Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
OnsPSV
Meervoudig international

Strand Larsen wordt genoemd bij Feyenoord. Ik hoop dat we voor de spitspositie hoger mikken. In de laatste Peesjevee podcast geeft Elfrink ook aan dat de posities: Spits, Rechtsback en Keeper prioriteit hebben. Wie moeten we volgens jullie echt halen als nieuwe nummer 9?
Ardbeg
Mister PSV

OnsPSV wrote: 23 Mar 2022, 22:57 Strand Larsen wordt genoemd bij Feyenoord. Ik hoop dat we voor de spitspositie hoger mikken. In de laatste Peesjevee podcast geeft Elfrink ook aan dat de posities: Spits, Rechtsback en Keeper prioriteit hebben. Wie moeten we volgens jullie echt halen als nieuwe nummer 9?

Hlozek

Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop niet dat Cornelius de beoogde eerste spits is. Houten klaas zonder techniek en al op leeftijd.
Ardbeg
Mister PSV

Menno1 wrote: 23 Mar 2022, 23:08 Ik hoop niet dat Cornelius de beoogde eerste spits is. Houten klaas zonder techniek en al op leeftijd.
Natuurlijk niet, haha. Geen zorgen.
Menno1
Legende

Ardbeg wrote: 23 Mar 2022, 23:04
OnsPSV wrote: 23 Mar 2022, 22:57 Strand Larsen wordt genoemd bij Feyenoord. Ik hoop dat we voor de spitspositie hoger mikken. In de laatste Peesjevee podcast geeft Elfrink ook aan dat de posities: Spits, Rechtsback en Keeper prioriteit hebben. Wie moeten we volgens jullie echt halen als nieuwe nummer 9?

Hlozek

Hlozek is echt een geweldenaar in de dop, al vallen zijn stats tegen (zou de Shoving zeggen) maar die jongen heeft alle kenmerken van een goede spits. Snel, technisch, twee benig, sterk en nog super jong. Zou ik een prachtige investering vinden en een heel mooi project voor Ruud.
Juancho
Mister PSV

Nee joh Menno, weer zo'n gehyped ventje die overdreven groot gemaakt wordt... :mrgreen: :neh:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Karfiooltje
Nationale topspeler

Michy Batshuayi
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Mertens Hlozek Madueke
(Ledezma)(Luuk)(Bakayoko)
Veerman
(Doan)
Sangaré Midtsjø
(Timber)(Guti)
Mauro Boscagli Ramalho Mwene
(Oppegard)(Obispo)(Teze)(Sambo)
Ortega
(Drommel)

Wanneer begint de transferpool weer?
OnsPSV
Meervoudig international

We zouden volgens het doorgaans betrouwbare ESPN in Mexico op de tribune zitten voor Alexis Vega. Lijkt nu toch echt wel serieus dat we geïnteresseerd zijn. In de rol van Bruma met doorgroei richting de basis in de toekomst lijkt me dit een ijzersterke toevoeging!
OnsPSV
Meervoudig international

Karfiooltje wrote: 24 Mar 2022, 00:10
Michy Batshuayi
Maakt nu in Turkije links en rechtsom zijn goaltjes. We kunnen denk ik best can de Chelsea situatie profiteren. In 2014 had Brands als oren om Batshuayi naar PSV te halen!(destijds vanaf Standaard Luik)
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ik zou liever nu een andere en jongere categorie komen. Michy speelt niet meer op top niveau en is nooit een echte goalgetter geweest.
Ryme
Vaste waarde in elftal

Lorenzo von Matterhorn wrote: 24 Mar 2022, 03:05
Mertens Hlozek Madueke
Veerman
(Doan)
Sangaré Midtsjø
(Timber)(Guti)
Ortega
(Drommel)

Als we dit krijgen zou het een klassieke Marcel Brands selectie zijn, aan de voorhoede en middenveld is gedacht, en de verdediging het onderbelicht paard.
Deze verdediging is niet sterk genoeg. Daar moet tenminste een upgrade komen voor LCV en de RB.
Trixm
Vedette

Die strand Larsen heeft weldegelijk potentie. Het is allemaal nog broos en niet van PSV niveau, maar zou over twee jaar zomaar de stap kunnen zetten. Op dit moment zoeken we alleen een niveau hoger.
Saibari is underrated.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ryme wrote: 24 Mar 2022, 07:45
Lorenzo von Matterhorn wrote: 24 Mar 2022, 03:05
Mertens Hlozek Madueke
Veerman
(Doan)
Sangaré Midtsjø
(Timber)(Guti)
Ortega
(Drommel)

Deze verdediging is niet sterk genoeg. Daar moet tenminste een upgrade komen voor LCV en de RB.
Rechtsback erbij is logisch want Sambo heeft een jaar niet gespeeld en als Max weg is dan is Mauro geen back up meer.

Maar natuurlijk hebben we geen LCV nodig. Daar kunnen er 3 spelen die ik allemaal basiswaardig acht. Laten we eerst eens kijken naar het duo Teze Ramalho.
El Sordo
Vedette

Ik zou het inmiddels ook wel aandurven met Ramalho-Teze. Moet dan wel een degelijke backup voor RCV bijkomen. Een rechtsback lijkt me evident. Mertens met daarachter Ledezma lijkt me wat precair. Ik hoop dat Götze en Gakpo nog een jaar blijven, de positie van Sangaré lijkt me gemakkelijker (en goedkoper) in te vullen. Timber zie ik graag komen, Midstjø wat minder. Wordt weer een interessante periode. Eerst maar eens de treble pakken.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Menno1 wrote: 23 Mar 2022, 23:14

Hlozek

Hlozek is echt een geweldenaar in de dop, al vallen zijn stats tegen (zou de Shoving zeggen) maar die jongen heeft alle kenmerken van een goede spits. Snel, technisch, twee benig, sterk en nog super jong. Zou ik een prachtige investering vinden en een heel mooi project voor Ruud.
Je loopt wel achter he :mrgreen: Zijn tegenvallende stats zijn al gedebunked:

Speelt op dit moment voornamelijk als linksbuiten, maar als spits in 39 wedstrijden 17 goals en 14 assists zijn toch hele behoorlijke aantallen. Zeker als je bedenkt dat hij vorig seizoen wel regelmatig spits stond (15 wedstrijden) en daarin goed was voor 13 goals en 8 assists.
Johann Vogel
Vedette

Hlozek

Die lijkt me totaal onhaalbaar inmiddels. Volgens mij wil Sparta Praag een record transfersom voor hem binnen halen, twintig miljoen plus. Dortmund wordt oa genoemd als mogelijke bestemming.
Ardbeg
Mister PSV

OnsPSV wrote: 24 Mar 2022, 07:14

We zouden volgens het doorgaans betrouwbare ESPN in Mexico op de tribune zitten voor Alexis Vega. Lijkt nu toch echt wel serieus dat we geïnteresseerd zijn. In de rol van Bruma met doorgroei richting de basis in de toekomst lijkt me dit een ijzersterke toevoeging!
Het lijkt me sterk dat Vega voor de bank naar PSV gaat komen. Als basisspeler is het immers niet goed genoeg voor PSV en daarom acht ik het dus ook geen ijzersterke toevoeging. Ik zie liever een jonger, opstormend talent op de bank.
Johann Vogel wrote: 24 Mar 2022, 09:03 Die lijkt me totaal onhaalbaar inmiddels. Volgens mij wil Sparta Praag een record transfersom voor hem binnen halen, twintig miljoen plus. Dortmund wordt oa genoemd als mogelijke bestemming.
Een man mag dromen!
Trixm
Vedette

Met klem het verzoek om niet weer de hele transferperiode de grap Hlozek/ Tzolis / Berisha door te zetten. Bij geruchten is het uiteraard logisch, maar vorig jaar werden de namen het echt tot op de bodem uitgewrongen. Alsof er geen andere geschikte kandidaten waren :P.
Saibari is underrated.
Ardbeg
Mister PSV

Trixm wrote: 24 Mar 2022, 09:08 Met klem het verzoek om niet weer de hele transferperiode de grap Hlozek/ Tzolis / Berisha door te zetten. Bij geruchten is het uiteraard logisch, maar vorig jaar werden de namen het echt tot op de bodem uitgewrongen. Alsof er geen andere geschikte kandidaten waren :P.
Hlozek is een interessante speler die zeker benoemd mag worden! PSV heeft eerder interesse getoond en daarom is het prima dat dit besproken wordt. Als je andere geschikte kandidaten weet: Kom maar op met die namen. Dit is mijn wens voor de aanval. Hij is jong, dus wellicht dat hij met een goed verhaal over ontwikkeling toch eerst een tussenstap wil maken. Qua vraagprijs reken ik er niet op maar je weet het nooit.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 24 Mar 2022, 09:06
Johann Vogel wrote: 24 Mar 2022, 09:03 Die lijkt me totaal onhaalbaar inmiddels. Volgens mij wil Sparta Praag een record transfersom voor hem binnen halen, twintig miljoen plus. Dortmund wordt oa genoemd als mogelijke bestemming.
Een man mag dromen!
De namen Dortmund, West Ham etc. worden al anderhalf jaar als bestemming genoemd. Vooralsnog heeft er niemand concreet toegehapt, dus dan liggen er altijd kansen. Beetje Sangaré verhaal; veel geruchten, maar iedereen ligt te slapen dus PSV pikt hem op (weliswaar voor een ander bedrag dan voor Hlozek wordt genoemd).
ShovingNE2
Site Admin

Waarom zou Vega in Nederland het beter gaan doen (stats wise) dan nu in Mexico? Zijn daar aanwijzingen voor?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Trixm
Vedette

Ardbeg wrote: 24 Mar 2022, 09:21
Trixm wrote: 24 Mar 2022, 09:08 Met klem het verzoek om niet weer de hele transferperiode de grap Hlozek/ Tzolis / Berisha door te zetten. Bij geruchten is het uiteraard logisch, maar vorig jaar werden de namen het echt tot op de bodem uitgewrongen. Alsof er geen andere geschikte kandidaten waren :P.
Hlozek is een interessante speler die zeker benoemd mag worden! PSV heeft eerder interesse getoond en daarom is het prima dat dit besproken wordt. Als je andere geschikte kandidaten weet: Kom maar op met die namen. Dit is mijn wens voor de aanval. Hij is jong, dus wellicht dat hij met een goed verhaal over ontwikkeling toch eerst een tussenstap wil maken. Qua vraagprijs reken ik er niet op maar je weet het nooit.
Zeker, in die zin ook helemaal geen kritiek. Ook Berisha is concreet geweest, allemaal logisch dat er hier dan veel over gepraat wordt!

Het werd in de vorige transferperiode wél een beetje in het extreme getrokken. Ongeveer de helft van alle posts betrof een van bovenstaande drie namen. De grap was vooral dat er er een paar kenners de kwaliteiten van die jongens goed in beeld hadden, en de meute maar een beetje meeliften op deze kennis.
Saibari is underrated.
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 24 Mar 2022, 09:22

Een man mag dromen!
De namen Dortmund, West Ham etc. worden al anderhalf jaar als bestemming genoemd. Vooralsnog heeft er niemand concreet toegehapt, dus dan liggen er altijd kansen. Beetje Sangaré verhaal; veel geruchten, maar iedereen ligt te slapen dus PSV pikt hem op (weliswaar voor een ander bedrag dan voor Hlozek wordt genoemd).
We sturen gewoon Brands op pad. Die weet wet er wel raad mee.

Image
Robson de Souza
Vedette

Sensation wrote: 24 Mar 2022, 09:22

Een man mag dromen!
Met nu nog een twee-jarig contract en nog steeds geen concrete aanbiedingen weet je inderdaad niet wat er mogelijk is. Lozano en Max hadden ook een periode erg grote namen achter zich aan, maar tekenden wel in Eindhoven. Dus inderdaad, we mogen best dromen!
Locked