Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Is Cillessen zo slecht tegenwoordig???
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hugo Souza, inderdaad. Wel een dure optie. De wat goedkopere Cleiton vind ik ook interessant.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

volgensmij is een jonge talentvolle keeper helemaal niet aan de orde. Als ik rik zo hoor gaat het echt een keeper worden boven de 26. Hugo Souza is net zo een groot risico als Drommel, dat gaat ze nu niet doen. Eerst een stabiele man halen die al heeft laten zien dat die meerdere jaren zich staande kan houden op hoogste niveau. Daarna kan weer gekeken worden naar talent. Enige niveau van talenten dat je in onze situatie van keepers moet binnenhalen is niveau Lafont maar die is onhaalbaar.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het zou geweldig zijn als we weer eens een keeper hebben die punten voor ons pakt en een publiekslieveling kan worden. Maar met iedere optie die betrouwbaar is ben ik tevreden. Krul en Cillissen zouden prima in dat plaatje kunnen passen wat mij betreft.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Bah, geen Cillessen. Alsjeblieft niet, hou dan Drommel maar.

We hebben toch een scoutingsapparaat? Ik zou enorm teleurgesteld zijn als we uitkomen bij Krul of Cillessen in ieder geval.
#FreeGeneratie4
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 09 Apr 2022, 15:00 Is Cillessen zo slecht tegenwoordig???
Per 90 min staat hij 2e qua goals against in La Liga. Hij heeft ook wel de hoogste post shot expected goal per shot on target, wat indiceert dat de schoten die hij tegenkrijgt van hogere kwaliteit zijn en daarom moeilijker te pakken. Zijn post shot expected goals minus goals allowed per 90 min is dan wel weer hoog, 3e overall in La Liga. Hij stopt wel maar 6,4% van de crosses succesfull die in de zestien belanden.

Cillissen is volgens mij niet per se een slechte keeper, maar daarvoor zou je ook meer beeldmateriaal erbij moeten hebben. Keepersstats zijn daar mi veradelijk in. Issue is voornamelijk dat hij 1. de afgelopen twee jaar meer geblesseerd is dan wat anders. Voor PSV zou dit weer een speculatieve gok zijn en dat is juist waar PSV komende zomer nmi niet op in moet zetten. En 2. zijn leeftijd. Met zijn 32 jaar, en daarin zit o.a. ook vast een correlatie met zijn recente blessure historie, kan het alleen maar minder worden en sluit het niet bepaald aan op de visie die doorsijpeld in de nieuwsberichten van de afgelopen weken/maanden sinds de aanstelling van Brands.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ik zou 8 miljoen over hebben voor Hugo. Is 2 meter, 100 kilo, goed in de lucht, sterk op de lijn, heeft een redelijke trap met rechts, , goed in de 1 tegen 1, heeft ballen klem, is een natuur talent, in alles is ie de moderne versie van Gomes. Als die uitkomt met zijn 100 kilo dan ga je dat duel niet aan hoor, tenzij je graag tegen een Rico Verhoeven met keepers handschoenen wilt aanbotsen.

8 Miljoen en je hebt een topkeeper voor de komende 3-4 jaar, we weten allemaal hoeveel dat waard is. Minimaal 10 minder tegendoelpunten en 6-9 punten meer. Dat is CL voetbal en ook overwintering in Europa. En hij is wat 23 dus na 3-4 jaar kan je hem nog eenvoudig voor het dubbele verkopen.

Perfect ook met Ramalho voor hem die alle talen spreekt. En ook Mauro.

No brainer. Ruud, John, Marcel - Hugo dat is onze toekomstige keeper. Ik word er nu al nat van.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

[mention]Heurelho[/mention] Over 2 weken wordt hij 33. Steeds meer blessures. Haal hem op en je hebt de helft van een seizoen Drommel onder de lat.

Los van kwaliteiten die hij wel of niet bezit: dat is al een nee.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Je wil toch uitstraling in de goal hebben staan? Iemand waarvan de spitsen bang worden als ie uit komt. Dan kom je toch niet met een zoutzak als een cillissen aankakken met z'n jankgezicht? Dat ie maar samen met Tadic kan gaan janken bij Ajax.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Hugo incoming.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 09 Apr 2022, 16:27Hugo incoming.
Hm?
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 09 Apr 2022, 16:27Hugo incoming.
Hugo Souza?
Bron?
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Of Andreas Hugo Hoelgebaum Pereira?
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Misschien moeten ze meer kijken naar een goede betrouwbare keeper van minimaal 28.
Kan ook een 2e keeper zijn uit La Liga, Serie A of de Premier league.
Contract geven voor 5 seizoenen en je bent voor 5 jaar lang van het gezeik af..

Een keeper hoeft geen punten te pakken zolang hij maar geen blunders maakt..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tuurlijk moet een keeper punten pakken.
Last edited by Ardbeg on 09 Apr 2022, 18:24, edited 1 time in total.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 09 Apr 2022, 18:14 Tuurlijk moet een keeper punten pakken.
Precies. Keeper bij PSV moet minstens 4 punten per seizoen pakken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dat is exact het verschil tussen titel en niet...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Exact het verschil tussen de titel en niet.. Vind ik nogal overdreven..

Enige puntenpakker die ik me kan herinneren in een psvshirt is Gomes..

Door geen fouten/blunders te maken en rust uit te stralen pak je al snel ook punten he;)
Maar die zie je uiteraard niet in een samenvatting voorbij komen.

Issakson pakte ook geregeld punten door onmogelijke reddingen te verrichten.
Maar straalde totaal geen rust uit op de verdediging en had nog wel eens een foutje.

Probeer m'n eerdere opmerking in perspectief te plaatsen ajb;)
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fc Denzel wrote: 09 Apr 2022, 19:01 Exact het verschil tussen de titel en niet.. Vind ik nogal overdreven..
Toch kan het heel veel uitmaken. Net zoals dit net het verschil kan zijn tussen Europees een ronde verder komen of niet, CL halen of niet etc.. Twente had nooit zoveel punten gehad als Unnerstall daar niet in de goal had gestaan. Die heeft al zoveel ballen er uit gehaald die een gemiddelde keeper van Twente niet gehad zou hebben. Een keeper en een aanvaller c.q. spits hebben het meest invloed op wel of geen goal (tegen) en dus kan je daar sneller het verschil mee kunnen maken in zowel positieve als negatieve zin. Elke keeper maakt in een seizoen een paar fouten, maar PSV heeft al een aantal keepers gehad die zowel teveel fouten maakten, als dat ze te weinig punten voor hun team hebben gepakt. Zelfs Drommel heeft wel een punten gepakt voor PSV, maar de balans is voor hem flink negatief. Een keeper waar het andersom is, zorgt voor meer punten en juist omdat PSV in de competitie maar ongeveer een punt of 17 tot 20 mag laten liggen om kampioen te kunnen worden tellen verliespunten zwaar. Veel zwaarder dan bijvoorbeeld FC Groningen die de play-offs proberen te halen, maar ook veel zwaarder dan een Feyenoord of AZ die normaliter strijden om plek 3 en 4.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Al pakt hij geen enkele punt, Drommel en Mvogo's fouten tegen Willem II, Heerenveen, AZ en Twente hebben ons iets van 6 punten gekost. Waarmee we nu koploper zouden zijn. Niets bijzonders doen maar ook geen blunders maken brengt je dus al ver. Ja, er ging meer mis in die wedstrijden, maar dat is dus de waarde van een betrouwbare keeper. En dan hoeft hij niet eens een echte puntenpakker te zijn.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 09 Apr 2022, 18:14 Tuurlijk moet een keeper punten pakken.
In dat kader kunnen we Jonathan Reis nog eens vragen.
#FreeGeneratie4
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No


Aangezien we op dit forum geen gerucht kunnen missen. We zouden dus een aanbieding hebben gedaan voor Andreas Cornelius. Blijf het een B-keus luuk de jong vinden. Mocht Vinicius overigens gaan lijkt me dit wel een goed breekijzer!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die naam blijft wel hardnekkig terugkomen. Misschien zou het nu in het perspectief van een mogelijk vertrek van Vini geplaatst kunnen worden? Hij heeft nog een contract tot 2025, dus niet echt redenen voor een zaakwaarnemer om interesse te faken in de media.
Last edited by Standbeeld on 10 Apr 2022, 18:43, edited 1 time in total.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Cillissen, Krul, Cornelius.

Ik dacht dat Marcel al begonnen was..
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Staat wel eerste met trabzanspor. Ben benieuwd.
Kent iemand hem?
Locked