Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mocht hij fit blijven dan is Cillessen gewoon een uitstekende doelman voor PSV. Aangezien hij achter in de pikorde op die Georgiër staat zal hij ook niet teveel kosten. Liefst zie ik liever wel dat Ortega komt.
Last edited by Rikkert1234 on 12 Apr 2022, 13:12, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als VI en ED toestemming hebben gekregen om het te berichten dan weten we wel hoe laat het is. Dit is al vrij serieus. Ik vind het een goede keeper, regelmatig geblesseerd en een hele nare persoonlijkheid.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gatverdamme. Walchelijke speler
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op papier Nederlands beste keeper denk ik, maar ja het is Cillesen...
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 12 Apr 2022, 13:11 Mocht hij fit blijven dan is Cillessen gewoon een uitstekende doelman voor PSV. Aangezien hij achter in de pikorde op die Georgiër staat zal hij ook niet teveel kosten. Liefst zie ik liever wel dat Ortega komt.
Ortega of andere kandidaten kun je vergeten. Dit is een duidelijk signaal dat het artikel wat een paar dagen geleden al op voetbal International stond klopt. PSV gaat over duidelijk weer voor Nederlandse keepers.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 12 Apr 2022, 13:13
Rikkert1234 wrote: 12 Apr 2022, 13:11 Mocht hij fit blijven dan is Cillessen gewoon een uitstekende doelman voor PSV. Aangezien hij achter in de pikorde op die Georgiër staat zal hij ook niet teveel kosten. Liefst zie ik liever wel dat Ortega komt.
Ortega of andere kandidaten kun je vergeten. Dit is een duidelijk signaal dat het artikel wat een paar dagen geleden al op voetbal International stond klopt. PSV gaat over duidelijk weer voor Nederlandse keepers.
Ja ik ben heel erg bang dat je gelijk hebt. Toch doet hoop leven (A) . Vind het ook wel een (te) simpele keuze om voor Cillessen te gaan, ik snap dat PSV wil vernederlandsen maar dat moet niet ten koste gaan van kwaliteit.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Helemaal geen zin meer in deze transferwindow als dit soort wanbeleid gevoerd blijft worden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wordt binnen NL nog als beste NL keeper gezien, het feit dat PSV Timmer en Elfrink en laat melden geeft maar aan dat het spel ook al echt op de wagen is. Valencia wil nog iets ontvangen, PSV heeft geld en wil asap zaken doen en dan komt het wel rond.

Nu is het wachten op Breaking Mike die zegt; Ajax zegt kei hard nee tegen Cilessen of Aangeboden Cilissen kan terugkeer bij droomclub vergeten.

[mention]Robson de Souza[/mention] precies wat jij zegt. Dat jankgezicht en blessuregevoeligheid is wel echt een ding waardoor ik er niet warm van kan worden. Qua profiel, mits fit, een allround keeper die ook betrouwbaar is qua meevoetballen. Ik ben geen scout dus weet niet wat de markt nog meer te bieden heeft maar ik zie hier wel een upside. Mocht het op zijn plek vallen hebben we voor 2 a 3 jaar een keeper waarmee we vooruit kunnen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsja, men ging hier er maar even standaard vanuit dat Ortega wel zou komen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Los van zijn nare uitstraling vind ik het niet eens een hele goede keeper (meer). 8 jaar terug wel ja, toen hij op zijn top was en niet zo vaak geblesseerd was. Maar iets van 80 wedstrijdjes in een jaar of 6 is niet veel.

Ja, het is misschien de beste Nederlandse keeper, maar dat zegt vooral iets over het huidige keepersbestand...
Last edited by Grasmat on 12 Apr 2022, 13:20, edited 2 times in total.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Overigens zijn blessures begonnen vooral te komen in Spanje. Bij Ajax heeft hij bijna alles gekeept. 2014/2015 32 competitiewedstrijden, 2015/2016 33 competitiewedstrijden zijn er aardig wat.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar even heel eerlijk, wie geeft er nou oprecht een fuck om hoe hij er uit ziet. Voetbal gaat om voetbal, het is geen modeshow. Mijn twijfel ligt bij zijn fitheid maar totaal niet bij zijn meerwaarde als hij wel fit is. Dan heb je een keeper die twee niveau's beter is dan wat we nu hebben zitten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV neemt een behoorlijk risico gezien zijn fitheid. Hij zal hier vast niet voor een appel en ei komen spelen. Met een beetje pech kijk je het halve seizoen nog steeds naar Joel.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom toch altijd het blikveld beperken tot die Nederlanders. Alsof er in het buitenland nergens een betere keeper rondloopt die we kunnen krijgen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 12 Apr 2022, 13:15 Helemaal geen zin meer in deze transferwindow als dit soort wanbeleid gevoerd blijft worden.
Het woord wanbeleid wil ik (nog) niet in de mond nemen, maar het is wel weer categorie bord op schoot scouting. Het uitkomen bij de bekende namen zoals Cillessen of Andreas Pereira.

Aan de andere kant ben ik hoopvol dat deze namen alleen maar naar voren komen, omdat het bij PSV verder potdicht zit qua geruchten. Men zal achter de schermen op andere posities vast ook bezig zijn met voor ons minder bekende namen.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jankgezicht, wanbeleid. En weer door naar de volgende kortzichtige en negatieve uitlating?
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 12 Apr 2022, 13:20 Waarom toch altijd het blikveld beperken tot die Nederlanders. Alsof er in het buitenland nergens een betere keeper rondloopt die we kunnen krijgen
Denk dat het technisch hart een iets Nederlanderse selectie op de touwen wil zetten.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 12 Apr 2022, 13:20
Madueke wrote: 12 Apr 2022, 13:15 Helemaal geen zin meer in deze transferwindow als dit soort wanbeleid gevoerd blijft worden.
Het woord wanbeleid wil ik (nog) niet in de mond nemen, maar het is wel weer categorie bord op schoot scouting. Het uitkomen bij de bekende namen zoals Cillessen of Andreas Pereira.
Laten we elkaar geen mietje noemen. Dit was exact het verwijt wat je regelmatig kon lezen in de eerste periode dat Marcel Brands aan de touwtjes trok binnen de club.

Wees voorzichtig met wat je wenst. Het zou weleens uit kunnen komen
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gadverdamme.

Ik ben fan van PSV omdat wij als club de Van Kemenade's mentaliteit uitdragen. Echte PSV'ers zijn nette, sociale jongens die met hun voeten spreken. Geen arrogant gejank zoals uit de hoofdstad. Sympathieke Gakpo boven arrogante Anthony. Sympathieke Ramalho boven Martinez. Sympathieke Götze boven jankerd Klaassen. Sympathieke Mauro boven jankerd Blind. Kom op PSV, wij willen binding met onze spelers. Laat jankerd Cillessen lekker naar de hoofdstad gaan.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cilessen is nog te jong om keeper bij ajax te worden. Die komt daar pas in beeld als ie een jaar of 38 is.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk leest het Technische hart mee....
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Slimme zet. Nu moet Ajax hem wel bellen en een aanbod doen. Mooi!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 12 Apr 2022, 13:25 Gadverdamme.

Ik ben fan van PSV omdat wij als club de Van Kemenade's mentaliteit uitdragen. Echte PSV'ers zijn nette, sociale jongens die met hun voeten spreken. Geen arrogant gejank zoals uit de hoofdstad. Sympathieke Gakpo boven arrogante Anthony. Sympathieke Ramalho boven Martinez. Sympathieke Götze boven jankerd Klaassen. Sympathieke Mauro boven jankerd Blind. Kom op PSV, wij willen binding met onze spelers. Laat jankerd Cillessen lekker naar de hoofdstad gaan.
Van bommel, toivonen zo zijn er nog wel wat ventjes te vinden. Beide hebben zijn charme.
Saibari is underrated.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 12 Apr 2022, 13:20
Madueke wrote: 12 Apr 2022, 13:15 Helemaal geen zin meer in deze transferwindow als dit soort wanbeleid gevoerd blijft worden.
Het woord wanbeleid wil ik (nog) niet in de mond nemen, maar het is wel weer categorie bord op schoot scouting. Het uitkomen bij de bekende namen zoals Cillessen of Andreas Pereira.

Aan de andere kant ben ik hoopvol dat deze namen alleen maar naar voren komen, omdat het bij PSV verder potdicht zit qua geruchten. Men zal achter de schermen op andere posities vast ook bezig zijn met voor ons minder bekende namen.
Je zit al jarenlang te kutten met keepers, weet al geruime tijd dat Mvogo gaat vertrekken en dat Frommel véél tekort komt voor PSV. En dan kom je vervolgens uit bij Cillissen, een blessuregevoelig lulletje rozenwater. Dat is gewoon wanbeleid.

Bovendien is het wederom een een-tweetje met ED en VI, oftwel John heeft weer wat geappt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is gewoon een uitstekende, relatief goedkope optie, mits fit natuurlijk. En juist daar wordt een risico mee genomen. Dat is ook niet voor de eerste keer overigens. Daar moeten we echt mee gaan oppassen bij PSV, want het aantal blessuregevoelige spelers is met Thomas, van Ginkel en Romero al relatief hoog.

Ik had liever een groot keeperstalent gezien, maar hier kan ik vast mee leven. Al wordt het wel even wennen om te moeten juichen voor deze knaap.
Last edited by Ykhim on 12 Apr 2022, 13:30, edited 1 time in total.
Locked