Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou hij niet gewoon op die Braziliaan doelen die via City misschien zou komen? Dat het meer een aanvaller is dan een spits. Hoor je weinig meer van overigens.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die is 17
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 31 Mar 2022, 17:59
OnsPSV wrote: 31 Mar 2022, 14:04 Ik vind Andreas Pereira nou net WEL een buitenkansje. Multi-inzetbaar en heeft mede onder druk van Manchester United gekozen voor het Braziliaanse Flamengo (terwijl hij eigenlijk op Europese clubs wilde wachten) zal nu voor zo een 6-8 miljoen op te halen zijn bij Manchester United. Heeft toch in verschillende top-5 competities bewezen te kunnen schitteren.
Schitteren? Oh? Wat heb ik gemist? :dus:
Schitteren. Dat is wat overdreven van mijn kant, maar het is veelzeggend dat clubs als Valencia en Lazio hem graag wilde kopen. Kwamen er beide echter niet uit, omdat de contractduur dermate lang was dat united telkens 20+ vroeg. Dat betalen die clubs nog maar zelden. Zeker bij Valencia heeft hij een hele goede beurt gemaakt.

Echterrr. Te lang leunen op het verleden is vaak geen goed iets, kijk naar Bruma. Vergis ik me als ik zeg dat Brands hem ergens in 2016-17 ook al wilde terughalen naar PSV?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Eens vwb het 'te lang leunen' (ff vidk, vloeken in de kerk: Luuk) Hoe geweldig hij ook was en nu nog is . Volgens mij klopt dat met Brands wel, ja
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Pereira.... Ik hoor in de wandelgangen dat er problemen met zijn attitude en instelling.

Ihattaren XXL.

Klopt dat?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 31 Mar 2022, 19:11 Pereira.... Ik hoor in de wandelgangen dat er problemen met zijn attitude en instelling.

Ihattaren XXL.

Klopt dat
Mo had toch al XXL?
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 31 Mar 2022, 18:27
psvgouda wrote: 31 Mar 2022, 17:59
Schitteren? Oh? Wat heb ik gemist? :dus:
Echterrr. Te lang leunen op het verleden is vaak geen goed iets, kijk naar Bruma. Vergis ik me als ik zeg dat Brands hem ergens in 2016-17 ook al wilde terughalen naar PSV?
Voor seizoen 2016-17 toen er een opvolger voor Lestienne moest komen.

Pereira is toch niets bijzonders verder? Toen Man United Bruno Fernandes kocht, werden ze in een klap heel veel beter. Pereira was degene die plaats maakte.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Luuk de Jong graag, Pereira doe maar niet.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 31 Mar 2022, 19:25
OnsPSV wrote: 31 Mar 2022, 18:27

Echterrr. Te lang leunen op het verleden is vaak geen goed iets, kijk naar Bruma. Vergis ik me als ik zeg dat Brands hem ergens in 2016-17 ook al wilde terughalen naar PSV?
Voor seizoen 2016-17 toen er een opvolger voor Lestienne moest komen.

Pereira is toch niets bijzonders verder? Toen Man United Bruno Fernandes kocht, werden ze in een klap heel veel beter. Pereira was degene die plaats maakte.
Oh dan doe die Fernandes maar! Nee even serieus: dat zegt natuurlijk niet heel veel. Een Pereira zou hier gewoon wat toevoegen hoor. Voor PSV gewoon een prima voetballer. Hij is alleen aan de dure kant en heeft een matige mentaliteit volgens de wandelgangen van Shoving.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=402163
Luuk de Jong vertrekt aan het eind van het seizoen bij Barcelona, zo heeft de 31-jarige spits volgens Mundo Deportivo te horen gekregen van de clubleiding. Barça heeft een optie om de huurovereenkomst met Sevilla een jaar te verlengen, maar zal daar geen gebruik van maken. Tegelijkertijd heeft Sevilla laten weten óók geen prijs meer te stellen op de aanwezigheid van De Jong. Een transfer naar PSV, dat naarstig zoekt naar een spits, ligt daarmee in het verschiet.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

Luuk als ervaren doelpuntenmaker die onze flankspelers altijd kunnen aanspelen, waardoor voorzetten gevaarlijk worden, die centrale verdedigers bezig houdt, met een geweldige houding. Ik zie het wel zitten. Noni en een nieuwe linksbuiten erlangs. Talentvolle spits erachter.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mocht hij (gratis) terugkomen als vervanger van Zahavi dan is dat een prima deal.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Luuk is dé oplossing als een toptalent als Hlozek of andere spitsen in die categorie niet haalbaar zijn. Met Luuk haal je 20-25 goals in huis.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Luuk én een supertalent als spitsen zodat je kan rouleren :hartjes:
#simplythebest
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vorig jaar was ik sceptisch wat betreft Luuk, en dat ben ik nog steeds wel een beetje (al is dat wat meer voor de manier van voetballen, als het aan mij ligt zo min mogelijk voorzetten), maar ik moet op z'n minst zeggen dat zijn impact bij Barcelona me positief heeft verbaasd. Wat mij betreft welkom. Een echte goalgetter kunnen we wel gebruiken, zelfs als we dan meer voorzetten gaan pompen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voor PSV is Luuk een topper en dat kan hij nog een aantal jaar zijn.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Luuk lijkt me zo'n type die je zelfs op zijn 38e, als hij niet meer kan lopen, nog kunt inbrengen om iets te forceren. Lekker balletjes pompen en hij pist er vanzelf wel eentje in met zijn kop.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Luuk de Jong zou leuk zijn, zeker geen verkeerde spits. Maar ik zie toch het liefste een jonge spits. Zeker als Gakpo verkocht wordt heb je wat spelers nodig die waarde vertegenwoordigen. En Luuk mag het geweldig bij ons hebben gedaan, hij is toch een aantal jaar ouder. Je hebt geen garantie dat hij het nu weer goed gaat doen. Ik ben niet tegen maar ik zou het logisch vinden dat men eerst de markt afstruint en eventueel uitkomt bij een andere eerste keuze.

Ik vraag me daarnaast af, Luuk als tweede spits, of hij dat zou willen. Ik denk dat als je hem haalt je hem enkel als eerste spits haalt.

Pereira vind ik zo’n kansloze speler. Typisch zo’n gozer die zichzelf op jonge leeftijd heeft overschat. Gekozen voor het geld. Overal en nergens gespeeld of vaker nog op de bank. Nergens zich over langere tijd ergens laten zien. Een typische broodvoetballer.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Een nog niet genoemde optie voor die 18-jarige spits is Bradley Fink.
Jeugdspeler van Borussia Dortmund met geweldige statistieken: 30 goals en 11 assists in 32 wedstrijden.
Daarnaast lijkt hij ontzettend veel op Haaland.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 31 Mar 2022, 23:20 Een nog niet genoemde optie voor die 18-jarige spits is Bradley Fink.
Jeugdspeler van Borussia Dortmund met geweldige statistieken: 30 goals en 11 assists in 32 wedstrijden.
Daarnaast lijkt hij ontzettend veel op Haaland.
Is dit dan überhaupt een optie?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

GillesdelaCroquette wrote: 31 Mar 2022, 23:20
hondjevandebakker wrote: 31 Mar 2022, 23:20 Een nog niet genoemde optie voor die 18-jarige spits is Bradley Fink.
Jeugdspeler van Borussia Dortmund met geweldige statistieken: 30 goals en 11 assists in 32 wedstrijden.
Daarnaast lijkt hij ontzettend veel op Haaland.
Is dit dan überhaupt een optie?
Hij lijkt me haalbaar. Hij heeft zijn debuut trouwens nog niet gemaakt dus hij heeft nog niet geroken aan het hoogste niveau. Dus het zal 'm wel niet zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Buiten het feit dat mensen moeten ophouden met doen alsof Luuk alleen maar kan koppen en verder niks, hoor ik graag de uitleg en bron mbt Andreas.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

18 jaar.. Dan moet je wel een idioot groot talent zijn wil je al klaar zijn voor PSV 1 en daarin een topspits zijn. En die talenten kosten natuurlijk klauwen met geld. Prima als je zo'n kans hebt natuurlijk.

Met evt Luuk erbij haal je ook zekerheid in huis. Kan me alleen niet voorstellen dat Luuk terug naar PSV komt en geen onbetwist basis speler is. Kan je net zo goed lekker in de Spaanse zon blijven bij een leuke club.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 31 Mar 2022, 23:36 Buiten het feit dat mensen moeten ophouden met doen alsof Luuk alleen maar kan koppen en verder niks.
Hij kan meer dan alleen koppen, maar wat voor Luuk geldt hetzelfde als voor Dumfries, hij heeft harde voeten.

Nu vragen we om de komst van Luuk de Jong, achteraf klagen we over zg. saai voetbal. Zo gaan die dingen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Is die uitspraak van Timmer niet iets te letterlijk opgevat? Dat het profiel een spits van 18 is met enige ervaring op niveau, en dat het net zo goed een 17 of 19 jarige aanvaller kan zijn? Timmer krijgt tegelijk met Elfrink zijn berichten uitgetypt van PSV, alsof die iets weet.
Locked