Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Marcel Brands deed 0.0 anders op de transfermarkt dan John. Collectief romantiseren is het. Totdat je herinnert dat we keer op keer geen linksback of verdediging hadden, tot tegen het einde van zijn dienst aan.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb eens goed gekeken naar de selectie voor volgend seizoen. Ik verwacht dat o.a. Gakpo en Sangaré zullen vertrekken, maar wat blijft er dan over en waar moet PSV op versterken.

Vertrekkend:
Mvogo
Sangaré
Gakpo
Zahavi
Vinicius
Bruma
Götze
Max

Mijn voorspelling voor de posities:

GK: Aankoop/Drommel
RB: Aankoop/Mwene/Teze
RCV: Ramalho/Teze
LCV: Boscagli/Obispo (evt aankoop)
LB: Aankoop/Mauro
CM: Veerman/Van Ginkel/Guti/Thomas/Ledezma/Aankoop/Aankoop
RB:Madueke?/Doan/Bakayoko/Aankoop?
LB:Aankoop/Aankoop
SP:Aankoop/Aankoop

?= Madueke die ik wel zie vertrekken met zijn blessuregeschiedenis nu. Dan zal er daar ook een aankoop moeten komen.


Hieruit blijkt dat PSV dus 9 aankopen moet gaan doen waarbij er zeker 6 in de basis komen.
De spelers die nu zeker van een basisplaats lijken zijn: Ramalho, Boscagli, Veerman, Guti en Madueke.
Waarbij gezegd moet worden dat PSV ook voor de plek van Boscagli best mag gaan kijken voor vervanging.

Eigenlijk schrik ik hier wel van, omdat we juist de goede weg zijn ingeslagen. Er moet ook weer door geselecteerd worden.

PSV zal voor de vertrekkende transfers het volgende gaan krijgen (waarbij ik naar de realistische kant kijk van het verhaal en niet naar mijn wens van geldbedragen):
Sangaré 25-30 miljoen euro
Gakpo 45-55 miljoen euro
Vinicius 1 miljoen euro (huurovereenkomst die zal worden beëindigd.
Bruma 4 miljoen euro
Götze 4 miljoen euro
Max 4 miljoen euro

Uiteindelijk zal PSV meer dan 80 miljoen euro ontvangen voor de verkoop (Madueke niet meegerekend).
Als 1/3e geïnvesteerd gaat worden zal dat uitkomen op: 24miljoen euro.
Wat mij betreft moet PSV meer investeren en ben benieuwd hoe JdJ dit zelf ziet.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

3 weken geleden werd gemeld dat PSV had gesproken met een 18-jarige spits en dat hier zeer binnenkort meer over bekend zou worden… word tijd dat de naam bekend wordt Marco (VI)!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 18:42 Marcel Brands deed 0.0 anders op de transfermarkt dan John. Collectief romantiseren is het. Totdat je herinnert dat we keer op keer geen linksback of verdediging hadden, tot tegen het einde van zijn dienst aan.
Precies
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 11 Apr 2022, 17:21 Ik heb eens goed gekeken naar de selectie voor volgend seizoen. Ik verwacht dat o.a. Gakpo en Sangaré zullen vertrekken, maar wat blijft er dan over en waar moet PSV op versterken.

Vertrekkend:
Mvogo
Sangaré
Gakpo
Zahavi
Vinicius
Bruma
Götze
Max

Mijn voorspelling voor de posities:

GK: Aankoop/Drommel
RB: Aankoop/Mwene/Teze
RCV: Ramalho/Teze
LCV: Boscagli/Obispo (evt aankoop)
LB: Aankoop/Mauro
CM: Veerman/Van Ginkel/Guti/Thomas/Ledezma/Aankoop/Aankoop
RB:Madueke?/Doan/Bakayoko/Aankoop?
LB:Aankoop/Aankoop
SP:Aankoop/Aankoop

?= Madueke die ik wel zie vertrekken met zijn blessuregeschiedenis nu. Dan zal er daar ook een aankoop moeten komen.


Hieruit blijkt dat PSV dus 9 aankopen moet gaan doen waarbij er zeker 6 in de basis komen.
De spelers die nu zeker van een basisplaats lijken zijn: Ramalho, Boscagli, Veerman, Guti en Madueke.
Waarbij gezegd moet worden dat PSV ook voor de plek van Boscagli best mag gaan kijken voor vervanging.

Eigenlijk schrik ik hier wel van, omdat we juist de goede weg zijn ingeslagen. Er moet ook weer door geselecteerd worden.

PSV zal voor de vertrekkende transfers het volgende gaan krijgen (waarbij ik naar de realistische kant kijk van het verhaal en niet naar mijn wens van geldbedragen):
Sangaré 25-30 miljoen euro
Gakpo 45-55 miljoen euro
Vinicius 1 miljoen euro (huurovereenkomst die zal worden beëindigd.
Bruma 4 miljoen euro
Götze 4 miljoen euro
Max 4 miljoen euro

Uiteindelijk zal PSV meer dan 80 miljoen euro ontvangen voor de verkoop (Madueke niet meegerekend).
Als 1/3e geïnvesteerd gaat worden zal dat uitkomen op: 24miljoen euro.
Wat mij betreft moet PSV meer investeren en ben benieuwd hoe JdJ dit zelf ziet.
Baumgartl en Sadilek zullen ook vertrekken en nog wat opleveren. Verder denk ik dat ook Muller zal vertrekken en mogelijk Obispo als hij meer speeltijd wil. Er zal echt veel moeten gebeuren om weer een goede basis neer te zetten. Erop of eronder voor John, in mijn ogen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuk al die lijstjes met namen waarvan iedereen verwacht dat ze gaan maar vooralsnog zijn er 2.5 zeker en dat zijn Zahavi Mvogo en Thomas.

PSV is afhankelijk wat anderen willen betalen en wij willen graag dat er veel clubs komen die veel geld betalen voor de spelers die wij kunnen missen maar in de praktijk gebeurt dat nauwelijks. Vooralsnog zou het kunnen dat Baumi en Sadilek volgend jaar gewoon hier spelen, v Ginkel en Gotze gewoon blijven, Vinicius als 2e spits blijft en Drommel als 2e of 3e keeper. We zien het wel.

De eerste grote verkoop die zal welkom zijn en daarna wordt elke uitgaande transfer een beetje duurder omdat je niet hoeft te verkopen. Reken er ook maar op dat het halen van spelers óók lastiger gaat worden na grote verkopen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Apr 2022, 20:36
ComeOnPSV wrote: 11 Apr 2022, 17:21 Ik heb eens goed gekeken naar de selectie voor volgend seizoen. Ik verwacht dat o.a. Gakpo en Sangaré zullen vertrekken, maar wat blijft er dan over en waar moet PSV op versterken.

Vertrekkend:
Mvogo
Sangaré
Gakpo
Zahavi
Vinicius
Bruma
Götze
Max

Mijn voorspelling voor de posities:

GK: Aankoop/Drommel
RB: Aankoop/Mwene/Teze
RCV: Ramalho/Teze
LCV: Boscagli/Obispo (evt aankoop)
LB: Aankoop/Mauro
CM: Veerman/Van Ginkel/Guti/Thomas/Ledezma/Aankoop/Aankoop
RB:Madueke?/Doan/Bakayoko/Aankoop?
LB:Aankoop/Aankoop
SP:Aankoop/Aankoop

?= Madueke die ik wel zie vertrekken met zijn blessuregeschiedenis nu. Dan zal er daar ook een aankoop moeten komen.


Hieruit blijkt dat PSV dus 9 aankopen moet gaan doen waarbij er zeker 6 in de basis komen.
De spelers die nu zeker van een basisplaats lijken zijn: Ramalho, Boscagli, Veerman, Guti en Madueke.
Waarbij gezegd moet worden dat PSV ook voor de plek van Boscagli best mag gaan kijken voor vervanging.

Eigenlijk schrik ik hier wel van, omdat we juist de goede weg zijn ingeslagen. Er moet ook weer door geselecteerd worden.

PSV zal voor de vertrekkende transfers het volgende gaan krijgen (waarbij ik naar de realistische kant kijk van het verhaal en niet naar mijn wens van geldbedragen):
Sangaré 25-30 miljoen euro
Gakpo 45-55 miljoen euro
Vinicius 1 miljoen euro (huurovereenkomst die zal worden beëindigd.
Bruma 4 miljoen euro
Götze 4 miljoen euro
Max 4 miljoen euro

Uiteindelijk zal PSV meer dan 80 miljoen euro ontvangen voor de verkoop (Madueke niet meegerekend).
Als 1/3e geïnvesteerd gaat worden zal dat uitkomen op: 24miljoen euro.
Wat mij betreft moet PSV meer investeren en ben benieuwd hoe JdJ dit zelf ziet.
Baumgartl en Sadilek zullen ook vertrekken en nog wat opleveren. Verder denk ik dat ook Muller zal vertrekken en mogelijk Obispo als hij meer speeltijd wil. Er zal echt veel moeten gebeuren om weer een goede basis neer te zetten. Erop of eronder voor John, in mijn ogen.
Het zou mij niks verbazen als Sadilek een nieuw contract gaat tekenen bij PSV.
Saibari is underrated.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Net als in een zonnige voorjaarsdag je de zomer voelt aankomen en herkent aan de eerste tekenen zoals de knoppen aan de bomen, zingende vogels en geile bokken; worden ook hier de eerste tekenen van de nieuwe transferwindow zichtbaar:
"We staan voor de grootste verbouwing van de selectie OOIT!"
"JdJ moet zich zich gaan bewijzen, het is nu of nooit"
Overschatten van het aantal vertrekkende spelers
Overschatten van het aantal inkomende spelers
Onrealistische bedragen voor spelers o.b.v. sentiment
Rijk rekenen: transferinkomsten doorzetten naar uitgaande transfers ("60+ milj aan inkomsten waardoor we 30+ kunnen uitgeven")
Terugkomst van namen die via het forum worden gepusht
Roep naar het terughalen van oud-spelers

Stiekem weet iedereen dat dit alles zal leiden tot de bittere nasmaak na de transferdeadline met transfer deadline day als apotheose
Maar; toch willen we het weten en zet iedereen zich in: de legendarische Wily bij het stadion, de spotters houden flightradar in de gaten en de tezamen speuren we het internet af naar iedere foto, volger of post welke als bron kan dienen voor speculatie, analyses en deducties.

Aaaaah, I love the smell of the Transwindow in the morning
One can only hope
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 12 Apr 2022, 08:39
Standbeeld wrote: 11 Apr 2022, 20:36
Baumgartl en Sadilek zullen ook vertrekken en nog wat opleveren. Verder denk ik dat ook Muller zal vertrekken en mogelijk Obispo als hij meer speeltijd wil. Er zal echt veel moeten gebeuren om weer een goede basis neer te zetten. Erop of eronder voor John, in mijn ogen.
Het zou mij niks verbazen als Sadilek een nieuw contract gaat tekenen bij PSV.
De optie op Sadilek is gelicht. Het is naar alle waarschijnlijk puur en alleen om een transfersom te vangen. Die jongen heeft aangegeven dat hij zelf graag verder zou gaan bij FC Twente.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ondertussen zal ik blijven pleiten voor deze man als vervanger van Gakpo:
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 12 Apr 2022, 08:49
Trixm wrote: 12 Apr 2022, 08:39

Het zou mij niks verbazen als Sadilek een nieuw contract gaat tekenen bij PSV.
De optie op Sadilek is gelicht. Het is naar alle waarschijnlijk puur en alleen om een transfersom te vangen. Die jongen heeft aangegeven dat hij zelf graag verder zou gaan bij FC Twente.
Ow echt waar? Ik heb niet meegekregen dat hij bij Twente wil tekenen en niet bij PSV. Heb je een link? Eerder werd toch een beetje gezinspeeld dat het nog bij hemzelf lag, vooral omdat hij een enorme PSV-er is.
Saibari is underrated.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 12 Apr 2022, 08:54
mr.top wrote: 12 Apr 2022, 08:49

De optie op Sadilek is gelicht. Het is naar alle waarschijnlijk puur en alleen om een transfersom te vangen. Die jongen heeft aangegeven dat hij zelf graag verder zou gaan bij FC Twente.
Ow echt waar? Ik heb niet meegekregen dat hij bij Twente wil tekenen en niet bij PSV. Heb je een link? Eerder werd toch een beetje gezinspeeld dat het nog bij hemzelf lag, vooral omdat hij een enorme PSV-er is.
https://www.telegraaf.nl/sport/11699430 ... de-sadilek

En:

https://www.tubantia.nl/fc-twente/uitbl ... ogle.nl%2F
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 11 Apr 2022, 20:30 3 weken geleden werd gemeld dat PSV had gesproken met een 18-jarige spits en dat hier zeer binnenkort meer over bekend zou worden… word tijd dat de naam bekend wordt Marco (VI)!
Ik zag dat de 18-jarige Xavi Simons nog maar een contract heeft van een paar maanden. Zou eventueel in de aanval kunnen en heeft geroken aan het hoogste niveau :wonder:
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik lees dat PSV concreet gaat worden voor Cilessen.

Mijn eerste gedachte? Getverdemme! Dat vind ik dus nou echt een lulletje. Puur als keeper zeker niet verkeerd, maar hij is altijd geblesseerd ook. Zou dit een vrij onbegrijpelijke actie vinden.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 12 Apr 2022, 12:22 Ik lees dat PSV concreet gaat worden voor Cilessen.

Mijn eerste gedachte? Getverdemme! Dat vind ik dus nou echt een lulletje. Puur als keeper zeker niet verkeerd, maar hij is altijd geblesseerd ook. Zou dit een vrij onbegrijpelijke actie vinden.
Misschien dat jij andere dingen leest dan ik hoor, maar dat staat er toch helemaal niet? Hij mag/moet weg bij Valencia en hij is bij PSV intern een keer genoemd. Maar daaruit kunnen we toch niet concluderen dat PSV concreet wordt?
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Dit is opzichzelf geen hele sterke bron, maar in combinatie met eerdere berichtgeving vanuit Brazilië + het welbekende ‘een-tweetje’ tussen ED & VI lijkt dit wel serieus!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 12 Apr 2022, 12:36

Dit is opzichzelf geen hele sterke bron, maar in combinatie met eerdere berichtgeving vanuit Brazilië + het welbekende ‘een-tweetje’ tussen ED & VI lijkt dit wel serieus!
Ik laat me verassen. Ik was in eerste instantie wel enthousiast, omdat ik het gevoel heb/had dat het er bij PSV wel uit zou kunnen komen maar tegelijkertijd vertrouw ik ook in de kennis van Ykhim, met name op de Zuid-Amerikaanse markt.

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... apieren%27

" Cillessen werd ook genoemd bij Ajax als nieuwe doelman, maar volgens TodoFichajes heeft PSV de beste papieren om de keeper vast te leggen. Valencia zou 5 miljoen euro vragen voor Cillessen. De doelman heeft zelf al een akkoord gegeven aan PSV om te onderhandelen over een contract."
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brands/John zijn altijd op zoek naar goede NL spelers of keepers dus dat Krul en Cilessen worden genoemd is niet gek maar Krul zou wel echt heel kortzichtig zijn. Cilessen geeft me echt een misselijk gevoel maar daar is nog een kans dat het perfect uitpakt. Maar van de combinatie Cilessen/Drommel draait mijn maag wel om moet ik zeggen.

Ik ben op een punt gekomen dat ik liever een Bundesliga of La Lige keeper heb met 150 wedstrijden in de spreekwoordelijke benen die gewoon steady is voor Eredivisie begrippen. Ortega werd hier al vaak genoemd en die lijkt me wel allround en qua profiel wel goed ondanks dat hij er niet goed uit zag afgelopen weekend. Een Matthew Ryan zou toch prima kunnen zijn als eerste keeper met nog een jaar contract. Van Crombrugge stond ook in de belangstelling van PSV en die zal wel wat kosten maar dan zou je meteen voor een x aantal jaren klaar kunnen zijn. Verwacht niet dat je nog veel op hem gaat verdienen maar als je zo'n 28 jarige ervaren keeper kunt halen waardoor je 3 a 4 jaar klaar ben mag het best iets kosten.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No


Huilen met de pet op, van een jongen als Frommel naar een twijfelende zombie….
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.ed.nl/PSV/dit-is-hoe-PSV-vo ... haring_web

Ik denk dus echt dat Cillesen gaat komen. Zowel Marco als Rik mogen het vertellen. Kwalitatief een goede keuze, maar een beetje een jankgezicht en wat blessuregevoelig. Wel een keeper die ons zeker beter maakt.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bah

En moet nog een transfersom kosten ook.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede keeper, twijfelachtig wat betreft blessureverleden.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ongekende armoe troef, er zijn zoveel betere alternatieven te vinden en PSV komt uit bij een twijfelende, blessuregevoelige keeper. Ik mag hem totaal niet, al vanaf zijn tijd bij NEC niet, dat is in zijn periode in A'dam niet echt beter geworden. Ik vind het onbegrijpelijk dat men bij dit soort keepers uitkomt.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 12 Apr 2022, 13:07 Goede keeper, twijfelachtig wat betreft blessureverleden.
Zou PSV er ook niet een groot talent van rond de 21-22 bij halen? Dat die het samen moeten uitvechten? Beetje situatie zoals in 2004 met Gomes en Zoetebier?
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar zo roep je de keepersproblemen als club ook over je heen. Pak alleen de blessurelijst van cillessen er maar bij. Wanbeleid ten top imo!
Locked