Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee deze

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 Mar 2022, 16:52Met je eens, maar Advocaat is bezet (had ik de beste keus gevonden gezien zijn energie), en Guus vind ik persoonlijk te oud geworden. Die zal best hier en daar een kopje koffie willen drinken, maar ik weet niet of je op hem kunt rekenen voor een wat intensiever traject.
Hoeft denk ik ook niet intensief te zijn, elke week een goed gesprek over wat actueel is kan al voldoende zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik dacht dat we het hadden over een tweede assistent?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 Mar 2022, 17:26 Ik dacht dat we het hadden over een tweede assistent?
Ah ja dan heb je idd iemand nodig die lager in de pikorde staat dan Rutten... maar Ruud kan m.i. juist input gebruiken van een grotere kip dan Fred.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

''Hij is zo knap, hij is zo mooi, ja daar is Ruud van Nistelrooy,'' hopppaa Ruud. Ik gun het je zo dat het een succes wordt met jou aan het roer.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 Mar 2022, 16:40
Misschien dat Ruud Brood of Ernie Brandts een mooie tweede assistent is voor Ruud. Je hebt iemand (net als Fred) nodig die meer ervaring hebben dan Ruud, maar zich niet ten koste van willen profileren. Petrovic zou ook nog kunnen, maar is misschien iets te nadrukkelijk aanwezig als persoon.
Zo te zien aan het bericht hierboven lijken Ooijer en Zenden dus in hun huidige rol te blijven en vier assistenten is teveel, maar ik hoopte eigenlijk dat die tweede assistent van buitenaf zou komen. Het kan nooit kwaad om er iemand bij te hebben die nooit voor PSV heeft gespeeld en nooit binnen de PSV-organisatie heeft gewerkt en daardoor misschien wel met nieuwe ideeën komt. De nieuwe Brood, zeg maar.

Maar wie dat dan had moeten worden? Het moet wel iemand zijn die zich ondergeschikt kan en wil maken aan Ruud en lang niet iedereen zal dat kunnen.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 26 Mar 2022, 15:48 Wil m.i. wel zeggen dat Ruud nog iemand nodig heeft als klankbord op dat vlak. Guus?
Waarom eigenlijk?

De staf lijkt te gaan bestaan uit Rutten, Ooijer en Zenden. Daar lijkt mij niets mis mee, ook omdat er veel positieve verhalen zijn over Ooijer en Zenden.
Rutten heeft sowieso veel ervaring, hele goede people management kwaliteiten en is inhoudelijk erg sterk.

Mocht er daarnaast behoefte zijn aan een extra klankbord, dan zal Guus ongetwijfeld geen probleem hebben om af en toe langs te komen. Maar ik zie de noodzaak daarvoor niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat maakt die tweede assistent nog uit? Ruud en Fred is prima. Fred heeft genoeg prijzen als assistent gewonnen. Ruud is van nature een winnaar. Een tweede assistent gaat niet dat verschil maken hoor.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Oke dus we hebben Ruud, Fred, Dré en Boud. Die tweede assistent moet daar qua naam wel bij passen, anders heeft het geen zin.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Zou Adilleke dan Ruud op mogen volgen bij Jong? Die ambieerde een hogere functie toch? Geen idee hoe hij er binnen PSV op staat.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 26 Mar 2022, 18:21
ziege maar ook zagge wrote: 26 Mar 2022, 15:48 Wil m.i. wel zeggen dat Ruud nog iemand nodig heeft als klankbord op dat vlak. Guus?
Waarom eigenlijk?

De staf lijkt te gaan bestaan uit Rutten, Ooijer en Zenden. Daar lijkt mij niets mis mee, ook omdat er veel positieve verhalen zijn over Ooijer en Zenden.
Rutten heeft sowieso veel ervaring, hele goede people management kwaliteiten en is inhoudelijk erg sterk.

Mocht er daarnaast behoefte zijn aan een extra klankbord, dan zal Guus ongetwijfeld geen probleem hebben om af en toe langs te komen. Maar ik zie de noodzaak daarvoor niet.
Het is gewoon ervaring die je nu niet hebt he... en als je die niet hebt kun je er ook niet uit putten.

Hoe noodzakelijk zulke ervaring is, tsja dat zou ik ook niet precies kunnen zeggen maar volgens mij hebben sporters in het algemeen altijd extra moeite om de eerste grote prijs binnen te slepen, ik denk dat dat voor coaches ook geldt.

Los van de grote prijs: Phillip ging überhaupt pas lekker draaien toen hij gecoached werd door Guus en die hulp werd pas ingeroepen toen het seizoen al amper meer te redden was. We werden uiteindelijk dramatisch vierde, heel Eindhoven huilde. Ook Phillip had toen steun van doorgewinterde jongens waar iedereen tevreden over was (Faber & vd Weerden). Nu dus gewoon niet eigenwijs doen en direct Guus inschakelen, zou ik zeggen ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Noosa wrote: 25 Mar 2022, 23:52 Toen eerder deze week het bericht over Ruud kwam had ik mijn twijfels, omdat hij eerder had gezegd dat hij nog niet wilde. Nu ik inmiddels aan het idee gewend ben vind ik het wel mooi. Ik zie de combi Ruud en Rutten inmiddels wel zitten.
Hier herken ik mij volledig in.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 26 Mar 2022, 20:00
Noosa wrote: 25 Mar 2022, 23:52 Toen eerder deze week het bericht over Ruud kwam had ik mijn twijfels, omdat hij eerder had gezegd dat hij nog niet wilde. Nu ik inmiddels aan het idee gewend ben vind ik het wel mooi. Ik zie de combi Ruud en Rutten inmiddels wel zitten.
Hier herken ik mij volledig in.
Oef. Ik was eigenlijk direct positief, maar als jullie nu positief worden begin ik te twijfelen…
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hedwiges Maduro er dus bij? Op zich prima, want schijnt een talentvolle trainer te zijn. Maar hoe zit het met die jongen die van Willem 2 kwam? Kan hij misschien Jong PSV doen? Of Ramzi / Schaars? Zijn allen namelijk interessante trainers.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 26 Mar 2022, 21:41 Hedwiges Maduro er dus bij? Op zich prima, want schijnt een talentvolle trainer te zijn. Maar hoe zit het met die jongen die van Willem 2 kwam? Kan hij misschien Jong PSV doen? Of Ramzi / Schaars? Zijn allen namelijk interessante trainers.
Erbij als wat eigenlijk?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ooijer gaat gewoon derde assistent worden toch?
Zenden erbij als extra trainer zoals nu.
Maduro naar Jong of een functie als scout of iets in die richting... maar las dat hij komend seizoen zelf trainer kan zijn dus...
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 26 Mar 2022, 21:46
Menno1 wrote: 26 Mar 2022, 21:41 Hedwiges Maduro er dus bij? Op zich prima, want schijnt een talentvolle trainer te zijn. Maar hoe zit het met die jongen die van Willem 2 kwam? Kan hij misschien Jong PSV doen? Of Ramzi / Schaars? Zijn allen namelijk interessante trainers.
Erbij als wat eigenlijk?
Chef keepers: Van der Gouw
Chef verdediging: Ooijer
Chef middenveld: Maduro
Chef aanval: Zenden
Chef trainingen: Rutten
Hoofdcoach: Van Nistelrooy

Maar zie Maduro ook wel Jong gaan doen. We wachten af.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Van der Gouw loopt uit contract en ik kan me prima voorstellen dat je ook zijn functioneren stevig gaat analyseren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Las hier op het forum ergens dat Ten Hag had gezegd dat als ie naar United zou gaan dat hij dan graag een ex-speler van United mee zou nemen voor in zijn staf. Iets voor Van der Gouw.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 26 Mar 2022, 21:41 Hedwiges Maduro er dus bij? Op zich prima, want schijnt een talentvolle trainer te zijn. Maar hoe zit het met die jongen die van Willem 2 kwam? Kan hij misschien Jong PSV doen? Of Ramzi / Schaars? Zijn allen namelijk interessante trainers.
Volgens mij gewoon jeugdtrainer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou wel kunnen heeft hij in eerste instantie dacht ik ook bij Jong Willem II gedaan voordat hij doorgroeien en een grotere rol in de jeugdorganisatie kreeg. Alleen is het de vraag of hij wel de papieren heeft, Jong PSV speelt in de KKD en dat is wat anders dan de hoogste jeugdcompetitie of reserve competitie.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dit is dus inderdaad één van de redenen waarom Ruud er anders instaat dan eerder dit jaar....

https://www.ed.nl/PSV/guus-hiddink-moet ... ~acfa9c46/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik ben wel benieuwd naar de invulling van de staf maar vooralsnog doen ze er alles aan om de gewaagde keuze voor Ruud te 'verzekeren' om hier en daar wat veiligheid in te bouwen.

Wat nog veel belangrijker is dan Rutten Ooijer Brands of Hiddink is dat hij de complete voorbereiding kan doen met een voltallig team en dat de selectie op orde moet zijn als de eerste training begint. Net als dit jaar met Roger. Dan kun je in 7 weken behoorlijk bouwen.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Met Rutten er bij haal je wel een ervaren assistent plus in huis. Dat is wel een heel ander kaliber dan bijvoorbeeld iemand als Ruud Brood. En PSV is ook niet slechter geworden als Hiddink bij PSV langskwam. Die voorwaarden zijn dan wel gecreëerd. Dan is het aan Van Nistelrooij om het snel te gaan oppikken.
Post Reply