Het is wel erg negatief gezien en soms een beetje kunstmatig negatief waardoor je elk argument altijd om kunt buigen in welke situatie dan ook. Soms heb je ook een terecht punt hoor en als het 100% de juiste keuze was geweest voor iedereen had het ook geen 2 maanden hoeven duren.d'Oude wrote: ↑22 Mar 2022, 11:26Ik weet het: glas halfvol of halfleeg en ik ben bewust wat overdreven negatief bij de bovenstaande punten.11 Sir Tinus wrote: ↑22 Mar 2022, 11:09 Ik bekijk het graag positief dus dan maar even een opsomming wat mij positief stemt;
- Van Nistelrooij staat er binnen PSV super goed op en wie kan het beter weten dan PSV zelf?
- We maken een nieuwe historie en grijpen niet terug op het oude
- Er is heel veel PSV DNA met Ruud en Rutten en beide weten wat prijzen winnen is met PSV
- Ik denk dat PSV altijd gebaat is bij rust en presteren in de luwte. Deze combi staat daar symbool voor
- De valkuilen van v Bommel zijn mijn inziens nauwelijks aanwezig in deze nieuwe situatie
- Ruud kent de jeugd maar lijkt er ook goed mee om te kunnen gaan
- Je hebt met Ruud wel een wereldberoemde en geliefde man die spelers kan overhalen
- Ruud is nu al beschikbaar om mee te denken met aankopen en kan de huidige selectie 100% analyseren
- Er is nu een hele duidelijke hierarchie met Brands -> John de Jong -> Ruud
Mijn stem is op nee gegaan. Niet omdat ik denk dat RvN met Rutten geen succes brengen of een slechte keus zijn maar de vraag is: vind je dit een goede keus? En ik zou iets anders hebben gekozen. Dus nee.
We gaan de komende maanden genoeg inzicht krijgen in de trainer van Nistelrooij en omdat het pas half maart is valt er nog genoeg te doen voor hij in juni de eerste training gaat leiden.