Excuses, beide heren falen aan het hoofd van een organisatie, dat is nogal verwarrend11 Sir Tinus wrote: ↑21 Mar 2022, 22:36 Die Dijkhof heeft wel veel power in de RVC als ie zelfs RUTTE naar PSV kan halen.
Opvolging Roger Schmidt
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
- Grasmat
- Lid van verdienste
kastoekast wrote: ↑21 Mar 2022, 22:41 De mensen bij PSV weten echt wel wat er met van Bommel is gebeurd. Er moet een achterliggend plan zitten die wij niet weten.
- Juancho
- Mister PSV
Lange termijn? We hebben tussenjaren genoeg gehad. Zeker nu het er voorzichtig op begint te lijken dst Ajax moet gaan inleveren liggen er weer kansen voor PSV om de regie over te nemen.
Presteren, topsport en leveren, dat gaat gevraagd worden. Niet lekker rustig Ruudje een paar jaar de kans geven omdat hij anders mischien over 2 of 3 jaar niet gelijk beschikbaar is.
Presteren, topsport en leveren, dat gaat gevraagd worden. Niet lekker rustig Ruudje een paar jaar de kans geven omdat hij anders mischien over 2 of 3 jaar niet gelijk beschikbaar is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Keihard "nee" vind ik ook zo onzinnig. PSV kiest, niet wij. Het minste wat ze verdienen is het voordeel van de twijfel.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- DonyellMalen
- Legende
- Grasmat
- Lid van verdienste
Is ook zo, maar van de andere kant: Ruud is een grote jongen en oud en wijs genoeg om nee te zeggen als hij echt niet wil.DonyellMalen wrote: ↑21 Mar 2022, 22:44 Vind het vooral jammer dat PSV de wens van Van Nistelrooij om zijn carriere rustig op te bouwen niet echt lijkt te respecteren op deze manier.
- PCGC
- Vedette
Die deed het gisteren fantastisch bij Goedemorgen Eredivisie, vond het altijd een irritant Amsterdams schoffie, maar gisteren ben ik anders naar hem gaan kijken. Ook gewoon heel eerlijk over waarom ie in China en SA is gaan werken.
Aardige vent!
#FreeGeneratie4
- Standbeeld
- Mister PSV
Ruudje is de peoplesmanager die dit jaar veel geleerd heeft van Roger. Rutten is de topveldrainer die mede peoplesmanager Hiddink de successen bracht. Dan Ooijer er nog bij die vorig jaar iedere dag mee keek in de keuken en een vertrouwd gezicht is geworden voor de selectie. Dit kan zomaar eens een gouden combi zijn.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Mooie optie. Clubcultuur weer hoog in het vaandel. Een talentvolle coach met een aansprekende naam voor onze aantrekkingskracht op spelers, waardoor gasten als Madueke, Gakpo en anderen ontzag hebben voor diens carrière. Een van de beste veldtrainers, die we ooit bij PSV gezien hebben als assistent, die bovendien niet zo’n ego heeft dat ie gaat lekken of aandacht trekken.
Ik zou dit een uitstekende optie vinden en ben blij als we die onzin met Bosz dan ook achterwege laten.
Ik zou dit een uitstekende optie vinden en ben blij als we die onzin met Bosz dan ook achterwege laten.
-
- Legende
-
Rutten is een trainer van de oude stempel. Ik vind deze keuze echt onbegrijpelijk en weinig ambitieus. Ik baal hiervan.
-
- Meervoudig international
Wat een onzin. Als hoofdcoach was het misschien niet altijd top, maar zeker als assistent bij Guus is Rutten van grote waarde geweest. Beetje meer respect verdient hij wel in mijn ogen.
-
- Nationale topspeler
-
- International
RvN met Rutten en desnoods Hiddink als klankbord zoals bij Cocu..
Ik zie het wel zitten.. maar elke trainer blijft een gok. Je hebt geen zekerheid in voetbal
Ik zie het wel zitten.. maar elke trainer blijft een gok. Je hebt geen zekerheid in voetbal
Last edited by Rickskeg on 21 Mar 2022, 23:00, edited 1 time in total.
- ruuddevil
- Legende
De mythe van Fred Rutten als goede veldtrainer is hardnekkig en nergens op gebaseerd. Guus was ook zonder deze faalhaas wel kampioen geworden. Rutten is voor Hiddink wat Petrovic voor Advocaat is. Het debiele neefje dat ze onder hun hoede nemen.
-
- Legende
- PCGC
- Vedette
Rutten is een fantastische veldtrainer, wellicht één van de beste uit Nederland. Type René Meulensteen, Pepijn Lijnders.
Dan heb je iemand voor de groep en naar buiten toe staan, die overal waar je komt ter wereld deuren voor je opent. Waar mensen waar dan dan ook, ontiegelijk gezag voor hebben. Die het voor het eerst gaat doen, dat klopt, maar om je te behoeden voor de valkuilen heb je dan weer Rutten (en wellicht Guus).
Wat te denken van een Fofana, Madueke, Romero, die mogen dalijk zeggen dat levende legende RvN hun trainer is. Wat zal dat voor extra motivatie opbrengen bij deze jongens.
En nou en dat ie een maand geleden nee heeft gezegd? Wellicht was het toen niet bekend dat Rutten ook zou komen en heeft een nieuw goed verhaal Ruud over de streep getrokken.
Wij veranderen beslissingen toch ook weleens in een maand?
Dan heb je iemand voor de groep en naar buiten toe staan, die overal waar je komt ter wereld deuren voor je opent. Waar mensen waar dan dan ook, ontiegelijk gezag voor hebben. Die het voor het eerst gaat doen, dat klopt, maar om je te behoeden voor de valkuilen heb je dan weer Rutten (en wellicht Guus).
Wat te denken van een Fofana, Madueke, Romero, die mogen dalijk zeggen dat levende legende RvN hun trainer is. Wat zal dat voor extra motivatie opbrengen bij deze jongens.
En nou en dat ie een maand geleden nee heeft gezegd? Wellicht was het toen niet bekend dat Rutten ook zou komen en heeft een nieuw goed verhaal Ruud over de streep getrokken.
Wij veranderen beslissingen toch ook weleens in een maand?
#FreeGeneratie4
- GillesdelaCroquette
Dit is echt niet hard te maken en vooral persoonlijke rancune. Je kunt beter dan dit.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Als je enige ruimte voor discussie zou overlaten zou dat wel bevordelijk voor het gesprek zijn
-
- International
Volgens mij deed hij het meeste veld/voorwerk onder Hiddink..