Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

De hele constructie is ideaal en een sterke zet van PSV. Of Ruud een goede trainer is zullen we pas weten na een paar jaar in functie. Garanties zijn er niet maar die zijn er ook niet met Cocu, Bosz of een exotische kandidaat.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik heb nu al zin in het nieuwe seizoen met Ruudje aan het roer. Mooi man, hopelijk boeken we successen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik zou het echt gaaf vinden als we bij elke wedstrijd als de opstelling wordt voorgelezen in het stadion en dat dan als laatste komt; 'en het team staat onder leiding van Ruud van Nistelrooooooij' en dat dan ruim 30k mensen RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD scanderen zoals Old Trafford zo mooi kon.

Ondanks dat United nu echt een kut team is hebben ze bij mij mede dankzij Ruud nog altijd een warm plekje in mijn supportershart.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ruud staat ook al 8 jaar op het veld he en het is geen pannenkoek zoals die voormalige ajax spits uit Utrecht.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ben benieuwd. Ik vind het echt een top gozer en het was een top voetballer maar de resultaten van Jong PSV kunnen mij nog niet bekoren.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 28 Mar 2022, 15:09 Ik ben benieuwd. Ik vind het echt een top gozer en het was een top voetballer maar de resultaten van Jong PSV kunnen mij nog niet bekoren.
Que? Het materiaal wat hij heeft is nou ook niet je van het he. En dat is ook gewoon niet erg.
ik denk dat Jong het best prima doet in de KKD. Ontzettend veel (langdurige) blessures/corona gehad. Regelmatig een jong speler die niet een hele wedstrijd mag spelen omdat hij op de bank moet zitten bij PSV.
En ook vele wedstrijdjes die ze net niet met winst of gelijkspel over de streep konden trekken.\

Edit: Er moet juist gekeken worden naar de vooruitgang van een aantal spelers. En dat is volgens mij echt wel in orde.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat de resultaten wisselend zijn bij Jong PSV heeft vooral te maken dat je met een relatieve jonge groep speelt (gemiddeld. 19/20) tov de andere elftallen, waardoor er minder fysiek is.
Verder wisselt de spelersgroep flink door andere verplichtingen, reserve eerste, blessures etc.
Je ziet verschillende spelers zich erg goed ontwikkelen o.a. bakayoko, dit vind ik ook een verdienste van Ruud. Alles bij elkaar heb ik volop vertrouwen in de Combinatie Ruud en Fred.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 13:32 Ik zou het echt gaaf vinden als we bij elke wedstrijd als de opstelling wordt voorgelezen in het stadion en dat dan als laatste komt; 'en het team staat onder leiding van Ruud van Nistelrooooooij' en dat dan ruim 30k mensen RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD scanderen zoals Old Trafford zo mooi kon.

Ondanks dat United nu echt een kut team is hebben ze bij mij mede dankzij Ruud nog altijd een warm plekje in mijn supportershart.
Was w.m.b. tot het vertrek van Ferguson de mooiste Engelse club. Wel zuur voor ze dat uitgerekend de stadsgenoot is gekocht en uitgebouwd door een sjeik met enorm diepe zakken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 28 Mar 2022, 15:55
11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 13:32 Ik zou het echt gaaf vinden als we bij elke wedstrijd als de opstelling wordt voorgelezen in het stadion en dat dan als laatste komt; 'en het team staat onder leiding van Ruud van Nistelrooooooij' en dat dan ruim 30k mensen RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD scanderen zoals Old Trafford zo mooi kon.

Ondanks dat United nu echt een kut team is hebben ze bij mij mede dankzij Ruud nog altijd een warm plekje in mijn supportershart.
Was w.m.b. tot het vertrek van Ferguson de mooiste Engelse club. Wel zuur voor ze dat uitgerekend de stadsgenoot is gekocht en uitgebouwd door een sjeik met enorm diepe zakken.
Dat laat wat mij betreft ook wel zien waar het bij veel clubs fout gaat tegenwoordig, zo niet bijna alle.
Een manager die zo lang blijft zitten, mag blijven bouwen en de clubcultuur bewaart, dat is toch schitterend? Ik hoop dat Ruud dat bij ons ook kan doen. Was met Cocu ook mogelijk geweest overigens, maar laten we hopen dat er ook op dat vlak geleerd is.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 28 Mar 2022, 16:29
Josef Dettelbacher wrote: 28 Mar 2022, 15:55

Was w.m.b. tot het vertrek van Ferguson de mooiste Engelse club. Wel zuur voor ze dat uitgerekend de stadsgenoot is gekocht en uitgebouwd door een sjeik met enorm diepe zakken.
Dat laat wat mij betreft ook wel zien waar het bij veel clubs fout gaat tegenwoordig, zo niet bijna alle.
Een manager die zo lang blijft zitten, mag blijven bouwen en de clubcultuur bewaart, dat is toch schitterend?
Indien succesvol is dat alleen bij de absolute top (en wellicht in Italië bij een aantal clubs) haalbaar. Als Ruud het bij PSV goed doet, dan is hij na maximaal 2 jaar weg. Zo realistisch moet je wel zijn met een trainer met zijn internationale status. Is nog een tikkeltje groter dan v Bommel wat mij betreft.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Niet dat het heel veel zegt want jong PSV is niet te vergelijken met het eerste, maar in welk systeem of systemen laat Ruud zijn elftallen meestal spelen?

Ga je bijv een meer standaard 4-3-3 systeem krijgen waarbij je Sangare/Guti/Veerman kan opstellen? Of meer met een echte nummer 10? Of juist het 4222 van Schmidt?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 28 Mar 2022, 22:52 Niet dat het heel veel zegt want jong PSV is niet te vergelijken met het eerste, maar in welk systeem of systemen laat Ruud zijn elftallen meestal spelen?

Ga je bijv een meer standaard 4-3-3 systeem krijgen waarbij je Sangare/Guti/Veerman kan opstellen? Of meer met een echte nummer 10? Of juist het 4222 van Schmidt?
Volgens transfermarkt speelt Jong in 4-2-3-1 / 4-3-3 punt naar voren. Dus eigenlijk zoals nu ook gespeeld wordt. Met standaard 4-3-3 bedoel je zoals Cocu speelde, met 1 CVM en 2 CM’s daarvoor?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ja dat laatste idd. Is ook belangrijk voor oa je bezetting op het middenveld en wat je nodig bent of juist niet meer.

Nu is het of Guti of Veerman. In het meer klassieke 433 zou je ruimte voor alle 3 hebben maar bijv niet voor Gotze/Doan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ruud speelt vaak met de punt naar achteren hoor bij Jong PSV.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Moooiiii! Echt heel vet dit. Veel vertrouwen in Ruud en zijn staf!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

#teamRuud! :heart:
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Deze kunnen we inzetten

milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hup Ruud..
Hup Fred..
Hup Boudewijn..
Hup André..

En hup Guus uiteraard..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het zou nog altijd niet mijn eerste keuze zijn, maar nu het eenmaal zo ver is verdienen Ruud en Fred volle bak support. We gaan het zien, gaat een spannende en daarom leuke zomer worden in ieder geval!
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Zo is dat, en het gaat sowieso gewoon super zijn om Ruud aan de slag te zien.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nou, ik kijk uit naar de aankondiging! Zal een mooi filmpje worden!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Blij mee! Succes Ruud. Liever een gokje nemen met een potentiële toptrainer dan voor bewezen middelmaat als Cocu gaan.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ruud, welkom bij PSV 1 :heart:

Er zijn twijfels, maar die zullen er bij elke coach zijn, aan Ruud en zijn staf om deze weg te nemen. Maar als persoon en als legendarisch naam in het voetbal is dit 100% vet! Nu hopen dat alle ingrediënten voor een succesvolle samenwerking aanwezig zijn en gaan werken!

Nu hopen dat Ruud zijn eerste taak wordt om de titel van de vertrekkende Schmidt te prolongeren :mrgreen:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tjompie wrote: 29 Mar 2022, 19:41 Deze kunnen we inzetten

Heerlijk nummertje wel :top:
Post Reply