Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 30 Mar 2022, 11:22
Trixm wrote: 30 Mar 2022, 11:14

Ik denk dat je gezien de interesse bij Hlozek eerder aan 20-25 moet denken, dat is gewoon niet realistisch voor onze begroting.
Dat denk ik niet, eerder tussen de 12 en 16 miljoen verwacht ik. Contract loopt ook maar tot zomer 2024. Geef Sparta een leuk doorverkooppercentage over de winst boven de transfersom en je hebt een deal. Zij weten ook dat PSV niet het eindstation is en als hij enigszins naar verwachting presteert waarschijnlijk voor dikke winst verkocht zal worden.
twee jaar is een lange tijd in het voetbal, er zitten voldoende clubs op het vinketouw, international, waarom zouden ze 16 accepteren. Doorverkooppercentages gelden over een bedrag dat een speler met meerwaarde wordt verkocht, dat is interessant, maar lang niet zo interessant als een hoger transferbedrag met laag doorverkooppercentage.
Saibari is underrated.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 30 Mar 2022, 11:19
Chucky wrote: 30 Mar 2022, 11:09

Guti
Doan
Max
Drommel
Mitroglou, Mvogo, Vinicius (huur)

Inclusief de huursommen ga je dan al richting de 30 miljoen... Niet dat al deze spelers stuk voor stuk misperen zonder enige waarde zijn geweest, maar we hebben wel veel te veel betaald tov wat ze gebracht hebben over de gehele looptijd van hun contracten gezien.
Uhm, Guti, Doan en Max zijn allemaal nuttige basisspelers (geweest) en zijn zeker nog waard wat ze ons gekost hebben. Zou vooral Guti en Doan graag willen behouden in de zomer waarbij het contract van Guti verlengd moet worden. Drommel, Mitro en Mvogo ben ik mee eens.
Doan en Max kostten bij elkaar meer dan 15 miljoen en het zijn beide geen onbetwiste basisspelers.
Guti doet het inderdaad goed nu, maar dat heeft wel letterlijk 3,5 jaar geduurd. Over de gehele periode heeft hij dat bedrag dus ook nog niet terugbetaald in sportieve prestaties hoor.

Ik geloof niet dat je voor die 3 heren terug gaat verdienen wat je er voor betaald hebt (22 miljoen)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik lees zaken als 8mil voor Hlozek en 12-16mil voor Hlozek. De feiten zijn: 20-25mil. Liverpool heeft interesse en moet meer dan de 19mil transfermarkt-waarde betalen volgens berichten. Ook bij de interesse onlangs van West Ham werd dit genoemd. Dus de onderbuikgevoelens voor lagere transfersommen kunnen de prullenbak in

https://www.footballtransfertavern.com/ ... -news/amp/

https://www.hammers.news/transfer-news/ ... lozek/amp/

https://www.90min.com/posts/west-ham-sp ... -exclusive
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 30 Mar 2022, 11:34
Tovast wrote: 30 Mar 2022, 11:19

Uhm, Guti, Doan en Max zijn allemaal nuttige basisspelers (geweest) en zijn zeker nog waard wat ze ons gekost hebben. Zou vooral Guti en Doan graag willen behouden in de zomer waarbij het contract van Guti verlengd moet worden. Drommel, Mitro en Mvogo ben ik mee eens.
Doan en Max kostten bij elkaar meer dan 15 miljoen en het zijn beide geen onbetwiste basisspelers.
Guti doet het inderdaad goed nu, maar dat heeft wel letterlijk 3,5 jaar geduurd. Over de gehele periode heeft hij dat bedrag dus ook nog niet terugbetaald in sportieve prestaties hoor.

Ik geloof niet dat je voor die 3 heren terug gaat verdienen wat je er voor betaald hebt (22 miljoen)
Doan is qua waarde in ieder geval niet achteruit gegaan op zijn aankoopbedrag, eerder in waarde gestegen. Max kun je denk ik nog steeds slijten voor zo'n 7 a 8 miljoen aan een Duitse subtopper en Guti zou ik, mits hij zijn contract verlengd, niet laten gaan voor minder dan zijn aankoopbedrag. Misschien dat het netto bedrag dat je overhoudt inderdaad wat minder is dan het aankoopbedrag, maar alle drie hebben ze imo zeker hun waarde (gehad).
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 30 Mar 2022, 11:14 Hlozek kan je voor 8 miljoen binnenhalen denk ik.
Dan doe er maar twee.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat dit nog wel eens tegen kan gaan vallen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 30 Mar 2022, 12:12 Ik denk dat dit nog wel eens tegen kan gaan vallen.
Wat kan tegenvallen?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 30 Mar 2022, 12:08
Chucky wrote: 30 Mar 2022, 11:34

Doan en Max kostten bij elkaar meer dan 15 miljoen en het zijn beide geen onbetwiste basisspelers.
Guti doet het inderdaad goed nu, maar dat heeft wel letterlijk 3,5 jaar geduurd. Over de gehele periode heeft hij dat bedrag dus ook nog niet terugbetaald in sportieve prestaties hoor.

Ik geloof niet dat je voor die 3 heren terug gaat verdienen wat je er voor betaald hebt (22 miljoen)
Doan is qua waarde in ieder geval niet achteruit gegaan op zijn aankoopbedrag, eerder in waarde gestegen. Max kun je denk ik nog steeds slijten voor zo'n 7 a 8 miljoen aan een Duitse subtopper en Guti zou ik, mits hij zijn contract verlengd, niet laten gaan voor minder dan zijn aankoopbedrag. Misschien dat het netto bedrag dat je overhoudt inderdaad wat minder is dan het aankoopbedrag, maar alle drie hebben ze imo zeker hun waarde (gehad).
Je bevestigt precies mijn punt.

Ja, enerzijds ze hebben wel hun waarde gehad, maar voor die hoge aankoopbedragen verwacht je dragende, stabiele krachten. Dat ze naar een status groeien à la Gakpo of Sangaré. Voor 8 miljoen haal je geen speler die leuk meehobbelt en het niveau aankan (dus een aankoop in de categorie Thomas). Nee, dan wil je spelers die het niveau daadwerkelijk omhoog trekken. Als ze dat vervolgens niet kunnen, kun je dus wel spreken van misperen in relatieve zin - ze brengen niet hetgene wat je ervan verwacht had.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Voor 6 tot 8 miljoen haal je geen spelers die per definitie het niveau omhoog trekken. Je haalt spelers die zich moeten ontwikkelen in de Eredivisie dus ook mindere periodes hebben. Dat hoort erbij.

Dat geldt voor Veerman, dat geldt voor Sangaré (ook een mispeer gezien zijn eerste jaar?), dat geldt voor Doan. Dat zijn geen spelers die we halen om er direct te staan. Dat zijn spelers die bij ons de volgende stap moeten zetten aan de hand van ervaren spelers.

Lijkt nog wel eens vergeten te worden: spelers ontwikkelen zich. Het is geen toeval dat Doan nu erg goed speelt. Want het is niet leuk meehobbelen en het niveau aan kunnen. En ook Guti heeft zich ontwikkelt. En Sangaré. Dat is ons verdienmodel: ontwikkelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 30 Mar 2022, 12:54 Voor 6 tot 8 miljoen haal je geen spelers die per definitie het niveau omhoog trekken. Je haalt spelers die zich moeten ontwikkelen in de Eredivisie dus ook mindere periodes hebben. Dat hoort erbij.

Dat geldt voor Veerman, dat geldt voor Sangaré (ook een mispeer gezien zijn eerste jaar?), dat geldt voor Doan. Dat zijn geen spelers die we halen om er direct te staan. Dat zijn spelers die bij ons de volgende stap moeten zetten aan de hand van ervaren spelers.

Lijkt nog wel eens vergeten te worden: spelers ontwikkelen zich. Het is geen toeval dat Doan nu erg goed speelt. Want het is niet leuk meehobbelen en het niveau aan kunnen. En ook Guti heeft zich ontwikkelt. En Sangaré. Dat is ons verdienmodel: ontwikkelen.
Daarom zeg ik: Dat ze naar een status groeien à la Gakpo of Sangaré
Daar zijn Doan, Max en Guti ver van verwijderd.

Veerman heeft dat bijv in potentie wel.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 30 Mar 2022, 12:24
Massimo wrote: 30 Mar 2022, 12:12 Ik denk dat dit nog wel eens tegen kan gaan vallen.
Wat kan tegenvallen?
De transferbedragen van de genoemde spelers.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Voor mij beeld, misschien heb ik wat gemist, maar waar komt de (terugkomende) vraag van Hlozek eigenlijk vandaan? Is er in het afgelopen half jaar een betrouwbare link gelegd tussen Hlozek en PSV of is dit weer zo een (natte) droom van het forum waarbij een speler omhoog gepraat wordt waardoor we denken dat het concreter is dan het is en eigenlijk de speler ook beter is dan hij is?
Oftewel: wordt Hlozek zoveel besproken omdat zijn komst een wens van (een deel van) het forum is, of is er ook concrete interesse vanuit PSV voor hem?
One can only hope
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 30 Mar 2022, 13:06
Sensation wrote: 30 Mar 2022, 12:24

Wat kan tegenvallen?
De transferbedragen van de genoemde spelers.
Zie twee Posts daarboven, je hebt gelijk; Hlozek is geen 12mil en al helemaal geen 8, verschillende berichten dat hij 20+ moet kosten.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 30 Mar 2022, 13:14
Massimo wrote: 30 Mar 2022, 13:06

De transferbedragen van de genoemde spelers.
Zie twee Posts daarboven, je hebt gelijk; Hlozek is geen 12mil en al helemaal geen 8, verschillende berichten dat hij 20+ moet kosten.
Dat ook, maar ik doelde meer op de bedragen die PSV eventueel voor Max, Gutierrez en Doan gaat ontvangen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Je zult toch hoger in de boom moeten gaan zitten. Je kunt niet aan de gang blijven met voor kleingeld spelers weg te doen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 30 Mar 2022, 13:26 Je zult toch hoger in de boom moeten gaan zitten. Je kunt niet aan de gang blijven met voor kleingeld spelers weg te doen.
Dan moet er wel interesse voor ze zijn. PSV heeft doorgaans moeite om spelers die niet een stap omhoog maken goed te verkopen. Zelfs Ajax had afgelopen zomer hier moeite mee. Ook in de tijd van Cocu toen PSV een aantal keer CL speelde had het moeite met het verkopen van redelijke tot matige spelers. Als ze vertrekken zie ik ze niet voor al te hoge bedragen vertrekken, al hoop ik dat ik flink ongelijk krijg.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 30 Mar 2022, 11:22
Trixm wrote: 30 Mar 2022, 11:14

Ik denk dat je gezien de interesse bij Hlozek eerder aan 20-25 moet denken, dat is gewoon niet realistisch voor onze begroting.
Dat denk ik niet, eerder tussen de 12 en 16 miljoen verwacht ik. Contract loopt ook maar tot zomer 2024. Geef Sparta een leuk doorverkooppercentage over de winst boven de transfersom en je hebt een deal. Zij weten ook dat PSV niet het eindstation is en als hij enigszins naar verwachting presteert waarschijnlijk voor dikke winst verkocht zal worden.
Als we Hlozek al binnen weten te halen gaat het op een Lozano achtige manier gebeuren. Hem direct kopen op de vraagprijs gaat hem niet worden. dat is simpelweg te duur. Lozano heeft ons totaal ook 20+ gekost met doorverkoop etc. Dat gaat met Hlozek ook gebeuren denk ik. De kans dat ze in ieder geval een poging wagen als Gakpo echt voor een record fee gaat acht ik persoonlijk best groot. Als Hlozek dezelfde stappen zet als Lozano ga je denk ik naar totale koopprijs gewoon naar de 25 miljoen toe.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 30 Mar 2022, 13:02 Daarom zeg ik: Dat ze naar een status groeien à la Gakpo of Sangaré
Daar zijn Doan, Max en Guti ver van verwijderd.
Dat zou mooi zijn, maar hoe realistisch is het dat spelers allemaal dat niveau moeten gaan halen. Gakpo wordt begeerd door de grote topclubs. Dat is een onhaalbaar doel denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 30 Mar 2022, 08:23 Ik ga niet betogen dat hij kwaliteit brengt, maar laten we niet doen alsof het een gerichte aankoop van PSV was, of dé gewenste opvolger van Malen. Dat is niet zo, is al meerdere keren uitgelegd zelfs.
Is dat niet treuriger dan? Geen gerichte aankoop maar wel 5 miljoen op stukslaan en aks het contract slecht uitpakt, dan nog eens 10 miljoen plus voor een dan 28 jarige spits die er geen reet van kan
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vind ik niet. Ik kan me namelijk uitstekend voorstellen dat ze het als buitenkans zagen. Dat het niet goed uitpakt is jammer, maar niet per se iets dat voor de hand lag. Van een spits met zo'n cv verwacht je meer dan dit.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Volgens Timmer gaat PSV voor een ervaren spits en daarachter een jong talent. Er zijn al gesprekken geweest met een 18 jarige kandidaat.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 30 Mar 2022, 20:52 Volgens Timmer gaat PSV voor een ervaren spits en daarachter een jong talent. Er zijn al gesprekken geweest met een 18 jarige kandidaat.
Waar stond dat van die 18-jarige kandidaat?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 30 Mar 2022, 12:24
Massimo wrote: 30 Mar 2022, 12:12 Ik denk dat dit nog wel eens tegen kan gaan vallen.
Wat kan tegenvallen?
Dat er maar 1 Adam Hlozek is 😬
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht niet dat Adam Hlozek komt.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 30 Mar 2022, 20:54
koetje wrote: 30 Mar 2022, 20:52 Volgens Timmer gaat PSV voor een ervaren spits en daarachter een jong talent. Er zijn al gesprekken geweest met een 18 jarige kandidaat.
Waar stond dat van die 18-jarige kandidaat?
https://www.vi.nl/pro/nog-nooit-zon-ged ... istelrooij ergens op het einde van de video
Locked