Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 21 Apr 2022, 09:16
ShovingNE2 wrote: 21 Apr 2022, 09:01 Dat probleem heeft Ajax ook natuurlijk en die staan voor nog een veel grotere renovatie door ook nog eens een onervaren TD-duo (op dit niveau).

Jong PSV heeft in de achterhoede natuurlijk veel langdurige blessures gehad het afgelopen jaar. Van der Blaak en Mees Kreekels was het beoogde CV duo en deden het goed: allebei langdurig eruit. Tel daarbij Oppegard en Sambo en je hele beoogde defensie is weg.
Klopt, en Peersman was het eerste half jaar afwezig door een blessure, Fofana bijna het hele jaar. Met Sambo, Van de Blaak, Oppegard, Peersman en Fofana heb je wel vijf spelers die qua potentie de stap naar het eerste kunnen zetten en juist die spelers hebben allen meer dan een half jaar gemist.
Dat en Bakayoko werd meer bij PSV 1 betrokken en dus minder bij Jong PSV; Seelt in iets mindere mate trouwens ook. Overigens vind ik deze lichting niet buitengewoon talentvol. Dat was wel het team met Lammers, Gudmundsson, Gakpo o.a. Daar was echter de kritiek dat die net even te lang in Jong PSV speelde, waar ik het wel mee eens ben.

De echte talenten moeten max 1 jaar in Jong PSV spelen (basis) en dan of door naar 1 of door naar de eredivisie op huurbasis. Zo'n Gudmudsson speelde geloof ik 3 jaar in Jong PSV; dat was echt veel te lang.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je mist komend seizoen helaas wel een nieuwe Depay/Bergwijn/Gakpo. Groot talent dat via een jaartje 2de keuze klaar is om de rol over te nemen van bijv. In dit geval Depay.

Dat is wel jammer en ergens toch ook wel veelzeggend dat er blijkbaar in die tussentkkd geen speler opgeleid kon worden die echt impact kan maken. Vertessen komt dan nog het dichtste bij maar die is in mijn ogen nog ver weg van een basisplek komend seizoen.

Dus dat zal je moeten opvangen met een aankoop. En een grote ook.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke zou die rol moeten kunnen vullen, mits hij fit blijft natuurlijk
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 21 Apr 2022, 19:06 Je mist komend seizoen helaas wel een nieuwe Depay/Bergwijn/Gakpo. Groot talent dat via een jaartje 2de keuze klaar is om de rol over te nemen van bijv. In dit geval Depay.

Dat is wel jammer en ergens toch ook wel veelzeggend dat er blijkbaar in die tussentkkd geen speler opgeleid kon worden die echt impact kan maken. Vertessen komt dan nog het dichtste bij maar die is in mijn ogen nog ver weg van een basisplek komend seizoen.

Dus dat zal je moeten opvangen met een aankoop. En een grote ook.
Madueke?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die is normaal gesproken al basisspeler. Sterker nog die staat wellicht op de nominatie om verkocht te worden. Ik doel echt op een nieuw heel groot talent dat kan aansluiten komend seizoen. Al was het dan maar eerst als 2de man.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Ja want Madueke heeft dit jaar namelijk al het merendeel van de wedstrijden gespeeld en daarin ook het verschil gemaakt.


Madueke is de jongen die jij beschrijft. Dit jaar had zijn doorbraak moeten worden, maar dat is gewoon met een jaar uitgesteld. Volgend jaar vollenbak vlammen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee, Madueke is basisspeler. Kom op zeg, als we die als reserve gaan zien, dan is die jongen met een kwaad hoofd weg voor een Mo bedrag in 2023. Het is aan Ruud/PSV de taak om die jongen permanent fit te krijgen; dan komt de rest van zelf wel want hij bulkt van het talent en is als Sangare en Gakpo weg zijn de enige speler in de selectie met een 30 miljoen plus waarde. Die gaan we dus niet reserve zetten.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 22 Apr 2022, 04:42 Nee, Madueke is basisspeler. Kom op zeg, als we die als reserve gaan zien, dan is die jongen met een kwaad hoofd weg voor een Mo bedrag in 2023. Het is aan Ruud/PSV de taak om die jongen permanent fit te krijgen; dan komt de rest van zelf wel want hij bulkt van het talent en is als Sangare en Gakpo weg zijn de enige speler in de selectie met een 30 miljoen plus waarde. Die gaan we dus niet reserve zetten.
Hij is normaalgesproken basisspeler ja, maar heeft de impact die hij kan maken door afwezigheid ivm blessures niet gemaakt. Dat komt dus volgend seizoen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

Zo zeker is die basisplaats van Madueke anders niet hoor. Doan en Madueke ontlopen elkaar niet veel. Madueke is nu op de leeftijd dat spelers als Gakpo, Memphis en Bergwijn definitief doorbraken.

Met Doan en Madueke heb je voor rechtsbuiten twee uitstekende spelers. Doan kan ook nog op 10. Daar kan je prima op bouwen. Dan heb je vooral nog een (of twee als we ook Bruma kunnen slijten) linksbuiten nodig. Gakpo zal tussen de 30 en 40 miljoen gaan uitbrengen. Als je daar 10 tot 15 miljoen van kan besteden dan mag je normaal verwachten dat je daar een uitstekende buitenspeler voor terug haalt.
Nickyyyy
Jeugdspeler
Posts: 52
Joined: 04 Nov 2020, 19:23
FOOTB_REM_S: No

Maar de stelling was toch dat er geen opvolger was voor Depay, bergwijn, Gakpo, en waar weer terrecht wordt aangegeven dat Madueke dat is.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nickyyyy wrote: 22 Apr 2022, 10:33 Maar de stelling was toch dat er geen opvolger was voor Depay, bergwijn, Gakpo, en waar weer terrecht wordt aangegeven dat Madueke dat is.
Nee, Juancho bedoelde een super talent, iemand die achter de basis aanvaller zijn minuten gaat maken. Dus zoals Depay dat deed achter Mertens. Ik denk dat daar de disconnect zit. En daar heeft hij gelijk in. Bakayoko misschien, maar verder hebben we geen aanstormend super talent die volgend seizoen minuten gaat maken.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 22 Apr 2022, 17:42
Nickyyyy wrote: 22 Apr 2022, 10:33 Maar de stelling was toch dat er geen opvolger was voor Depay, bergwijn, Gakpo, en waar weer terrecht wordt aangegeven dat Madueke dat is.
Nee, Juancho bedoelde een super talent, iemand die achter de basis aanvaller zijn minuten gaat maken. Dus zoals Depay dat deed achter Mertens. Ik denk dat daar de disconnect zit. En daar heeft hij gelijk in. Bakayoko misschien, maar verder hebben we geen aanstormend super talent die volgend seizoen minuten gaat maken.
De hoop is een beetje gevestigd op het partnerfonds. Daar zou geïnvesteerd worden in de categorie 16-21. Maar ja het geld hebben is stap 1. Het verleiden van die talenten is minstens zo lastig.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 22 Apr 2022, 18:13
Menno1 wrote: 22 Apr 2022, 17:42

Nee, Juancho bedoelde een super talent, iemand die achter de basis aanvaller zijn minuten gaat maken. Dus zoals Depay dat deed achter Mertens. Ik denk dat daar de disconnect zit. En daar heeft hij gelijk in. Bakayoko misschien, maar verder hebben we geen aanstormend super talent die volgend seizoen minuten gaat maken.
De hoop is een beetje gevestigd op het partnerfonds. Daar zou geïnvesteerd worden in de categorie 16-21. Maar ja het geld hebben is stap 1. Het verleiden van die talenten is minstens zo lastig.
Toch zou dat het makkelijke deel moeten zijn: de Herdgang is prachtig maar veel belangrijker is dat je bij PSV kan doorgroeien tot een top prof. Zeker met Jong PSV in de KKD en de talloze voorbeelden als Malen, Gakpo, Bergwijn, Madueke enz. Sterker nog; als aanvaller heb je meer toekomst dan bij Ajax met hun oh zo goede opleiding. Er zijn er meer doorgebroken bij ons de laatste 5 jaar dan bij Ajax.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 22 Apr 2022, 17:42
Nickyyyy wrote: 22 Apr 2022, 10:33 Maar de stelling was toch dat er geen opvolger was voor Depay, bergwijn, Gakpo, en waar weer terrecht wordt aangegeven dat Madueke dat is.
Nee, Juancho bedoelde een super talent, iemand die achter de basis aanvaller zijn minuten gaat maken. Dus zoals Depay dat deed achter Mertens. Ik denk dat daar de disconnect zit. En daar heeft hij gelijk in. Bakayoko misschien, maar verder hebben we geen aanstormend super talent die volgend seizoen minuten gaat maken.
Volgens mij heb ik je ongeveer dit gedurende de afgelopen jaren al enkele malen eerder zien posten. We hoeven vólgend jaar niet per se een aanstormend 'supertalent' te hebben als Madueke en Bakayoko er al zijn. Volgend jaar Madueke (of zijn vervanger) met eventueel Bakayoko daar achter. Dan twee jaar Bakayoko (als hij het waarmaakt, net als Memphis, Bergwijn, Malen en Gakpo eerder deden) en in dat laatste jaar hoeft er pas een vervanger klaargestoomd te worden. Dan zitten we inmiddels in '24/'25. Om de langere termijn te duiden, zul je nu naar de O18, O17 en misschien zelfs wel O16-selecties moeten kijken, de ontwikkeling van die spelers is bijzonder grillig en onvoorspelbaar. Ik denk dat er maar weinig (if any) op dit forum rondhangen die nu al een waardevolle inschatting kunnen maken over wat er in O16 rondloopt en zelfs dan is de kans groot dat er positieve dan wel negatieve verrassing tussen zit. Anderhalf jaar geleden noemde jij Gakpo 'geen megatalent', bijvoorbeeld. Het kan verkeren. ;)
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 22 Apr 2022, 20:10
Toch zou dat het makkelijke deel moeten zijn: de Herdgang is prachtig maar veel belangrijker is dat je bij PSV kan doorgroeien tot een top prof. Zeker met Jong PSV in de KKD en de talloze voorbeelden als Malen, Gakpo, Bergwijn, Madueke enz. Sterker nog; als aanvaller heb je meer toekomst dan bij Ajax met hun oh zo goede opleiding. Er zijn er meer doorgebroken bij ons de laatste 5 jaar dan bij Ajax.
Het is gelukt met Malen en Madueke (enige transfervoorbeelden die bij mij opkomen) maar niet met Davies en Pulisic en vast nog aantal anderen die niet in het nieuws kwamen. PSV heeft inderdaad veel te bieden maar de toptalenten kunnen kiezen uit pakweg Arsenal, City, Dortmund en PSG. Ook niet misselijk. Verder wel een goede strategie van PSV overigens.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

El Sordo wrote: 22 Apr 2022, 20:32
Menno1 wrote: 22 Apr 2022, 17:42

Nee, Juancho bedoelde een super talent, iemand die achter de basis aanvaller zijn minuten gaat maken. Dus zoals Depay dat deed achter Mertens. Ik denk dat daar de disconnect zit. En daar heeft hij gelijk in. Bakayoko misschien, maar verder hebben we geen aanstormend super talent die volgend seizoen minuten gaat maken.
Volgens mij heb ik je ongeveer dit gedurende de afgelopen jaren al enkele malen eerder zien posten. We hoeven vólgend jaar niet per se een aanstormend 'supertalent' te hebben als Madueke en Bakayoko er al zijn. Volgend jaar Madueke (of zijn vervanger) met eventueel Bakayoko daar achter. Dan twee jaar Bakayoko (als hij het waarmaakt, net als Memphis, Bergwijn, Malen en Gakpo eerder deden) en in dat laatste jaar hoeft er pas een vervanger klaargestoomd te worden. Dan zitten we inmiddels in '24/'25. Om de langere termijn te duiden, zul je nu naar de O18, O17 en misschien zelfs wel O16-selecties moeten kijken, de ontwikkeling van die spelers is bijzonder grillig en onvoorspelbaar. Ik denk dat er maar weinig (if any) op dit forum rondhangen die nu al een waardevolle inschatting kunnen maken over wat er in O16 rondloopt en zelfs dan is de kans groot dat er positieve dan wel negatieve verrassing tussen zit. Anderhalf jaar geleden noemde jij Gakpo 'geen megatalent', bijvoorbeeld. Het kan verkeren. ;)
Ik vind Gakpo ook geen megatalent. Dat was Ihattaren, Bergwijn. Gakpo werd gezien als een groot talent maar echt niet de categorie Ihattaren, Bakkali, Bazoer. des te knapper dat hij het zo fantastisch doet en dat is vooral op instelling en een gezond stel hersens.

Ik ben benieuwd of Savio nog in beeld is bij PSV, want dat is wel het megaatalent wat je achter Madueke zou kunnen door ontwikkelen. Bakayoko vind ik toch 1 of 2 categorieen minder; neemt niet weg dat ik hoop dat hij minuten gaat maken.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als je eens ziet wat RB Salzburg gehaald heeft aan spelers uit jeuggteams voor tussen de 2,5 en 3,5 miljoen, dan hebben die echt een paar rake transfers gehad de laatste 5 jaar. PSV heeft als accommodatie, facilteiten, infrastructuur, maar vooral met Jong PSV in de KKD veel eigenschappen om grote talenten van tussen de 16 en 19 binnen te halen. Je moet alleen bereid zijn om in de meeste gevallen een bepaalde tramsfersom te betalen en ze voor die leeftijd/kwaliteitsverhouding over te betalen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Klopt, die kant moet PSV ook ingaan. Toptalenten halen in die categorie. Salzburg heeft met FC Liefering een club waar ze hun talenten kunnen stallen in de 2. Bundesliga van Oostenrijk, bij ons is dat Jong PSV, perfect. Het bereid zijn om daar een (kleine) transfersom voor neer te leggen is daar een nieuwe stap in.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 22 Apr 2022, 20:49
El Sordo wrote: 22 Apr 2022, 20:32

Volgens mij heb ik je ongeveer dit gedurende de afgelopen jaren al enkele malen eerder zien posten. We hoeven vólgend jaar niet per se een aanstormend 'supertalent' te hebben als Madueke en Bakayoko er al zijn. Volgend jaar Madueke (of zijn vervanger) met eventueel Bakayoko daar achter. Dan twee jaar Bakayoko (als hij het waarmaakt, net als Memphis, Bergwijn, Malen en Gakpo eerder deden) en in dat laatste jaar hoeft er pas een vervanger klaargestoomd te worden. Dan zitten we inmiddels in '24/'25. Om de langere termijn te duiden, zul je nu naar de O18, O17 en misschien zelfs wel O16-selecties moeten kijken, de ontwikkeling van die spelers is bijzonder grillig en onvoorspelbaar. Ik denk dat er maar weinig (if any) op dit forum rondhangen die nu al een waardevolle inschatting kunnen maken over wat er in O16 rondloopt en zelfs dan is de kans groot dat er positieve dan wel negatieve verrassing tussen zit. Anderhalf jaar geleden noemde jij Gakpo 'geen megatalent', bijvoorbeeld. Het kan verkeren. ;)
Ik vind Gakpo ook geen megatalent. Dat was Ihattaren, Bergwijn. Gakpo werd gezien als een groot talent maar echt niet de categorie Ihattaren, Bakkali, Bazoer. des te knapper dat hij het zo fantastisch doet en dat is vooral op instelling en een gezond stel hersens.

Ik ben benieuwd of Savio nog in beeld is bij PSV, want dat is wel het megaatalent wat je achter Madueke zou kunnen door ontwikkelen. Bakayoko vind ik toch 1 of 2 categorieen minder; neemt niet weg dat ik hoop dat hij minuten gaat maken.
Gakpo geen mega talent? Maar hij is wel MVP, met grote clubs in gesprek en een potentiële transfersom van 30+, wanneer is iemand dan een mega talent voor PSV?
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat [mention]Menno1[/mention] meer bedoeld toen hij een jaartje of 16, 17, 18 was. (But correct me if I am wrong)
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 22 Apr 2022, 21:33 Ik denk dat @Menno1 meer bedoeld toen hij een jaartje of 16, 17, 18 was. (But correct me if I am wrong)
Klopt helemaal.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 22 Apr 2022, 21:30 Klopt, die kant moet PSV ook ingaan. Toptalenten halen in die categorie. Salzburg heeft met FC Liefering een club waar ze hun talenten kunnen stallen in de 2. Bundesliga van Oostenrijk, bij ons is dat Jong PSV, perfect. Het bereid zijn om daar een (kleine) transfersom voor neer te leggen is daar een nieuwe stap in.

Een eventuele promotie van FC Eindhoven zou een pracht van een satelliet club kunnen zijn voor de Ledezmas. Ergens wel jammer dat uitgerekend Jong PSV ze laatst versloeg natuurlijk.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

El Sordo wrote: 22 Apr 2022, 20:32
Menno1 wrote: 22 Apr 2022, 17:42

Nee, Juancho bedoelde een super talent, iemand die achter de basis aanvaller zijn minuten gaat maken. Dus zoals Depay dat deed achter Mertens. Ik denk dat daar de disconnect zit. En daar heeft hij gelijk in. Bakayoko misschien, maar verder hebben we geen aanstormend super talent die volgend seizoen minuten gaat maken.
Volgens mij heb ik je ongeveer dit gedurende de afgelopen jaren al enkele malen eerder zien posten. We hoeven vólgend jaar niet per se een aanstormend 'supertalent' te hebben als Madueke en Bakayoko er al zijn. Volgend jaar Madueke (of zijn vervanger) met eventueel Bakayoko daar achter.
Ben ik het niet mee eens. Noni is nu normaal gesproken onze vaste speler op rechtsbuiten al. Dus dat is niet de groep talenten waar ik (en Menno) het over heeft. Noni is al een jaar verder. Het gaat er dus om, wat zit achter hem en achter Gakpo. En daar zit nu een gapend gat. Bakayoko is nog lang niet zover, die heeft nog een lange weg te gaan en je mag hopen dat hij komend seizoen uberhaubt als nummer 3/4 gezien wordt. Je mist komend seizoen een toptalent zoals we dat in het bekende rijtje altijd hadden klaarstaan na Mertens: Depay/Bergwijn/Malen/Gakpo/Noni. Het seizoen voor hun vaste rol waren ze al veelvuldig in het veld te vinden. Dat kan je nu van geen enkel talent zeggen dat GEEN serieuze basisspeler is op dit moment. En Noni is dat nogmaals wel. Je kan de vraag ook simpel stellen: wat als Noni vertrekt deze zomer, staan zijn opvolger dan al klaar? Of dezelfde vraag maar dan aan de linkerkant: staat er een vervanger van Depay klaar? Op beide vragen is het antwoord volgens mij vrij helder toch?
Dan twee jaar Bakayoko (als hij het waarmaakt, net als Memphis, Bergwijn, Malen en Gakpo eerder deden) en in dat laatste jaar hoeft er pas een vervanger klaargestoomd te worden. Dan zitten we inmiddels in '24/'25. Om de langere termijn te duiden, zul je nu naar de O18, O17 en misschien zelfs wel O16-selecties moeten kijken, de ontwikkeling van die spelers is bijzonder grillig en onvoorspelbaar. Ik denk dat er maar weinig (if any) op dit forum rondhangen die nu al een waardevolle inschatting kunnen maken over wat er in O16 rondloopt en zelfs dan is de kans groot dat er positieve dan wel negatieve verrassing tussen zit. Anderhalf jaar geleden noemde jij Gakpo 'geen megatalent', bijvoorbeeld. Het kan verkeren. ;)
Nogmaals, je mist een lichting in je rijtje die er komende zomer dus zou moeten staan. En dat is eeuwig zonde want kijk eens wat het rijtje namen hierboven PSV voor geld hebben (en gaan) opleveren. Dat is gigantisch en daarmee dus weldegelijk gelijk enorm belangrijk voor de club. Dus met je opmerking dat PSV komend seizoen niet perse een een stormend super talent hoeft te hebben ben ik het absoluut niet mee eens. Sterker nog, gezien de miljoenen die PSV steeds meer en meer in de jeugdopleiding gooit is het best opmerkelijk te noemen dat je juist nu een gat krijgt. En dat zal je dan moeten dichten met miljoenen. Enerzijds in de A groep om kwaliteit te halen en anderzijds met dat partnerfonds voor toptalent om te zorgen dat je dat gat voor het jaar daarop hebt gedicht.

Dat rijtje namen hierboven, dat is voor PSV gigantisch belangrijk. Toevallig nu aanvallers, maar dat hoeft natuurlijk niet perse. Het zou ook mooi zijn als Sangare weg gaat en je hebt uit eigen jeugd een groot talent klaar staan. Het voordeel is alleen dat PSV op eigen opgeleide jongens nou eenmaal meer winst pakt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je noemt op deze bladzijde nou al 2x dat de opvolger van Depay niet klaar staat, maar je weet dat die al lang vertrokken is, toch? ;)

Persoonlijk heb ik mijn hoop nog steeds een beetje op Vertessen gericht. Heeft een behoorlijk grillig seizoen achter de rug, iets wat normaal gesproken ook wel past bij de ontwikkeling op zijn leeftijd. Heb ergens nog wel de hoop dat hij de volgende stap bij PSV weet te maken. Wat dat betreft ook wel zuur dat veel van onze talenten ook zo blessuregevoelig lijken te zijn.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Bergwijn speelde het seizoen na dat Depay wegging zijn wedstrijden nog voornamelijk bij Jong. Dus toen stond er ook niet meteen een opvolger klaar. We hebben de laatste jaren juist meer in een luxe positie gezeten met zoveel aanvallend talent dat elkaar opvolgt.
Post Reply