[mention]Juancho[/mention] Ik ben het grotendeels met je eens, maar zijn de blessures van Cillesen structureel of heeft hij 2 of 3 'pech' jaren gehad. Qua keeper is hij wel een goede keeper, al heb ik zelf ook liever een toptalent die beter kan worden dan Cillesen is. En dat de komst van Van Ginkel en Pröpper niet positief is uitgepakt kan Cillesen natuurlijk niet veel aan doen. Dat ze hem wel polsen vanuit PSV kan ik ook goed begrijpen, want het is wel een prima keeper en hij hoort wel gewoon op de lijst te staan met opties.
Puur vanuit de emotie zeg ik zelf ook liever niet Cillesen, maar liever een Hugo Souza, al heb ik die nooit zien keepen. Van de verhalen hier word ik enthousiast en een Braziliaanse keeper spreekt me wel aan. Aan de andere kant als Hugo Souza het goed doet hier is hij misschien na 2 seizoenen vertrokken en Cillesen kan hier nog wel 5 jaar keepen. Ik zal eens kijken of ik snel iets kan vinden over zijn blessures. En PSV kan natuurlijk ook een groot talent aantrekken om de concurrentie met Cillesen aan te gaan, alleen zal dat dan geen Hugo Souza waarschijnlijk, want die zal 1e keeper willen worden als ik hier zo lees heeft die al een veel hogere status. En qua keepersscouting hebben we erg weinig successen gekend de laatste 10-15 jaar.
https://www.transfermarkt.nl/jasper-cil ... ler/146227
Tot 18/19 miste hij amper wat eigenlijk.
Daarna voornamelijk been, heup, kuit en spierblessures. Dat is op zich wel veel voor een keeper lijkt mij. En ook lang aan de kant met zijn laatste blessures, dus snel herstellen is er ook niet bij. Lijkt me een te groot risico inderdaad.
Nieuwe keeper
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Blessurehistorie sinds zijn vertrek bij Ajax. Kijk idd iets kneuzen ofzo kan iedereen gebeuren, maar ik zie toch opvallend veel spier/kuit/hamstringblessures, dat is altijd tricky.Tijn wrote: ↑13 Apr 2022, 10:36 @Juancho Ik ben het grotendeels met je eens, maar zijn de blessures van Cillesen structureel of heeft hij 2 of 3 'pech' jaren gehad. Qua keeper is hij wel een goede keeper, al heb ik zelf ook liever een toptalent die beter kan worden dan Cillesen is. En dat de komst van Van Ginkel en Pröpper niet positief is uitgepakt kan Cillesen natuurlijk niet veel aan doen. Dat ze hem wel polsen vanuit PSV kan ik ook goed begrijpen, want het is wel een prima keeper en hij hoort wel gewoon op de lijst te staan met opties.
Puur vanuit de emotie zeg ik zelf ook liever niet Cillesen, maar liever een Hugo Souza, al heb ik die nooit zien keepen. Van de verhalen hier word ik enthousiast en een Braziliaanse keeper spreekt me wel aan. Aan de andere kant als Hugo Souza het goed doet hier is hij misschien na 2 seizoenen vertrokken en Cillesen kan hier nog wel 5 jaar keepen. Ik zal eens kijken of ik snel iets kan vinden over zijn blessures. En PSV kan natuurlijk ook een groot talent aantrekken om de concurrentie met Cillesen aan te gaan, alleen zal dat dan geen Hugo Souza waarschijnlijk, want die zal 1e keeper willen worden als ik hier zo lees heeft die al een veel hogere status. En qua keepersscouting hebben we erg weinig successen gekend de laatste 10-15 jaar.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV gaat echt geen miljoenen betalen en hem hoog in het salarishuis zetten met zijn blessuregeschiedenis. Dat zou namelijk echt wanbeleid zijn.
Je zou het kunnen zien als een buitenkansje maar dan moet je er een andere potentiële 1e doelman bij halen en Drommel weg doen.
Je zou het kunnen zien als een buitenkansje maar dan moet je er een andere potentiële 1e doelman bij halen en Drommel weg doen.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
1. maakt het veel uit dan of het structureel is of pech? De feiten liegen er niet om, hij mist flink wat wedstrijden over meerdere seizoenen bekeken en is bovendien al 33. Dat vergeet men misschien ook nog wel eens. Het is geen jonge gozer van 24 die fysiek alleen maar beter wordt. Een keeper kan vooral net wat extra jaartjes langer door dan veldspelers zolang ze topfit blijven. Kijk de oudere keepers maar na, die zijn gewoon fit en missen by far niet zoveel wedstrijden als Jesper nu al doet. Het lijstje van [mention]Sensation[/mention] geeft ook aan dat het vooral spierblessures zijn, en dat zal alleen maar met de jaren erger worden.Tijn wrote: ↑13 Apr 2022, 10:36 @Juancho Ik ben het grotendeels met je eens, maar zijn de blessures van Cillesen structureel of heeft hij 2 of 3 'pech' jaren gehad. Qua keeper is hij wel een goede keeper, al heb ik zelf ook liever een toptalent die beter kan worden dan Cillesen is. En dat de komst van Van Ginkel en Pröpper niet positief is uitgepakt kan Cillesen natuurlijk niet veel aan doen. Dat ze hem wel polsen vanuit PSV kan ik ook goed begrijpen, want het is wel een prima keeper en hij hoort wel gewoon op de lijst te staan met opties.
2. Cillesen was jaren terug een goede keeper, ik vond hem voor zijn blessure eigenlijk maar matig of degelijk. Niet meer dan dat. Wel als sidenote dat het vooral op basis van zijn wedstrijden bij Oranje is
3. Ik kan juist vooral door punt 1 totaal niet begrijpen dat hij op de lijst voorkomt als je praat over de nummer 1 positie. Als 2de of 3de doelman, nou vooruit met moeite maar gezien waar hij vandaag komt gaat hij echt niet komen om hier op de bank te zitten tegen een salaris dat bij een 2de keeper hoort.
4. Ik ben idd wel klaar met die ervaren/oudere spelers die het eigenlijk niet meer aan kunnen maar wel een hele belangrijke rol moeten invullen. Op het veld wel te verstaan. Heel leuk dat bijv. v. Ginkel zo belangrijk is in de kleedkamer maar we missen een leider op het veld.
Ik heb verder helemaal niets tegen Cillesen, laat dat duidelijk zijn. Ik ben vooral oprecht zwaar tegen zijn komst vanwege genoemde argumenten. Het zou mij persoonlijk een flinke dosis vertrouwen wegnemen in het "nieuwe PSV".
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- mr.top
- Internationale topspeler
Vergis je niet, ik ben het grotendeels met je eens hoor. Maar als je dan kijkt dat PSV in de winterstop nadrukkelijk in verband werd gebracht met bijna transfervrije spelers als Doekhi en Bazoer dan zegt dat wel iets.Juancho wrote: ↑13 Apr 2022, 10:27Je mag het kostelijk vinden. Ik zou het een knap staaltje wanbeleid vinden als je als club besluit Drommel te vervangen als 1e keeper en daarvoor terughaalt een 33 jarige keeper die aantoonbaar vaak geblesseerd is. Als je dit serieus als optie ziet als TD/AD voor de positie van eerste keeper... ik vind dat vooral kostelijk. Of beter gezegt, treurig en het maakt me soort van "verdrietig". Vandaar mijn opmerking dat als Brands dit besluit neemt (en ja, met de Jong als rechterhand en ook in overleg met Ruud) dan wordt er een flinke valse start gemaakt wat mij bijzonder weinig vertrouwen geeft.
Dus je geeft het kleine beetje geld dat je hebt (zijn jouw woorden trouwens, ik denk dat PSV wel meer te besteden heeft) aan een 33 jarige keeper die zo'n beetje de helft van de tijd geblesseerd is maar ongetwijfeld wel bij je top verdieners gaat horen. Vind je dat serieus logisch en te verantwoorden? Ik verbaas me daar nou weer enorm over. Bovendien vergeet je ook dat PSV een club is die vooral leeft en groeit door spelers op te leiden en weer flink door te verkopen. Investeren in een top talent als keeper van pak um beet 7 miljoen levert je niet alleen een grote kans op sportief succes op maar ook toekomstige inkomsten.
.
Er wordt overigens letterlijk gezegd dat er een concurrent voor Drommel moet komen, dus dat hij vervangen wordt is geen uitgemaakte zaak. Ik denk toch dat PSV voorlopig in Drommel als keeper blijft investeren. Tijn merkt terecht op dat je ook moet kijken of de blessures van Cilessen structureel zijn of misschien pech. Daar kun je zijn salaris ook op aanpassen trouwens.
- Ren Höek
- Vedette
Als Cillissen fit blijft, dan is hij een prima keuze.
Maar dat is een hele grote gok gezien zijn recente historie. Door de vele blessures en de gevolgen daarvan bij PSV (zowel vorig seizoen als dit seizoen) snap ik niet dat PSV die gok durft te nemen.
Maar dat is een hele grote gok gezien zijn recente historie. Door de vele blessures en de gevolgen daarvan bij PSV (zowel vorig seizoen als dit seizoen) snap ik niet dat PSV die gok durft te nemen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
Nog een speler voor revalidatiecentrum de Herdgang. Kunnen ze daar partijtje spelen.Sensation wrote: ↑13 Apr 2022, 10:40Blessurehistorie sinds zijn vertrek bij Ajax. Kijk idd iets kneuzen ofzo kan iedereen gebeuren, maar ik zie toch opvallend veel spier/kuit/hamstringblessures, dat is altijd tricky.Tijn wrote: ↑13 Apr 2022, 10:36 @Juancho Ik ben het grotendeels met je eens, maar zijn de blessures van Cillesen structureel of heeft hij 2 of 3 'pech' jaren gehad. Qua keeper is hij wel een goede keeper, al heb ik zelf ook liever een toptalent die beter kan worden dan Cillesen is. En dat de komst van Van Ginkel en Pröpper niet positief is uitgepakt kan Cillesen natuurlijk niet veel aan doen. Dat ze hem wel polsen vanuit PSV kan ik ook goed begrijpen, want het is wel een prima keeper en hij hoort wel gewoon op de lijst te staan met opties.
Madueke
Van Ginkel Thomas
Obispo Mwene
Cillissen
-
1. Het lijstje van Sensation had ik zelf tegelijkertijd via de link toegevoegd in de edit. In principe maakt het wel uit ja of het structureel is of pech, want als 2 of 3 seizoenen echt pech hebt gehad met een zeldzame blessure is het anders dan wanneer je continu spierblessures oploopt. In het 1e geval is de kans een stuk groter dat je wel weer goede seizoenen kan keepen, in het 2e geval is het veel waarschijnlijker dat zijn lichaam de belasting niet meer aankan.Juancho wrote: ↑13 Apr 2022, 10:451. maakt het veel uit dan of het structureel is of pech? De feiten liegen er niet om, hij mist flink wat wedstrijden over meerdere seizoenen bekeken en is bovendien al 33. Dat vergeet men misschien ook nog wel eens. Het is geen jonge gozer van 24 die fysiek alleen maar beter wordt. Een keeper kan vooral net wat extra jaartjes langer door dan veldspelers zolang ze topfit blijven. Kijk de oudere keepers maar na, die zijn gewoon fit en missen by far niet zoveel wedstrijden als Jesper nu al doet. Het lijstje van @Sensation geeft ook aan dat het vooral spierblessures zijn, en dat zal alleen maar met de jaren erger worden.Tijn wrote: ↑13 Apr 2022, 10:36 @Juancho Ik ben het grotendeels met je eens, maar zijn de blessures van Cillesen structureel of heeft hij 2 of 3 'pech' jaren gehad. Qua keeper is hij wel een goede keeper, al heb ik zelf ook liever een toptalent die beter kan worden dan Cillesen is. En dat de komst van Van Ginkel en Pröpper niet positief is uitgepakt kan Cillesen natuurlijk niet veel aan doen. Dat ze hem wel polsen vanuit PSV kan ik ook goed begrijpen, want het is wel een prima keeper en hij hoort wel gewoon op de lijst te staan met opties.
2. Cillesen was jaren terug een goede keeper, ik vond hem voor zijn blessure eigenlijk maar matig of degelijk. Niet meer dan dat. Wel als sidenote dat het vooral op basis van zijn wedstrijden bij Oranje is
3. Ik kan juist vooral door punt 1 totaal niet begrijpen dat hij op de lijst voorkomt als je praat over de nummer 1 positie. Als 2de of 3de doelman, nou vooruit met moeite maar gezien waar hij vandaag komt gaat hij echt niet komen om hier op de bank te zitten tegen een salaris dat bij een 2de keeper hoort.
4. Ik ben idd wel klaar met die ervaren/oudere spelers die het eigenlijk niet meer aan kunnen maar wel een hele belangrijke rol moeten invullen. Op het veld wel te verstaan. Heel leuk dat bijv. v. Ginkel zo belangrijk is in de kleedkamer maar we missen een leider op het veld.
Ik heb verder helemaal niets tegen Cillesen, laat dat duidelijk zijn. Ik ben vooral oprecht zwaar tegen zijn komst vanwege genoemde argumenten. Het zou mij persoonlijk een flinke dosis vertrouwen wegnemen in het "nieuwe PSV".
2. Bij Barcelona heeft hij vaak goed gekeept als hij mocht invallen, bij Valencia heb ik niks meer gezien.
Verder zijn we het eens over de conclusie, maar dat hij op lijst staat kan ik me wel voorstellen.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
-
- Legende
Krul maakt ook een sterke indruk...
Not dus..
Not dus..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- International
Diego Lopez gaat niet lang meer mee. Volgens mij speelt Geronimo Rulli niet veel meer de laatste 2 jaar. Dat was een topkeeper bij Sociedad.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
- hondjevandebakker
Die Rulli won vorige week met Villareal nog van BayernRicardo Zamora wrote: ↑16 Apr 2022, 18:01Diego Lopez gaat niet lang meer mee. Volgens mij speelt Geronimo Rulli niet veel meer de laatste 2 jaar. Dat was een topkeeper bij Sociedad.
-
- International
Ah, dat is jammer. Volg de CL niet meer. Ik dacht dat Asenjo daar nog wekelijks keepte.hondjevandebakker wrote: ↑16 Apr 2022, 18:03Die Rulli won vorige week met Villareal nog van BayernRicardo Zamora wrote: ↑16 Apr 2022, 18:01
Diego Lopez gaat niet lang meer mee. Volgens mij speelt Geronimo Rulli niet veel meer de laatste 2 jaar. Dat was een topkeeper bij Sociedad.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Legende
Jankmuil zit op de bank omdat Mamardashvili 1e keeper is geworden tijdens Jappie zijn gebruikelijke blessure(s).
Die jongen hebben ze voor minder dan een miljoen opgehaald bij Dinamo Tbilisi. Het kan dus wél, als je maar fatsoenlijk zoekt.
Die jongen hebben ze voor minder dan een miljoen opgehaald bij Dinamo Tbilisi. Het kan dus wél, als je maar fatsoenlijk zoekt.
- Juancho
- Mister PSV
Volgens Elfrink moet Cillessen dus daadwerkelijk toch echt de nieuwe nummer 1 worden. Werkelijk onbegrijpelijk mijn ziens. Zou direct een flinke "vertrouwensbreuk" zijn voor mij btw Brands/de Jong. En dan moet de grote schoonmaak nog beginnen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hoe is jouw vertrouwen nu in De Jong?
- De Realist
Nou dat belooft veel goeds.
En toch geloof ik er niks van. Al kan dat ook gewoon hoop zijn dat er niks van waar is. Echt nul vertrouwen in jasper jankgezichtje
En toch geloof ik er niks van. Al kan dat ook gewoon hoop zijn dat er niks van waar is. Echt nul vertrouwen in jasper jankgezichtje
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Juancho
- Mister PSV
Ik zag hem het liefst vertrekken of een stapje terug doen. Maar zoals ik al vaker zei had ik graag een nieuwe stevige TD erbij gewild die het dan samen met de Jong zou doen. Maar die gaat nu niet meer komen natuurlijk, anders was dat wel rondom Brands gebeurt zodat dat trio nu al bezig kon gaan.
Ik loop ook niet zo achter Brands aan, die heeft in mijn ogen echt te vaag te grote gaten niet gedicht. En nu gaan die 2 samen het nieuwe PSV moeten samenstellen. Als je dan begint met Cillessen....
- Ardbeg
- Mister PSV
Waar valt dat terug te lezen?
- Standbeeld
- Mister PSV
Dan delen wij dezelfde mening. Ik moet het nog maar eens allemaal zien deze zomer. Voor mij is Brands ook niet het ei van Columbus. Wel een goede toevoeging aan het team, maar ik had ook liever een zwaargewicht op TD erbij gehad.Juancho wrote: ↑22 Apr 2022, 13:23Ik zag hem het liefst vertrekken of een stapje terug doen. Maar zoals ik al vaker zei had ik graag een nieuwe stevige TD erbij gewild die het dan samen met de Jong zou doen. Maar die gaat nu niet meer komen natuurlijk, anders was dat wel rondom Brands gebeurt zodat dat trio nu al bezig kon gaan.
Ik loop ook niet zo achter Brands aan, die heeft in mijn ogen echt te vaag te grote gaten niet gedicht. En nu gaan die 2 samen het nieuwe PSV moeten samenstellen. Als je dan begint met Cillessen....