Drommels wrote: ↑06 Apr 2022, 19:37
Is het niet wat voor PSV om volgend seizoen Bergwijn voor één seizoen te huren van Spurs? Als vervanger van Gakpo. Spurs speelt volgend seizoen waarschijnlijk geen Europees en kan Bergwijn via PSV zich toch laten zien Europees gezien en blijft Bergwijn toch een transferwaarde vertegenwoordigen voor Spurs. En een kleine sneer uitdelen naar Jaxie ofcourse.
Zal wel een flinke transfervergoeding worden. Ik heb liever een speler die zelf wat oplevert, dan maar wat minder goed
Weet niet wat een normale huurvergoeding kost, maar denk als je 3 miljoen salaris ophoest dat je misschien al ver komt?
Ik zou ook kijken naar Okafor van RB Salzburg zou ik ook graag zien op de linkerflank volgend jaar.
Zal wel een flinke transfervergoeding worden. Ik heb liever een speler die zelf wat oplevert, dan maar wat minder goed
Weet niet wat een normale huurvergoeding kost, maar denk als je 3 miljoen salaris ophoest dat je misschien al ver komt?
Ik zou ook kijken naar Okafor van RB Salzburg zou ik ook graag zien op de linkerflank volgend jaar.
In de media werd gesproken over een salaris van 5mln. Bergwijn is te hoog gegrepen voor ons.
In de media werd gesproken over een salaris van 5mln. Bergwijn is te hoog gegrepen voor ons.
Vaak word bij een huur toch niet het hele salaris overgenomen?
Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2022, 20:02
Vaak word bij een huur toch niet het hele salaris overgenomen?
Hangt van de afspraken af. Zie verder ook niet echt zo goed in waarom Bergwijn hier op huurbasis zou willen komen spelen. Hij wilde al liever niet naar ajax. Wat ik mij verder ook kan voorstellen, Bergwijn is nog niet klaar in het buitenland. Genoeg te presteren.
Zou Kenedy een optie zijn voor lb? Heeft eerder op het lijstje van brands gestaan, hoewel hij nu niet TD wordt, zou het wel een typische aankoop zijn.
Dit jaar 26 geworden, contract tot 2023, marktwaarde (volgens Transfermarkt) 7M. Komt dit jaar bij Chelsea niet aan spelen toe, maar heeft vorig jaar bij Granada toch flink minuten gemaakt.
FieseFriedrich wrote: ↑06 Apr 2022, 22:57
Zou Kenedy een optie zijn voor lb? Heeft eerder op het lijstje van brands gestaan, hoewel hij nu niet TD wordt, zou het wel een typische aankoop zijn.
Dit jaar 26 geworden, contract tot 2023, marktwaarde (volgens Transfermarkt) 7M. Komt dit jaar bij Chelsea niet aan spelen toe, maar heeft vorig jaar bij Granada toch flink minuten gemaakt.
Waarom moeten we een linksback hebben? Die hebben we drie op het moment, terwijl juist andere posities schreeuwen op een update.
Ik vind Max zachtgezegd niet zo sterk spelen. Leuk begin gehad, maar daarna heel diep afgedaald in zijn niveau. Laatste weken weer enigszins ok, maar m.i. overall niet voldoende. Dus bij enige interesse mag Max van mij verkocht worden. Nu krijg je daar welli ht nog respectabel bedrag voor met resterend conract voor 2 jaar. Mauro mij betreft volgend seizoen eerste keuze om de rechtsback positie te bekleden (ondanks linksbenig). Teze zie ik liever centraal dan rb.
Ik zou juist Mauro op links willen zien volgend seizoen en een topper op rechts halen.
Zowel een linksbenige speler op de rechtsbuiten als rechtsback zorgt met een aanvallende speelwijze juist voor nog meer trechtervoetbal.
Wie denk je dat hem gescout heeft toen Brands hier wél TD was?
Wie denk je dat hem gescout heeft toen Brands hier wél TD was?
Het gaat me niet om wie hem gewcout heeft of dergelijks. Punt was dat het me een typische aankoop a la brands lijkt die nu ook weer terugkeert in de organisatie en daarmee dus korte lijntjes heeft met de TD en scouting.
Ben benieuwd of PSV het gaat proberen bij een paar echt grote namen om de ploeg bij de hand te nemen, met daaromheen talenten. Memphis op de bluf proberen, Wijnaldum. En dan hopelijk een puntenpakkende keeper. En een rechtsback.
Spits, rechtsback, keeper. Dat zijn de hoofdprioriteiten en dat kunnen wij als supporters niet vaak genoeg herhalen.
Depay en Wijnaldum is een droom, maar die zie ik beide niet komen, zo realistisch moet je zijn. Die zullen allebei nog in een topcompetitie willen spelen. Zie Depay eigenlijk wel naar een club als AC Milan of Internazionale gaan en Gini terug naar Engeland. De salarissen die ze ook allebei opstrijken, daar kunnen wij als PSV zijnde op dit moment gewoon niet aan voldoen.
Als straks Gakpo vertrekt, zie ik op positie graag iemand die zich al heeft bewezen en een directe meerwaarde heeft, maar ook nog ruimte heeft om beter te worden. Iemand met een individuele actie, die zijn goaltjes mee pikt maar ook anderen in stelling kan brengen om te scoren.
Ezequiel Barco heeft al eerder bij PSV op de radar gestaan. Onder contract bij Atlanta maar aan River Plate uitgeleend tot einde seizoen. Die zie ik graag voor onze Cody komen.