Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 02 Apr 2022, 16:02 Op FIFA22 zit Zakharyan ineens bij PSV na de update. Weten zij meer? ;)
Nee, volgens mij een glitch.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Maar helaas geen aanvaller :)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee, maar wel een enorm talent :mrgreen:
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV zal als vervanger van Mvogo niet een concurrent voor Drommel moeten gaan halen, maar juist een flinke verbetering t.o.v. Drommel. Die mag dan reservekeeper zijn en het seizoen daarom zal hij dan wel weg willen. Zowel met de spits als met de keeper heeft De Jong 2x mis gezeten terwijl dat nou net zo ongeveer je twee belangrijkste posities zijn omdat die sneller invloed hebben op het resultaat in zowel positieve als negatieve zin.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik was vandaag bij gro aja, maar is Strand Larsen niks voor de spits?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Daar wil Groningen al meer dan 10 miljoen voor, moet in ieder geval grootste uitgaande transfer ooit worden daar. Daar gaan wij zeker niet aan bijdragen.

Quinten Timber blijft ik wel een interessante speler vinden. Vandaag weer een goede goal namens Utrecht tegen RKC.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Jong en Brands mogen nu wel beginnen met het door selecteren. Je hebt een selectie nodig die er meteen staat voor de CL kwalificatie.

Keeper
Rechtsback
Als er een cv vertrekt heb je een nieuwe cv nodig.
Middenvelder
Spits
Vervanger Gakpo.
Als Madueke vertrekt, hebt je ook een vervanger voor hem nodig
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rickskeg wrote: 02 Apr 2022, 21:37 Ik was vandaag bij gro aja, maar is Strand Larsen niks voor de spits?
Niet goed genoeg
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik vond Strand Larsen, ondanks zijn goal, ook erg tegenvallen vandaag. Absoluut een goede spits voor Groningen en kan een stapje hoger. Denk niveautje AZ dat ie aan zou kunnen. Maar geen PSV of Ajax niveau.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Het wordt een spannend transferwindow, waarin het aantal (dure) misperen echt coûte que coûte voorkomen moet worden -- zie ook de fijne beschouwing van [mention]Heruone[/mention] die gisteren elders op dit forum werd geplaatst. Tijd om door te selecteren, maar bij voorkeur zo dat er een kern van waardevolle spelers blijft staan. Wat mij betreft moet er sowieso flink worden geïnvesteerd in een rechtsback, keeper en spits. Over de positie naast Ramalho begin ik me inmiddels ook wat zorgen te maken, als de kans zich voordoet zou ik daar graag nog een topverdediger naast zien -- het gemak waarmee nu vaak door de verdediging wordt gesneden door middelmatige tegenstanders is extreem frustrerend. Ik zou echt alles op alles zetten om Gakpo nog een jaar te behouden, ook als dat betekent dat bijvoorbeeld Madueke en Sangaré op de transferlijst worden gezet. Cody is in vrijwel alles de beste speler van de selectie; karakter, kwaliteit, leiderschap, scorend vermogen, onverzettelijkheid en, straks, de ideale man om de ideeën van Ruud in het elftal te brengen.

Wat mij betreft wordt het zoiets: Gakpo - aankoop (Luuk?) - aankoop/ Doan
Götze
Veerman - aankoop (Timber?)
Mauro - aankoop - Ramalho - aankoop
aankoop (Ortega?)

Wellicht niet helemaal realistisch, maar er moet wmb echt veel gebeuren om dit tot een geoliede winstmachine te maken.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Als ik nog even terug mag komen op het hele 18 jarige spits gebeuren van een paar dagen geleden. Moukoko lijkt me ook geen gekke kandidaat binnen die voorwaarden. Heeft bij Dortmund toch wel zijn begin gemaakt maar loopt nu op 1 jaar contract. Past toch wel heel erv binnen het ‘geroken aan de top’.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

El Sordo wrote: 03 Apr 2022, 11:12 Het wordt een spannend transferwindow, waarin het aantal (dure) misperen echt coûte que coûte voorkomen moet worden -- zie ook de fijne beschouwing van @Heruone die gisteren elders op dit forum werd geplaatst. Tijd om door te selecteren, maar bij voorkeur zo dat er een kern van waardevolle spelers blijft staan. Wat mij betreft moet er sowieso flink worden geïnvesteerd in een rechtsback, keeper en spits. Over de positie naast Ramalho begin ik me inmiddels ook wat zorgen te maken, als de kans zich voordoet zou ik daar graag nog een topverdediger naast zien -- het gemak waarmee nu vaak door de verdediging wordt gesneden door middelmatige tegenstanders is extreem frustrerend. Ik zou echt alles op alles zetten om Gakpo nog een jaar te behouden, ook als dat betekent dat bijvoorbeeld Madueke en Sangaré op de transferlijst worden gezet. Cody is in vrijwel alles de beste speler van de selectie; karakter, kwaliteit, leiderschap, scorend vermogen, onverzettelijkheid en, straks, de ideale man om de ideeën van Ruud in het elftal te brengen.

Wat mij betreft wordt het zoiets: Gakpo - aankoop (Luuk?) - aankoop/ Doan
Götze
Veerman - aankoop (Timber?)
Mauro - aankoop - Ramalho - aankoop
aankoop (Ortega?)

Wellicht niet helemaal realistisch, maar er moet wmb echt veel gebeuren om dit tot een geoliede winstmachine te maken.
Helemaal mee eens. Ik zie het echter niet gebeuren dat we A) onze topspeler Gakpo blijft, B) er zoveel nieuwe aankopen komen en C) deze aankopen voltreffers worden. Eerder al riep ik om 5-8 wijzigingen, maar werd ik daarom belachelijk gemaakt. Ik denk echter wel dat het nodig gaat zijn.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Siemen wrote: 03 Apr 2022, 12:40
El Sordo wrote: 03 Apr 2022, 11:12 Het wordt een spannend transferwindow, waarin het aantal (dure) misperen echt coûte que coûte voorkomen moet worden -- zie ook de fijne beschouwing van @Heruone die gisteren elders op dit forum werd geplaatst. Tijd om door te selecteren, maar bij voorkeur zo dat er een kern van waardevolle spelers blijft staan. Wat mij betreft moet er sowieso flink worden geïnvesteerd in een rechtsback, keeper en spits. Over de positie naast Ramalho begin ik me inmiddels ook wat zorgen te maken, als de kans zich voordoet zou ik daar graag nog een topverdediger naast zien -- het gemak waarmee nu vaak door de verdediging wordt gesneden door middelmatige tegenstanders is extreem frustrerend. Ik zou echt alles op alles zetten om Gakpo nog een jaar te behouden, ook als dat betekent dat bijvoorbeeld Madueke en Sangaré op de transferlijst worden gezet. Cody is in vrijwel alles de beste speler van de selectie; karakter, kwaliteit, leiderschap, scorend vermogen, onverzettelijkheid en, straks, de ideale man om de ideeën van Ruud in het elftal te brengen.

Wat mij betreft wordt het zoiets: Gakpo - aankoop (Luuk?) - aankoop/ Doan
Götze
Veerman - aankoop (Timber?)
Mauro - aankoop - Ramalho - aankoop
aankoop (Ortega?)

Wellicht niet helemaal realistisch, maar er moet wmb echt veel gebeuren om dit tot een geoliede winstmachine te maken.
Helemaal mee eens. Ik zie het echter niet gebeuren dat we A) onze topspeler Gakpo blijft, B) er zoveel nieuwe aankopen komen en C) deze aankopen voltreffers worden. Eerder al riep ik om 5-8 wijzigingen, maar werd ik daarom belachelijk gemaakt. Ik denk echter wel dat het nodig gaat zijn.

Met het bedrag dat je van Gakpo/Sangare, Bosca, Max etc krijgt kan je denk ik echt wel paar gerichte topaankopen doen.
Gakpo 40mil
Sanga 25mil
Bosca 10mil
Max 5mil
maxi 3mil
Baum 3.5mil
Bruma 4mil
Sadilek 1.5mil
en dan sluit ik het vertrek van Madueke en Gotze niet uit.

Zo ga je echt wel richting de 100mil. Ja ik weet, het is geen FIFA career/FM, maar ik verwacht echt wel een paar doelgerichte aankopen van type Veerman; goed gescout en je trekt de portomonee er voor open.

Ik ben benieuwd wat PSV gaat doen, maar ik verwacht/hoop geen transferzomer als de vorige, want dat was niet al te best.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

5-8 gaat wel gebeuren denk ik hoor. Zoals ik al eerder verwachtte zullen Gakpo en Sangaré echt gaan vertrekken en heb je in de basis sowieso al 3 posities waar je moet doorselecteren, namelijk Keeper, Rechtsback en Spits. Dan heb je dus al 5 basisspelers te pakken. De kans dat Götze vertrekt is vrij groot en ook Boscagli mag denk ik vertrekken, dus dan zit je al op 7.

Er gaat echt een grote wisseling plaatsvinden en de aankopen zullen nu ook echt grotendeels raak moeten zijn.
In de breedte hebben we best wat talenten die aan kunnen gaan haken, zoals Vertessen, Obispo en Teze die nog stappen moeten zetten, maar de rest eromheen moet kwalitatief echt versterkt worden. Als je achterin Mauro links hebt en of Obispo of Teze de kans wil geven naast Ramalho dan moet je zowel op doel als op rechtsback echt kwaliteit neerzetten.

Op het middenveld is met name Veerman de pion waar je omheen moet gaan bouwen, want Guti is zeker nuttig gebleken, maar nog steeds niet goed genoeg om echt door te groeien. Afhankelijk van hoe Van Nistelrooij wil spelen kan je daar ook flink gaan investeren. Van Ginkel lijkt ook wel echt afgeschreven nu door Roger, want die speelt echt nooit meer.

En in de aanval heb je dan eigenlijk alleen Madueke of Doan over als basisspeler op rechts, waarbij ik denk dat je Doan nu moet verkopen en vol voor de ontwikkeling van Madueke moet gaan. Juist nu moet er kapitaal en kwaliteit komen. Vertessen kan mogelijk 1e of 2e invaller zijn voor de vleugels, Obispo en Teze mogen samen uitvechten wie er naast Ramalho staat. De keeper moet echt een goede keeper zijn die ook kan coachen. En op het middenveld moeten we zorgen dat Veerman in zijn kracht komt te spelen.

Met het budget dat vrij lijkt te komen moet je met een beetje redelijke scouting echt een goed elftal neer kunnen zetten waarmee je sowieso om de titel mee gaat doen. Belangrijkste is dat we ook echt complementair gaan scouten, iets waar het regelmatig aan ontbreekt bij PSV. Veerman is een speler met een geweldige pass en heerlijk schot, die moet spelers kunnen lanceren en bij kunnen sluiten voor de afstandsschoten. Verdedigend moet hij deels ontlast worden, maar in de opbouw kan hij cruciaal zijn. Hoe wil je spelen? Wat voor types wil je eromheen hebben?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 03 Apr 2022, 12:35 Als ik nog even terug mag komen op het hele 18 jarige spits gebeuren van een paar dagen geleden. Moukoko lijkt me ook geen gekke kandidaat binnen die voorwaarden. Heeft bij Dortmund toch wel zijn begin gemaakt maar loopt nu op 1 jaar contract. Past toch wel heel erv binnen het ‘geroken aan de top’.
Hij is 17. Wel een leuke speler
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Om 7 posities in te vullen heeft Baco 25 aankopen nodig, dat wordt een dure zomer.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik was wel geinteresseerd hoe Pereira het tegenwoordig doet, aangezien hij al een paar jaar terugkomt elke transferperiode. Ik zag de onderstaande beelden van hem bij Flamengo en wat vooral opvalt is het enorm trage tempo; het lijkt wel wandel voetbal. Geen enkele druk op de bal en dan is het wel lekker balletjes wegsteken of cross ballen geven. Schiet wel een vrije trap schitterend in de kruising maar overall denk ik: laat maar zitten. En dat is zonde, want was samen met bakkali het absolute toptalent van PSV destijds.

Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Om een beetje een idee te geven wat we kwijt raken en wat we nodig gaan hebben; hier mijn voorspelling van uitgaande transfers:

- Drommel: 2 miljoen. Vast wel een of andere Championship club die hem wilt hebben
- Mvogo: gratis
- Boscagli: 8 miljoen
- Baumgartl: 3 miljoen
- Luckassen: 1 zakje meel
- Thomas: gratis
- Sadilek: 1,5 miljoen
- Zahavi: gratis
- Romero: 2 miljoen
- Gakpo: 40 miljoen
- Vinicius: gratis
- Bruma: 4 miljoen
Totaal: 60,5 miljoen plus zakje meel.

En nu inkomend:

2 keepers
1 CV
1 Rechtsback
1 verd. middenvelder
2 spitsen
1 linksbuiten

Het zou mooi zijn als je Ortega, Bazoer en Doekhi alle 3 gratis kan halen. Dan heb je 3 van de 8 posities al binnen. de tweede keeper kan je een transfervrije ervaren keeper voor halen. Dus kan je de 60,5 miljoen, minus de kosten, uitgeven aan de 4 posities: 2 spitsen, 1 linksbuiten en 1 rechtsback.

Ik verwacht dat Sangare blijft, maar mocht hij gaan, dan voor 25 miljoen ongeveer. In feite heb je met Bazoer dan al zijn opvolger (gratis) binnen. Danm heb je nog meer budget voor die andere 4 posities. Maar ik denk dat Sangare en ook Guti en Madueke gewoon blijven, mits Ruud ze een signaal geven dat ze belangrijk voor hem zijn uiteraard.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht eigenlijk dat Götze ook wel vertrekt, dus die moet je ook nog vervangen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Bazoer en Doeki nee dank je. En als ik dat filmpje van Andreas Pereira zie geldt daarvoor hetzelfde, niet onder de indruk.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Apr 2022, 05:48 Het zou mooi zijn als je Ortega, Bazoer en Doekhi alle 3 gratis kan halen. Dan heb je 3 van de 8 posities al binnen.
:wonder: :huh:

Jij wil om plek 4 gaan strijden?
ruuddevil wrote: 04 Apr 2022, 07:23 En als ik dat filmpje van Andreas Pereira zie geldt daarvoor hetzelfde, niet onder de indruk.
Kan je nagaan als dit het beste is wat ze konden vinden voor een compilatie.....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 04 Apr 2022, 07:34
Menno1 wrote: 04 Apr 2022, 05:48 Het zou mooi zijn als je Ortega, Bazoer en Doekhi alle 3 gratis kan halen. Dan heb je 3 van de 8 posities al binnen.
:wonder: :huh:

Jij wil om plek 4 gaan strijden?
ruuddevil wrote: 04 Apr 2022, 07:23 En als ik dat filmpje van Andreas Pereira zie geldt daarvoor hetzelfde, niet onder de indruk.
Kan je nagaan als dit het beste is wat ze konden vinden voor een compilatie.....
Nee ik wil 2 top aanvallers en een top keeper. Als Ortefa niet komt, dan kost dat knaken. Met een gratis Bazoer en Doekhi, dat prima breedte versterkingen zijn, gratis, houd je geld over voor die aanvallers oa.

Anders krijg je straks weer middelmaat en vage huurlingen a la Vinicius. Nee dank je v
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Geen Bazoer en Doekhi. Die zijn echt niet goed genoeg. Wat zouden we bovendien met Doekhi moeten met een fitte Ramalho en Teze. En ik geef liever 6 miljoen uit aan Timber dan dat Bazoer gratis komt. Ortega is van harte welkom. Ik zie het liefst twee keepers komen en dat we die semi keeper ergens weten te lozen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Apr 2022, 08:16 Nee ik wil 2 top aanvallers en een top keeper. Als Ortefa niet komt, dan kost dat knaken. Met een gratis Bazoer en Doekhi, dat prima breedte versterkingen zijn, gratis, houd je geld over voor die aanvallers oa.
Ik vind ze nog niet eens goed genoeg voor de bank. Maar dit komt dus voort omdat je er weer vanuit gaat dat we geen geld hebben om de selectie over de hele linie goed te versterken? Ik denk dat het er wel is. En dan hoef je geen 15 miljoen voor spelers te betalen. En natuurlijk kan je daarbij kijken in de transfervrije hoek of kortlopende contracten. Maar dan wel een andere hoek dan Arnhem graag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Arne Slot gaf vorige week in Studio Voetbal aan dat voor een echte versterking in de top Eredivisie je €15m moet rekenen of meer. Hierbij gaf hij aan dat Karlsson en Veerman uitzonderingen waren. Ik denk dus dat we nogal naïef zijn als we een kwaliteitsimpuls willen op 4 of 5 posities en dan aan €30m genoeg menen te hebben, terwijl er dan ook nog breedte aankopen nodig zijn.
Locked