Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Rickskeg
International
Clubvoorkeur: PSV

Plek 2 maar veilig stellen dan
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Faalhazen
Ardbeg
Mister PSV

Rickskeg wrote: 20 Mar 2022, 16:23 Plek 2 maar veilig stellen dan
Wie? Wij? Schei uit man. We gaan voor 1.
DC_PSV
Vedette

Kut kut kut club. En tegen ons weer met 3-1 winnen. Kutclub.
#simplythebest
Standbeeld
Mister PSV

Ik had stiekem toch wel meer verwacht van Hendrix. Voetballend was het niet best, maar op zijn minst Tadic nog een beenbreuk of zo. Jammer, een tegenvaller.
nilssonH
Moderator

Ja echt balen. Vooraf nergens op gerekend, maar gezien het wedstrijdverloop kreeg ik toch wat hoop. Helaas hebben ze een vliegenvanger op doel.

Verder heeft Feyenoord ontegenzeggelijk stappen gezet dit seizoen, maar toch is het ook een feit dat ze nu eind maart dichterbij plek 5 staan dan bij plek 2. Nou verwacht ik wel dat ze plek 3 vast gaan houden, maar zo indrukwekkend is het in de competitie ook weer niet.
ruuddevil
Legende

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ebben.html

Hij kan zich er geen voorstelling van maken. Nou, bij Feyenoord weten ze wat ze hebben aan die bolle. Als Ajax belt is ie weg.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

ruuddevil wrote: 28 Mar 2022, 07:25 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ebben.html

Hij kan zich er geen voorstelling van maken. Nou, bij Feyenoord weten ze wat ze hebben aan die bolle. Als Ajax belt is ie weg.
Ik zou me als Feyenoorder echt geen zorgen maken. Als hij nu al weg wil dan heb je er zelf ook niets aan want dan is het een lulhannes. Wil hij over 1 of 2 jaar gaan dan had je maar betere voorwaarden moeten creëeren dat hij boven Ajax eindigt. Als een Guus Til transfervrij naar Ajax kan door het gedoe in Rusland ipv naar Feyenoord omdat hij daar meer poen kan verdienen mag je ook niet klagen.
Menno1
Legende

ruuddevil wrote: 28 Mar 2022, 07:25 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ebben.html

Nee hoor. Hij sloot het uit. Uitstekend gesprek trouwens, in studio voetbal. Verademing om die man te horen.
ruuddevil
Legende

Je ergens geen voorstelling van kunnen maken is iets anders dan uitsluiten.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Zegt geen gekke dingen idd
Ren Höek
Vedette

Mee eens, Slot kwam uitstekend naar voren in de uitzending.
Wat betreft een eventuele overstap naar Ajax. Hij sloot niets uit, wat logisch is gezien de voetbalwereld (hij kan bij wijze van morgen ontslagen worden), maar hij gaf duidelijk aan dat hij niet in gesprek gaat met andere clubs zolang zijn contract niet afloopt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Laten we aub niet zo lullig doen. Bij AZ zou hij niet verlengen en dus is het logisch dat ie met andere clubs sprak. Het was met name AZ dat op hun pikkie getrapt was, kan Arne de pratende eikel, niks aan doen. Maar als Ajax komt met een zak geld dan is ie weg hoor, dat geloof ik wel.

En Arne, val toch 5-6 kilo af, dan kan je je eigen zaakie weer zien en wij je kin.
Revolinho
Internationale topspeler

Positieve en fijne vent. Een verademing t.o.v. Pierre, zowel in uitstraling als kijk op het spelletje.
Brael
Vedette

Inderdaad een prima trainer met een prima uitstraling. Hij wordt hier dan in Studio Ajax wel nadrukkelijk aan Ajax gelinkt, maar wat mij betreft is hij ook een prima kandidaat voor PSV, volgend seizoen.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Brael wrote: 28 Mar 2022, 12:00 Inderdaad een prima trainer met een prima uitstraling. Hij wordt hier dan in Studio Ajax wel nadrukkelijk aan Ajax gelinkt, maar wat mij betreft is hij ook een prima kandidaat voor PSV, volgend seizoen.
Hedde gij de krant nie gelezen?
Brael
Vedette

Ik zie niet zo goed in wat de krant hiermee van doen heeft.

Wat ik wil aangeven is dat ik het nogal vreemd vind, om een eventuele overgang naar Ajax te gaan voorleggen aan Slot, terwijl Ten Hag daar gewoon werkzaam is. Over een eventuele overgang naar PSV hebben ze het niet in dat programma, terwijl dat een veel relevanter scenario is, omdat PSV ook daadwerkelijk een vacature heeft.

Of de mannen zijn daar een beetje op zoek naar sensatie (de trainer van Feyenoord gaat naar Ajax!!!) of ze zijn zo verblind door Ajax, dat ze alles op Ajax willen betrekken. Terwijl, zoals gezegd, dezelfde vraag over PSV op dit moment veel relevanter zou zijn.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Maar PSV betaalt een trainer toch waarschijnlijk een soortgelijk salaris als Feyenoord, terwijl Ajax daar een stuk overheen kan?
Ik vind het allemaal niet zo gek, zeker omdat Ruud-Fred ook besproken werd als het duo wat het gaat worden, dus zou heel raar zijn om erna nog Slot te vragen, terwijl dat rond lijkt.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Misschien is het nu niet meer relevant idd, maar al vrijwel vanaf het moment dat Slot naar Feyenoord ging, heeft het journaille het over een volgende transfer naar Ajax. Zelfs daarvoor al. Terwijl inmiddels al langere tijd bekend was dat Schmidt z e k e r weggaat bij PSV, Hag (nog) niet bij Ajax. Slot zou/zal misschien niet zo snel naar Eindhoven afreizen om hier te werken, maar zoals meerderen hier hebben betoogd, zou hij ook hier niet misstaan. Is gewoon een persdingetje: 'kroonprins' Nederlandse trainersgilde moet eigenlijk 'gewoon' naar de verondersteld beste club van NL
Last edited by psvgouda on 28 Mar 2022, 13:24, edited 1 time in total.
Brael
Vedette

Ik mag toch hopen dat PSV meer betaalt dan Feyenoord. Ik vond het juist raar om Slot een extreem hypothetische vraag voor te leggen over Ajax, waar de vraag omtrent PSV veel concreter had kunnen zijn.

Voor mij was het tekenend voor wat psvgouda hierboven ook schrijft (en wat velen op dit forum al opviel): de obsessie voor Ajax vanuit de media.
ShovingNE2
Site Admin

Als ik het goed heb onthouden zit Feyenoord rond de 4 a 5 ton voor een trainer (ex bonussen). PSV betaalde Cocu en Van Bommel rond de 750k meen ik. Schmidt zal hoger in de boom zitten verwacht ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ten Hag is de uitgedroogde versie van Slot. De ene eet groene sla, de andere Big Macs.
Woodenshoes
Nationale topspeler

En aangezien het journaille ook wel weet dat Ajax gewoon trainers benadert terwijl die nog bij een andere club zit. Gebeurt ook bij elke willekeurige speler waar ze de week erna tegen moeten. Dus vragen ze het zelf maar aan Slot.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Lyon zou 12 miljoen euro over hebben voor Malacia meldt de doorgaans goed ingevoerde transfervolger Feyenoord Transfermarkt.
Standbeeld
Mister PSV

Vroeg me laatst met NL nog af of dat niks voor PSV is. Maar 12 vind ik net wat te gortig. Kan je hem voor een mln of 8 ophalen dan zou ik het doen.
Post Reply