Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hier al een aantal keer genoemd; linksback van FC Groningen, Bjorn Meijer. Vind het zelf een van de weinige echt interessante spelers (samen met Quinten Timber) in de Eredivisie buiten de NLse top4. Daar wordt al flink op geboden door Brugge.
Begin deze week werd een bod van 3,5 miljoen euro afgewezen, inmiddels heeft FC Groningen ook een Brugse bieding ter waarde van 4,5 miljoen laten lopen.
Wij hebben natuurlijk Mauro, maar bij een vertrek van Max (wat ik wel hoop) vind ik hem wel interessant. Voor 4.5 moet je het alleen niet doen natuurlijk.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
FOOTB_REM_S: No

Een hele interessante speler inderdaad, maar de bedragen zijn niet in verhouding tot die paar wedstrijden die hij nu gespeeld heeft. Groot risico.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Klopt. Dat is het precies. Nog te weinig gespeeld om nu direct al een dergelijk bedrag ervoor neer te tellen, maar laat wel echt zien dat hij goed kan voetballen. Groningen is altijd al een stugge onderhandelingspartner, grote kans dat zijn nu voor het tweede jaar op rij een linksback voor circa vijf miljoen gaan verkopen. Afgelopen zomer verkochten ze Gabriel Gudmundsson voor zes miljoen van Lille.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Las van de week ergens dat de vraagprijs 7 miljoen was. Moet je voor dat geld niet aan beginnen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ik zie dat Schalke 04 het erg goed doet en kans maakt op promotie naar de Bundesliga, maar mocht dat toch niet lukken (het staat erg dicht op elkaar daar) zou zo’n Malick Thiaw dan haalbaar zijn. Grote, moderne, jonge centrale verdediger.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 07 Apr 2022, 11:43 Las van de week ergens dat de vraagprijs 7 miljoen was. Moet je voor dat geld niet aan beginnen.
Yep.
Groningen heeft een bod van 4,5 miljoen afgeslagen en wil meer, waarbij de vraagprijs inderdaad 7 miljoen is. Dat is veel geld voor Meijer.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 10 Apr 2022, 13:51
Jwoeloe wrote: 07 Apr 2022, 11:43 Las van de week ergens dat de vraagprijs 7 miljoen was. Moet je voor dat geld niet aan beginnen.
Yep.
Groningen heeft een bod van 4,5 miljoen afgeslagen en wil meer, waarbij de vraagprijs inderdaad 7 miljoen is. Dat is veel geld voor Meijer.
Heel veel. Dat is anderhalf miljoen meer dan we destijds voor de meer ervaren en bewezen Dumfries betaalden.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Gek hoor. Als ze het ervoor krijgen, is het natuurlijk fijn voor ze, maar voor zo’n jongen is het toch eigenlijk ook raar als Groningen hem hindert om een tussenstap te maken op die manier. Ik zou binnenlandse transfers juist proberen te bemoedigen als Groningen zijnde, omdat je daarmee het niveau van de Eredivisie verhoogt. Vraag dan gewoon aan PSV €3m en een mooi doorverkooppercentage, dan kun je andersom ook onze jonge spelers, die tekort komen met soortgelijke constructies aantrekken. Beter voor de competitie en beter voor de spelers.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No



Welke spelers zijn interessant in Brazilië die onze Gomes op gaat gooien?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 10 Apr 2022, 14:17

Welke spelers zijn interessant in Brazilië die onze Gomes op gaat gooien?
Cleiton
Hugo Souza
Pepe
Savinho
Gabriel Veron
Zaracho
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Helpen op de transfermarkt is een heel ruime interpretatie van het officiële bericht van PSV. In Mexico hebben we 2 ambassadeurs, maar dat was nadat we daar voor het laatst een transfer hebben gedaan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 10 Apr 2022, 14:23 Helpen op de transfermarkt is een heel ruime interpretatie van het officiële bericht van PSV. In Mexico hebben we 2 ambassadeurs, maar dat was nadat we daar voor het laatst een transfer hebben gedaan.
Inderdaad. Ik verwacht er bar weinig van.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Na aanleiding van het bericht op vi over hem en de interesse van Sporting Port.

Is st. Juste niks?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Rickskeg wrote: 10 Apr 2022, 16:58 Na aanleiding van het bericht op vi over hem en de interesse van Sporting Port.

Is st. Juste niks?
Klopt! Is niks!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 10 Apr 2022, 14:23 Helpen op de transfermarkt is een heel ruime interpretatie van het officiële bericht van PSV. In Mexico hebben we 2 ambassadeurs, maar dat was nadat we daar voor het laatst een transfer hebben gedaan.
Net zoals Romario een ambassadeur is. Die doet er al helemaal niks mee. Leuk hoor, maar het is meer een bedankje voor bewezen diensten dan dat het wat oplevert.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 16:59
Rickskeg wrote: 10 Apr 2022, 16:58 Na aanleiding van het bericht op vi over hem en de interesse van Sporting Port.

Is st. Juste niks?
Klopt! Is niks!
Want? Lijkt mij niet voor niks dat Sporting interesse heeft?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind trouwens die Odgard van RKC wel een goede speler. Wellicht geen PSV (breedte) materiaal, maar die kan zeker een AZ aan. Slimme en sterke speler
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Rickskeg wrote: 10 Apr 2022, 17:04
Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 16:59

Klopt! Is niks!
Want? Lijkt mij niet voor niks dat Sporting interesse heeft?
Omdat hij niet goed genoeg is voor PSV.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

In dat bericht van VI staat dat ie minimaal 10 mil moet kosten en dat er o.a. PL clubs achter hem aan zitten. Bovendien geen positie die prioriteit heeft bij PSV.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

St. Juste wilde ik ook al suggereren nav de geruchten. Heb hem niet wekelijks zien spelen, maar schijnt daar wel indruk gemaakt te hebben. Ook afgelopen zomer/winter gingen er al geruchten over bijv Dortmund. Vraagprijs van 12 miljoen lijkt me ook niet onoverkoombaar (als hij dat inderdaad waard is). Salaris wordt lastiger als hij inderdaad dat soort opties heeft (Dortmund, Sporting, West Ham). Plus zoals dingen er nu voor staan hebben we geen behoefte aan een centrale verdediger. Al weet je nooit hoe een transferwindow verloopt. Maar hij is op z'n minst interessant om in de gaten te houden.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 17:05
Rickskeg wrote: 10 Apr 2022, 17:04

Want? Lijkt mij niet voor niks dat Sporting interesse heeft?
Omdat hij niet goed genoeg is voor PSV.
Want?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik voel dat zo ontzettend anders. Aub een categorie of 2 hoger mikken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jij kijkt regelmatig naar Mainz, waarde Ardbeg?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 17:17 Ik voel dat zo ontzettend anders. Aub een categorie of 2 hoger mikken.
Maar heb je hem zien spelen sinds ie uit Nederland weg is? Klinkt voor mij namelijk alsof ie zich geweldig ontwikkeld heeft en ook bij Heerenveen was het destijds veelbelovend. Dat het er bij Feyenoord niet helemaal uitkwam kan gebeuren, maar op basis waarvan jij hem zo afschrijft kan ik niet plaatsen. Ik heb hem echter niet echt zien spelen de afgelopen drie jaar, dus mogelijk jij wel, maar dan ben ik wel benieuwd op welke aspecten hij dan zo erg tekort komt, terwijl goede ploegen geïnteresseerd zijn in hem.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 14:20
OnsPSV wrote: 10 Apr 2022, 14:17

Welke spelers zijn interessant in Brazilië die onze Gomes op gaat gooien?
Cleiton
Hugo Souza
Pepe
Savinho
Gabriel Veron
Zaracho
Morato. Weliswaar niet in Brazilië, maar dan geven we Vini zonder morren terug en halen Morato voor een zacht prijsje. Volgend jaar naast Ramalho en er komt niemand meer doorheen.
Post Reply