Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zet hem tegen RKC eens in de basis en kijk hoelang hij het gaat volhouden. Dit team heeft (de rest van het seizoen) een spits nodig en richting volgend seizoen is het ook wel handig om te zien of we nog iets van Maxi kunnen verwachten.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gisteren zou hij perfect gepast hebben in de tactiek, hopelijk blijft hij langere tijd fit.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk gewoon minimaal 20 minuten de aankomende wedstrijden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik zou hem zondag wat minuten gunnen, het liefst zelfs een helft, en hem normaal gesproken niet gebruiken op donderdag (hoogstens slotfase) maar als special weapon gebruiken in de basis in de bekerfinale. Dat zou zo'n mooi verhaal kunnen worden en ik zou het de gok wel waard vinden.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ga er maar vanuit dat hij fit is, anders zat hij niet op de bank dus je zou hem ook moeten gebruiken. Maar ik vond het heel bijzonder dat Roger hem niet bracht na dat gepruts van Zahavi. Romero is eigenlijk onze enige echte spits en daar snakte het elftal naar. Na de wissels met Bruma/Doan en Gakpo in de spits werd het er absoluut niet beter op.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 08 Apr 2022, 11:47 Ik ga er maar vanuit dat hij fit is, anders zat hij niet op de bank dus je zou hem ook moeten gebruiken. Maar ik vond het heel bijzonder dat Roger hem niet bracht na dat gepruts van Zahavi. Romero is eigenlijk onze enige echte spits en daar snakte het elftal naar. Na de wissels met Bruma/Doan en Gakpo in de spits werd het er absoluut niet beter op.
Speelde maandag nog bijna 90 minuten bij Jong dus is redelijk fit. Zondag 45 minuten, 2 goals en dan donderdag basis. Graag.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hoi Maxi, laat vandaag maar eens zien wie er als #9 de baas is.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Idd Maxi in de basis, al is het alleen maar onder het mom “Zahavi sparen” om vervolgens te laten zien dat je mits fit 3x beter en bruikbaarder bent
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 10 Apr 2022, 10:12 Idd Maxi in de basis, al is het alleen maar onder het mom “Zahavi sparen” om vervolgens te laten zien dat je mits fit 3x beter en bruikbaarder bent
En doelgerichter bent.
Beter positioneert.
Beter de bal vast kunt houden.
Beter in de diepte bent te benutten.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Niemand twijfelt daar toch aan? By far onze beste spits. Alleen kan je er helaas totaal maar dan ook totaal niet op bouwen. Elke keer lijkt het weer goed en hup, week later ligt die arme Maxi weer in de lappenmand.

Begrijp me goed, als hij nu fit is lekker opstellen. Ik kan het gepruts van Zahavi en Vinicius niet meer aan zien. Maar voor komend seizoen moet je ze alle 3 laten gaan en gaan werken met 2 nieuwe goede en fitte spitsen.

Jammer maar contractverlenging zou echt idioot zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Contractverlenging met heel laag basissalaris en aangevuld met betaling naar aantal speelminuten zou echter perfect zijn. Maar zo gek zal zijn zaakwaarnemer helaas niet zijn, ook al staan de clubs niet voor hem in de rij.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Apr 2022, 10:32 Niemand twijfelt daar toch aan? By far onze beste spits. Alleen kan je er helaas totaal maar dan ook totaal niet op bouwen. Elke keer lijkt het weer goed en hup, week later ligt die arme Maxi weer in de lappenmand.
Te veel bewijsdrang, evenals Madueke. Daardoor zichzelf te snel forcerend,met alle risico's van dien. Nu weer fit. Bovenstaande kan alleen getest worden, wanneer je speelminuten (blijft) geven. Liefst tot einde seizoen, elke wedstrijd minstens 30 minuten.
Begrijp me goed, als hij nu fit is lekker opstellen. Ik kan het gepruts van Zahavi en Vinicius niet meer aan zien. Maar voor komend seizoen moet je ze alle 3 laten gaan en gaan werken met 2 nieuwe goede en fitte spitsen.
Luuk de Jong #1
18 jarig toptalent #2
Romero #3
Fofana verhuren

Ik zie het probleem niet. ;) Persoonlijk vind ik 2 spitsen ook een onderbezetting in je selectie. Idealiter heb je 2 spitsen en een stormram. Laat Luuk nu ook als stormram kunnen spelen en Romero ook over een aardige fysieke kracht beschikken.
Jammer maar contractverlenging zou echt idioot zijn.
En toch hoop ik er op. :wonder:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als 3de spits zou ik een multifunctionele buitenspeler halen die evt ook in de spits kan. Type Mertens zeg maar 😁. Fofana is eigenlijk net zo'n probleemgeval als Romero maar dan misschien nog met iets meer toekomst.

Tis bijzonder spijtig voor de boys, begrijp me niet verkeerd maar PSV moet een keer door. Al die half fitte spelers waar je niet op kan bouwen.. Afscheid van nemen. Dus ook v. Ginkel die het fysiek allemaal niet meer aan kan. Jammer maar we hebben power, diepgang, energie en fitheid nodig. Fofana is nog te vroeg maar die zal je idd beter kunnen verhuren om dat ook te testen.

Kortom:

1. Topspits, liefst begin 20 en al deels bewezen in een fatsoenlijke competitie
2. Luuk terug halen, en eerlijk zijn dat z'n status is veranderd en hij simpelweg de strijd aan moet gaan voor die ene basisplek
3. Multifunctionele vervanger halen voor Gakpo die in geval van nood ook als spits kan spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Als Romero nu echt fit en belastbaar blijft de komende wedstrijden zou je best een contractverlenging kunnen geven, zo hoog zullen zijn salariseisen vast niet zijn. Met Van Ginkel snap ik er ook niet veel van, die kon eerst bijna alles spelen en staat er nu nooit meer in. Hij zal toch nog wel 1x per week iets moeten kunnen? Had hem wat dat betreft tegen Twente verwacht aangezien Guti toen totaal niet fit aan de aftrap kon staan.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Apr 2022, 10:46 3. Multifunctionele vervanger halen voor Gakpo die in geval van nood ook als spits kan spelen.
Hebben we die niet al, in de persoon van Vertessen?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Vertessen lijkt me eerder de vervanger van de vervanger van Gakpo.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 10 Apr 2022, 11:07
Juancho wrote: 10 Apr 2022, 10:46 3. Multifunctionele vervanger halen voor Gakpo die in geval van nood ook als spits kan spelen.
Hebben we die niet al, in de persoon van Vertessen?
Als rechtsbuiten en evt spits zou het kunnen als 3de optie. Persoonlijk heb ik nog grote twijfels bij hem of hij die volgende stap naar de basis wel kan gaan maken bij PSV. Ik neig eerder om hem een seizoen uit te lenen aan een Utrecht zodat hij elke week speelt en zich kan door ontwikkelen.

Voor Gakpo zelf moet natuurlijk een absolute glasbak terug komen. Een speler die er direct staat en levert.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Hoop dat ie in de basis staat vandaag.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Geen invalbeurt vandaag betekent dat Roger geen (serieuze) rol voor hem in gedachten heeft tegen Leicester en Ajax toch? Of zien jullie dat anders?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 10 Apr 2022, 22:04 Geen invalbeurt vandaag betekent dat Roger geen (serieuze) rol voor hem in gedachten heeft tegen Leicester en Ajax toch? Of zien jullie dat anders?
Of dat hij nu geen risico neemt juist voor de wedstrijden tegen Leicester en ajax? :wonder:
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hij heeft iig weer 45 minuten in de benen.

Warmlopen welteverstaan.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Pssstttt. Geheim wapen aanwezig. :dunno:
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als je een goal nodig hebt breng je hem, of pure snelheid, en niet die houthakker.
wat een kut coach
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Niet geschikt voor de intensiteit van vandaag. Laat hem eerst maar eens invallen tegen een club als NEC of Heracles.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

10, 15 minuten moet desalniettemin kunnen.

Vinicius brengen als de tegenstander gaat tijdrekken is gewoon zelfmoord.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Post Reply