Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 31 Mar 2022, 20:44 Zo een twee maanden geleden werden we nog gelinkt aan Riechedly Bazoer. Zou hij nog steeds in beeld zijn om naar PSV te komen in de zomer? Voordeel van Rutten in je staf is dat hij vaak behoorlijk goed kan omgaan met ‘moeilijke jongens’
Laten we hopen van niet. Dit soort kansloze figuren hebben niks te zoeken bij PSV.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Maarreeh, die Ali-Cho, is dat wat? Ik ken hem niet.
Last edited by Ardbeg on 01 Apr 2022, 10:19, edited 1 time in total.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 01 Apr 2022, 09:14 Maarreeh, die Ali-Cho, is dat wat? Ik ken hem niet.
https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... d-ali-cho/

https://totalfootballanalysis.com/analy ... is-tactics

Groot, sterk, snel en een goede dribbel. Minpunten zijn dat zijn afronding wat wild is, hij door de lucht beter moet zijn voor iemand van zijn lengte en het spel wat beter moet leren lezen. Maargoed die knul is net 2 maanden 18.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Moet zeggen dat ik het met Fred Rutten erbij wel aan zou durven met Bazoer, heeft bewezen met deze jongens te kunnen werken en is en blijft gewoon een prima speler die we goedkoop aan de selectie kunnen toevoegen. Thomas out en Bazoer in lijkt mij een vooruitgang voor je bezetting op het middenveld.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Iemand die Zerrouki veel zien spelen dit seizoen?
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 02 Apr 2022, 16:51 Moet zeggen dat ik het met Fred Rutten erbij wel aan zou durven met Bazoer, heeft bewezen met deze jongens te kunnen werken en is en blijft gewoon een prima speler die we goedkoop aan de selectie kunnen toevoegen.
Zoals Pieter Zwart goed aantoonde in een artikel, is Bazoer een speler die niet goed genoeg is als CV en niet goed genoeg is als middenvelder.
PSV moet basisspelers halen om de lat hoger te kunnen leggen, geen opvulling.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 02 Apr 2022, 16:51 Moet zeggen dat ik het met Fred Rutten erbij wel aan zou durven met Bazoer, heeft bewezen met deze jongens te kunnen werken en is en blijft gewoon een prima speler die we goedkoop aan de selectie kunnen toevoegen. Thomas out en Bazoer in lijkt mij een vooruitgang voor je bezetting op het middenveld.
Voor welke bezetting precies? Als vervanger van Thomas? Dus Bazoer als vierde keuze, lijkt me een recept voor onrust als die op de bank belandt.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 01 Apr 2022, 09:26
Ardbeg wrote: 01 Apr 2022, 09:14 Maarreeh, die Ali-Cho, is dat wat? Ik ken hem niet.
https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... d-ali-cho/

https://totalfootballanalysis.com/analy ... is-tactics

Groot, sterk, snel en een goede dribbel. Minpunten zijn dat zijn afronding wat wild is, hij door de lucht beter moet zijn voor iemand van zijn lengte en het spel wat beter moet leren lezen. Maargoed die knul is net 2 maanden 18.
Zeker wat, alleen de hele grote clubs volgen hem al. Die moet heel veel gaan opbrengen voor Angers.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als er geld komt voor de jeugd..
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Toen Andreas Schjelderup bij ons op proef was, was Marcel Brands toen toevallig nog Technisch Directeur bij PSV? Die is begin volgend seizoen 18.

Misschien is de 18-jarige Wahid Faghir van Stuttgart ook een optie. Al heegt hij nog een contract tot 2026
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 03 Apr 2022, 20:38 Als er geld komt voor de jeugd..
Waarom?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Deze wordt heel goed
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 03 Apr 2022, 20:05
Heissenberrug wrote: 02 Apr 2022, 16:51 Moet zeggen dat ik het met Fred Rutten erbij wel aan zou durven met Bazoer, heeft bewezen met deze jongens te kunnen werken en is en blijft gewoon een prima speler die we goedkoop aan de selectie kunnen toevoegen. Thomas out en Bazoer in lijkt mij een vooruitgang voor je bezetting op het middenveld.
Voor welke bezetting precies? Als vervanger van Thomas? Dus Bazoer als vierde keuze, lijkt me een recept voor onrust als die op de bank belandt.
Lijkt mij een prima speler om te kunnen brengen op het middenveld of centraal achterin. We zitten straks op beide posities vrij dun in de aantallen. Als je met een speler beide posities kan ondervangen lijkt mij dat een goed idee. Ik heb alle vertrouwen in Fred om hem kalm te houden en heeft de kwaliteiten om als backup te kunnen fungeren.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens het VI artikel over Ecuador hebben ze met de 23 jarige Byron Castillo een uitstekende rechtsback:
Met zijn paardenlongen, aanvalslust en balbehandeling lijkt Castillo gemaakt voor een club die met wing-backs speelt.
En de hier al eerder genoemde linksback van Groningen, Bjorn Meijer, staat in de nadrukkelijke belangstelling van Club Brugge:
Meijer is van origine een linksback, maar kan door zijn fysieke vermogens ook als wingback de hele flank bestrijken. Daarbij is behalve zijn dynamiek zijn voorzet een wapen. Meijer wordt op de tribunes al voorzichtig vergeleken met Hans Hateboer, die als rechterwingback bij FC Groningen de basis legde voor een carrière bij Atalanta Bergamo en Oranje.

Dat lijkt dan nog verre toekomstmuziek, maar inmiddels lonkt dus ook al een grote internationale transfer voor Meijer. Het is Club Brugge menens inzake de Nederlands jeugdinternational en hoewel FC Groningen nog niet akkoord is met het door de Belgen geboden bedrag, maakt het feit dat de onderhandelingen met Meijer over een nieuw contract stilliggen een uiteindelijke verkoop aannemelijk.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Het zou wel gênant zijn wanneer PSV in hun eigen ‘achterland’ wordt afgetroefd door club Brugge. Als de jongen echt goed is dan is het wel pijnlijk wanneer hij straks een sensatie wordt in Brugge. Zulke spelers moeten, indien ze een meerwaarde zijn, eigenlijk altijd richting Eindhoven komen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nouja is een talent en doet het goed maar met Max en Mauro hebben we twee prima opties op de linksback positie en dan komt Oppegard er nog aan. Dus ik snap wel dat ze Meijer laten lopen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 04 Apr 2022, 10:51 Het zou wel gênant zijn wanneer PSV in hun eigen ‘achterland’ wordt afgetroefd door club Brugge. Als de jongen echt goed is dan is het wel pijnlijk wanneer hij straks een sensatie wordt in Brugge. Zulke spelers moeten, indien ze een meerwaarde zijn, eigenlijk altijd richting Eindhoven komen.
Waarom is dat genant? Ik zie niet in waarom dat pijnlijk zou moeten zijn.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 04 Apr 2022, 10:54
mr.top wrote: 04 Apr 2022, 10:51 Het zou wel gênant zijn wanneer PSV in hun eigen ‘achterland’ wordt afgetroefd door club Brugge. Als de jongen echt goed is dan is het wel pijnlijk wanneer hij straks een sensatie wordt in Brugge. Zulke spelers moeten, indien ze een meerwaarde zijn, eigenlijk altijd richting Eindhoven komen.
Waarom is dat genant? Ik zie niet in waarom dat pijnlijk zou moeten zijn.
Omdat het aangeeft dat je eigen scouting ligt te slapen. Club Brugge is in principe een ploeg met vergelijkbare middelen als PSV. Daar hoef jij in dit soort gevallen niet van te verliezen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 04 Apr 2022, 10:57
Ardbeg wrote: 04 Apr 2022, 10:54

Waarom is dat genant? Ik zie niet in waarom dat pijnlijk zou moeten zijn.
Omdat het aangeeft dat je eigen scouting ligt te slapen. Club Brugge is in principe een ploeg met vergelijkbare middelen als PSV. Daar hoef jij in dit soort gevallen niet van te verliezen.
Hoef niet maar mag wel. Ik vind daar niets genants aan. Als Brugge hem meer ligt/een perspectief biedt wat hij meer ziet zitten, dan is dat toch gewoon zo?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 04 Apr 2022, 10:57
Ardbeg wrote: 04 Apr 2022, 10:54

Waarom is dat genant? Ik zie niet in waarom dat pijnlijk zou moeten zijn.
Omdat het aangeeft dat je eigen scouting ligt te slapen. Club Brugge is in principe een ploeg met vergelijkbare middelen als PSV. Daar hoef jij in dit soort gevallen niet van te verliezen.
Hoezo verliezen of slapen? De scouting heeft hem vast al eens bekeken maar je kan ook beoordelen dat je op zijn positie geen versterking nodig bent. Lijkt me niet zo raar. Anders ga je stapelen terwijl je beter een rechtsback kan halen.
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Het wordt pas genant als PSV voor die positie naarstig op zoek is naar versterking en deze jongen bij Brugge furore maakt. Voorlopig heeft PSV met Mauro, Max en daarachter Oppegard voldoende opties.

Mocht Max vertrekken dan zou ik het een hele interessante optie vinden.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 04 Apr 2022, 11:09
mr.top wrote: 04 Apr 2022, 10:57

Omdat het aangeeft dat je eigen scouting ligt te slapen. Club Brugge is in principe een ploeg met vergelijkbare middelen als PSV. Daar hoef jij in dit soort gevallen niet van te verliezen.
Hoezo verliezen of slapen? De scouting heeft hem vast al eens bekeken maar je kan ook beoordelen dat je op zijn positie geen versterking nodig bent. Lijkt me niet zo raar. Anders ga je stapelen terwijl je beter een rechtsback kan halen.
Ik zeg dan ook met nadruk “als die jongen echt zo goed is”. En ja, ik denk dat de club wel degelijk versterking nodig heeft op die plek. Het zit er dik in dat een van onze twee linksbacks aan het eind van het seizoen afscheid neemt. Max lijkt definitief door een ondergrens gezakt te zijn.

Natuurlijk zitten er mitsen en maren aan dit verhaal. Maar mijn opportunistische supportershart trekt dit slecht.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Een interessante optie (die al eens genoemd is hier en daar) voor de positie: Keeper

Hendrik van Crombrugge (28)

Keeper en tevens aanvoerder van Anderlecht. Werd paar jaar geleden ook aan ons en Ajax gelinkt. Lijkt me een bron van rust. Niet te veel poes pas en geruisloos meevoetballen als het moet. Zal denk ik een miljoen of 6-7 moeten kosten, maar PSV zal een keer moeten durven investeren op deze positie.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 04 Apr 2022, 13:10 Een interessante optie (die al eens genoemd is hier en daar) voor de positie: Keeper

Hendrik van Crombrugge (28)

Keeper en tevens aanvoerder van Anderlecht. Werd paar jaar geleden ook aan ons en Ajax gelinkt. Lijkt me een bron van rust. Niet te veel poes pas en geruisloos meevoetballen als het moet. Zal denk ik een miljoen of 6-7 moeten kosten, maar PSV zal een keer moeten durven investeren op deze positie.
Ik zou dan wel een iets nieuwe filmpje pakken, haha.

Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

heb mijn twijfels of deze speler nog haalbaar is maar ik ga hem toch maar eens noemen. Mattias Svanberg van Bologna. Centrale middenvelder met veel pit naar voren. Contract loopt tot 2023 waardoor zijn prijs nog ligt rond de 12-13 miljoen. Zweedse jongen met toch best wel een Fysieke sterke uitstraling.(het is geen Sangare maar een Scandinavier blijft een Scandinavier) Persoonlijk verwacht ik niet dat PSV na Sangare weer op zoek gaat naar een sterke grote CDM als Sangare. de PSV-schoolvoetbal is toch altijd wat meer gericht geweest op voetballers. 4-3-3 met de punt naar achter zou je bv. wel Veerman-Svanberg met daarachter een type Krychowiak (overigens vind ik dat nogsteeds een interessante optie, zeker door zijn situatie met zijn russische club) kan best interessant zijn.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Post Reply