Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hlozek
Niakhate
Vega
Savinho
Amadou Onana
Hougo Souza

Fifa modus uit. Maar doe toch maar 🤓

Eens? Voor [mention]Sensation[/mention] Sucic er bij.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

- Zorg voor een kwalitatief sterke ervaren as.
- Zorg voor een goede keeper en een goede spits.
- Haal buitenspelers waarvan er minimaal eentje direct staat.
- Haal spelers die complementair zijn aan elkaar en haal niet iemand op louter individuele kwaliteiten.
- Kijk of zo iemand in de speelstijl van PSV gaat passen.
- Zorg dat je wapens hebt waarop je op meerdere manieren een goal kunt maken.
- Haal spelers die over een seizoen of twee/drie weer goed verkocht kunnen worden.

Dan ben je al een heel eind.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

- Zorg voor een elftal dat kampioen wordt en de EL wint.

Tot zover.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 18 Apr 2022, 14:51 - Zorg voor een goede keeper en een goede spits.
+ rechtsback. Dat zijn echt de hoofdprioriteiten. Als we die drie posities aanpakken gaan we enorm vooruit.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit is het moment om door te pakken. Met de pet langs bij investeerders. Ajax raakt met Ten Hag en Overmars het fundament onder het succes kwijt en verliest met Gravenberch, Tagliafico, Onana en Mazraoui veel kwaliteit en waarde. Daarnaast zal er van het rijtje Timber, Martinez, Antony en Haller ook wel wat vertrekken.

PSV moet nu doorpakken door een topkeeper en een topspits te halen plus een goede rechtsback. Dan ben je overal op het veld goed. En dan is het de uitdaging om eventuele transfers van Gakpo en Sangaré goed op te vangen met pure kwaliteit. Hoog inzetten en geld uitgeven, ik hoop zo dat die ruimte er is.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch heb ik het gevoel dat Bazoer naar PSV gaat komen. Voor velen is het een nachtmerrie, maar denk toch dat ze hem er misschien bij pakken. Met Fred zou zoiets kunnen werken…
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen we eens ophouden met Bazoer als reële optie te zien?
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wenselijk of reeël? Ik denk namelijk dat er een reële kans is dat hij komt. Het is een speler die transfervrij is en specifieke kwaliteiten heeft.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij zal vast op een lijstje staan, niet voor niets is er afgelopen winter met Bazoer gesproken. Op zo'n lijstje staan echter heel veel namen voor heel veel scenario's. Vooralsnog is er geen plek voor hem.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beiden. Als de grote vijf daadwerkelijk hun plannen voor een grootste toekomst hebben besproken, zullen ze tot de conclusie gekomen zijn dat 1) die specifieke kwaliteiten niet dermate geweldig zijn en 2) hij met name een risico voor de sfeer in de groep met zich mee zal brengen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we nu aub niet zo overdrijven met grote vijf of grootse toekomst.

Het enige wat groots is, is de carrière van Ruud. De rest (incl. de trainer Ruud) moet zich allemaal nog maar eens zien te bewijzen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een lekker avondje drinken en tafelen lijkt me met jou echt bijzonder gezellig.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjah, niet iedereen laat zich verblinden door een bekerwinst. Als je daar niet tegen kunt, moet je je misschien eens afvragen wat je op een (voetbal)forum doet.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeker nu met de blessure van Bosscagli zou een transfervrije Bazoer een prime aanwinst zijn wat mij betreft, kan zijn plek perfect invullen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 18 Apr 2022, 15:11 Kunnen we eens ophouden met Bazoer als reële optie te zien?
Ik zou Bazoer ook het liefste niet meer in ons shirt willen zien. Maar ik zie het best als een reële optie dat hij naar ons toe komt…
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 18 Apr 2022, 16:09 Zeker nu met de blessure van Bosscagli zou een transfervrije Bazoer een prime aanwinst zijn wat mij betreft, kan zijn plek perfect invullen.
Vind hem zelf totaal geen verdediger in een systeem met vier verdediger, daar is hij echt te kwetsbaar voor. Hoop dat PSV verder denkt als dit soort spelers en met een latino komt of een beul uit de Franse competitie a la Sangare. Dat is een hele interessante markt ook, zowel de Ligue 1 als de Ligue 2.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ryme wrote: 18 Apr 2022, 15:15 Wenselijk of reeël? Ik denk namelijk dat er een reële kans is dat hij komt. Het is een speler die transfervrij is en specifieke kwaliteiten heeft.
Ik denk het ook. Van mij hoeft het niet, maar ik kan mij voorstellen dat PSV, dat graag Nederlanders haalt, hem er bij haalt. En heel eerlijk, het is een van de weinige spelers buiten de top 3 die een stap hogerop zou kunnen. Veerman was de andere en die speelt al bij ons. Daarnaast gaan er een hoop spelers weg, moeten er een hoop spelers dus ook weer bij en als je dan 2-3 spelers transfervrij kan oppikken, dan blijft er gemiddeld meer geld over voor de resterende spelers die je gaat halen. PSV zou dus best interesse hebben in de spelers Mertens, Bazoer, Ortega en wellicht ook Doekhi, want allen transfervrij.

Zo lang de rest van het geld wordt uitgegeven in de categorie Hlozek, dan kan ik dit beleid alleen maar ondersteunen. Ook al heb ik de schurft aan Bazoer.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De kans dat Bazour komt lijkt me 10x groter dan dat de veel genoemde Hlozek hier komt ballen. Zullen we dan ook aub kappen met zijn noemen? Dank u.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

#AnnounceHlozek
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk komt Hlozek.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 18 Apr 2022, 17:22 En heel eerlijk, het is een van de weinige spelers buiten de top 3 die een stap hogerop zou kunnen.
Op welke positie en in welke formatie?
Hij speelde dit seizoen een sterke 1e seizoenshelft als inschuivende CV in een 3-mans verdediging, maar sinds de winterstop is hij ver teruggevallen.

En om maar weer eens dit artikel aan te halen, hij komt tekort als CV in een 4-mans verdediging en hij komt tekort als middenvelder:
Riechedly Bazoer is lang een voetballer zonder positie geweest. Hij werd bij PSV opgeleid als een nummer 4. De inschuivende verdediger die een 4-3-3 met de punt naar voren in balbezit laat veranderen in 3-4-3. De rol waarin Ronald Koeman, Frank Rijkaard en Frank de Boer in de jaren negentig imponeren. Dat was Bazoer op het lijf geschreven. Hij heeft een goede lange pass, dribbelt graag van achteruit in en heeft het fysieke vermogen om defensief veel te compenseren. Net als de luie nummer 10 ging de inschuivende nummer 4 echter verloren in de tactische evolutie van het voetbal.

Dat was een probleem voor Bazoer. Op het middenveld kwamen zijn kwaliteiten minder tot hun recht, constateerde scout Piet de Visser. ‘Als centrale verdediger had hij een sensatie kunnen worden, een internationale topper. Ben ik van overtuigd. Maar hij vond van zichzelf dat hij op het middenveld moest spelen. Daar ging hij altijd lopen waar hij níét moest lopen. En hij verdomde het zich daarin te verbeteren. Later werd hij zelfs een soort spelmaker, maar voor die rol heeft hij totaal niet de kwaliteiten. Het doet me altijd pijn als jongens niet de juiste mentaliteit hebben om het optimale uit hun mogelijkheden te halen. Bazoer is een typisch voorbeeld van een speler die zijn grote talent gewoon heeft verkwanseld.’
https://www.vi.nl/pro/analyse/de-positi ... noord-niet
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hlozek zal rond de 20 miljoen moeten kosten..
Dat gaat PSV natuurlijk nooit betalen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hlozek is inderdaad onbetaalbaar geworden, helaas dus.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bazoer heeft bij Ajax toch als middenvelder gewoon gespeeld en bij andere clubs ook? Ik vind het eerder een risico dat hun geen goede reserve is
Locked