Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Locked

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Total votes: 111
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 21 Mar 2022, 22:36 Die Dijkhof heeft wel veel power in de RVC als ie zelfs RUTTE naar PSV kan halen.
Excuses, beide heren falen aan het hoofd van een organisatie, dat is nogal verwarrend :mrgreen:
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ben een van de weinige die het ziet zitten merk ik 😁
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

kastoekast wrote: 21 Mar 2022, 22:41 De mensen bij PSV weten echt wel wat er met van Bommel is gebeurd. Er moet een achterliggend plan zitten die wij niet weten.
:O

Image
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lange termijn? We hebben tussenjaren genoeg gehad. Zeker nu het er voorzichtig op begint te lijken dst Ajax moet gaan inleveren liggen er weer kansen voor PSV om de regie over te nemen.

Presteren, topsport en leveren, dat gaat gevraagd worden. Niet lekker rustig Ruudje een paar jaar de kans geven omdat hij anders mischien over 2 of 3 jaar niet gelijk beschikbaar is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Het feit dat Brands deze keuze maakt geeft me wél meer vertrouwen dan wanneer Gerbrands en de Jong dat hadden gedaan..
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 21 Mar 2022, 22:41 Ben een van de weinige die het ziet zitten merk ik 😁
Keihard "nee" vind ik ook zo onzinnig. PSV kiest, niet wij. Het minste wat ze verdienen is het voordeel van de twijfel.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 21 Mar 2022, 22:41 Ben een van de weinige die het ziet zitten merk ik 😁
#metoo
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vind het vooral jammer dat PSV de wens van Van Nistelrooij om zijn carriere rustig op te bouwen niet echt lijkt te respecteren op deze manier.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 21 Mar 2022, 22:44 Vind het vooral jammer dat PSV de wens van Van Nistelrooij om zijn carriere rustig op te bouwen niet echt lijkt te respecteren op deze manier.
Is ook zo, maar van de andere kant: Ruud is een grote jongen en oud en wijs genoeg om nee te zeggen als hij echt niet wil.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 21 Mar 2022, 08:56 I'll raise your bets with Henk ten Cate.
Die deed het gisteren fantastisch bij Goedemorgen Eredivisie, vond het altijd een irritant Amsterdams schoffie, maar gisteren ben ik anders naar hem gaan kijken. Ook gewoon heel eerlijk over waarom ie in China en SA is gaan werken.

Aardige vent!
#FreeGeneratie4
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ruudje is de peoplesmanager die dit jaar veel geleerd heeft van Roger. Rutten is de topveldrainer die mede peoplesmanager Hiddink de successen bracht. Dan Ooijer er nog bij die vorig jaar iedere dag mee keek in de keuken en een vertrouwd gezicht is geworden voor de selectie. Dit kan zomaar eens een gouden combi zijn.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Doen alsof vNistelrooij zich in een ongewenste positie zou laten chanteren door PSV, is een regelrechte belediging voor zijn intelligentie.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Mooie optie. Clubcultuur weer hoog in het vaandel. Een talentvolle coach met een aansprekende naam voor onze aantrekkingskracht op spelers, waardoor gasten als Madueke, Gakpo en anderen ontzag hebben voor diens carrière. Een van de beste veldtrainers, die we ooit bij PSV gezien hebben als assistent, die bovendien niet zo’n ego heeft dat ie gaat lekken of aandacht trekken.

Ik zou dit een uitstekende optie vinden en ben blij als we die onzin met Bosz dan ook achterwege laten.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Ben fan van Ruud, maar paar weken geleden heeft hij "nee" gezegd. Moeten ze dat niet gewoon respecteren? Heb het gevoel dat ze hem nu aan het pushen zijn.
Wel goed als ze er een ervaren trainer als Rutten naast zetten.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

PSV is normaal net zo een gesloten als een oester. Dit komt die nu exact om 22.00 naar buiten op twee nieuwsbronnen. Dat is dus via PSV naar buiten gekomen via een embargo. Vraag me af waarom PSV dit zo speelt. Raar als ze hem voor het blok zetten. Daarom zal het wel snel rond zijn.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

Noosa wrote: 21 Mar 2022, 22:49 Ben fan van Ruud, maar paar weken geleden heeft hij "nee" gezegd. Moeten ze dat niet gewoon respecteren? Heb het gevoel dat ze hem nu aan het pushen zijn.
Wel goed als ze er een ervaren trainer als Rutten naast zetten.
Rutten is een trainer van de oude stempel. Ik vind deze keuze echt onbegrijpelijk en weinig ambitieus. Ik baal hiervan.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 21 Mar 2022, 22:29 Flet Kutten wil ik echt nooit meer bij PSV zien. Als hij een kaartje wil kopen voor een wedstrijd gewoon weigeren. De man brengt ongeluk.
Wat een onzin. Als hoofdcoach was het misschien niet altijd top, maar zeker als assistent bij Guus is Rutten van grote waarde geweest. Beetje meer respect verdient hij wel in mijn ogen.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik heb een beetje het Veerman gevoel.
Je gokt, het kan goed vallen, maar ook fout.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RvN met Rutten en desnoods Hiddink als klankbord zoals bij Cocu..

Ik zie het wel zitten.. maar elke trainer blijft een gok. Je hebt geen zekerheid in voetbal
Last edited by Rickskeg on 21 Mar 2022, 23:00, edited 1 time in total.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Noosa wrote: 21 Mar 2022, 22:55
ruuddevil wrote: 21 Mar 2022, 22:29 Flet Kutten wil ik echt nooit meer bij PSV zien. Als hij een kaartje wil kopen voor een wedstrijd gewoon weigeren. De man brengt ongeluk.
Wat een onzin. Als hoofdcoach was het misschien niet altijd top, maar zeker als assistent bij Guus is Rutten van grote waarde geweest. Beetje meer respect verdient hij wel in mijn ogen.
De mythe van Fred Rutten als goede veldtrainer is hardnekkig en nergens op gebaseerd. Guus was ook zonder deze faalhaas wel kampioen geworden. Rutten is voor Hiddink wat Petrovic voor Advocaat is. Het debiele neefje dat ze onder hun hoede nemen.
milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Veerman was toch geen gok?
Ik steun ze uiteraard mochten ze trainers van PSV worden maar heb een tikkeltje het gevoel dat dit te vroeg is voor Ruud..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Rutten is een fantastische veldtrainer, wellicht één van de beste uit Nederland. Type René Meulensteen, Pepijn Lijnders.
Dan heb je iemand voor de groep en naar buiten toe staan, die overal waar je komt ter wereld deuren voor je opent. Waar mensen waar dan dan ook, ontiegelijk gezag voor hebben. Die het voor het eerst gaat doen, dat klopt, maar om je te behoeden voor de valkuilen heb je dan weer Rutten (en wellicht Guus).

Wat te denken van een Fofana, Madueke, Romero, die mogen dalijk zeggen dat levende legende RvN hun trainer is. Wat zal dat voor extra motivatie opbrengen bij deze jongens.

En nou en dat ie een maand geleden nee heeft gezegd? Wellicht was het toen niet bekend dat Rutten ook zou komen en heeft een nieuw goed verhaal Ruud over de streep getrokken.
Wij veranderen beslissingen toch ook weleens in een maand?
#FreeGeneratie4
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 21 Mar 2022, 22:59
Noosa wrote: 21 Mar 2022, 22:55
Wat een onzin. Als hoofdcoach was het misschien niet altijd top, maar zeker als assistent bij Guus is Rutten van grote waarde geweest. Beetje meer respect verdient hij wel in mijn ogen.
De mythe van Fred Rutten als goede veldtrainer is hardnekkig en nergens op gebaseerd. Guus was ook zonder deze faalhaas wel kampioen geworden. Rutten is voor Hiddink wat Petrovic voor Advocaat is. Het debiele neefje dat ze onder hun hoede nemen.
Dit is echt niet hard te maken en vooral persoonlijke rancune. Je kunt beter dan dit.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 21 Mar 2022, 22:59
Noosa wrote: 21 Mar 2022, 22:55
Wat een onzin. Als hoofdcoach was het misschien niet altijd top, maar zeker als assistent bij Guus is Rutten van grote waarde geweest. Beetje meer respect verdient hij wel in mijn ogen.
De mythe van Fred Rutten als goede veldtrainer is hardnekkig en nergens op gebaseerd. Guus was ook zonder deze faalhaas wel kampioen geworden. Rutten is voor Hiddink wat Petrovic voor Advocaat is. Het debiele neefje dat ze onder hun hoede nemen.
Als je enige ruimte voor discussie zou overlaten zou dat wel bevordelijk voor het gesprek zijn
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 21 Mar 2022, 22:59
Noosa wrote: 21 Mar 2022, 22:55
Wat een onzin. Als hoofdcoach was het misschien niet altijd top, maar zeker als assistent bij Guus is Rutten van grote waarde geweest. Beetje meer respect verdient hij wel in mijn ogen.
De mythe van Fred Rutten als goede veldtrainer is hardnekkig en nergens op gebaseerd. Guus was ook zonder deze faalhaas wel kampioen geworden. Rutten is voor Hiddink wat Petrovic voor Advocaat is. Het debiele neefje dat ze onder hun hoede nemen.
Volgens mij deed hij het meeste veld/voorwerk onder Hiddink..
Locked