Heel erg balen dit. Met zijn passing en inschuiven als extra middenvelder heeft ons vaak genoeg doelpunten opgeleverd. Verdedigend is t soms niet even zeker maar hij ruimt ook ontzettend veel op.
Wie moet er nu links spelen Ramalho of Teze?
Olivier Boscagli
-
- Meervoudig international
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Kan heel duur worden voor ons nog zo op het einde. Teze en Obispo zijn echt wel twee klasses minder.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Meervoudig international
Obispo zou Boscagli even voorbij streven? Denk dat ik een brilletje moet, want vind Obispo niet het niveau dat PSV überhaupt moet nastreven. Voor Teze wel een mooie kans, maar helaas neigt mijn gevoel veel meer naar dat dit nieuws voor Bosca en PSV dramatisch is. Daar verdampen miljoenen..
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Tja, nu komt het niet halen van een CB toch weer bovendrijven met het kwakkelen van de fysieke gesteldheid van Obispo. Ik ben benieuwd wat de ernst van de blessure is, want ik had gehoopt dat Bosca deze zomer een transfer zou maken. Desalniettemin teleurstellend voor hem ofc.
Wel een mooie mogelijkheid voor het duo Ramalho-Teze.
Wel een mooie mogelijkheid voor het duo Ramalho-Teze.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Joenepsv
- Legende
Op dit forum is veel scepsis rondom Boscagli en hij maakt soms rare beslissingen maar ik vind hem een echte sterkhouder. Verdedigend prima en voetballend geweldig. Die gaan we echt wel missen. Hoop dat het meevalt.
Nu is de spoeling toch weer heel dun. Zit in dat opzicht ook niet mee.
-
Dat de spoeling dun is, dat heeft PSV echt aan zichzelf te danken, on niemand erbij te halen in de winter.Joenepsv wrote: ↑13 Apr 2022, 06:27 Op dit forum is veel scepsis rondom Boscagli en hij maakt soms rare beslissingen maar ik vind hem een echte sterkhouder. Verdedigend prima en voetballend geweldig. Die gaan we echt wel missen. Hoop dat het meevalt.
- Juancho
- Mister PSV
Uitermate vervelend voor hem nu de belangrijkste fase van het seizoen komt maar natuurlijk ook, als het daadwerkelijk zo ernstig is, met oog op komen seizoen. Of hij nou een transfer zou willen/kunnen maken of dat Ruud hem er graag bij wil houden, beide gaat natuurlijk niet door. Kapot kruisbandje en je kan zo denken aan pas winterstop volgend seizoen en dan maar kijken hoe hij terugkeert.
Dus linksom of rechtsom moet de Jong/Brands daar iets mee. Dus eigen investeren in een CV die je liever niet haalt want tja, Oliver blijft natuurlijk wel op de payroll voor later in het seizoen. Maargoed, dit soort klote dingen horen er helaas bij en PSV zal nu eerder 2 CVs moeten halen waarvan 1 glasbak en wellicht een groot talent. Sterkte Oliver!
Dus linksom of rechtsom moet de Jong/Brands daar iets mee. Dus eigen investeren in een CV die je liever niet haalt want tja, Oliver blijft natuurlijk wel op de payroll voor later in het seizoen. Maargoed, dit soort klote dingen horen er helaas bij en PSV zal nu eerder 2 CVs moeten halen waarvan 1 glasbak en wellicht een groot talent. Sterkte Oliver!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Gatver, weer een kut blessure op een kut moment en nu bij 1 van de 2 a 3 jongens die wel nog relatief fit is geweest 2 jaar lang.
We hebben met Teze en Ramalho gewoon genoeg kwaliteit voor in de basis maar we missen straks wel echt poppetjes als Mwene en Obispo niet snel terug komen. Hopelijk valt het mee met Boscagli want ik had hem er graag bij gehad heel volgend jaar en nu moet ie niet alleen revalideren maar ook nog zichzelf terugknocken in de ploeg bij een nieuwe trainer.
We hebben met Teze en Ramalho gewoon genoeg kwaliteit voor in de basis maar we missen straks wel echt poppetjes als Mwene en Obispo niet snel terug komen. Hopelijk valt het mee met Boscagli want ik had hem er graag bij gehad heel volgend jaar en nu moet ie niet alleen revalideren maar ook nog zichzelf terugknocken in de ploeg bij een nieuwe trainer.
- Balinho
Het lange wachten wordt nu dus op het eerste artikel dat rept over het feit dat Boscagli bij Ruud op de deur aan het kloppen is.11 Sir Tinus wrote: ↑13 Apr 2022, 07:42 Hopelijk valt het mee met Boscagli want ik had hem er graag bij gehad heel volgend jaar en nu moet ie niet alleen revalideren maar ook nog zichzelf terugknocken in de ploeg bij een nieuwe trainer.
-
- Vedette
Ik hoop echt dat het meevalt en zeker niet zijn kruisbanden betreft, maar vrees het ergste. Zo balen, dit is net als bij Gakpo, Ramalho, Mwene en Sangaré eerder het seizoen echt een blessure in een wedstrijdsituatie en elke keer valt het verkeerd uit. Hopelijk is Obispo wel weer fit, en kunnen we met drie CV's het seizoen uitspelen.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
- PCGC
- Vedette
Nog niet bijna. Teze is nu al verder dan Boscagli, daar doet één kut helft tegen Twente niks aan af.GillesdelaCroquette wrote: ↑12 Apr 2022, 23:31 Kan heel duur worden voor ons nog zo op het einde. Teze en Obispo zijn echt wel twee klasses minder.
Die heeft Boscagli 14 gespeeld dit seizoen. Zie hem nog weglopen bij zijn man minimaal 2x per wedstrijd.
#FreeGeneratie4
- Maikel
- Site Admin
Boscagli was schuldig aan minimaal 2 tegengoals in Enschede.
Overigens hebben we dit allemaal kunnen zien aankomen. Iedereen wist dat er een extra verdediger moest komen want bij blessures ben je de lul.
En voila.
Overigens hebben we dit allemaal kunnen zien aankomen. Iedereen wist dat er een extra verdediger moest komen want bij blessures ben je de lul.
En voila.
-
Is Obispo weer fit? Anders wordt het achterin wel echt heel krap nu. Mwene ligt er ook nog uit waarschijnlijk, die zal wel weer 1 a 2 weken nodig hebben.
Zonde voor Boscagli dit, maar voor ons ook. We hadden hem deze zomer juist perfect kunnen verkopen na 2 seizoenen basis en flinke groei te hebben laten zien. Nu ligt hij er enorm lang uit en zal hij en vervangen moeten worden en waarschijnlijk minder op gaan leveren.
Zonde voor Boscagli dit, maar voor ons ook. We hadden hem deze zomer juist perfect kunnen verkopen na 2 seizoenen basis en flinke groei te hebben laten zien. Nu ligt hij er enorm lang uit en zal hij en vervangen moeten worden en waarschijnlijk minder op gaan leveren.
- GillesdelaCroquette
Nou, dan zal het een eitje worden donderdag en zondag. Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees dat het tegen gaat vallen.PCGC wrote: ↑13 Apr 2022, 11:40Nog niet bijna. Teze is nu al verder dan Boscagli, daar doet één kut helft tegen Twente niks aan af.GillesdelaCroquette wrote: ↑12 Apr 2022, 23:31 Kan heel duur worden voor ons nog zo op het einde. Teze en Obispo zijn echt wel twee klasses minder.
Die heeft Boscagli 14 gespeeld dit seizoen. Zie hem nog weglopen bij zijn man minimaal 2x per wedstrijd.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind dit toch te makkelijk want blessures heb je altijd, maar zoveel als PSV heeft gehad is gewoon niet tegenop te boksen. Kijk naar onderstaand lijstje en bedenk dat de top 4 van de lijst vrijwel enkel na de winterstop afwezig zijn (geweest). En ondanks dat allemaal hebben we 1x met een circusoptie moeten spelen omdat ook bij Jong PSV iedereen om viel 3 dagen daarvoor en voor de rest hebben we kwalitatief goede spelers gehad. Natuurlijk moeten Mwene en Obispo snel weer een optie worden want anders is 8 a 10 wedstrijden met enkel Teze/Ramalho niet genoeg maar als Obispo daar weer bij komt dan is het ook nog prima als er niet nog meer gekke dingen gebeuren. Maarja hoe meer je er geblesseerd hebt, des te minder er geblesseerd kunnen raken
Als nu achteraf de afweging is of een speler als Doekhi erbij of huurspeler Phillips of het risico aanvaarden met de huidige groep vind ik het nog steeds verdedigbaar. Mede omdat Teze zelfs Oranje international is geworden en eigenlijk Boscagli heeft achterhaald.
Ramalho mistte 16 wedstrijden
Mwene mistte 13 wedstrijden (and counting)
Boscagli mist 10 wedstrijden (ervan uitgaande dat het einde seizoen is)
Obispo mistte 9 wedstrijden (and counting)
Max mistte 6 wedstrijden
Teze mistte 3 wedstrijden
Mauro mistte er geen (nu al mijn man van het seizoen)
Omdat ik helemaal gek wordt van die achterlijke pech(?!) aan blessures heb ik ook nog even Ajax Feyenoord en AZ gekeken. Daarom vind ik dat we bij de selectie van aankomend jaar zo min mogelijk risicogevallen moeten nemen.
Blind (0 wedstrijden)
Schuurs (2 wedstrijden)
Timber (3 wedstrijden)
Martinez (4 wedstrijden)
Tagliafico (3 wedstrijden)
Malacia (2 wedstrijden)
Senesi (3 wedstrijden)
Pedersen (3 wedstrijden)
Trauner (5 wedstrijden)
Beukema (0 wedstrijden)
Sugawara (0 wedstrijden)
Hatzidiakos (1 wedstrijd)
Witry (2 wedstrijden)
Martins Indi (4 wedstrijden)
Wijndal (5 wedstrijden)
-
- Legende
In het rijtje van Ajax mis je wel de keepers als onderdeel van de verdediging. Daar hebben zij juist erge pech. Maar over het algemeen heeft PSV veel meer te verduren gehad en dat maakte uiteindelijk wel een paar punten verschil in een seizoen is mijn overtuiging.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Wat een onzin, we hebben 7 spelers voor de 4 plekken achterin (ex jeugd), dat is gewoon voldoende. We hebben wel last van veel blessures.
Ik heb even snel gekeken naar de selecties van Ajax en Feyenoord. Ook beiden 7 spelers voor de achterste 4 plekken.
John de Jong krijgt nu het verwijt dat hij in de winter geen vervanger voor Ramalho heeft gehaald, zodat we een extra backup voor Boscagli zouden hebben.
- trouwepsvfan
- Vedette
Rik meldt nu dat hij ook een groot deel van komend seizoen gaat missen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur