Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Misschien Fofana verhuren anders? Heeft nu een half jaar plus, stil gestaan. 1 jaar eredivisie, 25-30 wedstrijden spelen zou mooi zijn.

Ik zie namelijk wel het talent. Technisch vaardig, sterk, groot, snel. Heeft ook die uitstraling van een spits.

Aan de andere kant: Ruud is fan van hem. Wie weet is hij wel DE verrassing volgend seizoen.
kastoekast
Nationale topspeler

Zelfde geldt ook denk ik voor Oppegard, van de Blaak, Saibari en Baka.
Die gaan allemaal de kans krijgen in het voorseizoen.
OnsPSV
Meervoudig international

Een Luuk de Jong in de vorm waarin hij nu zit speelt altijd. Qua type speler zie ik liever iemand anders komen, maar hij is als aanvallende kopper de beste van Europa. Maakt in Nederland ook gewoon 20+ goals en dat telt!
ShovingNE2
Site Admin

kastoekast wrote: 29 Mar 2022, 16:45 Willen jullie echt LdJ terug?

Het komt de hele tijd op hetzelfde neer spelers terug halen.
Ik ben wel blij dat PSV een jonge gast (die er wel meteen staat)en een speler met ervaring.

Begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds erg fan van Luuk, maar ik ben meer bang voor een van Ginkel, Propper situatie.
Waarom ben je bang voor die situaties. Niet te vergelijken ook. Van Ginkel met zijn blessures en Pröpper had gewoon geen zin de voetballerij. Hoezo is dat van toepassing op Luuk? Als Vinicius en Zahavi allebei vertrekkken (en dat denk ik) heel graag 1 van de vervangers Luuk. Net zoals ik Gini graag terug zie komen als Sangaré vertrekt (al lijkt mij dat niet haalbaar).

En wat is er mis met spelers terughalen als die nog gewoon uitstekend kunnen presteren. De hang naar het onbekende?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 29 Mar 2022, 17:31
kastoekast wrote: 29 Mar 2022, 16:45 Willen jullie echt LdJ terug?

Het komt de hele tijd op hetzelfde neer spelers terug halen.
Ik ben wel blij dat PSV een jonge gast (die er wel meteen staat)en een speler met ervaring.

Begrijp me niet verkeerd ik ben nog steeds erg fan van Luuk, maar ik ben meer bang voor een van Ginkel, Propper situatie.
Waarom ben je bang voor die situaties. Niet te vergelijken ook. Van Ginkel met zijn blessures en Pröpper had gewoon geen zin de voetballerij. Hoezo is dat van toepassing op Luuk? Als Vinicius en Zahavi allebei vertrekkken (en dat denk ik) heel graag 1 van de vervangers Luuk. Net zoals ik Gini graag terug zie komen als Sangaré vertrekt (al lijkt mij dat niet haalbaar).

En wat is er mis met spelers terughalen als die nog gewoon uitstekend kunnen presteren. De hang naar het onbekende?
Ik laat me graag verassen en wie weet gaat RvN niet via voorzetten spelen. Wat heb je dan aan Luuk?
Ardbeg
Mister PSV

De opmerking "de hele tijd dezelfde spelers terughalen" slaat ook nergens op. Mwene, Ramalho, Zahavi, Vinicius, Gotze oa. Allemaal voormalig spelers ook zeker.

Tevens speelt PSV niet alleen "met voorzetten". Nooit gedaan ook. Gewoon alvast klagen zonder basis dit.
ShovingNE2
Site Admin

kastoekast wrote: 29 Mar 2022, 17:35 Ik laat me graag verassen en wie weet gaat RvN niet via voorzetten spelen. Wat heb je dan aan Luuk?
Dat was jouw punt niet. Jouw punt was: 'hele tijd oude spelers terughalen'. Wat denk je zelf? Als PSV Luuk gaat terughalen... dat Van Nistelrooij dan zegt: 'ga ik niets mee doen, beetje voorzetten geven. Hou eens op'. Verder pakken we ook nog stapels corners iedere wedstrijd, of gaan we die misschien wel allemaal kort nemen?

Wie weet gaan we zonder buitenspelers spelen, laten we Noni en Cody maar verkopen.... tja. Dat slaat echt als kut op dirk.
Juancho
Mister PSV

Maakt Xavi veel gebruik van Luuk? Kan me ook voorstellen dat ze hem wel als wissel willen behouden. En als de keuze dan is 2de spits bij PSV of 2de spits bij Barca... 🤔 😁
Last edited by Juancho on 29 Mar 2022, 17:49, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ardbeg
Mister PSV

"Oh nee, een ontzettend kopsterke spits! Bewezen daar veel mee te scoren, bah!"
Menno1
Legende

Jongens, ff rustig. Luuk is wel een bepaalde type spits waar je een bepaald speltype op moet afstellen om hem optimaal te gebruiken.

Ik vind het niet zo gek om kritisch te kijken of zo’n type wel past bij de visie van Ruud. Luuk is geweldig maar het is geen Ronaldo die in elk systeem past omdat hij zo gruwelijk goed is.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Zeg het maar boys: Luuk of Hlozek?

Ik stuur de antwoorden door naar John.
Ardbeg
Mister PSV

Dan Hlozek.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Volgens mij moet de trainer eerst maar eens kleur bekennen… en dan pas gaat er gekeken worden naar welke type spits daarbij past.

90% kan wel Luuk de meest geschikte aanwinst vinden… maar past hij überhaupt in het systeem van R&R?
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Menno1
Legende

Lorenzo von Matterhorn wrote: 29 Mar 2022, 23:36 Zeg het maar boys: Luuk of Hlozek?

Beiden :) maar als ik moet kiezen; Hlozek.
Joenepsv
Legende

Luuk is wel een dergelijke kwaliteit speler dat hij in wat voor systeem ook van waarde is of kan zijn. En buiten het systeem wat Ruud wil spelen moet je als technische leiding ook zorgen voor variatie in met name de aanval. En daarmee bedoel ik dat je Luuk kunt halen en daarnaast een jonge spits die meer op een Malen lijkt. Luuk is ideaal om te brengen als een wedstrijd op slot zit en kan voetballend prima mee. Ik hoop dat hij terugkomt. Vinicius, Zahavi en Romero allemaal weg. Luuk, Fofana en aankoop terug.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Lorenzo von Matterhorn wrote: 29 Mar 2022, 23:36 Zeg het maar boys: Luuk of Hlozek?

Ik las een ervaren spits en een jong talent wat er meteen kan staan. Dus dan is de keuze simpel; beide. Zeker aangezien Hlozek ook als linksbuiten en schaduwspits kan spelen.
ruuddevil
Legende

Menno1 wrote: 29 Mar 2022, 23:31 Jongens, ff rustig. Luuk is wel een bepaalde type spits waar je een bepaald speltype op moet afstellen om hem optimaal te gebruiken.

Ik vind het niet zo gek om kritisch te kijken of zo’n type wel past bij de visie van Ruud. Luuk is geweldig maar het is geen Ronaldo die in elk systeem past omdat hij zo gruwelijk goed is.
Gelukkig kunnen we dat onze TD wel toevertrouwen. Die kwam aankakken met Vinicius, waarvan we nu nog niet weten wat het idee erachter was. Het enige profiel waaraan ie voldoet is dat hij spits is, al is zelfs dat twijfelachtig.
Chucky
Vedette

ruuddevil wrote: 30 Mar 2022, 07:41
Menno1 wrote: 29 Mar 2022, 23:31 Jongens, ff rustig. Luuk is wel een bepaalde type spits waar je een bepaald speltype op moet afstellen om hem optimaal te gebruiken.

Gelukkig kunnen we dat onze TD wel toevertrouwen. Die kwam aankakken met Vinicius, waarvan we nu nog niet weten wat het idee erachter was. Het enige profiel waaraan ie voldoet is dat hij spits is, al is zelfs dat twijfelachtig.

Inderdaad een belachelijk slechte aankoop, zeker vanwege het feit dat het de opvolger van Malen was - een compleet ander type spits…
Ykhim
Lid scoutingsteam

Heel goed heren, blijf het hele verhaal over die transfer vooral verdraaien.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Ykhim wrote: 30 Mar 2022, 07:52 Heel goed heren, blijf het hele verhaal over die transfer vooral verdraaien.
Want? Is toch een waardeloze huur/aankoop. De hele constructie eromheen is nog gevaarlijker. Dadelijk zitten we nog een seizoen met hem opgescheept. En ik vind hem een goede gast, daar niet van, maar voetballend is het zeer minimaal.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik ga niet betogen dat hij kwaliteit brengt, maar laten we niet doen alsof het een gerichte aankoop van PSV was, of dé gewenste opvolger van Malen. Dat is niet zo, is al meerdere keren uitgelegd zelfs.
ShovingNE2
Site Admin

Iedereen is er inmiddels wel uit dat we graag wat anders hadden gezien. Snap niet dat men er zolang er in blijft hangen en blijft herhalen. Maar goed: we hebben het ook nog tot in den treure over Baumgartl, dus dit zal ook nog wel een paar jaar herhaald worden. :D
Tovast
Nationale topspeler

IN: Luuk, Hlozek en Schjelderup (of een vergelijkbaar talent op links)
UIT: Zahavi, Vinicius, Gakpo (helaas), Bruma en Fofana (huur)

Dan heb je alle posities top bezet en kun je verschillende kanten op met het types spelers dat je bezit:

Rechtsbuiten: Madueke, Doan & Bakayoko (misschien verhuren)
Spits: Luuk, Hlozek & Romero
Linksbuiten: Hlozek, Schjelderup & Vertessen

Dat zie ik eigenlijk wel zitten. Tevens haal je voldoende geld op met de verkoop van Gakpo om ook andere posities (rechtsback, keeper) aan te pakken. Eventueel zou je nog kunnen kijken of je Savio kan halen, mocht Doan bijvoorbeeld vertrekken.
OnsPSV
Meervoudig international

Tovast wrote: 30 Mar 2022, 08:55 IN: Luuk, Hlozek en Schjelderup (of een vergelijkbaar talent op links)
UIT: Zahavi, Vinicius, Gakpo (helaas), Bruma en Fofana (huur)

Dan heb je alle posities top bezet en kun je verschillende kanten op met het types spelers dat je bezit:

Rechtsbuiten: Madueke, Doan & Bakayoko (misschien verhuren)
Spits: Luuk, Hlozek & Romero
Linksbuiten: Hlozek, Schjelderup & Vertessen

Dat zie ik eigenlijk wel zitten. Tevens haal je voldoende geld op met de verkoop van Gakpo om ook andere posities (rechtsback, keeper) aan te pakken. Eventueel zou je nog kunnen kijken of je Savio kan halen, mocht Doan bijvoorbeeld vertrekken.
Het is op Luuk na allemaal wel wat jong, ze mogen wat mij betreft wel een 23-27 jarige halen als vervanger van Gakpo. Beetje zekerheid op goals (is nooit zeker) lijkt me wel lekker…
ShovingNE2
Site Admin

Driesje erbij!
Locked