KNVB Beker Algemeen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Stel je bent vader met een zoontje en je wilt die meenemen met de auto dan ben je al 170 euro kwijt voor 2 kaartjes, benzine en cola en sinas. Ik vind het ook nogal wat. Sterker nog, ik heb besloten het niet te doen morgenvroeg. Ik spaar wel voor Rome uit want dat moet de trip van het jaar worden
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
En Tirana dan?11 Sir Tinus wrote: ↑24 Mar 2022, 17:37Ik spaar wel voor Rome uit want dat moet de trip van het jaar worden
- trouwepsvfan
- Vedette
Wat een bizarre prijzen, ongelofelijk. Voor mij reden om niet te gaan!
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Meervoudig international
Volgens het mailtje dat ik heb gekregen kost een autoticket €66,50 en een buscombi €60, dus dat verschil is een stuk kleiner dan je schetst. Maar desondanks blijft t vreemd dat zelf rijden duurder is dan je met een bus laten vervoeren
-
- Internationale topspeler
Wat hij schetst klopt. Zo wordt het uitgelegd. Belachelijke prijzen.
4 euro parkeergeld voor die P+R die gewoon gratis is . Ik wilde eerst ook zeker gaan, maar 60 euro slaat werkelijk nergens op.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zit het verschil in de veiligheidsmaatregelen die getroffen moeten worden of zo? Zo veel mogelijk auto combi ontmoedigen aangezien buscombi makkelijker te controleren en beveiligen valt?
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Het halve stadion is toch altijd gevuld met gratis gasten van de KNVB tijdens de finale? En dan de supporters de hoofdprijs laten betalen in deze tijden. Ze moeten zich schamen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Nee, verschil zit met name in de prijs van het toegangskaartje zelf. Scheelt zelfs ruim 30 euro.Standbeeld wrote: ↑24 Mar 2022, 19:22 Zit het verschil in de veiligheidsmaatregelen die getroffen moeten worden of zo? Zo veel mogelijk auto combi ontmoedigen aangezien buscombi makkelijker te controleren en beveiligen valt?
Hoop dat toch niet al te veel mensen zich laten tegenhouden door de hoge prijs en het 'gewoon' uitverkocht raakt.
-
- Legende
Zitten de automensen op betere plekken?29.04.2007 wrote: ↑24 Mar 2022, 21:09Nee, verschil zit met name in de prijs van het toegangskaartje zelf. Scheelt zelfs ruim 30 euro.Standbeeld wrote: ↑24 Mar 2022, 19:22 Zit het verschil in de veiligheidsmaatregelen die getroffen moeten worden of zo? Zo veel mogelijk auto combi ontmoedigen aangezien buscombi makkelijker te controleren en beveiligen valt?
- Golden Stars
- Bankzitter
De 'automensen' schijnen op de lange zijde te zitten. Doorgaans zijn dat inderdaad duurder kaarten.
Daarnaast krijg je bij een buscombi (40%?) korting op je kaartje.
Wanneer er sprake was van een autocombi zou die korting ook moeten gelden. Maar nu het "vervoer per auto" heet, geldt dat niet (volgens mij).
Daarnaast krijg je bij een buscombi (40%?) korting op je kaartje.
Wanneer er sprake was van een autocombi zou die korting ook moeten gelden. Maar nu het "vervoer per auto" heet, geldt dat niet (volgens mij).
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Aardig aan de prijs, ja... Maar we krijgen ook nog geld terug van gemiste EL wedstrijd en gemiste competitie wedstrijden, dus reken ik mijzelf maar rijk en ga maar eens een Randstad busje boeken. Wie weet hoe lang het nog duurt eer wij weer een bekerfinale bereiken, niet? Kan mij er slechts twee herinneren in 18 jaar SCC
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wat mij het meest dwars zit is dat van de 55k mensen die in dat stadion zitten minimaal 20% niet weet of er lucht of zand in een bal zit maar die 'genodigd' zijn en gratis naar binnen lopen en ook nog de beste plekken hebben.
Noem mij maar ouderwets maar ik zou zeggen of het nu uit of thuis gespeeld wordt, dit is een feest voor de supporters en dus alle beschikbare kaarten door 2 delen en gewoon per vak verkopen en iedereen vrij vervoer als ze willen of met de bus als dat beter uit komt. Dan kun je nog steeds een PSV parkeerplaats regelen (eigen vervoer + bus) en een Ajax parkeerplaats. Nog even een alcoholcontrole voor de bestuurders na de wedstrijd en dan gaat dat prima. Ze hoeven niet bang te zijn dat de stad Rotterdam door ons gemold wordt want dat doen die Rotterdammers zelf wel.
Noem mij maar ouderwets maar ik zou zeggen of het nu uit of thuis gespeeld wordt, dit is een feest voor de supporters en dus alle beschikbare kaarten door 2 delen en gewoon per vak verkopen en iedereen vrij vervoer als ze willen of met de bus als dat beter uit komt. Dan kun je nog steeds een PSV parkeerplaats regelen (eigen vervoer + bus) en een Ajax parkeerplaats. Nog even een alcoholcontrole voor de bestuurders na de wedstrijd en dan gaat dat prima. Ze hoeven niet bang te zijn dat de stad Rotterdam door ons gemold wordt want dat doen die Rotterdammers zelf wel.
-
- Nationale topspeler
Gewoon busticket geboekt vanmorgen.
Bizar dat ik bij de eerste 5000 zit met 4 punten.
Laatste 2 uitwedstrijden van me waren volgens mij in 2016 (Zwolle!! yeah! (op gastenkaarten) en Atletico). Geeft wel aan dat er een klein groepje bij alle uitwedstrijden zit. Als ik al bij de eerste 5000 zit zegt dat ook wel wat.
Bizar dat ik bij de eerste 5000 zit met 4 punten.
Laatste 2 uitwedstrijden van me waren volgens mij in 2016 (Zwolle!! yeah! (op gastenkaarten) en Atletico). Geeft wel aan dat er een klein groepje bij alle uitwedstrijden zit. Als ik al bij de eerste 5000 zit zegt dat ook wel wat.
- Tomm
- Vedette
20% maar? Vergeten dat ajax de tegenstander is zeker.11 Sir Tinus wrote: ↑25 Mar 2022, 11:10 Wat mij het meest dwars zit is dat van de 55k mensen die in dat stadion zitten minimaal 20% niet weet of er lucht of zand in een bal zit …
-
- Internationale topspeler
Die kaartverkoop snapt er toch helemaal niks van. Fucking 1000 kaarten vanuit Zeeland beschikbaar stellen etc. En als je ziet hoe relatief weinig kaarten er vanuit Eindhoven zelf beschikbaar gesteld worden. En dan straks weer alles omgooien.
-
- Lid van verdienste
Sparta-uit dus. Normaal gesproken hoor je daar van te winnen, maar PSV en de beker zijn nooit zekerheden geweest.