Jordan Teze
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Was echt heel slecht. Hij was er totaal niet met z'n kop bij. Stond overal verkeerd, totaal niet goed afgestemd met Boscagli ook.
-
- Nationale topspeler
Tobmentaliteit dit. Slecht positioneren, concentratie problemen, verkeerd instappen, noem het maar even 'dommigheden', zijn terugkerende zwaktes van Teze.
- El Sordo
- Vedette
Er is alleen geen sprake van 'een keer'. Dit is al de zoveelste wedstrijd in een paar weken dat er een levensgrote kans onstaat of tegendoelpunt wordt gescoord vanuit een situatie waarin hij totaal verkeerd staat, foutief instapt of, erger, de tegenstander gewoon uit het oog is verloren.
Hij is geen 19 meer en heeft inmiddels 53 wedstrijden (nationaal en internationaal) als CV op zijn naam staan. Prima knul, talentvol ook, maar hij dit soort kinderlijke fouten moet er echt uit in de resterende wedstrijden. Helemaal als we volgend jaar met het duo Teze-Ramalho willen spelen en we dan gedwongen worden onze beste verdediger op een voor hem minder comfortabele positie te zetten.
Last edited by El Sordo on 03 Apr 2022, 13:53, edited 1 time in total.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Niemand zal ontkennen dat het slecht was maar ik vond dat hij aan een hele goede reeks bezig was en ook terecht bij Oranje zat.
-
- Vedette
Nu Boscagli geblesseerd is zal denk ik het centrale duo eruit zien als Teze/Ramalho. Ben daar toch wel echt benieuwd omdat dit in potentie wel sterkste/ meest complementaire duo is dat we hebben.
-
- Internationale topspeler
Naar jouw mening dan he. Jouw inschatting van potentie.Rikkert1234 wrote: ↑13 Apr 2022, 09:53 Nu Boscagli geblesseerd is zal denk ik het centrale duo eruit zien als Teze/Ramalho. Ben daar toch wel echt benieuwd omdat dit in potentie wel sterkste/ meest complementaire duo is dat we hebben.
Sangaré, le Roi du PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Ren Höek
- Vedette
Hij haalde die bal geweldig van de lijn en hij was erg belangrijk met het bijhalen van Daka toen die doorgebroken was.
Maar in het stadion zie ik de details nooit zo goed en ik heb nog geen beelden gezien, dus ik weet niet of hij goed stond opgesteld bij enkele gevaarlijke momenten van Leicester. Dat is namelijk meestal zijn valkuil.
Maar in het stadion zie ik de details nooit zo goed en ik heb nog geen beelden gezien, dus ik weet niet of hij goed stond opgesteld bij enkele gevaarlijke momenten van Leicester. Dat is namelijk meestal zijn valkuil.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
Genoten van Teze vandaag. Echt een kerel geworden, een meedogenloze beul aan het worden. Mooi om te zien welke stappen hij zet. Topper, ga zo door!
- Standbeeld
- Mister PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk oprecht dat Teze-Ramalho voor volgend jaar goed genoeg kan zijn mits er maar voldoende kwalitatieve vervangers zijn ivm de blessure bij Obispo/Boscagli. In de basis vullen die twee elkaar perfect aan en heb ik veel vertrouwen in het defensieve stuk maar ook zeker in het voetballende stuk.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik niet. Als Ramalho er niet is dan is er achterin nauwelijks sturing/coaching. Ik wil graag een CV erbij met ervaring die ook leiding kan geven aan de defensie. Teze lijkt dat maar niet op te pakken. (maar misschien oordeel ik te vroeg).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- De Realist
[mention]ShovingNE2[/mention] dat idee heb ik dus ook. Je zou verwachten/hopen dat Teze zich op dat vlak wel zou ontwikkelen maar dat lijkt nog niet echt te gebeuren. Zodra hij niemand naast zich heeft staan die dat wel kan loopt hij er af en toe wat verloren bij
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
Ik blijf Teze een prima CV voor PSV vinden. Vergeet niet dat hij nog door kan groeien. Eerlijk gezegd is Ramalho degene bij wie ik twijfels heb. Jazeker, het is een leeuw en gaat voor alles, maar ik blijf zijn snelheid echt een achilleshiel vinden. Ik zie het liefst nog een linksbenige Teze op LCV staan, maar die is er niet. Dus doe dan maar een vergelijkbaar type, maar dan fysiek nog iets imposanter. Snelheid, agressie, sterk in de lucht. goede en strakke passing, sterk met het hoofd en af en toe bijdehand genoeg om een goaltje mee te pikken. Is veel ja, maar dat wil ik weer eens een keer hebben staan achterin. De laatsten van een dergelijk type waren Alex en Moreno, dus mag het weer een keertje?
- Juancho
- Mister PSV
Heeft net als Mauro al soort van zijn plekje geclaimd voor komend seizoen. Knap ook hoe Teze zich herpakt heeft na toch wel de blamage als rechtsback.
2 eigen jongens die mentaal ook ijzersterk zijn. Mooi om te zien.
2 eigen jongens die mentaal ook ijzersterk zijn. Mooi om te zien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Teze maakt helaas toch ook regelmatig zijn foutjes, zoals vandaag ook weer. En positioneel vind ik hem te kwetsbaar voor een CV. Zeker als zijn maatje ook geen topper is (Ramalho of Boscagli).
- Juancho
- Mister PSV
Eens maar die horen erbij af en toe. Anders kan je nooit een jong groot talent meer opstellen terwijl juist dat de levensader van PSV aan het worden is. Teze moet werken aan die momenten. Die had de Ligt bijv ook. Maar hij heeft ook regelmatig laten zien, ook in topwedstrijden wat hij al kan neerzetten.
Ramalho is er ervaren en maakt net zo goed fouten. Vind ik eigenlijk veel zorgelijker. En ook Boscagli is bij aardig wat tegengoals negatief betrokken geweest.
Je mist eigenlijk 1 glasbak waar naast ze alle 3 kunnen uitblinken of in geval Teze de volgende stap kunnen zetten.
Maar ik geloof wel in Teze en zie hem dan ook zeker als belangrijke bouwsteen voor het nieuwe PSV.
Ramalho is er ervaren en maakt net zo goed fouten. Vind ik eigenlijk veel zorgelijker. En ook Boscagli is bij aardig wat tegengoals negatief betrokken geweest.
Je mist eigenlijk 1 glasbak waar naast ze alle 3 kunnen uitblinken of in geval Teze de volgende stap kunnen zetten.
Maar ik geloof wel in Teze en zie hem dan ook zeker als belangrijke bouwsteen voor het nieuwe PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Precies dit.Juancho wrote: ↑11 May 2022, 23:38 Eens maar die horen erbij af en toe. Anders kan je nooit een jong groot talent meer opstellen terwijl juist dat de levensader van PSV aan het worden is. Teze moet werken aan die momenten. Die had de Ligt bijv ook. Maar hij heeft ook regelmatig laten zien, ook in topwedstrijden wat hij al kan neerzetten.
#FreeGeneratie4