Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Johann Vogel
Vedette

Sensation wrote: 28 Mar 2022, 13:52
11 Sir Tinus wrote: 28 Mar 2022, 08:47

Ervaring uit het verleden en het feit dat er 3 opties zijn voor beide kanten.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ebben.html

De club denkt onder meer een rechtsback
De club denkt in ieder geval aan de juiste posities. Dat is al positief. Twee keepers lijkt me alleen wat overdreven. Tenzij Drommel verkocht danwel verhuurt gaat worden.

Met het vertrek van Mvogo, Thomas en Zahavi komt er wel wat ruimte in het salarishuis. Ik ben wel benieuwd of Vinicius nu ook vertrekt of dat de huurdeal toch voor twee jaar is.

Ik hoop dat we dit team zoveel mogelijk bij elkaar kunnen houden. Zeker mochten we kampioen worden en daarmee verzekerd zijn van de groepsfase CL. Met een puntenpakkende keeper, een goede rechtsback en een veelscorende spits hebben we een prima team.
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Dat van Vinicius is wel apart, want de huurdeal was voor 2 jaar. Als hij vertrekt, dan moeten er 2 spitsen komen. Zeker als ook nog eens Romero vertrekt (en uiteraard Zahavi.)
Chucky
Vedette

GillesdelaCroquette wrote: 28 Mar 2022, 15:08
Jwoeloe wrote: 28 Mar 2022, 15:03 En zeker nu Teze, tot een tijd terug nog rechtsback in de ogen van de staf, laat zien dat hij centraal veel beter is. Iets wat we allemaal al lang wisten, maar dat terzijde. Ik zou het eerder gek vinden als men Teze nog steeds als rechtsback ziet. Dus de zoektocht naar een concurrent voor Mwene is een hele logische.
Ik blijf dit een vreemde weergave van de feiten vinden. Teze heeft de hele jeugd als rechtsback gespeeld en is door Schmidt in het seizoen 20/21 centraal gezet. Nogal logisch dat rechtsback dan in eerste instantie ook nog een optie is. Zeker als Teze op dat moment zelf aangeeft daar liever te spelen. Hoezo 'weten wij het dan beter'?
Laten we er aub even vanaf stappen dat Teze de hele jeugd RB speelde. Hij was juist lange tijd een CV in de jeugd, bijv ook onder Van Bommel in de O19

Pas in Jong ging hij rechtsback spelen en maakte daar dus ook zijn debuut in het eerste.
ShovingNE2
Site Admin

Menno1 wrote: 28 Mar 2022, 17:48 Dat van Vinicius is wel apart, want de huurdeal was voor 2 jaar. Als hij vertrekt, dan moeten er 2 spitsen komen. Zeker als ook nog eens Romero vertrekt (en uiteraard Zahavi.)
Misschien zat de huurdeal toch heel anders in elkaar dan in september gedacht en wat Rik en Marco al meldde in januari.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Menno1 wrote: 28 Mar 2022, 17:48 Dat van Vinicius is wel apart, want de huurdeal was voor 2 jaar. Als hij vertrekt, dan moeten er 2 spitsen komen. Zeker als ook nog eens Romero vertrekt (en uiteraard Zahavi.)
Ook dat hoeft niet een groot probleem te zijn. Als hij voldoet kunnen ze hem wellicht makkelijk nog een extra jaar houden en willen ze dat niet dan terug laten gaan. Lijkt mij dan een vrij verstandige deal.

Van Nistelrooij kent Fofana, Romero, Vertelden etc allemaal uit de jeugd of/en Jong. Benieuwd wat voor neusje hij heeft voor spitsen in zijn systeem.
Massimo
Legende

Op de officiële website van PSV werd hij destijds gepresenteerd met een huur voor 2 seizoenen.

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... nicius.htm
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Massimo wrote: 28 Mar 2022, 18:54 Op de officiële website van PSV werd hij destijds gepresenteerd met een huur voor 2 seizoenen.

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... nicius.htm
Er werd destijds ook gezegd dat hij direct kwaliteit toe zou voegen, dus mogelijk kloppen er meer dingen uit het bericht niet…
VeresRivne
Vedette

ShovingNE2 wrote: 28 Mar 2022, 18:43
Misschien zat de huurdeal toch heel anders in elkaar dan in september gedacht en wat Rik en Marco al meldde in januari.
Het lijkt me logisch dat PSV wel met opties heeft gewerkt om hem ook na een jaar nog terug te kunnen sturen.

Aflopend contract
Thomas
Zahavi
Mvogo
Markelo
Toure
Nigel Thomas

Contract tot 2023
Bruma
Guttierrez
Van Ginkel
Muller
Delanghe
Romero
Luckassen
Sadilek (Twente heeft koopoptie die het wil lichten)
Luis Felipe
Kjolo
Sealy (met optie tot koop)

Contract 2024
Baumgartl (Union heeft optie tot koop)

Er wacht PSV nog wel een verandering, voor PSV wel gunstig dat je zo van veel dead wood kan afkomen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Massimo
Legende

[mention]VeresRivne[/mention] Bruma heeft nog een contract tot 2024. (Staat verkeerd op transfermarkt.de)

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... -psver.htm
kastoekast
Nationale topspeler

Ruud gaat denk ik veel spelers van jong doorschuiven/een kans geven.
Het zou me niet verbazen als een Bruma/Vini/van Ginkel rol wordt overgenomen door de jeugd(Kjolo, Ledezma, Saibari, Vertessen, Bakayoko)
Juancho
Mister PSV

Misschien een aantal die bij de groep komen, maar ook hier weer: je kan Jong PSV niet vergelijken met wat de eisen en doelen zijn bij PSV 1. Juist komend seizoen moet er gepresteerd worden.

Dus misschien dat Ruud net wat vaker jeugd erbij haalt of vaker laat invallen, maar ik denk zeker dat er een paar sterke profielen bij moeten en zullen gaan komen. Je kan natuurlijk wel beslissen of je bijv. een Bruma vervangt voor Bakayoko en de centjes elders aan uitgeven. En zo zijn er misschien nog wel 1 of 2 verkopen van overbodige/te dure spelers die je kan vervangen voor een groot talent uit jong PSV waar Ruudje het wel in ziet zitten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende

Ik verwacht eigenlijk niet zo heel veel doorstroming komende zomer vanuit Jong PSV. Bakayoko klopt nu aan de deur en zal zich in de voorbereiding mogen bewijzen. Verder hebben een aantal talentvolle spelers nog wel even nodig om eventueel de stap te kunnen maken en zijn een paar talentvolle spelers te lang geblesseerd geweest dit seizoen. Verder zal je moeten bepalen wat je met Ledezma en Fofana gaat doen. Spelers die op dit moment te klein zijn voor het tafellaken, maar te groot zijn voor het servet. Wellicht dat een huurperiode aan een Eredivisieclub een uitkomst voor deze twee spelers uitkomst kan bieden. (Al zal Fofana er wellicht bij blijven als zowel Zahavi, Romero als Vinicius vertrekken) Het gros komt niet eens in de buurt van het niveau van PSV 1.
kastoekast
Nationale topspeler

Massimo wrote: 28 Mar 2022, 19:39 Ik verwacht eigenlijk niet zo heel veel doorstroming komende zomer vanuit Jong PSV. Bakayoko klopt nu aan de deur en zal zich in de voorbereiding mogen bewijzen. Verder hebben een aantal talentvolle spelers nog wel even nodig om eventueel de stap te kunnen maken en zijn een paar talentvolle spelers te lang geblesseerd geweest dit seizoen. Verder zal je moeten bepalen wat je met Ledezma en Fofana gaat doen. Spelers die op dit moment te klein zijn voor het tafellaken, maar te groot zijn voor het servet. Wellicht dat een huurperiode aan een Eredivisieclub een uitkomst voor deze twee spelers uitkomst kan bieden. (Al zal Fofana er wellicht bij blijven als zowel Zahavi, Romero als Vinicius vertrekken) Het gros komt niet eens in de buurt van het niveau van PSV 1.
Fofana zou ik erbij houden, Ledezma verhuren in de ED waar hij ook speelt.
Menno1
Legende

Voormalig KG wrote: 28 Mar 2022, 18:53
Ook dat hoeft niet een groot probleem te zijn. Als hij voldoet kunnen ze hem wellicht makkelijk nog een extra jaar houden en willen ze dat niet dan terug laten gaan. Lijkt mij dan een vrij verstandige deal.

Van Nistelrooij kent Fofana, Romero, Vertelden etc allemaal uit de jeugd of/en Jong. Benieuwd wat voor neusje hij heeft voor spitsen in zijn systeem.
Het is ook geen probleem, eerder een geweldige mogelijkheid om wat dood hout weg te snijden. Zonder Zahavi, Mvogo, Vinicius creeer je flink wat salaris ruimte, dat deze keer hopelijk wel goed geinvesteerd gaat worden.
kastoekast
Nationale topspeler

Is dit een goeie bron?
Rikkert1234
Vedette

Ik kan nergens het artikel van VI vinden
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Ben benieuwd of Müller en/of Delanghe een kans gaan krijgen..
koetje
Legende

Rikkert1234 wrote: 28 Mar 2022, 20:29 Ik kan nergens het artikel van VI vinden
https://www.vi.nl/pro/nieuw-plan-financ ... n-PSV-niet
Ardbeg
Mister PSV

Komt wel goed. Overgangsperiode.
PSVehv
Lid 2e elftal

Brael wrote: 28 Mar 2022, 11:15
Ykhim wrote: 27 Mar 2022, 16:12 Overigens is hij niet het enige Zuid-Amerikaanse toptalent op de radar van PSV. Ik zal geen concrete namen delen, maar als er op financieel en sportief gebied geen gekke dingen gebeuren, dan gaan we komende zomer kwaliteit begroeten.
Wat een cliffhanger zeg.....
Geen namen, ok. Maar posities, nationaliteiten, huidige clubs? Is er íets dat je kunt/wil delen?
Is al eens eerder genoemd op het forum, e. zeballos van boca juniors zou hij wel eens kunnen bedoelen.
Standbeeld
Mister PSV

Fc Denzel wrote: 28 Mar 2022, 20:40 Ben benieuwd of Müller en/of Delanghe een kans gaan krijgen..
Ik hoop het niet. Zijn beiden niet het niveau dat we moeten nastreven. Delanghe kan je wel eventueel wel als 3e keeper erbij nemen. Van Muller zou ik afscheid nemen.
OnsPSV
Meervoudig international

We kunnen naast de 3 bekende posities( keeper, spits en rechtsback) toch ook echt wel de linksbuiten positie toevoegen aan de verlanglijst voor komende zomer. Milot Rashica, lijkt mij een sterke vervanger voor Gakpo!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

OnsPSV wrote: 28 Mar 2022, 21:46 We kunnen naast de 3 bekende posities( keeper, spits en rechtsback) toch ook echt wel de linksbuiten positie toevoegen aan de verlanglijst voor komende zomer. Milot Rashica, lijkt mij een sterke vervanger voor Gakpo!
Hmm interessant,die jongen heeft een keer dubbele cijfers gehaald qua assists bij Vitesse. Nooit qua doelpunten in de eredivisie, Bundesliga of Premier League. Geweldige dribbelaar en mentaliteit, maar een sterke vervanger dat zie ik in de statistieken niet terug. Hij zal zich vast ontwikkeld hebben, alleen ik herinner mij een zeer snelle, explosieve rechtsbuiten met een goede bakte uniek, een wild schot, vaak niet geplaatst en zo miste hij veel kansen. In mijn ogen niet de sterke vervanger, die mist juist een paar van de basiskwaliteiten waarom Gakpo geroemd wordt en bij ons een topspeler is.
Kostic van Frankfurt ex Groningen wel vier jaar ouder, 29 jaar, zie ik dan liever.
Ardbeg
Mister PSV

PSVehv wrote: 28 Mar 2022, 21:23
Brael wrote: 28 Mar 2022, 11:15 Wat een cliffhanger zeg.....
Geen namen, ok. Maar posities, nationaliteiten, huidige clubs? Is er íets dat je kunt/wil delen?
Is al eens eerder genoemd op het forum, e. zeballos van boca juniors zou hij wel eens kunnen bedoelen.
Ik hoop het! Of Orellano als Noni vertrekt!

https://what-to-consume.com/2021/11/19/ ... eport/amp/
milansandro
Legende

Facundo Farias..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Locked