Ruud van Nistelrooij
- ShovingNE2
- Site Admin
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
De spreekwoordelijke kogel is door de kerk.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- GillesdelaCroquette
- Ardbeg
- Mister PSV
Iets meer respect mag wel lijkt meJohnnie Walker wrote: ↑29 Mar 2022, 20:04 Blij mee! Succes Ruud. Liever een gokje nemen met een potentiële toptrainer dan voor bewezen middelmaat als Cocu gaan.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Kogeltjerond zou Rik zeggen. En ijs en weder dienende uiteraard ook.
- Juancho
- Mister PSV
Niet mijn eerste keuze om de genoemde redenen maar nu het rond is natuurlijk alle succes, net als bij eerder Cocu en daarna v. Bommel gun je het een clubicoon om vreselijk succesvol te zijn. Of dit de goede keuze is van Brands? We gaan het zien!
Ik ben nog wel erg nieuwsgierig naar de redenen van Ruud om het alsnog toch te doen. Mag toch hopen dat daar vragen over gesteld worden bij de presentatie.
Ik ben nog wel erg nieuwsgierig naar de redenen van Ruud om het alsnog toch te doen. Mag toch hopen dat daar vragen over gesteld worden bij de presentatie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Is middelmaat respectloos? In mijn ogen niet. Niet zo bedoeld iig. Heb veel respect voor Cocu en voor alles wat hij voor ons heeft betekend. Vind hem echter geen toptrainer en ook geen slechte trainer, dus middelmatige trainer. En dat vind ik ook van de andere trainers die genoemd werden. Zat niet echt een ideale toptrainer bij. Dan maar een gokje met Ruud.Ardbeg wrote: ↑29 Mar 2022, 20:35Iets meer respect mag wel lijkt meJohnnie Walker wrote: ↑29 Mar 2022, 20:04 Blij mee! Succes Ruud. Liever een gokje nemen met een potentiële toptrainer dan voor bewezen middelmaat als Cocu gaan.
- DonyellMalen
- Legende
Mooi nieuws, beetje spannend natuurlijk hoe dit gaat lopen, maar kijk hier met enorm naar uit. Succes Ruud! Veel zin in komend seizoen, maar eerst dit seizoen de titel pakken.
- Lorenzo von Matterhorn
En de kogel is door de spreekwoordelijk kerk.
-
- Legende
Ja ik ook. In ieder geval fijn dat er duidelijkheid is zodat we ons vol op de zomer kunnen richten en er al de nodige gesprekken met oa Gotze gevoerd kunnen worden.
- DC_PSV
- Vedette
Ruud is een beginnende trainer, dus komend seizoen zal het lastig worden voor hem. Ik reken op een tussenjaar waarbij Ruud vooral zal leren wat het is om trainer te zijn van een volwassen groep ipv jeugdspelers. Ik ben wel blij met Rutten erbij als veldtrainer, die liet matige spelers goed lijken en was altijd van het inpassen van jeugd.
#simplythebest
- Standbeeld
- Mister PSV
We hebben straks toch een uitstekende ervaren staff en Hiddink als klankbord? Ruud een beginnend trainer hoeft wat mij betreft geen reden te zijn om een tussenjaar te hebben.DC_PSV wrote: ↑29 Mar 2022, 23:43 Ruud is een beginnende trainer, dus komend seizoen zal het lastig worden voor hem. Ik reken op een tussenjaar waarbij Ruud vooral zal leren wat het is om trainer te zijn van een volwassen groep ipv jeugdspelers. Ik ben wel blij met Rutten erbij als veldtrainer, die liet matige spelers goed lijken en was altijd van het inpassen van jeugd.
-
- Legende
Kan je nu niks van zeggen. Alles hangt af van de selecties bij ons als ook wat er bij Ajax gaat gebeuren, want daar gaat waarschijnlijk ook een hoop veranderen. Beiden gaan bepalende spelers verliezen en beiden ook een nieuwe TS waarschijnlijk.
In September weten we waar we staan. De druk is er op Ruud uiteraard maar nog veel meer op John en Marcel.
In September weten we waar we staan. De druk is er op Ruud uiteraard maar nog veel meer op John en Marcel.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het is bijzonder lastig om nu ook maar iets te zeggen over de kans op succes voor de hoofdtrainer van Nistelrooij. Geen ervaring maar ook ervaren trainers zijn met regelmaat niet succesvol. Het aanstellen van een onervaren hoofdtrainer blijft dan wel een risico omdat je weinig basis hebt om op te concluderen dat hij geschikt is, de dynamiek in een Jong PSV of lagere elftallen is anders, de doelstelling van dat soort elftallen zijn (hopelijk) anders, meer op ontwikkeling gericht en iets minder op resultaat. Wat zeker positief is is dat het iemand uit de club zelf is, een speler met een rijke historie wat hopelijk helpt bij het aantrekken van talentvolle spelers (aanvallers?). Benieuwd welke speelstijl van Nistelrooij ambieert en hoe dat met de selectie van volgend jaar mogelijk gaat zijn!
Met een ervaren trainer ernaast, het netwerk van PSV en hopelijk heeft van Nistelrooij een afdoende eigen netwerk om input te krijgen waardoor het wel op een succesvolle periode kan gaan worden. Uiteindelijk staat en valt het wel met de selectie die samengesteld wordt maar in mindere mate ook die van de concurenten, een leegloop bij bijvoorbeeld Ajax helpt mee bij potentieel succes van PSV.
Met een ervaren trainer ernaast, het netwerk van PSV en hopelijk heeft van Nistelrooij een afdoende eigen netwerk om input te krijgen waardoor het wel op een succesvolle periode kan gaan worden. Uiteindelijk staat en valt het wel met de selectie die samengesteld wordt maar in mindere mate ook die van de concurenten, een leegloop bij bijvoorbeeld Ajax helpt mee bij potentieel succes van PSV.
- ruuddevil
- Legende
Engelaar leek inderdaad net Cocu inderdaad.DC_PSV wrote: ↑29 Mar 2022, 23:43 Ruud is een beginnende trainer, dus komend seizoen zal het lastig worden voor hem. Ik reken op een tussenjaar waarbij Ruud vooral zal leren wat het is om trainer te zijn van een volwassen groep ipv jeugdspelers. Ik ben wel blij met Rutten erbij als veldtrainer, die liet matige spelers goed lijken en was altijd van het inpassen van jeugd.
- Standbeeld
- Mister PSV
Daar ben ik het mee eens. Maar enkel omdat Ruud beginnend trainer is roepen dat je een tussenjaar verwacht snap ik niet echt. Het is en blijft speculeren want niemand weet hoe het gaat lopen. Misschien gaan we wel als een raket, misschien stort ajax in na het vertrek van Ten Hag waardoor wij kunnen profiteren, etc. Blijft speculeren. Maar als je dan toch aan het speculeren bent kan je beter inzetten op iets positiefs in mijn ogen. Vertrouwen op Ruud en zijn ervaren staff. En dan zien we volgend jaar wel weer hoe het daadwerkelijk gaat zijn.
-
- Nationale topspeler
Ik vind deze aanstelling van Van Nistelrooij een heel bijzonder moment. Jarenlang fan van de speler RvN geweest en sinds de geweldige Holland Sport reportages in Manchester en Madrid ook van de mens. Van Nistelrooij is een nieuwsgierig en leergierig persoon en dat maakt hem volgens mij ook geschikt voor het vak van trainer. Of het een succes wordt moeten we zien, maar de ingredienten zijn absoluut aanwezig.
- Juancho
- Mister PSV
We kunnen ook gewoon gezamelijk afspreken dat we NOOIT meer de term tussenjaar/opbouwjaar gebruiken bij onze mooie club. Dat gaat namelijk totaal niet samen, wie er ook coach wordt. Er moet simpelweg weer gepresteerd worden en iets opbouwen kan ook prima samengaan met de hoge eisen die bij PSV horen. Of je nou Roger, Ruudje of Pep heet, de eisen zijn altijd hetzelfde.
Dus ook voor Ruud geldt: hij zal moeten presteren. En daarvoor krijg je oa een voorbereiding (in zijn geval zelfs nog langer aangezien hij en Brands nu al bezig kunnen). Dus bij deze afgetikt dat we die termen nooit meer gaan gebruiken hier? Mooi!
Dus ook voor Ruud geldt: hij zal moeten presteren. En daarvoor krijg je oa een voorbereiding (in zijn geval zelfs nog langer aangezien hij en Brands nu al bezig kunnen). Dus bij deze afgetikt dat we die termen nooit meer gaan gebruiken hier? Mooi!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Gelukkig hebben ze binnen PSV het nooit over een tussenjaar en is dat een term die vooral door supporters en media gebezigd wordt. Volgend jaar kampioen en overwinteren in Europa. Dat is de doelstelling. Ambitie is daarnaast ook de beker en de fruitschaal te winnen en minimaal Europa League halve finale. Aldus besloten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Tussenjaar is inderdaad een enorm vermoeiend woord, die ik de afgelopen 10 jaar veel te vaak heb gehoord rondom PSV, of specifieker gezegd op de fora.Juancho wrote: ↑30 Mar 2022, 10:35 We kunnen ook gewoon gezamelijk afspreken dat we NOOIT meer de term tussenjaar/opbouwjaar gebruiken bij onze mooie club. Dat gaat namelijk totaal niet samen, wie er ook coach wordt. Er moet simpelweg weer gepresteerd worden en iets opbouwen kan ook prima samengaan met de hoge eisen die bij PSV horen. Of je nou Roger, Ruudje of Pep heet, de eisen zijn altijd hetzelfde.
PSV moet elk jaar meestrijden om de titel, welke trainer er ook aan het roer staat.