering.Grasmat wrote: ↑20 Mar 2022, 19:01 Ik vraag me af of je Bosz überhaupt wel zou moeten willen nu hij zo opzichtig faalt met Lyon. Leuk dat hij vrij komt als ze hem buitengooien, maar dat buitengooien heeft uiteindelijk dan ook een gegronde reden. Wat moeten we met een trainer die niet eens van Reims kan winnen?
- De Realist
- Internationale topspeler
- ruuddevil
- Legende
Als het inderdaad een Nederlander wordt dan zijn er weinig opties. En van die opties is Cocu het meest voor de hand liggend.
- De Realist
- De Realist
- ruuddevil
- Legende
-
- Meervoudig international
Zei hij niet heel serieus. Op vervolgvraag zei hij wel dat hij vond dat het een NL trainer zoe moeten worden.
-
- Lid van verdienste
Je zou toch zeggen dat het intern al even intern bekend zou moeten zijn wie de trainer is. Alleen al om net als dit seizoen goed voorbereid te zijn op (de mogelijke) voorronde CL.
Mocht het daadwerkelijk een Nederlander zijn dan word ik daar niet heel enthousiast van. Van Cocu weet ik niet wat ik moet vinden en Peter Bosz is precies zo een trainer die ik te naïef vind voor een club als PSV. Die Johan Cruijff filosofie is leuk als je de beste spelers hebt, maar wanneer je dat niet hebt val je direct door de mand. Het is niet voor niets dat het Nederlands elftal vooral succesvol is met redelijk resultaat voetballende coaches.
Wat blijft dan nog over in Nederland? Wat mij betreft niet veel. Daarom hoop ik vurig op een buitenlandse coach. Een coach als Schmidt, zou ik niet erg vinden. Alleen dan wel met iets meer oog en geduld bij aanvallende talenten.
Mocht het daadwerkelijk een Nederlander zijn dan word ik daar niet heel enthousiast van. Van Cocu weet ik niet wat ik moet vinden en Peter Bosz is precies zo een trainer die ik te naïef vind voor een club als PSV. Die Johan Cruijff filosofie is leuk als je de beste spelers hebt, maar wanneer je dat niet hebt val je direct door de mand. Het is niet voor niets dat het Nederlands elftal vooral succesvol is met redelijk resultaat voetballende coaches.
Wat blijft dan nog over in Nederland? Wat mij betreft niet veel. Daarom hoop ik vurig op een buitenlandse coach. Een coach als Schmidt, zou ik niet erg vinden. Alleen dan wel met iets meer oog en geduld bij aanvallende talenten.
- DeBruyne
- Meervoudig international
Wilysimba wrote: ↑20 Mar 2022, 23:33 Je zou toch zeggen dat het intern al even intern bekend zou moeten zijn wie de trainer is. Alleen al om net als dit seizoen goed voorbereid te zijn op (de mogelijke) voorronde CL.
Rudi Garcia dus
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
-
- Moderator
Klopt inderdaad, sinds begin van dit kalenderjaar. Maar de resultaten zijn nog vrij wisselvallig, en vooral de kansloze uitschakeling tegen Braga wordt 'm kwalijk genomen. En Monaco blijft natuurlijk een beetje een gekke club