Yorbe Vertessen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind hem meer een type Boadu nu. Ook Vertessen zal moeten werken aan zijn fijne techniek. Verhuren zou ik goed vinden, maar dat is afhankelijk van hoe de bezetting is aan het einde van de transferperiode.
-
- Internationale topspeler
Yorbe moet inderdaad nog zijn fijne techniek verbeteren om in dit basisteam te kunnen spelen. Vooral met een Götze die helemaal in zijn kleine ruimte-element zit dankzij Veerman, worden de ruimtes nog kleiner gemaakt. De spits heeft eigenlijk zo’n 2 meter de ruimte en daarin moet je het doen. Je hebt daar dus meer iemand nodig voor de kaats of dusdanig goed in de ruimte, terwijl Yorbe juist goed is in de omschakeling. Toch kan hij best minuten maken als een Madueke niet draait.
Dan moet ie wel zijn kans pakken als hij hem krijgt, want de laatste keren was het matig.
Dan moet ie wel zijn kans pakken als hij hem krijgt, want de laatste keren was het matig.
- Trixm
- Vedette
Is ook lang geleden dat hij veel minuten achter elkaar heeft gemaakt, mist natuurlijk wat ritme. Zou zo maar eens een basisspeler onder Ruud kunnen worden.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je ziet vooral dat in de basis starten totaal anders is dan fris invallen. Zaken waar Malen, Memphis en Bergwijn ook mee van doen hadden. Daarmee niet gezegd hebbende dat hij er ook wel komt net als de genoemde drie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Lekker nog minuten laten maken bij Jong. Als hij donderdag niet speelt, helft op vrijdag mee laten doen tegen Eindhoven en dan weer op zondag erbij op het bankie tegen Ajax.
Overige wedstrijden ook bij Jong laten voetballen en dan steeds op de bank bij 1.
Overige wedstrijden ook bij Jong laten voetballen en dan steeds op de bank bij 1.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
En toch zou ik hem zowel donderdag als zondag liever in de spits zien dan Zahavi of Vinicius maar het was wel erg matig gisteren.
Het feit dat hij nog maar weinig als spits in valt terwijl hij als spits toch ook al goals heeft gemaakt tegen Ajax en AZ (niet de minste clubs/wedstrijden) geeft ook wel aan dat Roger ook niet happy is met hem. Bruma heeft gisteren in ieder geval weer wat minuten verdiend tov Vertessen.
Het feit dat hij nog maar weinig als spits in valt terwijl hij als spits toch ook al goals heeft gemaakt tegen Ajax en AZ (niet de minste clubs/wedstrijden) geeft ook wel aan dat Roger ook niet happy is met hem. Bruma heeft gisteren in ieder geval weer wat minuten verdiend tov Vertessen.
- trouwepsvfan
- Vedette
De vrouw van Schmidt een hitsige Snapchat gestuurd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- voskat
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Omdat hij in zijn laatste 5 invalbeurten structureel slecht of onzichtbaar was. Doan en Bruma deden het beter. Zo moeilijk is het toch niet? Ik vind het een handige invaller met veel snelheid en drive, maar ook grote beperkingen waardoor ik twijfel of hij ooit een vaste basisspeler wordt
-
- Internationale topspeler
Onzin. Yorbe was op de goede weg maar is op dit moment niet in vorm zoals uit zijn laatste wedstrijden te zien was. Normaal bij jonge spelers maar dan even banken is logisch.
-
- Vedette
Kon afgelopen zondag tegen RKC nog niet één bal goed aannemen. Dat ligt dus niet aan Schmidt maar aan hem zelf. En hij mocht gewoon starten toen.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat iedereen zich in jouw verhaal kan vinden en ongeveer hetzelfde denkt over Yorbe.Siemen wrote: ↑15 Apr 2022, 08:15Omdat hij in zijn laatste 5 invalbeurten structureel slecht of onzichtbaar was. Doan en Bruma deden het beter. Zo moeilijk is het toch niet? Ik vind het een handige invaller met veel snelheid en drive, maar ook grote beperkingen waardoor ik twijfel of hij ooit een vaste basisspeler wordt
Het is gewoon ergerlijk dat Vinicius, die een heel seizoen structureel slecht of onzichtbaar is, wel gebracht wordt terwijl je weet dat je er geen drol aan gaat hebben.
Yorbe heeft in de eerste seizoenshelft bewezen een gevaarlijke invaller te kunnen zijn met zijn snelheid. Áls hij nu te slecht of te uit vorm zou zijn om zelfs in zo'n counterwedstrijd niet van waarde te kunnen zijn, dan mag Roger alsnog naar zichzelf kijken waar dat door is gekomen.
-
- Nationale topspeler
Volledig mee eens. Ik had Bruma en Vertessen absoluut eerder gebracht en ook zeker i.p.v. Vinicius.Johnnie Walker wrote: ↑15 Apr 2022, 08:45Ik denk dat iedereen zich in jouw verhaal kan vinden en ongeveer hetzelfde denkt over Yorbe.Siemen wrote: ↑15 Apr 2022, 08:15
Omdat hij in zijn laatste 5 invalbeurten structureel slecht of onzichtbaar was. Doan en Bruma deden het beter. Zo moeilijk is het toch niet? Ik vind het een handige invaller met veel snelheid en drive, maar ook grote beperkingen waardoor ik twijfel of hij ooit een vaste basisspeler wordt
Het is gewoon ergerlijk dat Vinicius, die een heel seizoen structureel slecht of onzichtbaar is, wel gebracht wordt terwijl je weet dat je er geen drol aan gaat hebben.
Yorbe heeft in de eerste seizoenshelft bewezen een gevaarlijke invaller te kunnen zijn met zijn snelheid. Áls hij nu te slecht of te uit vorm zou zijn om zelfs in zo'n counterwedstrijd niet van waarde te kunnen zijn, dan mag Roger alsnog naar zichzelf kijken waar dat door is gekomen.
- Ren Höek
- Vedette
Achteraf is het altijd makkelijk, maar ik zat ook te wachten op invallers met snelheid.
Sowieso Bruma en, ondanks zijn mindere vorm, toch ook Vertessen. Alleen al om de verdedigers van Leceister zenuwachtig te maken en te zorgen dat ze niet verder vooruit durven gaan staan.
Sowieso Bruma en, ondanks zijn mindere vorm, toch ook Vertessen. Alleen al om de verdedigers van Leceister zenuwachtig te maken en te zorgen dat ze niet verder vooruit durven gaan staan.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
Klopt, maar liet in die kleine 10 minuten wel precies zien waarom je hem in dit soort situaties moet brengen. Had tegen Leicester ook gemoeten...
-
- Lid scoutingsteam
Goede invalbeurt, jammer voor hem dat hij uitviel. Het zit ook niet mee met de blessures in het algeheel.