Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 18 Apr 2022, 18:05 Bazoer heeft bij Ajax toch als middenvelder gewoon gespeeld en bij andere clubs ook? Ik vind het eerder een risico dat hun geen goede reserve is
De enige reden dat hij bij Vitesse achterin uit de voeten kan, is omdat hij daar als 1 van de 3 centrale verdedigers speelt. Om een stapje hogerop bij ons als 1 van de 2 centrale verdedigers te fungeren, al is het maar als back-up, zie ik ook niet zitten. Als middenvelder in de breedte zou nog een ander verhaal zijn, mits hij zich gedraagt.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 18 Apr 2022, 18:05 Bazoer heeft bij Ajax toch als middenvelder gewoon gespeeld en bij andere clubs ook?
Klopt, en dat komt ook ter sprake in dat artikel:
Op het moment dat Bazoer zijn grote belofte moest gaan inlossen, ging het mis. Peter Bosz oordeelde dat hij moest bijleren als middenvelder. In plaats van terug te knokken, stuurde Bazoer aan op een transfer. Na geflopte avonturen bij VfL Wolfsburg en FC Porto wisselde hij bij FC Utrecht en Vitesse momenten van klasse af met vreemde uitspattingen. Tactisch bleef het probleem dat Bazoer als controlerende middenvelder niet betrouwbaar genoeg was. Als aanvallende middenvelder ontbrak het juist aan spelinzicht en finesse in de eindfase. Zijn aanleg was onomstreden, maar zijn prestaties bleven voer voor discussie.
Het ging in het begin even goed, maar daarna is hij overal geflopt, behalve als libero bij Vitesse in een 3-5-2 systeem.
Wat moet PSV in hemelsnaam met hem?

Iemand halen vooral omdat hij transfervrij is, is nooit een goede reden. We hebben kwaliteit nodig, niet nog meer spelers voor de bank.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bazoer lijkt me nu bij uitstek een speler die juist niet niet heeft aangetoond een hoger niveau aan te kunnen. Alsjeblieft niet zeg. Dat hij een Nederlands paspoort heeft maakt hem niet per se een waardevolle speler. Als hij naast Cillissen op radar staat, zou ik me ernstig zorgen gaan maken over de komende transferzomer.

Soit. Eerst ff kampioen worden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 18 Apr 2022, 15:47 Een lekker avondje drinken en tafelen lijkt me met jou echt bijzonder gezellig.
Met jou zou ik wel eens een avond everzwijn van het spit willen eten met een fust bier ernaast in een onduidelijk dorpje in de Schotse hooglanden Iets zegt mij dat het een geweldige avond vol verhalen wordt waar ik over 15 jaar nog over kan verhalen.

Lijkt mij een leuk forum uitje met een paar man/juriste
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 18 Apr 2022, 19:21
El Sordo wrote: 18 Apr 2022, 15:47 Een lekker avondje drinken en tafelen lijkt me met jou echt bijzonder gezellig.
Met jou zou ik wel eens een avond everzwijn van het spit willen eten met een fust bier ernaast in een onduidelijk dorpje in de Schotse hooglanden Iets zegt mij dat het een geweldige avond vol verhalen wordt waar ik over 15 jaar nog over kan verhalen.

Lijkt mij een leuk forum uitje met een paar man/juriste
Let’s do it!!

Dat lijkt me bij voorbaat al legendarisch, al denk ik dat we twee fusten nodig gaan hebben.
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 18 Apr 2022, 19:08
Menno1 wrote: 18 Apr 2022, 18:05 Bazoer heeft bij Ajax toch als middenvelder gewoon gespeeld en bij andere clubs ook?
Klopt, en dat komt ook ter sprake in dat artikel:
Op het moment dat Bazoer zijn grote belofte moest gaan inlossen, ging het mis. Peter Bosz oordeelde dat hij moest bijleren als middenvelder. In plaats van terug te knokken, stuurde Bazoer aan op een transfer. Na geflopte avonturen bij VfL Wolfsburg en FC Porto wisselde hij bij FC Utrecht en Vitesse momenten van klasse af met vreemde uitspattingen. Tactisch bleef het probleem dat Bazoer als controlerende middenvelder niet betrouwbaar genoeg was. Als aanvallende middenvelder ontbrak het juist aan spelinzicht en finesse in de eindfase. Zijn aanleg was onomstreden, maar zijn prestaties bleven voer voor discussie.
Het ging in het begin even goed, maar daarna is hij overal geflopt, behalve als libero bij Vitesse in een 3-5-2 systeem.
Wat moet PSV in hemelsnaam met hem?

Iemand halen vooral omdat hij transfervrij is, is nooit een goede reden. We hebben kwaliteit nodig, niet nog meer spelers voor de bank.
Los van zijn persoonlijkheid, waar dus genoeg op aan te merken is (understatement). Geeft hij je wel de optie om voor (of tijdens) specifieke wedstrijden te schakelen tussen 3 of 4 spelers achterin. Als het klopt dat Ruud fan is van Bielsa en zich ook wil kunnen instellen op de tegenstander, waar nodig, dan kan ik het op voetballend vlak wel begrijpen.

Daarbij is hij voor het middenveld voetballend ook een prima aanvulling, beter dan een Boscagli daar naar mijn mening. Als directe vervanger van Sangare ga je er echter wel gigantisch op achteruit.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Bazoer simpelweg niet goed genoeg en hij is ook nog eens een speler die vervelend in de groep kan zijn of waar gedoe mee komt. Juist aan dit soort spelers moet je geen euro aan uitgeven. Het niveau van PSV moet omhoog en je haalt ook niet de wekelijkse uitblinker van Vitesse binnen je gelederen.
Makaveli
Meervoudig international
Posts: 1,465
Joined: 27 Aug 2017, 18:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 18 Apr 2022, 19:08 Het ging in het begin even goed, maar daarna is hij overal geflopt, behalve als libero bij Vitesse in een 3-5-2 systeem.
Wat moet PSV in hemelsnaam met hem?

Iemand halen vooral omdat hij transfervrij is, is nooit een goede reden. We hebben kwaliteit nodig, niet nog meer spelers voor de bank.
Precies, laat staan als het er nog 1 is die sowieso moeilijk gaat doen als hij op de bank terechtkomt. Niet aan beginnen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 18 Apr 2022, 20:13 Ik vind Bazoer simpelweg niet goed genoeg en hij is ook nog eens een speler die vervelend in de groep kan zijn of waar gedoe mee komt. Juist aan dit soort spelers moet je geen euro aan uitgeven. Het niveau van PSV moet omhoog en je haalt ook niet de wekelijkse uitblinker van Vitesse binnen je gelederen.
Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brands kent Bazoer ook nog wel en ik denk niet dat Brands nog zin heeft in Bazoer. Dat ligt bij hem nog wel een stuk gevoeliger.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoop deze week eigenlijk op een nieuw naampje voor komend seizoen. En dan bedoel ik geen namen als cillessen of Krul
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geef mij idd maar de naam van die 18-jarige spits
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 18 Apr 2022, 21:38 Geef mij idd maar de naam van die 18-jarige spits
Silas Nwankwo
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 18 Apr 2022, 20:13 Ik vind Bazoer simpelweg niet goed genoeg en hij is ook nog eens een speler die vervelend in de groep kan zijn of waar gedoe mee komt. Juist aan dit soort spelers moet je geen euro aan uitgeven. Het niveau van PSV moet omhoog en je haalt ook niet de wekelijkse uitblinker van Vitesse binnen je gelederen.
Ik denk dat de komst van Marcel Brands er ook voor gaat zorgen dat hij niet gaat komen.
Destijds is hij gewoon op zijn ziel getrapt.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zullen we het aub niet meer over Bazoer hebben?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 19 Apr 2022, 09:50 Zullen we het aub niet meer over Bazoer hebben?
Ik heb het liever over Bazoer dan Mitroglou..
En als jij iets zegt moet ik daar toch steeds aan denken ;-)
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoals eerder ook al beschreven, de komst van Bazoer is best realistisch. In ieder geval een stuk realistischer dan de komst van Hlozek, die rond de 25 miljoen moet kosten.

Los van wat je van hem vindt, het lijkt me logisch dat in dit topic juist wordt gediscussieerd over aankopen die mogelijk zijn.
Saibari is underrated.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop dat PSV door het partnerfonds in staat is om een beetje risico te nemen en met name Gakpo en Sangaré erbij kan houden tot na de voorronde CL (mits we geen kampioen worden uiteraard). Je hebt dan zoveel meer kans. Op het moment dat je Ortega gratis kan halen voor Mvogo dan heb je daar "gratis" een upgrade. Op dat moment zou je in eerste instantie moeten investeren in een rechtsback, centrale verdediger en een spits. Als er een mogelijkheid is zou ik proberen een goede CV te huren (Boscagli komt na de winterstop terug en Teze en Obispo moeten ook perspectief blijven houden). Dan moet er een goede rechstback bij en nog een sterke, ervaren spits (misschien Luuk?). Op dat moment heb je al een goede selectie staan zonder al te veel mutaties.

Mocht je dan alvast bijvoorbeeld Bruma, Sadilek en Baumgartl kunnen slijten dan kun je misschien al 10 miljoen binnen hengelen en valt er al het nodige aan salaris vrij, ook omdat Zahavi vertrekt.

Ik hoop dat we bij machten zijn om het op deze manier te gaan invullen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat dat betreft vind ik de geruchten van Pereira ook opmerkelijk. Ik meen me te herinneren dat Brands destijds Hendrix en Depay aanhaalde als sneertje richting Bazoer en Pereira. Iets in de sferen van "Waar zijn zij nu dan?". Daarbij gaf hij aan dat het om het mentale aspect ging waar het in mankeerde.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 19 Apr 2022, 09:54
Hatseflats wrote: 19 Apr 2022, 09:50 Zullen we het aub niet meer over Bazoer hebben?
Ik heb het liever over Bazoer dan Mitroglou..
En als jij iets zegt moet ik daar toch steeds aan denken ;-)
:mrgreen: .. Je hebt gelijk
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://nossopalestra.com.br/palmeiras/ ... do-ao-PSV/

Gaat dit de 18-jarige aanvaller zijn waar Timmer het over had? Wie kent hem?

Edit: denk dat deze jongen te duur is voor PSV, nietwaar?
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Transfermarkt zegt waarde van 10 miljoen. Ik ken hem persoonlijk niet maar lijkt me wel aan de te dure kant
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dju, da's een beste geboorteplaats waar hij vandaan komt :lol:
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me dat PSV hier geen kans meer voor maakt. Ligt ondertussen tot 2026 vast bij Palmeiras en lijkt me onbetaalbaar.
Locked