Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ShovingNE2
Site Admin

11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:41 maar ik vermoed dat de technische leiding het anders ziet.
Wat geeft jou dat idee dan?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 28 Mar 2022, 08:42
11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:41 maar ik vermoed dat de technische leiding het anders ziet.
Ervaring uit het verleden en het feit dat er 3 opties zijn voor beide kanten.
ruuddevil
Legende

Ik denk dat het sowieso afhangt van wat er in de mailbox van John binnen komt. Misschien heeft Benfica nog een speler die ze kwijt moeten, en als dat toevallig een rechtsback is dan zal John toeslaan.
El Sordo
Vedette

Werkweek lekker opgewekt en blijmoedig begonnen, ruudje? :neh:
kastoekast
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 28 Mar 2022, 07:32
RIO wrote: 28 Mar 2022, 05:49 Jullie hebben het over Bruma zijn salaris alsof ie bij jullie op de loonlijst staat haha. Echt waar maak je je druk om.
Ze verwijten het Bruma bijna zelf. Maar mijn god zeg: alles draait om het salaris van de speler. Volgens mij is toen bekend geworden dat hij een miljoen heeft ingeleverd en op 2 miljoen salaris kwam.
kastoekast wrote: 27 Mar 2022, 18:28 Stel PSV haalt Vega voor Gakpo laat het wel zien dat er weinig ambitie is.
Ja joh. Jij kent Vega heel erg goed en als hij eventueel komt voor Gakpo dan heeft PSV weinig ambitie. Weer zo'n rare dooddoener. En als er een absolute topspits gehaald wordt, een geweldige middenvelder, topkeeper en goede rechtsback? Heeft PSV dan nog weinig ambitie?
Vega die heeft ook zo erg goede cijfers qua assist en goals. Ik weet zeker dat er betere spelers zijn die PSV kan halen, maar ze kiezen toch weer voor een 26jarige transfervrije speler van chivas.
Als vervanger voor Bruma top, maar voor Gakpo zou ik liever iemand halen die wat jonger en talentvoller is.

Maar ja dat is wat ik zou doen.
Trouwens je kan het ook gewoon netjes verwoorden ipv deze woordkeuze. Ik vind het persoonlijk een beetje respectloos.
Standbeeld
Mister PSV

kastoekast wrote: 28 Mar 2022, 10:09
ShovingNE2 wrote: 28 Mar 2022, 07:32

Ze verwijten het Bruma bijna zelf. Maar mijn god zeg: alles draait om het salaris van de speler. Volgens mij is toen bekend geworden dat hij een miljoen heeft ingeleverd en op 2 miljoen salaris kwam.

Ja joh. Jij kent Vega heel erg goed en als hij eventueel komt voor Gakpo dan heeft PSV weinig ambitie. Weer zo'n rare dooddoener. En als er een absolute topspits gehaald wordt, een geweldige middenvelder, topkeeper en goede rechtsback? Heeft PSV dan nog weinig ambitie?
Vega die heeft ook zo erg goede cijfers qua assist en goals. Ik weet zeker dat er betere spelers zijn die PSV kan halen, maar ze kiezen toch weer voor een 26jarige transfervrije speler van chivas.
Als vervanger voor Bruma top, maar voor Gakpo zou ik liever iemand halen die wat jonger en talentvoller is.

Maar ja dat is wat ik zou doen.
Trouwens je kan het ook gewoon netjes verwoorden ipv deze woordkeuze. Ik vind het persoonlijk een beetje respectloos.
PSV heeft nog nergens voor gekozen he? Dat van Vega zijn slechts vage geruchten. Ik denk dat we ons daar niet zo druk over hoeven te maken zolang er niks concreet is.
Brael
Vedette

Ykhim wrote: 27 Mar 2022, 16:12 Overigens is hij niet het enige Zuid-Amerikaanse toptalent op de radar van PSV. Ik zal geen concrete namen delen, maar als er op financieel en sportief gebied geen gekke dingen gebeuren, dan gaan we komende zomer kwaliteit begroeten.
Wat een cliffhanger zeg.....
Geen namen, ok. Maar posities, nationaliteiten, huidige clubs? Is er íets dat je kunt/wil delen?
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ja hoor, dat kan ik. Maar dat doe ik niet publiekelijk en al helemaal niet als je zo'n toon aanslaat.
ruuddevil
Legende

Volgens mij is ie gewoon oprecht benieuwd…
Tijn
Internationale topspeler

Ykhim wrote: 28 Mar 2022, 12:28 Ja hoor, dat kan ik. Maar dat doe ik niet publiekelijk en al helemaal niet als je zo'n toon aanslaat.
Mag ik in een PB meer info alsjeblieft? Ben erg nieuwsgierig.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Heb geen Rik-abonnement maar als ik de beperkte info in het artikel van VP lees dan staat er weinig nieuws in.
In het hoofdartikel wel?

Sangaré, Gakpo en Madueke zouden samen toch wel minimaal 100 miljoen op moeten brengen:
Voor Gakpo willen ze het transrecord van Lozano verbreken dus meer dan 42 miljoen
Voor Sangaré hopen op een Engelse club maar de ondergrens zal toch op 30 miljoen moeten liggen
Madueke heeft nog wat meer te bewijzen maar is een Brit, jeugdinternational en aanvallend talent. Ook hem zou ik niet voor onder de 25 miljoen laten gaan. Als hij dat deze transferzomer niet waard is, dan is hij het de volgende wel
One can only hope
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:47
ShovingNE2 wrote: 28 Mar 2022, 08:42

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ebben.html

De club denkt onder meer een rechtsback
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Als ze Madueke voor 25 miljoen willen hebben, kennen ze de pleuris krijgen. Dat voorop.

Sangare en Gakpo samen minimaal 70 miljoen. Verder nog wat oud ijzer slijten: Bruma, Baumgartl, Sadilek (helaas, voor €1,5 mil.), Romero. Samen +- €10 mil.

Daarnaast benieuwd wat er gebeurd met jongens als Guti en Boscagli, wat mij betreft zijn zij voor de juiste prijs te koop. Maar dit zal ook allemaal afhangen van het plan van Van Nistelrooij + Rutten.

Er komt weer een interessante zomer aan.
#FreeGeneratie4
Noosa
Meervoudig international

Ykhim wrote: 28 Mar 2022, 12:28 Ja hoor, dat kan ik. Maar dat doe ik niet publiekelijk en al helemaal niet als je zo'n toon aanslaat.
Ik ben vooral benieuwd of je ook weet om wat voor soort transfers het zou gaan. Is PSV in staat om zulke talenten zelfstandig aan te trekken of worden het dan constructies met andere clubs, zoals bij Savio?
Robson de Souza
Vedette

Ik ben ook wel benieuwd, zou je mij via PB wat willen vertellen?
Standbeeld
Mister PSV

d'Oude wrote: 28 Mar 2022, 13:49
Heb geen Rik-abonnement maar als ik de beperkte info in het artikel van VP lees dan staat er weinig nieuws in.
In het hoofdartikel wel?
Nee klopt, Rik is door een open deur gelopen. In 95% van de gevallen staat er in zijn stukjes niets nieuws. Soms een mooie scoop (al dan niet vanuit PSV aangereikt), zoals dat Ruud de nieuwe trainer wordt.
11 Tinus
Legende

Sensation wrote: 28 Mar 2022, 13:52
11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:47

Aldus het ED.....
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 14:31
Sensation wrote: 28 Mar 2022, 13:52

Aldus het ED.....
Dus? Het ED vertrouw ik meer dan jouw onderbuikgevoel :mrgreen: Ondanks dat het ED van de open deuren is :mrgreen:
11 Tinus
Legende

11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:02 Ik denk dat PSV (volledig onterecht) niet eens kijkt naar een nieuwe rechtsback nu er 3 opties zijn en op links ook 3. Ik geloof dat pas als het uit de mond van John komt en niet uit de hoge hoed van Elfrink. We kunnen hier wel echt een upgrade gebruiken zou ik zeggen. Belangrijkste positie is die van spits. Mocht PSV een lijstje hebben met 3 spitsen die haalbaar en betaalbaar zijn dan moet die voor de eerste training binnen zijn. Als we Ortega nog kunnen overtuigen dan hebben we al het budget beschikbaar voor 1 positie tot er iemand weg gaat.
[mention]Sensation[/mention] dit bedoelde ik vanmorgen dus precies :)
ShovingNE2
Site Admin

Rik verzint het niet lijkt mij. Die heeft dat echt wel ergens opgevangen natuurlijk. En laten we eerlijk zijn: ook wij roepen het hele jaar al om een rechtsback, dus vreemd is het niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator

En zeker nu Teze, tot een tijd terug nog rechtsback in de ogen van de staf, laat zien dat hij centraal veel beter is. Iets wat we allemaal al lang wisten, maar dat terzijde. Ik zou het eerder gek vinden als men Teze nog steeds als rechtsback ziet. Dus de zoektocht naar een concurrent voor Mwene is een hele logische.
Juancho
Mister PSV

Gewoon inkoppertjes. Iedereen ziet de zwakke plekken en posities die je sowieso zonder verkopen moet aanpakken. Nu maar hopen dat Brands ze ook ziet :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
11 Tinus
Legende

Ja Teze is niet meer eerste rechtsback en iedereen weet dat hij beter is centraal maar tegelijk is ook Mauro een prima rechtsback gebleken en is Max niet weg.

Wat mij betreft halen ze een betere rechtsback dan Mwene en laten ze Mauro en Max voor de linksbackpositie knokken en ik denk dat 90% het daarmee eens zou zijn hier maar het zou niet voor het eerst zijn dat PSV een probleem op de backposities niet herkent als probleem.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 28 Mar 2022, 15:03 En zeker nu Teze, tot een tijd terug nog rechtsback in de ogen van de staf, laat zien dat hij centraal veel beter is. Iets wat we allemaal al lang wisten, maar dat terzijde. Ik zou het eerder gek vinden als men Teze nog steeds als rechtsback ziet. Dus de zoektocht naar een concurrent voor Mwene is een hele logische.
Ik blijf dit een vreemde weergave van de feiten vinden. Teze heeft de hele jeugd als rechtsback gespeeld en is door Schmidt in het seizoen 20/21 centraal gezet. Nogal logisch dat rechtsback dan in eerste instantie ook nog een optie is. Zeker als Teze op dat moment zelf aangeeft daar liever te spelen. Hoezo 'weten wij het dan beter'?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Locked