Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 12 Apr 2022, 13:25 Gadverdamme.

Ik ben fan van PSV omdat wij als club de Van Kemenade's mentaliteit uitdragen. Echte PSV'ers zijn nette, sociale jongens die met hun voeten spreken. Geen arrogant gejank zoals uit de hoofdstad. Sympathieke Gakpo boven arrogante Anthony. Sympathieke Ramalho boven Martinez. Sympathieke Götze boven jankerd Klaassen. Sympathieke Mauro boven jankerd Blind. Kom op PSV, wij willen binding met onze spelers. Laat jankerd Cillessen lekker naar de hoofdstad gaan.
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje. De arrogantie druipt ervanaf. Aan de andere kant, als we kampioen worden met 15 tegendoelpunten hoor je mij niet klagen. Alleen die blessuregevoeligheid... je hebt ook gewoon een betrouwbare tweede doelman nodig en Drommel is dat helaas niet.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 12 Apr 2022, 13:27 Hopelijk leest het Technische hart mee....
Je hoopt dan maar dat dat de reden is dat ze het delen met het ED en VI.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat ik hier nu lees. Sympathiek dit, sympathiek dat. Verdomme man, alsof we allemaal koorknaapjes moeten hebben. Hadden we maar een paar gifkikkers die niet bang zijn om een keer iemand over de boarding te trappen, of het team op hun donder durven te geven. Een team dat met de mes tussen de tanden het veld op komt waarvan de tegenstander het in de broek dat.
Ykhim wrote: 12 Apr 2022, 13:29 Het is gewoon een uitstekende, relatief goedkope optie, mits fit natuurlijk. En juist daar wordt een risico mee genomen. Dat is ook niet voor de eerste keer overigens. Daar moeten we echt mee gaan oppassen bij PSV, want het aantal blessuregevoelige spelers is met Thomas, van Ginkel en Romero al relatief hoog.

Ik had liever een groot keeperstalent gezien, maar hier kan ik vast mee leven. Al wordt het wel even wennen om te moeten juichen voor deze knaap.

Ja juist. Het is alsof Tadic of Tagliafico ineens hier komt te spelen. Gewoon echt een prima keeper. Wat ik al aangaf, de enige twijfel voor me is zijn fitheid.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon een prima keeper voor ons. Snap dat gezever niet zo.
Saibari is underrated.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:30 Wat ik hier nu lees. Sympathiek dit, sympathiek dat. Verdomme man, alsof we allemaal koorknaapjes moeten hebben. Hadden we maar een paar gifkikkers die niet bang zijn om een keer iemand over de boarding te trappen, of het team op hun donder durven te geven. Een team dat met de mes tussen de tanden het veld op komt waarvan de tegenstander het in de broek dat.
Extra reden om niet aan Cilessen te beginnen. De tegenstander doet het dan weliswaar in de broek, maar dan van het lachen. :opzijnkop:

En vergeet niet dat hij schijnbaar een sfeerverzieker binnen het NL elftal was. Als zelfs Frankie de Boer je links laat liggen als ex ajacied dan is er iets aan de hand.

Daarbovenop nog zijn eerdergenoemde gebrek aan fitheid zorgt er voor dat het niet handig is om dit door te zetten. Foei John, foei Marcel. Hup achter Ortegaatje aan.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede keeper alleen zelden fit de laatste tijd. Dus krijg je nog steeds vaak Frommel op doel.

Nog enger is dat waarschijnlijk Krul het alternatief is als Cilessen niet komt. Die kan er niks meer van maar die werd laatst ook genoemd dus dat verhaal zal ook wel kloppen helaas.
Last edited by Menno1 on 12 Apr 2022, 13:35, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:30 Wat ik hier nu lees. Sympathiek dit, sympathiek dat. Verdomme man, alsof we allemaal koorknaapjes moeten hebben. Hadden we maar een paar gifkikkers die niet bang zijn om een keer iemand over de boarding te trappen, of het team op hun donder durven te geven. Een team dat met de mes tussen de tanden het veld op komt waarvan de tegenstander het in de broek dat.
Ykhim wrote: 12 Apr 2022, 13:29 Het is gewoon een uitstekende, relatief goedkope optie, mits fit natuurlijk. En juist daar wordt een risico mee genomen. Dat is ook niet voor de eerste keer overigens. Daar moeten we echt mee gaan oppassen bij PSV, want het aantal blessuregevoelige spelers is met Thomas, van Ginkel en Romero al relatief hoog.

Ik had liever een groot keeperstalent gezien, maar hier kan ik vast mee leven. Al wordt het wel even wennen om te moeten juichen voor deze knaap.

Ja juist. Het is alsof Tadic of Tagliafico ineens hier komt te spelen. Gewoon echt een prima keeper. Wat ik al aangaf, de enige twijfel voor me is zijn fitheid.
Ik schaar Cillessen wel bijna in dezelfde categorie.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De berichten over Cillessen zijn een verlate 1 april grap mag ik hopen?
Lijkt me niet de kwaliteit die we moeten nastreven, het gaat niet om de Cillessen van 8jaar geleden..
Blessuregevoelig en een jankhoofd, wat mij betreft passen we hiervoor.
Laat Ajax lekker oud-PSV keepers inslaan, en laat PSV vooral voor kwaliteit gaan en niet "omdat het een Nederlander is"
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 12 Apr 2022, 13:33
Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:30 Wat ik hier nu lees. Sympathiek dit, sympathiek dat. Verdomme man, alsof we allemaal koorknaapjes moeten hebben. Hadden we maar een paar gifkikkers die niet bang zijn om een keer iemand over de boarding te trappen, of het team op hun donder durven te geven. Een team dat met de mes tussen de tanden het veld op komt waarvan de tegenstander het in de broek dat.
Extra reden om niet aan Cilessen te beginnen. De tegenstander doet het dan weliswaar in de broek, maar dan van het lachen. :opzijnkop:

En vergeet niet dat hij schijnbaar een sfeerverzieker binnen het NL elftal was. Als zelfs Frankie de Boer je links laat liggen als ex ajacied dan is er iets aan de hand.

Daarbovenop nog zijn eerdergenoemde gebrek aan fitheid zorgt er voor dat het niet handig is om dit door te zetten. Foei John, foei Marcel. Hup achter Ortegaatje aan.
Ik lees vooral een hoop aannames hier, over het in de broek schijten van het lachen. Waarom dan? Met valide punten dan he. Tegens mbt het sfeerverzieken. Benieuwd hoe dit hard wordt gemaakt. Fitheid vind ik een valide punt. Mbt Ortega: Hoe goed heb je hem gevolgd voordat hij werd genoemd?

Tevens, die herhaaldelijke opmerkingen over jankhoofd. Echt serieus. Wie geeft er nou echt een drol om hoe hij er uit ziet? Net als die aanname dat PSV voor hem gaat omdat hij Nederlander is. Als je echt denkt dat PSV er zo in staat. Kom op zeg.
Last edited by Ardbeg on 12 Apr 2022, 13:37, edited 4 times in total.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 Apr 2022, 13:29
DeBruyne wrote: 12 Apr 2022, 13:27 Hopelijk leest het Technische hart mee....
Je hoopt dan maar dat dat de reden is dat ze het delen met het ED en VI.
Ja, of misschien willen ze dat Ortega een keuze maakt, of een andere keeper die maar niet definitief wil happen.
We weten het niet. Hij is nog niet binnen, maar hij is wel zeker beter dan alles wat we nu hebben, veel beter.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 Apr 2022, 13:34
Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:30 Wat ik hier nu lees. Sympathiek dit, sympathiek dat. Verdomme man, alsof we allemaal koorknaapjes moeten hebben. Hadden we maar een paar gifkikkers die niet bang zijn om een keer iemand over de boarding te trappen, of het team op hun donder durven te geven. Een team dat met de mes tussen de tanden het veld op komt waarvan de tegenstander het in de broek dat.




Ja juist. Het is alsof Tadic of Tagliafico ineens hier komt te spelen. Gewoon echt een prima keeper. Wat ik al aangaf, de enige twijfel voor me is zijn fitheid.
Ik schaar Cillessen wel bijna in dezelfde categorie.
Tadic is echt klasse apart klootzak. Daar komt Cillessen echt niet bij in de buurt hoor.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:30 Wat ik hier nu lees. Sympathiek dit, sympathiek dat. Verdomme man, alsof we allemaal koorknaapjes moeten hebben. Hadden we maar een paar gifkikkers die niet bang zijn om een keer iemand over de boarding te trappen, of het team op hun donder durven te geven. Een team dat met de mes tussen de tanden het veld op komt waarvan de tegenstander het in de broek dat.
Tegenwoordig vinden we het gif als Vinicius onsportief doorloopt op de keeper. En als Martinez iemand een rotbeuk uitdeelt zonder bal in de buurt en een minuut later ligt te gillen als een speenvarken als er iemand op zijn teen gaat staan. Het is de ziekte van deze tijd.

Onsportief gedrag = geen gif. Gif is bikkelhard zijn in de duels. En daarbij kun je prima een sympathieke gast zijn. Puyol had gif en is sympathiek. Cillessen heeft geen gif en is een jankerd.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we niet verder komen dan "Cillissen is een jankerd" en een hoop zaken die niet onderbouwd kunnen worden (op fitheid na), dan valt er weinig inhoudelijk te discussieren natuurlijk.

EDIT: Ik zie ook liever een keeperstalent a la Cleiton, Souza, begrijp me niet verkeerd maar ik vind dat er wordt doorgeslagen.
Last edited by Ardbeg on 12 Apr 2022, 13:43, edited 2 times in total.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:40 Als we niet verder komen dan "Cillissen is een jankerd" en een hoop zaken die niet onderbouwd kunnen worden (op fitheid na), dan valt er weinig inhoudelijk te discussieren natuurlijk.
Exact. Qua kwaliteit weet je wat je met Cillissen in huis haalt. Niet voor niets de keeper van Oranje voor een hele lange tijd. Gewoon een flinke stap vooruit. Natuurlijk zijn er meerdere opties, maar het niveau wat je nastreeft is prima.
Saibari is underrated.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:35

Net als die aanname dat PSV voor hem gaat omdat hij Nederlander is. Als je echt denkt dat PSV er zo in staat. Kom op zeg.
Even serieus, als hij niet Nederlander was had hij 100% niet op het lijstje gestaan.

Zowel PSV als Ajax zijn altijd op zoek naar goede (!) NL spelers. Of Cilissen nog goed genoeg is durf ik niet eens te zeggen maar wat mij betreft heeft een fitte Cilessen het voordeel van de twijfel.

Ik vind dit wel weer perfect passen bij het feit dat Timmer en Elfrink vorige week wisten te melden dat er 2 nieuwe keepers bij komen. Dan heb je met Cilessen een nr 1, Drommel en een andere ervaren goedkope doelman als optie 2 en 3. De winst die PSV hiermee haalt is dat het een stukje zekerheid in bouwt maar vooral een kans heeft dat Cilessen wél fit is en blijft en vervolgens een prima keeper is. Eigenlijk een categorie waarbij je jezelf kunt afvragen of PSV wel een dergelijk niveau zou kunnen halen voor dit bedrag.

ALs je dan verder kijkt dan Cilissen en je komt bij Krul dan valt eigenlijk het enige positieve weg en dan vind ik dat je wel van wanbeleid kunt spreken. Maar bij Cilissen vind ik het minstens zo gewaagd als de keuze voor Veerman (was ook 50/50) en dan vind ik het geen wanbeleid.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima keeper, mits fit de beste Nederlandse imho, maar een ongelofelijk vies smerig pest pleuris jong🤢.

Welkom!
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 12 Apr 2022, 13:45
Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:35

Net als die aanname dat PSV voor hem gaat omdat hij Nederlander is. Als je echt denkt dat PSV er zo in staat. Kom op zeg.
Even serieus, als hij niet Nederlander was had hij 100% niet op het lijstje gestaan.
Met alle respect, dit is weer zo'n statement dat je totaal niet hard kunt maken.
Last edited by Ardbeg on 12 Apr 2022, 13:48, edited 2 times in total.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Woorden als wanbeleid passen ook totaal niet bij een gestructureerde clubs als PSV. Je kan het niet eens zijn met keuzes en met ontwikkelingen, maar er zit weldegelijk een bepaalde keuze in.

Dat je kiest voor een internationaal ervaren Nederlandse keeper die goedkoop op te halen is natuurlijk heel goed te beargumenteren. OF je fan bent van de keeper is dan een ander verhaal.
Saibari is underrated.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het vooral twijfelachtig omdat we met Drommel een keeper in huis hebben die niet stabiel is en waar je niet op kunt bouwen. Dat zijn precies eigenschappen die je níet wil hebben bij een reserve-keeper. Dat er dan dus een basiskeeper komt met fysieke problemen, daar mag je wat mij betreft serieuze vraagtekens bij plaatsen. Je neemt daarmee het risico weer in dezelfde positie te komen als vandaag, terwijl je juist vooruit wil.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik volg nauwelijks voetbal buiten PSV/Eredivisie, dus kan niet helemaal inschatten wat Cillessen de laatste jaren heeft gedaan.

Qua niveau dat hij had is het in ieder geval prima. Qua uitstraling was ik geen fan, maar volgens mij is dat ook wel een beetje een eigen leven gaan leiden en uiteindelijk voornamelijk het gevolg van zijn Ajax-verleden. Of zijn er specifieke dingen die hij heeft gedaan/gezegd? Maar als ik lees dat hij veel geblesseerd is geweest vraag ik me af of we er wel aan moeten beginnen. Wat mij betreft heeft PSV de laatste jaren wat te vaak gegokt op spelers met een uitgebreid blessureverleden.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Cillessen in zijn manier van doen en denken (letterlijk de definitie van mentaliteit) heel erg rot. Het ligt altijd aan een ander, hij ligt niet goed in de groep, etc. Dat noem ik een jankerd. En ik vind hem daardoor iemand die het groepsproces kan verstoren, zoals een Ihattaran deed met zijn verrotte mentaliteit. Daarbij in acht genomen dat Cillessen een prima keeper is, maar niets bijzonders... nee.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het ook altijd wel een vervelende gozer, puur qua uitstraling, maar het is wél gewoon een goede keeper.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 12 Apr 2022, 13:47
11 Sir Tinus wrote: 12 Apr 2022, 13:45

Even serieus, als hij niet Nederlander was had hij 100% niet op het lijstje gestaan.
Met alle respect, dit is weer zo'n statement dat je totaal niet hard kunt maken.
Klopt, laat ik het houden bij dat ik overtuigd ben dat het zo is maar dat komt door de teksten van Brands/John over hoe zij kijken naar het halen van NL spelers. Ik vind het overigens een goed iets hoor want ik wil ook een soort van NL kern binnen de selectie en dan het liefst jongens die hier echt passen. Gelukkig is het binnen NL nog niet zoals bij andere grote competities waarbij grote spelers of clubmannen zomaar naar de concurrent gaan. Hier in NL wordt het vaak pas interessant als de speler eenmaal in het buitenland is geweest. Bergwijn is ook een goed voorbeeld bij Ajax maar Promes en/of Blind is nog wel het beste voorbeeld.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 12 Apr 2022, 13:48 Ik vind het vooral twijfelachtig omdat we met Drommel een keeper in huis hebben die niet stabiel is en waar je niet op kunt bouwen. Dat zijn precies eigenschappen die je níet wil hebben bij een reserve-keeper. Dat er dan dus een basiskeeper komt met fysieke problemen, daar mag je wat mij betreft serieuze vraagtekens bij plaatsen. Je neemt daarmee het risico weer in dezelfde positie te komen als vandaag, terwijl je juist vooruit wil.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chronisch slaaptekort of hij huilt voordat ie slapen gaat. Lelijk jankhoofd. Hoop dat ie lekker een blessure weer oploopt zodat we hem niet nemen.
Last edited by RIO on 12 Apr 2022, 14:01, edited 1 time in total.
Locked