Ik gun ze allebei het beste. Ruud bij Jong of eerst nog een andere eredivisieclub en Rutten in zijn moestuin.
Opvolging Roger Schmidt
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Precies, Ruud is volwassen genoeg om zelf ja of nee te kunnen zeggen als Brands het nog eens probeert met een ervaren Rutten erbij. Ik vertrouw erop dat Ruud voor zichzelf de beste keuze maakt. Dan gaan we zien hoe het uitpakt. Het zegt wel wat dat Brands dit eerder de kans wil geven dan een Cocu opnieuw aanstellen.Balinho wrote: ↑21 Mar 2022, 22:20Omdenken. Levenskunst.
Ga er vanuit dat Ruud deze constructie echt wel ziet zitten, en PSV hem niet het huis uitjaagt door hem nu publicitair onder druk te zetten terwijl hij er zelf écht geen trek in zou hebben.
Had het meer dan prima en ook hartstikke logisch gevonden wanneer hij eerst (een) Heerenveen was gaan trainen om ervaring op te doen op het hoogste niveau, maar wanneer hij het zelf ziet zitten en ervoor wil gaan met Rutten, mijn zegen hebben ze.
-
- Legende
Daarom wordt Rutten ook assistent. Dan hoeven we dat gebrabbel niet aan te horen. Ruud is communicatief veel sterker.
-
- Vedette
Ik vind het een zwaktebod vanuit PSV. Van Nistelrooij heeft driekwart seizoen ervaring als trainer in het betaalde voetbal, en dat dan bij Jong PSV.
Rutten is dan wel ervaren, maar heeft aan de andere kant ook sinds 2019 geen club meer getraind.
Nee, hoe zeer ik ook hoop dat dit een succes wordt, en hoe hoog ik beide heren vanwege hun verleden ook heb zitten, als dit de tandem wordt, spreekt daar weinig ambitie uit.
Rutten is dan wel ervaren, maar heeft aan de andere kant ook sinds 2019 geen club meer getraind.
Nee, hoe zeer ik ook hoop dat dit een succes wordt, en hoe hoog ik beide heren vanwege hun verleden ook heb zitten, als dit de tandem wordt, spreekt daar weinig ambitie uit.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Eens hoor, als hij wil dan mag het van mij.
Ik zou me voor kunnen stellen dat Brands een plaatje heeft geschetst voor 3 jaar en dat ze hem die tijd gaan geven. Ajax zit in een rebuild en PSV kan met Ruud enigszins door op het pad van Roger. Er is veel te investeren waarschijnlijk en Ruud heeft oog voor de jeugd.
Met Rutten heb ik ook wel vrede. Zou zelf niet snel een andere ervaren trainer weten met PSV DNA die niet voor de eerste de beste hoofdtrainerschap de club in de steek laat.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Rutten als assistent is goud waard, dat wel. I.t.t. hoofdcoach. Als Ruud dit uiteindelijk toch echt wil/gaat doen dan zou ik echter naast Rutten nóg een ervaren assistent ernaast zetten. Bijvoorbeeld een Ruud Brood of iets in die richting.
Last edited by Grasmat on 21 Mar 2022, 22:40, edited 1 time in total.
- Juancho
- Mister PSV
Dan zou ik ook m'n twijfels bij Ruud hebben aangezien hij heel kort geleden nog dit zei bij ESP :Standbeeld wrote: ↑21 Mar 2022, 22:24Precies, Ruud is volwassen genoeg om zelf ja of nee te kunnen zeggen als Brands het nog eens probeert met een ervaren Rutten erbij. Ik vertrouw erop dat Ruud voor zichzelf de beste keuze maakt. Dan gaan we zien hoe het uitpakt. Het zegt wel wat dat Brands dit eerder de kans wil geven dan een Cocu opnieuw aanstellen.Balinho wrote: ↑21 Mar 2022, 22:20
Omdenken. Levenskunst.
Ga er vanuit dat Ruud deze constructie echt wel ziet zitten, en PSV hem niet het huis uitjaagt door hem nu publicitair onder druk te zetten terwijl hij er zelf écht geen trek in zou hebben.
Had het meer dan prima en ook hartstikke logisch gevonden wanneer hij eerst (een) Heerenveen was gaan trainen om ervaring op te doen op het hoogste niveau, maar wanneer hij het zelf ziet zitten en ervoor wil gaan met Rutten, mijn zegen hebben ze.
,
Is er in de laatste weken zo'n enorme omslag geweest? Heeft Ruudje wonderbaarlijk veel ervaring opgedaan op het hoogste niveau?,Ik heb vrijdag de deur op een kier gelaten, maar uiteindelijk besloten dat ik het nu nog niet doe. Dat is voor de club geen grote verrassing, omdat ik dit in december al heb gezegd”, aldus Van Nistelrooy. ,,Er was nu een nieuwe situatie. Ik denk dat het traject dat we samen afspreken en nu volgen goed is en dat we daar nu door mee kunnen gaan.”
Van Nistelrooy herhaalde dat hij voor de verdere toekomst de ambitie houdt om trainer van PSV 1 te worden. ,,Maar nu komt het te vroeg.”
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- De Realist
- Internationale topspeler
Blij dat het niet terug naar Cocu of kansloos met Bosz wordt, dan vind ik dit nog de betere optie.
Maar of ik er nou heel enthousiast van word.....
Zoals zo'n beetje iedereen hier met elkaar eens lijkt te zijn een rare 'uitkomst' na de uitspraken van van Nistelrooij, en gevoelsmatig is het te vroeg. Ook al staat Rutten er naast als ervaren en goede assistent.
Twee ontzettend sympathieke mensen, en daarom gun ik ze ook alles, maar ben ik ook bang voor een deceptie
Maar of ik er nou heel enthousiast van word.....
Zoals zo'n beetje iedereen hier met elkaar eens lijkt te zijn een rare 'uitkomst' na de uitspraken van van Nistelrooij, en gevoelsmatig is het te vroeg. Ook al staat Rutten er naast als ervaren en goede assistent.
Twee ontzettend sympathieke mensen, en daarom gun ik ze ook alles, maar ben ik ook bang voor een deceptie
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat Rutten en Ruud wel ongeveer dezelfde voetbal-ideeen hebben. Bij Brood vraag ik mezelf dat af. Kon mij met zijn spel bij oa NAC en Ado ook niet overtuigen. Ooijer erbij lijkt mij voldoende.
Last edited by Standbeeld on 21 Mar 2022, 22:34, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Ach ja we gaan het zien. Ergens snap ik de keuze wel, want je wilt geen trainer voor 1/2 jaar en dan die wegdoen voor Ruud, maar je wilt Ruud ook niet zo voor de leeuwen gooien. Dus je doet Ruud met een ervaren trainer ernaast. We weten allemaal dat Ruud erg goed is met jeugd en talent, maar ik vind het te vroeg.
Het is een gok die erg goed kan vallen, maar ook dramatisch.
Het is een gok die erg goed kan vallen, maar ook dramatisch.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
- ruuddevil
- Legende
Bekijk zijn carrière, zegt genoeg. Geboren loser.
-
- Vaste waarde in elftal
- DadOfFour
- Balinho
Er zal hier niemand zijn die zich handenwrijvend verkneukelt wanneer dit project faliekant mislukt, op een incidentele typische "forumgelijkhaler" na wellicht.De Realist wrote: ↑21 Mar 2022, 22:30
Te meer natuurlijk omdat het twee mensen betreft die al veel voor de club betekend hebben en je die liever niet ziet falen.
Aan de andere kant kun je bij ieder andere trainer vrezen voor een mogelijke deceptie.
Denk dat juist heel bewust gekozen wordt voor een samenstelling voor de mogelijk lange termijn op deze manier. En dat vind ik een prima gedachte.
-
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV