Nieuwe keeper
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Marsman deed het in die rol bij Feyenoord prima maar zo'n rol van 3e keeper moet je toch makkelijk kunnen opvangen met een jonge keeper die eens in de 2 a 3 weken een wedstrijd speelt bij jong PSV zodat die enige vorm van ritme behoudt.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Contract van Erwin Mulder loopt af bij Heerenveen. Is inmiddels 33 jaar en lijkt mij een prima ervaren 3e keeper. Kan zo nog een jaar of 3 voor een mooi salaris hier komen banken. Moet hij alleen zelf nog willen.
-
- Vedette
Precies. Gewoon een topkeeper halen en een ervaren keeper als back up. De 3e doelman mag dan een jonge gast zijn.11 Sir Tinus wrote: ↑04 Apr 2022, 15:46 Marsman deed het in die rol bij Feyenoord prima maar zo'n rol van 3e keeper moet je toch makkelijk kunnen opvangen met een jonge keeper die eens in de 2 a 3 weken een wedstrijd speelt bij jong PSV zodat die enige vorm van ritme behoudt.
Ruiter kan nog steeds, die had zich nog aangeboden bij Ajax afgelopen winter. Tyton is dus ook een optie, al is dat uiteraard geen Nederlander. Van beide heb ik trouwens geen idee hoe ze er momenteel voorstaan qua fitheid en niveau. Verder weet ik ook niet of je het per se in Nederlanders moet zoeken, het niveau van de Nederlandse keepers is niet geweldig. Ik zie ook geen andere keeper uit de Eredivisie die direct in aanmerking komt.Skywalker wrote: ↑04 Apr 2022, 15:36 Die ervaren doelman zal er een zijn uit de categorie Pasveer, van Dijk, Ruiter, Room, Sinouh, Moens, Van Ede, Lodewijks, Kooiman, Zoetebier; de oude(re) ervaren reservekeepers van de laatste 25 jaar.
Welke Nederlanders komen daar nu voor in aanmerking?
Sonny Stevens?
Ik heb -zonder gekheid- even geen idee qua Nederlanders. (Bizot of Padt zie ik dat niet doen)
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind het terug naar de basis principe wel goed. Weer een ervaren man erbij die het een en ander al heeft meegemaakt waardoor het ook extra steun is, tezamen met de keeperstrainer, voor de basiskeeper. Iemand die er incidenteel ook kan staan en rust uitstraalt als het nodig is. Een talent bij 1 als 3e keeper zie ik persoonlijk weinig meerwaarde in. Een talent moet elke week spelen en doet dat dan maar bij Jong. Als hij te oud wordt voor Jong en geen kans maakt bij 1 dan zou ik diegene verhuren of verkopen.11 Sir Tinus wrote: ↑04 Apr 2022, 15:46 Marsman deed het in die rol bij Feyenoord prima maar zo'n rol van 3e keeper moet je toch makkelijk kunnen opvangen met een jonge keeper die eens in de 2 a 3 weken een wedstrijd speelt bij jong PSV zodat die enige vorm van ritme behoudt.
-
- Vedette
Ik weet dat het mode is om met 2 keepers op de bank te zitten, maar dat is natuurlijk de grootste flauwekul. Een talent als 3e keeper kan best zijn speelminuten maken bij Jong PSV, zolang de eerste 2 keepers gewoon fit zijn. Die komt heus wel aan zijn minuten.Standbeeld wrote: ↑04 Apr 2022, 15:56 Ik vind het terug naar de basis principe wel goed. Weer een ervaren man erbij die het een en ander al heeft meegemaakt waardoor het ook extra steun is, tezamen met de keeperstrainer, voor de basiskeeper. Iemand die er incidenteel ook kan staan en rust uitstraalt als het nodig is. Een talent bij 1 als 3e keeper zie ik persoonlijk weinig meerwaarde in. Een talent moet elke week spelen en doet dat dan maar bij Jong. Als hij te oud wordt voor Jong en geen kans maakt bij 1 dan zou ik diegene verhuren of verkopen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat Drommel in feite derde keeper wordt. Er wordt gesproken over een concurrent voor Drommel en een 3e keeper. Maar een beetje redelijke keeper zal de concurrentiestrijd van Drommel winnen. En als de 1e keeper dan uitvalt dan wil je meer stabiliteit in de goal dan wat Drommel heeft laten zien. Ja, het beste is dan om Drommel van de hand te doen, maar ik geloof niet dat clubs interesse hebben.Brael wrote: ↑04 Apr 2022, 15:59Ik weet dat het mode is om met 2 keepers op de bank te zitten, maar dat is natuurlijk de grootste flauwekul. Een talent als 3e keeper kan best zijn speelminuten maken bij Jong PSV, zolang de eerste 2 keepers gewoon fit zijn. Die komt heus wel aan zijn minuten.Standbeeld wrote: ↑04 Apr 2022, 15:56 Ik vind het terug naar de basis principe wel goed. Weer een ervaren man erbij die het een en ander al heeft meegemaakt waardoor het ook extra steun is, tezamen met de keeperstrainer, voor de basiskeeper. Iemand die er incidenteel ook kan staan en rust uitstraalt als het nodig is. Een talent bij 1 als 3e keeper zie ik persoonlijk weinig meerwaarde in. Een talent moet elke week spelen en doet dat dan maar bij Jong. Als hij te oud wordt voor Jong en geen kans maakt bij 1 dan zou ik diegene verhuren of verkopen.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Nee inderdaad, Drommel is echt einde verhaal bij PSV vrees ik. Er zullen aan de andere kant best wel wat Eredivisieclubs zijn die interesse zullen hebben in Drommel denk ik. De vraag zal zijn of die iets willen betalen voor Drommel, of PSV daar genoegen mee neemt en of Drommel na één seizoen al zo'n stap terug ziet zitten.Standbeeld wrote: ↑04 Apr 2022, 16:05 Ik verwacht dat Drommel in feite derde keeper wordt. Er wordt gesproken over een concurrent voor Drommel en een 3e keeper. Maar een beetje redelijke keeper zal de concurrentiestrijd van Drommel winnen. En als de 1e keeper dan uitvalt dan wil je meer stabiliteit in de goal dan wat Drommel heeft laten zien. Ja, het beste is dan om Drommel van de hand te doen, maar ik geloof niet dat clubs interesse hebben.
- ShovingNE2
- Site Admin
Iemand oppert Mathew Ryan. Is ie al eens niet in beeld geweest bij ons?
https://www.transfermarkt.nl/mathew-rya ... ler/128969
https://www.transfermarkt.nl/mathew-rya ... ler/128969
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Gewoon verhuren, tenzij bij een goed bod (3/3.5mil).Brael wrote: ↑04 Apr 2022, 16:13Nee inderdaad, Drommel is echt einde verhaal bij PSV vrees ik. Er zullen aan de andere kant best wel wat Eredivisieclubs zijn die interesse zullen hebben in Drommel denk ik. De vraag zal zijn of die iets willen betalen voor Drommel, of PSV daar genoegen mee neemt en of Drommel na één seizoen al zo'n stap terug ziet zitten.Standbeeld wrote: ↑04 Apr 2022, 16:05 Ik verwacht dat Drommel in feite derde keeper wordt. Er wordt gesproken over een concurrent voor Drommel en een 3e keeper. Maar een beetje redelijke keeper zal de concurrentiestrijd van Drommel winnen. En als de 1e keeper dan uitvalt dan wil je meer stabiliteit in de goal dan wat Drommel heeft laten zien. Ja, het beste is dan om Drommel van de hand te doen, maar ik geloof niet dat clubs interesse hebben.
- ShovingNE2
- Site Admin
Verhuren is volstrekt zinloos. Maar dan ook volstrekt zinloos. Ook al keept hij de sterren van de hemel bij een middenmoter, bij ons gaat hij het nooit meer redden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Aan wat voor Eredivisie clubs zit je dan te denken?Brael wrote: ↑04 Apr 2022, 16:13Nee inderdaad, Drommel is echt einde verhaal bij PSV vrees ik. Er zullen aan de andere kant best wel wat Eredivisieclubs zijn die interesse zullen hebben in Drommel denk ik. De vraag zal zijn of die iets willen betalen voor Drommel, of PSV daar genoegen mee neemt en of Drommel na één seizoen al zo'n stap terug ziet zitten.Standbeeld wrote: ↑04 Apr 2022, 16:05 Ik verwacht dat Drommel in feite derde keeper wordt. Er wordt gesproken over een concurrent voor Drommel en een 3e keeper. Maar een beetje redelijke keeper zal de concurrentiestrijd van Drommel winnen. En als de 1e keeper dan uitvalt dan wil je meer stabiliteit in de goal dan wat Drommel heeft laten zien. Ja, het beste is dan om Drommel van de hand te doen, maar ik geloof niet dat clubs interesse hebben.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja natuurlijk maar welke idioot gaat er überhaupt 1 miljoen voor betalen laat staan 3.kastoekast wrote: ↑04 Apr 2022, 16:15Gewoon verhuren, tenzij bij een goed bod (3/3.5mil).Brael wrote: ↑04 Apr 2022, 16:13 Nee inderdaad, Drommel is echt einde verhaal bij PSV vrees ik. Er zullen aan de andere kant best wel wat Eredivisieclubs zijn die interesse zullen hebben in Drommel denk ik. De vraag zal zijn of die iets willen betalen voor Drommel, of PSV daar genoegen mee neemt en of Drommel na één seizoen al zo'n stap terug ziet zitten.
Gewoon erbij houden als 2e doelman want verhuren is kansloos en een cheap ass ervaren 3e doelman is niet perse beter dan Drommel.
-
- Legende
Verhuren is proberen de financiële schade te beperken in transfersom + salaris.ShovingNE2 wrote: ↑04 Apr 2022, 16:17 Verhuren is volstrekt zinloos. Maar dan ook volstrekt zinloos. Ook al keept hij de sterren van de hemel bij een middenmoter, bij ons gaat hij het nooit meer redden.
-
- Nationale topspeler
Vast wel een club.11 Sir Tinus wrote: ↑04 Apr 2022, 16:21Ja natuurlijk maar welke idioot gaat er überhaupt 1 miljoen voor betalen laat staan 3.
Gewoon erbij houden als 2e doelman want verhuren is kansloos en een cheap ass ervaren 3e doelman is niet perse beter dan Drommel.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Als tweede heeft weinig zin: als hij nu al weinig zelfvertrouwen heeft, wat straks op de bank nadat hij door een ander daartoe veroordeeld is? Doe maar in de verkoop. Heel jammer, het is niet zo dat hij niets kan, maar verlies nemen en door.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Nationale topspeler
Vind ik eigenlijk echt wel een slecht idee. Die kan er ook helemaal niks van. Dan mag hij wel ervaren zijn, maar als we dat niveau niet eens uit de jeugd kunnen halen is het triest gesteld. Sowieso twee kutkeepers bij Heerenveen, Mous kan er nog minder van. Als je dan een Nederlander wil halen, doe dan maar Olij. Hoort nu al bij de beste vijf keepers van de Nederlandse competities.
Naast de reservekeeper moet er ook gewoon een topper komen die onbetwist nummer 1 is. Geen Mathew Ryan wat mij betreft, vind ik niet goed genoeg. Mikken op Ortega, die Braziliaan of mijn absolute topfavoriet: Livakovic.
- Standbeeld
- Mister PSV
Olij is 26 en keept wekelijks bij NAC. Volgens jou hoort hij bij de beste 5 van de Nederlandse competities. Wat voor reden heb je dan om aan te nemen dat zo'n jongen interesse heeft om hier als 3e keeper te gaan fungeren?Tovast wrote: ↑04 Apr 2022, 18:59Vind ik eigenlijk echt wel een slecht idee. Die kan er ook helemaal niks van. Dan mag hij wel ervaren zijn, maar als we dat niveau niet eens uit de jeugd kunnen halen is het triest gesteld. Sowieso twee kutkeepers bij Heerenveen, Mous kan er nog minder van. Als je dan een Nederlander wil halen, doe dan maar Olij. Hoort nu al bij de beste vijf keepers van de Nederlandse competities.
-
- Nationale topspeler
Klopt, ik zie hem ook eerder als tweede keeper zodat Joëlle op zoek kan naar een nieuwe club. Waarom hij dat zou willen? Topclub, leuk salaris, spelen voor de prijzen, Europese wedstrijden, misschien keepen in de beker. Lijkt me een mooie kans voor hem.Standbeeld wrote: ↑04 Apr 2022, 19:08Olij is 26 en keept wekelijks bij NAC. Volgens jou hoort hij bij de beste 5 van de Nederlandse competities. Wat voor reden heb je dan om aan te nemen dat zo'n jongen interesse heeft om hier als 3e keeper te gaan fungeren?Tovast wrote: ↑04 Apr 2022, 18:59
Vind ik eigenlijk echt wel een slecht idee. Die kan er ook helemaal niks van. Dan mag hij wel ervaren zijn, maar als we dat niveau niet eens uit de jeugd kunnen halen is het triest gesteld. Sowieso twee kutkeepers bij Heerenveen, Mous kan er nog minder van. Als je dan een Nederlander wil halen, doe dan maar Olij. Hoort nu al bij de beste vijf keepers van de Nederlandse competities.
Is een-op-een overigens echt een van de beste van Nederland, belachelijk hoe veel hij daarvan pakt. Is na Onana/Pasveer, Okoye, Bijlow en Unnerstall de beste keeper van Nederland ja, 100% van overtuigd.