Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Rickskeg
International
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 17:17 Ik voel dat zo ontzettend anders. Aub een categorie of 2 hoger mikken.
En wat voor spelers denken we dan?

Die Anel A?
Standbeeld
Mister PSV

St. Juste is niet meer haalbaar. Ik kan me ook voorstellen dat hij nu geen trek heeft om in Nederland te spelen.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 10 Apr 2022, 17:20 Jij kijkt regelmatig naar Mainz, waarde Ardbeg?
Niet regelmatig, wel een paar keer zien spelen. Ik geef toe, dat het ook deels gevoelsmatig is maar een 25jarige verdediger van Mainz. Ik hoop gewoon op iemand met een hoger plafond. Geen specifieke tekortkoming maar ik heb wel honger naar weer eens een buitencategorie verdediger. Iets beter dan dat we nu hebben moet niet meer het streven zijn. Dat is alweer jaren geleden.
Rickskeg wrote: 10 Apr 2022, 17:27
Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 17:17 Ik voel dat zo ontzettend anders. Aub een categorie of 2 hoger mikken.
En wat voor spelers denken we dan?

Die Anel A?
Ikzelf? Kotchap.
Ardbeg
Mister PSV

Ik wil Lucien Agoumé nog een keer benoemen als potentiele vervanger van Sangare:

Voor "mijn" beoogde middenveld, baal ik nog steeds als een stekker dat PSV Amadou Onana niet heeft kunnen aantrekken. Dat was de beoogde opvolger van Sangare. Die had dan nog dit seizoen even in de luwte van Sangare klaargestoomd kunnen worden. Een heel vergelijkbare speler, alleen nog iets langer en jonger.

Ik hoop echt weer op een powerhouse. Een type Gourna-Duath, Lucien Agoume, Khéphren Thuram.

Hier even een one-liner van mij over Lucien Agoume:

Ik had nog een ander filmpje maar die kan ik hier niet linken, want geblokkeerd door Ligue 1. Je kunt samenvattingen van zijn Ligue 1 wedstrijden op Youtube vinden.

Agoume is een defensieve/controlerende middenvelder die ik al een tijdje in de gaten hou sinds Sangare zo goed bezig is, en wat mij betreft voor jullie eentje om in de gaten te houden. Ondanks zijn jonge leeftijd, is hij een natuurlijke leider.

Hij heeft een goede techniek en maakt goede beslissingen aan de bal en laat zich niet snel kisten onder druk. Vanuit nature handelt hij dan ook al vrij snel. Dit komt ook door zijn sterke visie op het veld en van het spel. Met zijn splijtende pass weet hij het spel open te breken of iemand 1-op-1 voor de keeper te zetten.

Dankzij zijn visie en anticipatie is hij in staat om in verschillende middenveldrollen te spelen, in een geavanceerde positie of in een verdedigende rol indien nodig. Hij is iemand die je met een taak het veld in kan sturen en dat plan zal hij met een mes tussen de tanden verdedigen. Je maakt hem echt de pis niet lauw. Dat komt ook door zijn sterke fysiek. Hij is goed in het afschermen van de bal dankzij zijn techniek gepaard met kracht. Tevens heeft ie een sterke tackle! Dus als Tadic wil, kan ie ze krijgen. Kijk het filmpje. Natuurlijk moet het een en ander nog gepolijst worden maar hij is dan ook 19 jaar. Je ziet in ieder geval het idee en de intentie er achter. Wat vinden jullie er van? (Waarom hij met rugnummer 10 speelt weet ik ook niet).
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Interessante speler Ardbeg, doet me een beetje denken aan Kanté, handelt rustig en functioneel. Kan alleen de snelheid nog niet zo goed inschatten obv de filmpjes. Denk je dat hij haalbaar is?
Ardbeg
Mister PSV

M.Delgado wrote: 11 Apr 2022, 10:26 Interessante speler Ardbeg, doet me een beetje denken aan Kanté, handelt rustig en functioneel. Kan alleen de snelheid nog niet zo goed inschatten obv de filmpjes. Denk je dat hij haalbaar is?
Ik lees dat hij ongeveer 6 miljoen moet kosten nu, echter loopt zijn contract tot nog maar juni. Ik denk dat er daarom gestunt kan worden door deze speler voor een prikkie binnen te halen. Mits hij niet verlengt om een degelijke transfersom te realiseren. Hij valt ook in het kader van een speler die al aan het grote werk heeft mogen ruiken maar nog veel beter kan worden!

HIer een nieuwer filmpje:

hondjevandebakker
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 11 Apr 2022, 10:31
M.Delgado wrote: 11 Apr 2022, 10:26 Interessante speler Ardbeg, doet me een beetje denken aan Kanté, handelt rustig en functioneel. Kan alleen de snelheid nog niet zo goed inschatten obv de filmpjes. Denk je dat hij haalbaar is?
Ik lees dat hij ongeveer 6 miljoen moet kosten nu, echter loopt zijn contract tot nog maar juni. Ik denk dat er daarom gestunt kan worden door deze speler voor een prikkie binnen te halen. Mits hij niet verlengt om een degelijke transfersom te realiseren. Hij valt ook in het kader van een speler die al aan het grote werk heeft mogen ruiken maar nog veel beter kan worden!

Interessante speler! Zn contract loopt trouwens af in 2025 bij Inter.
Ardbeg
Mister PSV

hondjevandebakker wrote: 11 Apr 2022, 10:43

Interessante speler! Zn contract loopt trouwens af in 2025 bij Inter.
Oh, verrek. Foutje aan mijn kant. Het staat een beetje ongelukkig op Transfermarkt maar dat is het einde huur. Misschien dat Inter ons wat gunt omdat ze zo blij zijn met Denzel, haha.
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Ai, in het geval van een contract bij Inter is de haalbaarheid wel een heel stuk minder :opzijnkop: , laat onverlet dat het een interessante spelers is.
Ardbeg
Mister PSV

Ik weet het niet, hij wordt al een paar jaar verhuurd. Misschien met een Noni of Sangare verhaal overtuigen!
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Het zou kunnen, zeker de moeite waard. PSV kan (is) aan de bak met het samenstellen van een nieuw PSV, er zal behoorlijk veel gemuteerd worden denk ik zo.
Ardbeg
Mister PSV

M.Delgado wrote: 11 Apr 2022, 12:17 Het zou kunnen, zeker de moeite waard. PSV kan (is) aan de bak met het samenstellen van een nieuw PSV, er zal behoorlijk veel gemuteerd worden denk ik zo.
Ik moet er wel bij zeggen dat Amadou Onana nog steeds mijn voorkeur geniet. Dat is echt een 1 op 1 vervanger voor Sangare, maar iets minder ver in zijn ontwikkeling. PSV is ook daadwerkelijk concreet voor hem geweest maar toen koos hij voor Lille. Momenteel komt hij daar niet aan de bak omdat het team goed loopt zoals het nu staat. Dus, mooie kans voor PSV om hem te laten inzien dat wij een betere keuze voor hem zijn!

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -osc-lille

Heb je hem al eens in de gaten gehouden?
Heruone
Lid scoutingsteam

Amadou Onana zou echt een geweldige speler zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 11 Apr 2022, 12:33 Amadou Onana zou echt een geweldige speler zijn.
Hij past ook in het plaatje van hoe PSV spelers "warm" blijft houden voor een overstap naar PSV, ook als ze initieel andere keuzes maken. Ik vermoed dan ook dat PSV hem nog polst. Inderdaad, echt een powerhouse deze jongen!
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 11 Apr 2022, 12:28
M.Delgado wrote: 11 Apr 2022, 12:17 Het zou kunnen, zeker de moeite waard. PSV kan (is) aan de bak met het samenstellen van een nieuw PSV, er zal behoorlijk veel gemuteerd worden denk ik zo.
Ik moet er wel bij zeggen dat Amadou Onana nog steeds mijn voorkeur geniet. Dat is echt een 1 op 1 vervanger voor Sangare, maar iets minder ver in zijn ontwikkeling. PSV is ook daadwerkelijk concreet voor hem geweest maar toen koos hij voor Lille. Momenteel komt hij daar niet aan de bak omdat het team goed loopt zoals het nu staat. Dus, mooie kans voor PSV om hem te laten inzien dat wij een betere keuze voor hem zijn!

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -osc-lille

Heb je hem al eens in de gaten gehouden?
Zeker weten, het was toen erg jammer dat hij voor Lille koos, zag hem destijds heel graag naar PSV komen, de perfecte opvolger van Sangaré als je in dat profiel zoekt, ik kan me ook niet voorstellen dat ze hem niet meer nauwlettend in de gaten houden, als je iets kunt zeggen van JdJ/Brands is dat ze volhardend zijn, ik hoop dat het ook zo zal zijn met Onana.
Karfiooltje
Nationale topspeler

Heb Amadou Onana ook weleens zien spelen. Dat is zeker iemand met potentie. Vindt hem positioneel minder sterk dan Sangare maar voetballend weer beter. Schijnt niet te veel te kosten dus zou een uitstekende zomeraanwinst zijn
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zou een geweldige vervanger zijn. Speelt ie voor Belgie of Ivoorkust?
Karfiooltje
Nationale topspeler

Belgie als ik me niet vergis
Ardbeg
Mister PSV

RIO wrote: 11 Apr 2022, 14:14 Zou een geweldige vervanger zijn. Speelt ie voor Belgie of Ivoorkust?
Ivoorkust zou ik wel grappig vinden, gezien zijn vader uit Kameroen komt en moeder uit Senegal! Opgegroeid in Belgie, dat wel!

https://lh3.googleusercontent.com/eLHuF ... 250-p-e365
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Is zo'n jongen wel haalbaar?
Zou een goede vervanger zijn:)

Wellicht een interessante keeper
Fernando Pacheco(29 jaar) heeft nog een contract tot 2023 en staat met Alaves op degraderen.
https://www.transfermarkt.nl/fernando-p ... ler/172015

Rechtsback
Felix Passlack(23 jaar)
Heeft nog een contract tot 2023 dus kan wellicht voor een mooi prijsje worden opgehaald.
https://www.transfermarkt.nl/felix-pass ... ler/274461
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ardbeg wrote: 11 Apr 2022, 14:19
RIO wrote: 11 Apr 2022, 14:14 Zou een geweldige vervanger zijn. Speelt ie voor Belgie of Ivoorkust?
Ivoorkust zou ik wel grappig vinden, gezien zijn vader uit Kameroen komt en moeder uit Senegal! Opgegroeid in Belgie, dat wel!

Ok komt dus uit voor Belgie. Dat was eigenlijk mijn vraag.
Ardbeg
Mister PSV

RIO wrote: 11 Apr 2022, 16:42
Ardbeg wrote: 11 Apr 2022, 14:19

Ok komt dus uit voor Belgie. Dat was eigenlijk mijn vraag.
Klopt, het antwoord is het plaatje.
Ardbeg
Mister PSV

Ondanks dat Mauro het momenteel prima doet, wil ik toch even deze jonge speler uitlichten:

Luca Netz. Linksback van Borussia, heeft al de interesse van Bayern en Manchester United en City. Dat heeft hij afgewezen, daar hij zeker wil zijn van een basisplek.
Het lijkt er dus op dat deze jongen wat zorgvuldiger met zijn carriere bezig is, ipv direct het grote geld te ruiken. Dan zou een stap naar PSV en strijden voor het kampioenschap een mooie tussenstap zijn. Hoe haalbaar hij is vind ik een lastige. Transfermarkt zegt 5 miljoen maar dat zegt niets.

DeEintovenaar
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 09:03 Ondanks dat Mauro het momenteel prima doet, wil ik toch even deze jonge speler uitlichten:

Luca Netz. Linksback van Borussia, heeft al de interesse van Bayern en Manchester United en City. Dat heeft hij afgewezen, daar hij zeker wil zijn van een basisplek.
Het lijkt er dus op dat deze jongen wat zorgvuldiger met zijn carriere bezig is, ipv direct het grote geld te ruiken. Dan zou een stap naar PSV en strijden voor het kampioenschap een mooie tussenstap zijn. Hoe haalbaar hij is vind ik een lastige. Transfermarkt zegt 5 miljoen maar dat zegt niets.

Heel groot talent en zou een ongelooflijke stunt zijn denk ik. Vraag me echter af hoe realistisch het is maar is wel een heel groot talent!
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Enorm talent, verdiend wel volgens mij al 2mil per jaar bij Monchengladbach
Post Reply