Zo veel mogelijk? Neu, haha
PSV Tenue
- Trixm
- Vedette
Daarentegen wil iedereen wat anders, was het maar zo simpel.Heissenberrug wrote: ↑07 Apr 2022, 14:12 Gewoon zoveel mogelijk rood/witte banen, dus ook op de mouwen. Daarnaast een ronde kraag, het kan zo simpel zijn eigenlijk.
Saibari is underrated.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Precies, want ik vind zoveel mogelijk strepen op de voorkant in combinatie met een rood vlak op de achterkant weer teveel uit verhouding. Het liefst heb ik zelfs de achterkant nagenoeg volledig rood met witte naam + rugnummer + sponsor.
-
- Vaste waarde in elftal
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Ik denk dat we dat allemaal wel zouden willen (Ronaldo flashbacks voor mij) maar dit mag volgens mij sowieso niet qua richtlijnen.11 Sir Tinus wrote: ↑07 Apr 2022, 14:37 Precies, want ik vind zoveel mogelijk strepen op de voorkant in combinatie met een rood vlak op de achterkant weer teveel uit verhouding. Het liefst heb ik zelfs de achterkant nagenoeg volledig rood met witte naam + rugnummer + sponsor.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Simpel kan heel mooi zijn. Ik vind het prachtig en authentiek. Zo futuristisch hoeft het niet van mij. Ik houd meer van tradities. Doet me denken aan de mooie tijden van vroeger
-
- Vedette
Inderdaad heel mooi. Anderzijds niet heel handig, aangezien ons 1e shirt ook al rood-wit is.
Grote vraag is even in hoeverre Puma bepaalt wat wij dragen, en in hoeverre PSV daar een stem in heeft. Ik vind het derhalve kwalijker van AC Milan dan van Puma, dat ze dit gedrocht hebben weten te fabriceren.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Die van Milan betreft een specifieke samenwerking met een ander Italiaans merk, dus zoiets wordt niet doorgezet naar hier. Volgens mij is het ook maar voor een paar wedstrijden en ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 Milansupporter blij is met dit shirt.
https://www.footballshirtculture.com/Ne ... h-kit.html
https://www.footballshirtculture.com/Ne ... h-kit.html
- Ardbeg
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Niet mijn smaak. Het zijn imo teveel strepen en de rode te dik. Mijn verwachting is dat PSV aankomend tenue weer terugkeert naar de basis qua strepen. Dus zoals we het normaal altijd hadden. Ik denk dat het huidig shirt een experiment was. Afhankelijk van de verkopen gaan ze het al dan niet incidenteel vaker doen in de toekomst. Aangezien het design een proces van 2 jaar is en de kans dat het huidig shirt niet aan zou slaan, denk ik dat we weer 'gewone' strepen krijgen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik zweer bij gelijke strepen. Niet te dik, niet te dun. En ook doorlopend op de mouwen.
Verder geen poespas erop, rood en wit. Zwart kraagje en mouwuiteinden mag eventueel. Met zwarte broek en rood-witte sokken.
Verder geen poespas erop, rood en wit. Zwart kraagje en mouwuiteinden mag eventueel. Met zwarte broek en rood-witte sokken.